Kozijnshop.nl

Kozijnshop.nl

Een webshop in bouwmaterialen en overige.
Filter 83 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 82 met beschrijving

• Jildou
    Review voor Kozijnshop.nl

Van het begin af aan heel goed contact gehad. Goede hulp bij het samenstellen van ons kozijn met openslaande deuren.
    Prijs/kwaliteit is top en de verwachte levertijd keurig nagekomen, zelfs een paar dagen eerder. Helaas was de aflak niet helemaal top, maar daarvoor is een keurige oplossing gegeven.

• Arjan Bakker
    Review voor Kozijnshop.nl

Een flinke partij kozijnen besteld voor ons huis in Frankrijk. Goeie prijzen, goeie kwaliteit, goeie service van vriendelijke gasten en keurig vervoerd en afgeleverd.
    De meeste kozijnen heb ik al geplaatst, staat erg mooi, super blij mee!

• Hoe beoordeel je Kozijnshop.nl?

• Robin
    Review voor Kozijnshop.nl

Beste online prijs, goede online configuratietool en mooi afgewerkte kozijnen. Verzendtijd heb ik minder beoordeeld maar dat is op dit moment de situatie vanwege Corona.

Antwoord van Kozijnshop.nl

Bedankt voor je review Robin.

• Ben Blekkink
    Review voor Kozijnshop.nl

Accuraat met offerte, bij vragen en kozijn ziet er fantastisch uit. Aanrader.

Dankjewel Ben!

• Jarno Dirksen
    Review voor Kozijnshop.nl

In februari heb ik een aantal kozijnen besteld bij Kozijnshop.nl. De snelle reacties van de medewerkers is goed, de hulp bij het bestellen was ook fijn. Na de bestelling krijg je een email met daarin een link, zodat je je bestelling kan volgen (het lijkt een beetje op postnl). Mijn kozijnen waren iets eerder klaar. Een verbeter punt is op de dag van levering krijg je niet op de website te zien hoe laat de bestelling ongeveer komt. Toen ik even belde gaf een medewerker dit wel voor me aan, maar een email of dergelijk een dag van te voren zou handiger zijn. De kozijnen zelf waren van goede kwaliteit.

Antwoord van Kozijnshop.nl

Fijn dat de kozijnen naar wens zijn Jarno. Veel plezier er mee!

• Harry
    Review voor Kozijnshop.nl

Goede kwaliteit voor een gunstige prijs. Er ging iets mis met de levering van het beslag maar dit werd meteen opgepakt en gecorrigeerd.

Mooi Harry, bedankt!

• Van der Veer
    Review voor Kozijnshop.nl

Kozijn met openslaande deuren geheel naar onze wensen samengesteld en gemaakt door kozijnshop, vriendelijke personeel, die met je mee denken. Kozijn netjes geleverd en inmiddels hebben wij hem geplaatst. Super blij met het proces en het eindresultaat. Dank jullie wel. Groetjes uit Gouda

Antwoord van Kozijnshop.nl

Beste Marco, dank voor jullie terugkoppeling! Leuk om te horen en groeten terug van Team Kozijnshop.nl!

• Ron
    Review voor Kozijnshop.nl

Week eerder geleverd dan gepland. Super op de hoogte gehouden. Kozijn is geplaatst en ben blij met het eind resultaat!

Antwoord van Kozijnshop.nl

Bedankt voor je positieve review Ron.

• De Groot
    Review voor Kozijnshop.nl

Tips en Tops. De producten zijn van kwaliteit. De communicatie tijdens het offerte stadium maar ook na levering is goed geregeld. Een tip is om ook te leveren met een kraan i.p.v. kooiaap. De kozijnen zijn al voorzien van een hijs materiaal. Hierdoor zou een kraan perfekt zijn!

Antwoord van Kozijnshop.nl

Bedankt voor je tip, we gaan er mee aan de slag. Natuurlijk ook bedankt voor de top, we waarderen je reactie enorm!!

• Iris

Goede kwaliteit!