Spoelerstraat 15
7461TX Rijssen
0548-201050

Lisa beoordeelde op 2019-03-15

Erg tevreden met de gang van zaken rondom de bestelling. Echter ontbrak een kruk toen we de kozijnen ontvingen. Het duurde ruim een week voordat we de ontbrekende kruk opgestuurd kregen.

Dhr. Morten beoordeelde op 2019-03-07

Product is echt van kwaliteit had eigenlijk het kozijn wat eerder nodig dan 15 dagen dat lukte nie

Emile beoordeelde op 2019-02-21

Niet gedacht dat ook de kozijnen met triple glas verkrijgbaar waren en geleverd werden in Zeeland voor dezelfde prijs! Communicatie is erg gemakkelijk via Whatsapp!

De Mooi Bouw beoordeelde op 2019-01-16

Meerdere keren besteld. Gaat prima! Blij mee! Met glas duurder vorige keer wat langer ivm glas leverancier.

Timmerbedrijf Klok beoordeelde op 2018-11-15

Fijne partij om mee samen te werken. Soms hebben ze ook een klus voor mij.

Mevrouw Wissink beoordeelde op 2018-09-25

Goede telefonisch ondersteuning. Heb via de webshop besteld en kreeg week van te voren de datum van levering al te horen. Nette levering.

Aannemersbedrijf stil beoordeelde op 2018-09-08

Kozijnen voor een klant van mij voor de bouwvak nodig zodat de kozijnen geplaatst konden worden in de bouwvak. Keurig en ruim op tijd geleverd!

Jesse Zaandam beoordeelde op 2018-07-27

2 kozijnen bestelt voor mijn uitbouw. Netjes voor de bouwvak geleverd zoals afgesproken.

Richelle Binkers beoordeelde op 2018-07-12

Bedankt voor het leveren van ons voordeur kozijn

Dhr. Koenders beoordeelde op 2018-07-02

Tuindeuren besteld bij kozijnshop voor onze eigen woning. Mooie tuindeuren en snel geleverd.

Bouwbedrijf Wadow beoordeelde op 2018-06-14

Betrouwbare leverancier + Snelle contactservice. Komen afspraken naar

Patrick Smit beoordeelde op 2018-05-26

Vier houten kozijnen bestelt bij kozijnshop voor onze nieuwe aanbouw. Exacte datum levering!

Uda Bouw beoordeelde op 2018-04-28

Top!

Hisca Rodenburg beoordeelde op 2018-04-11

Wij zijn blij met de kozijnen die bij ons geleverd zijn. Bart heeft ons goed geholpen en advies gegeven.

Arjen Baars beoordeelde op 2018-03-30

Wij hadden snel een kozijn nodig voor een uitbouw. Zonder glas besteld hierdoor kon binnen 7 dagen geleverd worden. Dankbaar voor snelle levering ;)

Klusbedrijf Kundert beoordeelde op 2018-02-19

Offerte op maar aangevraagd. Kozijnen precies op de maat geleverd met spouwlatten. Duidelijke communicatie.

W. De Vries beoordeelde op 2018-01-17

Met de configurator drie kozijnen besteld. Top kwaliteit en levering...

Bouwbedrijf Winters beoordeelde op 2017-12-20

Kozijnen nodig voor kerstvakantie. Afgeleverd binnen afgesproken termijn.

Natalie Hofman beoordeelde op 2017-11-20

Na bestellen datum gekregen en op die datum werd ook geleverd.

Roeland Voohuizen beoordeelde op 2017-10-26

Super geregeld. Drie kozijnen besteld.