Spoelerstraat 15
7461TX Rijssen
0548-201050

Timmerbedrijf Klok beoordeelde op 2018-11-15

Fijne partij om mee samen te werken. Soms hebben ze ook een klus voor mij.

Mevrouw Wissink beoordeelde op 2018-09-25

Goede telefonisch ondersteuning. Heb via de webshop besteld en kreeg week van te voren de datum van levering al te horen. Nette levering.

Aannemersbedrijf stil beoordeelde op 2018-09-08

Kozijnen voor een klant van mij voor de bouwvak nodig zodat de kozijnen geplaatst konden worden in de bouwvak. Keurig en ruim op tijd geleverd!

Jesse Zaandam beoordeelde op 2018-07-27

2 kozijnen bestelt voor mijn uitbouw. Netjes voor de bouwvak geleverd zoals afgesproken.

Richelle Binkers beoordeelde op 2018-07-12

Bedankt voor het leveren van ons voordeur kozijn

Dhr. Koenders beoordeelde op 2018-07-02

Tuindeuren besteld bij kozijnshop voor onze eigen woning. Mooie tuindeuren en snel geleverd.

Bouwbedrijf Wadow beoordeelde op 2018-06-14

Betrouwbare leverancier + Snelle contactservice. Komen afspraken naar

Patrick Smit beoordeelde op 2018-05-26

Vier houten kozijnen bestelt bij kozijnshop voor onze nieuwe aanbouw. Exacte datum levering!

Uda Bouw beoordeelde op 2018-04-28

Top!

Hisca Rodenburg beoordeelde op 2018-04-11

Wij zijn blij met de kozijnen die bij ons geleverd zijn. Bart heeft ons goed geholpen en advies gegeven.

Arjen Baars beoordeelde op 2018-03-30

Wij hadden snel een kozijn nodig voor een uitbouw. Zonder glas besteld hierdoor kon binnen 7 dagen geleverd worden. Dankbaar voor snelle levering ;)

Klusbedrijf Kundert beoordeelde op 2018-02-19

Offerte op maar aangevraagd. Kozijnen precies op de maat geleverd met spouwlatten. Duidelijke communicatie.

W. De Vries beoordeelde op 2018-01-17

Met de configurator drie kozijnen besteld. Top kwaliteit en levering...

Bouwbedrijf Winters beoordeelde op 2017-12-20

Kozijnen nodig voor kerstvakantie. Afgeleverd binnen afgesproken termijn.

Natalie Hofman beoordeelde op 2017-11-20

Na bestellen datum gekregen en op die datum werd ook geleverd.

Roeland Voohuizen beoordeelde op 2017-10-26

Super geregeld. Drie kozijnen besteld.

Aannemer Hoek beoordeelde op 2017-09-25

Fijne communicatie via de e-mail. Offerte snel aangepast aan de wensen van mijn klant zodat we daarna direkt konden bestellen. Vooraf betalen is iets minder. Uiteindelijk werd het kozijn netjes afgeleverd op een bok. Klant en ik zijn tevreden!

Ton de Jong beoordeelde op 2017-09-06

Wij zijn heel erg tevreden. Niet alles in de online calculator reageerde zoals we wilde, maar met de uitstekende telefonische bereikbaarheid, kregen we direct de hulp die we nodig hadden. We hebben de prijzen vooraf vergeleken met andere aanbieders en kozijnshop kwam er het best uit. Ondanks de lage prijzen voldoet alles ruimschoots aan de verwachtingen. De levering en nalevering ging allemaal in goed overleg en op een heldere manier! Een aanrader!

Jeanette Wentelink beoordeelde op 2017-08-30

Geweldige levering, dankuwel!

Bouwbedrijf Verkend beoordeelde op 2017-08-28

Door bouwvak werd 15 werkdagen iets later. Werd wel op tijd gecommuniceerd. Kozijnen zien goed uit.

Reactie van Kozijnshop.nl:
Bedankt voor de flexibiliteit!