Spoelerstraat 15
7461TX Rijssen
0548-201050

Willem beoordeelde op 2019-06-12

Hoi,
Online dit kozijn besteld. Echte kwaliteit geleverd gekregen. Deur is netjes afgelakt en met glas geleverd.

Een tevreden klant erbij!

Bb Bouwbedrijf beoordeelde op 2019-05-27

Kwalitatief goede kozijnen. Dikke deuren en ramen. Helaas was het glas niet op tijd binnen, kan gebeuren. Gelukkig kon eerst de kozijnen worden geleverd en daarna het glas.

A.J. beoordeelde op 2019-05-13

Set tuindeuren besteld, compleet met kruk en slot. Super geholpen!

Jeannetteboertiek@gmail.com beoordeelde op 2019-05-09

Online besteld en netjes op gewenste datum geleverd! Chauffeur belde uur van te voren zodat de bok geplaatst kon worden. Kozijnshop bedankt voor de levering.

Marielle beoordeelde op 2019-04-25

Hallo,

bedankt voor de levering van onze terrasdeuren. Handig dat het glas los kon geleverd worden.

Groeten,

Marielle

Robert-Jan beoordeelde op 2019-04-04

Fijne ervaring met deze winkel. Eindresultaat is erg mooi geworden, en snel gegaan. Ze hebben goed meegedacht over de technische haalbaarheid van het visuele olaatje wat ik voor ogen had. KEEP UP THE GOOD WORK! Bedankt en tot de volgende keer. Aanrader!

SiemerinkBouw+ beoordeelde op 2019-04-04

Zeer tevreden over de houten kozijnen van Kozijnshop.nl. Bestel meerdere malen de kozijnen hier en de jongens helpen mij goed. Ze hebben een project van mij ook op hun social media geplaatst.
Groeten,
Hans
Siemerinkbouw.nl

timmerbedrijf Hoogerwaard beoordeelde op 2019-03-20

slecht!
meerdere malen wat besteld en meerdere malen iets niet goed.
kozijn besteld met dubbele deuren draairichting verkeerd van de actieve deur.
3 weken later komt het komt het kozijn terug, is de kunststof onderdorpel gescheurd.
weer 3 weken wachten.
of je spreekt een dag af dat er 2 kozijnen worden geleverd komen ze met een kozijn van een ander aan zetten terwijl ik met 2 gaten in de gevel zit.
of je besteld een kozijn met draai raam, zit de kruk zo laag dat deze op de onderdorpel komt en niet vergrendeld.
ik vraag een offerte voor een kozijn, en geef na 2 weken opdracht krijg ik een factuur met een mailtje we hebben een foutje gemaakt of ik 750 euro meer wou betalen.
heb nog een voorstel gedaan om het verschil te delen, maar nee hoor.
ook na de verkoop voorwaarden te hebben gelezen met een advocaat, geen reactie.
ben benieuwd of ik nu wel reactie krijg na al deze teleurstellingen

Lisa beoordeelde op 2019-03-15

Erg tevreden met de gang van zaken rondom de bestelling. Echter ontbrak een kruk toen we de kozijnen ontvingen. Het duurde ruim een week voordat we de ontbrekende kruk opgestuurd kregen.

Dhr. Morten beoordeelde op 2019-03-07

Product is echt van kwaliteit had eigenlijk het kozijn wat eerder nodig dan 15 dagen dat lukte nie

Emile beoordeelde op 2019-02-21

Niet gedacht dat ook de kozijnen met triple glas verkrijgbaar waren en geleverd werden in Zeeland voor dezelfde prijs! Communicatie is erg gemakkelijk via Whatsapp!

De Mooi Bouw beoordeelde op 2019-01-16

Meerdere keren besteld. Gaat prima! Blij mee! Met glas duurder vorige keer wat langer ivm glas leverancier.

Timmerbedrijf Klok beoordeelde op 2018-11-15

Fijne partij om mee samen te werken. Soms hebben ze ook een klus voor mij.

Mevrouw Wissink beoordeelde op 2018-09-25

Goede telefonisch ondersteuning. Heb via de webshop besteld en kreeg week van te voren de datum van levering al te horen. Nette levering.

Aannemersbedrijf stil beoordeelde op 2018-09-08

Kozijnen voor een klant van mij voor de bouwvak nodig zodat de kozijnen geplaatst konden worden in de bouwvak. Keurig en ruim op tijd geleverd!

Jesse Zaandam beoordeelde op 2018-07-27

2 kozijnen bestelt voor mijn uitbouw. Netjes voor de bouwvak geleverd zoals afgesproken.

Richelle Binkers beoordeelde op 2018-07-12

Bedankt voor het leveren van ons voordeur kozijn

Dhr. Koenders beoordeelde op 2018-07-02

Tuindeuren besteld bij kozijnshop voor onze eigen woning. Mooie tuindeuren en snel geleverd.

Bouwbedrijf Wadow beoordeelde op 2018-06-14

Betrouwbare leverancier + Snelle contactservice. Komen afspraken naar

Patrick Smit beoordeelde op 2018-05-26

Vier houten kozijnen bestelt bij kozijnshop voor onze nieuwe aanbouw. Exacte datum levering!