Blankenburgerpark 132
3042HA Rotterdam
0619949464

Heero Boer beoordeelde op 2019-04-19

Alles volgens afspraak geregeld. En een mooi produkt afgeleverd. Top.

Reinder beoordeelde op 2019-04-19

E-mail contact met vragen was uitstekend behandeld en voorzien van prima advies. Had speciale breedte nodig. Flexibel opgelost. Alles erg goed verpakt en verstuurd. Keuken is nu gereed en voorzien met spots en ledstrips en via Philips Hue aangestuurd. Schitterend aanzicht. Op naar de volgende ruimtes.

Jasper Vermaat beoordeelde op 2019-03-22

Giel Vaarten beoordeelde op 2019-03-13

Goede en duidelijke website met duidelijke uitleg hoe de koven te plaatsen. De bestelling werd snel geleverd en is van goede kwaliteit.

Piet Heuseveldt beoordeelde op 2019-03-13

Kees Saarloos beoordeelde op 2019-03-13

Wgg Trepels beoordeelde op 2019-03-13

A.P. Braber beoordeelde op 2019-03-13

Goed product. Eenvoudig te verwerken.

Frederik Kao beoordeelde op 2019-03-13

Leander Rensen beoordeelde op 2019-03-09

Khamis beoordeelde op 2019-03-09

Zeer te vreden wat een services perfect had maandag besteld en woensdag binnen en klantvriendelijkheid ook een heel goed bedrijf

C.A. Brandwijk beoordeelde op 2019-03-08

Ali Yurekli beoordeelde op 2019-03-08

John Kijkuit beoordeelde op 2019-03-08

Lekker licht van gewicht, alleen zeer gevoelig voor deukjes, waardoor je vaak de zaak glad moet afstucen met Fix and Finish.
Koven zijn wel makkelijk te verwerken.

Andre Peeman beoordeelde op 2019-03-08

Jos Keetman beoordeelde op 2019-03-08