Blankenburgerpark 132
3042HA Rotterdam
0619949464

9,0

Samantha Vrijhoef beoordeelde op 2019-05-12

Bij levering was er 1 doos beschadigd. Er werd keurig een nieuwe koof verstuurd.

Als de led strip te laag in de koof ligt schijnt deze wel door de koof heen. Dat is erg jammer..het is niet een erg goedkoop product en speciaal gemaakt voor led strips.

Gilles Hemberg beoordeelde op 2019-05-04

Bestelling en levering gingen vlot.
De website gaf aan dat de koven best vooraf geschilderd worden. Dat dient te gebeuren op een zacht opervlak (om die deuken te voorkomen: de koven zijn daar zeer gevoelig voor).
Voor het proper plaatsen van meerdere koven gebruik je best een laser. Het afwerken van de voegen was allesbehalve makkelijk.
De aanbevolen lijm op de website (Adefix) is slechts van matige kwaliteit.

Misschien zou een tand/groef systeem het plaatsen sterk kunnen vereenvoudigen. Gezien de manier waarop de koven worden gemaakt/geleverd (extrusie uit schuimblokken), lijkt dat mij een weinig waarschijnlijke verbetering...

Mohamed Aliyat beoordeelde op 2019-04-24

David Rouss beoordeelde op 2019-04-24

Heero Boer beoordeelde op 2019-04-19

Alles volgens afspraak geregeld. En een mooi produkt afgeleverd. Top.

Reinder beoordeelde op 2019-04-19

E-mail contact met vragen was uitstekend behandeld en voorzien van prima advies. Had speciale breedte nodig. Flexibel opgelost. Alles erg goed verpakt en verstuurd. Keuken is nu gereed en voorzien met spots en ledstrips en via Philips Hue aangestuurd. Schitterend aanzicht. Op naar de volgende ruimtes.

Jasper Vermaat beoordeelde op 2019-03-22

Giel Vaarten beoordeelde op 2019-03-13

Goede en duidelijke website met duidelijke uitleg hoe de koven te plaatsen. De bestelling werd snel geleverd en is van goede kwaliteit.

Piet Heuseveldt beoordeelde op 2019-03-13

Kees Saarloos beoordeelde op 2019-03-13

Wgg Trepels beoordeelde op 2019-03-13

A.P. Braber beoordeelde op 2019-03-13

Goed product. Eenvoudig te verwerken.

Frederik Kao beoordeelde op 2019-03-13

Leander Rensen beoordeelde op 2019-03-09

Khamis beoordeelde op 2019-03-09

Zeer te vreden wat een services perfect had maandag besteld en woensdag binnen en klantvriendelijkheid ook een heel goed bedrijf

C.A. Brandwijk beoordeelde op 2019-03-08

Ali Yurekli beoordeelde op 2019-03-08

John Kijkuit beoordeelde op 2019-03-08

Lekker licht van gewicht, alleen zeer gevoelig voor deukjes, waardoor je vaak de zaak glad moet afstucen met Fix and Finish.
Koven zijn wel makkelijk te verwerken.

Andre Peeman beoordeelde op 2019-03-08

Jos Keetman beoordeelde op 2019-03-08