Kozijnshop.nl

Kozijnshop.nl

Een webshop in bouwmaterialen en overige.
Filter 91 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 90 met beschrijving

• Bouwbedrijf J. Jager
    Review voor Kozijnshop.nl

Voor een opdrachtgever alle kozijnen voor het hele huis bij jullie besteld. Van begin tot eind fijne communicatie en goede ondersteuning. Kozijnen zijn van zeer goede kwaliteit en worden geleverd met goede sluitingen en beslag. Wij zijn zeer tevreden.

• Floris
    Review voor Kozijnshop.nl

Prima begeleiding in de keuze voor type kozijn. Nette prijzen

• Hoe beoordeel je Kozijnshop.nl?

• Aniek
    Review voor Kozijnshop.nl

Goede communicatie en snelle levering! (4,5 week voor dubbele tuindeuren op maat) Komen hun afspraken netjes na. De dubbele tuindeuren die wij hebben ontvangen zien er prachtig uit en zijn van een goede kwaliteit. Netjes zwart afgekit en in de grijze grondverf en van 5 punts sluiting voorzien.

• Bouw Totaal
    Review voor Kozijnshop.nl

Online verkoop van kwaliteit kozijnen hout. Ook na de verkoop goed te bereiken en bieden hulp bij vragen of wanneer iets niet goed is lossen ze het op. Zijn online maar veel online bedrijven mogen hieraan voorbeeld nemen.

• De Wilde
    Review voor Kozijnshop.nl

Snelle service en snelle levertijden! Vandaag kozijnen ontvangen zien er goed uit!!

• Maarten Wormer
    Review voor Kozijnshop.nl

Snel offerte en snel reaktie. De levering werd iets eerder dan gepland al geleverd. Chaffeur hielp netjes met het kozijn van de vrachtwagen halen. Het frame waar kozijn op stond kon zo direkt mee terug.

• Thomas Pas
    Review voor Kozijnshop.nl

Ik werk hier nu een jaar, erg leuk team. Wij leiden je ook graag rond in de fabriek!

• Dinet Brink
    Review voor Kozijnshop.nl

Heb beloofd een review te schrijven. Erg blij met de kozijn.

• J van Veen
    Review voor Kozijnshop.nl

Snelle levering en goede kwaliteit. Goed geholpen door Hein die direct een offerte toestuurde. Levering van de kozijnen ging erg snel en je wordt goed op de hoogte gehouden van de levering.

• Wijngaard
    Review voor Kozijnshop.nl

Stapeldorpeldeur besteld... Goede kwaliteit snelle response ook na levering, mocht ik nog is kozijnen nodig hebben kom ik zeker terug!

Antwoord van Kozijnshop.nl

Hartelijk dank voor je positieve review!