Spoelerstraat 15
7461TX Rijssen
0548-201050

Bouwbedrijf Verkend beoordeelde op 2017-08-28

Door bouwvak werd 15 werkdagen iets later. Werd wel op tijd gecommuniceerd. Kozijnen zien goed uit.

Reactie van Kozijnshop.nl:
Bedankt voor de flexibiliteit!

Nick Schuddert beoordeelde op 2017-07-10

Perfect voor elkaar. Ventilatierooster bediening stokken zitten er niet bij. Kon wel na geleverd worden, dank!

Aannemersbedrijf Kunst beoordeelde op 2017-06-30

Mooi snelle levering, tip om offerte toe te voegen zodat ik de offerte kan printen en aan mijn klant kan laten zien.

Dhr. Zuidena beoordeelde op 2017-06-21

Leverdatum werd precies nageleefd. Tuindeuren sloot niet helemaal perfect. De service loste dit direct op. Perfect opgelost!

Reactie van Kozijnshop.nl:
Bedankt voor je bericht! Gelukkig is het goed en naar wens opgelost.

Jorg Deensen beoordeelde op 2017-06-16

Tuindeuren en een draaikiepraam besteld. Wordt netjes afgeleverd met een kraan en het stalenframe wordt na het plaatsen weer opgehaald. Kozijnen zien er goed uit. Glas los was gelukkig geen moeilijkheid!

Bedankt voor je review!

Klus ter Haar B.V. beoordeelde op 2017-06-07

Snelle service per mail waardoor we snel konden bestellen.
Kozijnen zouden te vroeg geleverd worden, maar geen probleem om datum te verzetten. Bedankt voor de levering!

Reactie van Kozijnshop.nl:
Dank voor de positieve review!

Nicolle Pluimer beoordeelde op 2017-04-13

Bedankt voor snelle levering en service!

Reactie van Kozijnshop.nl:
Mooi om te horen dat het naar wens is.

Kalb Klussen Bouw beoordeelde op 2017-04-05

Voor de derde keer bestelt bij Kozijnshop, betrouwbare partij,

Reactie van Kozijnshop.nl:
Bedankt voor de nieuwe bestelling!

Nienke Asselt beoordeelde op 2017-03-31

Wij hadden voor ons huis in Epe snel houten kozijnen nodig.
Super kwaliteit en snelheid

Dank!

Dhr. De Vrees beoordeelde op 2017-03-21

Mijn kozijn stond niet tussen de kozijnmodellen. Kreeg zelfde dag nog offerte, kwaliteit kozijn goed!

Bouwbedrijf Goor GGB beoordeelde op 2017-03-17

Snelle offerte gekregen. 2 kozijnen op een bok afgeleverd bij men klant in Goor. Top! Enige min puntje is het vooraf betalen.

Bouw Wouters beoordeelde op 2017-01-24

Hefschuif voor klant besteld. Op tijd afgeleverd, mooie pui.

John Schell beoordeelde op 2016-11-04

Ik had een kozijn snel nodig, kant en klaar met glas er in en verfsysteem er op.
Dit is uitstekend verzorgd door de kozijnshop

Koen Wanders beoordeelde op 2016-10-13

Als particulier voor het eerst een draaikiep kozijn besteld, online! Met de chatfunctie snel en professioneel geholpen. Niks op aan te merken.

T. Reimert beoordeelde op 2016-10-12

Tuindeuren met twee zijlichten besteld. Zeer goede en adequate service! Extra schanieren en wijzigen van levertijd was geen probleem. Levering tot op een meter van de gevelopening was in dit geval ook zeer handig. Zeer te vrede!

Richard De Kolk beoordeelde op 2016-09-14

2 houten kozijnen besteld via kozijnshop. Dag na bestelling was leverdatum bekend en werd ook op deze dag bezorgt. Kozijn prima in orde

Bouwbedrijf Loukers beoordeelde op 2016-07-20

makkelijke website levertijd vijftien dagen en op tijd

Hans Borkent beoordeelde op 2016-07-11

De levering was netjes binnen 15 werkdagen. Kwaliteit kozijn goed.

W.A. Van Nouddert beoordeelde op 2016-07-04

Snelle levering binnen 14 werkdagen afgeleverd op pallet thuis. Kozijn goed verpakt en voorzien van glas.

Jeroen beoordeelde op 2016-06-30

Zeer tevreden, via chat snel geholpen met vragen. Super handige webshop voor mij en mijn klanten.