Kozijnshop.nl

Kozijnshop.nl

Een webshop in bouwmaterialen en overige.
Filter 103 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 102 met beschrijving

• Rene Koenders
    Review voor Kozijnshop.nl

top kwaliteit, juiste levering, en prima afhandeling. Vriendelijke mensen, en denken goed mee over oplossingen. ECHTE AANRADER.

• Egbert de Jong
    Review voor Kozijnshop.nl

Goede kwaliteit producten, maar levertijden zijn extreem lang, dan ook nog eens vertraagd. Om de definitieve leverdatum te weten moet je steeds ergens inloggen. Geen enkele email of telefoontje enkele dagen voor levering ter informatie. Met als resultaat dat na 4 maanden wachten er ineens een chauffeur op de stoep staat.

Antwoord van Kozijnshop.nl

Goedemorgen Egbert,

Dank voor je review en compliment. Levertijden waren inderdaad erg lang. Sorry daarvoor.
    Dit komt door de materialen en extreme drukten. We proberen hier zo eerlijk mogelijk over te zijn. We geven 1x een verwachte datum en 1x een definitieve datum. Die laatste datum gaat automatisch vanuit onze eigen fabriek als alle materialen zijn binnen gekomen.

Ik zie wel dat die datum in je track en trace per mail ook is toegestuurd. Wellicht in de spam?
    Op moment van schrijven zijn de levertijd weer redelijk normaal. Je krijgt voordat je bestelt altijd een verwachte datum.

Toch dank voor je bestelling en hopelijk tot ziens!

• Hoe beoordeel je Kozijnshop.nl?

• John
    Review voor Kozijnshop.nl

Geweldige service, kwam een glaslat te kort, is netjes opgelost. We zijn in de fabriek gaan kijken, mooi bedrijf. Alles netjes uitgelegd gekregen. Volgens planning zijn de kozijnen geleverd. Netjes op de bok, goed vast gezet en ingepakt.

Antwoord van Kozijnshop.nl

Hallo John,

Dank voor je review en fijn om te lezen dat je tevreden bent!
    Groeten,

Team Kozijnshop

• Van Cauteren
    Review voor Kozijnshop.nl

super geholpen om het uitwerken van mijn raam een super pluim voor heel het team raam gelijk besteld de prijs was voor mij niet het belangrijkste maar wel dat ik de raam heb zoals ik het wenste met super dank aan Jorrick en Inge

• Fam de Boer
    Review voor Kozijnshop.nl

Belofte maakt schuld. Alles is goed verlopen dus 5 sterren!

• R. Dekker
    Review voor Kozijnshop.nl

kozijnen zijn ondanks alle gekte in de bouw, perfect op afspraak geleverd.
    alles werd telkens duidelijk gecommuniceerd. wij hebben een schijfpui loopdeur en twee garage deuren besteld. prijs kwaliteit zijn goed. wij zijn er heel blij mee.

• Perkash Nokhai
    Review voor Kozijnshop.nl

Voor mijn nieuwbouwwoning zijn de kozijnen geleverd. Ten eerste was er een vertraging van ruim 4 weken. Verder is bij de oplevering aan het bouwbedrijf gedaan. Alle draaibare deuren en puien zijn beschadigd. Een deur is te kort zit een hele spleet aan de onderkant. Bij de overige ramen zijn nagenoeg alle alluminium buitendelen beschadigd. Nu wachten we weer ruim 4 weken op een datum voor herstel, dit blijft uit! Mijn gevels kunnen niet worden afgemaakt omdat dit bedrijf gewoon verzuimd om de verantwoordelijkheid neemt!

• M.B.
    Review voor Kozijnshop.nl

Het eindresultaat is hier geweldig mooi dankzij de nieuwe dubbele schuifpui. Er wordt duidelijk gecommuniceerd over de leverdatum en strak volgens planning geleverd. Naar verluidt is de prijs ook echt een koopje! De transporteur is vriendelijk en behulpzaam.

• Familie van Kruistum
    Review voor Kozijnshop.nl

Contact is zeer prettig en snel. Beantwoorden alle vragen correct en geen vraag is teveel. Kozijnen en garagedeuren zijn van uitstekende kwaliteit en we genieten er nog iedere dag van.

• Josephine Pennings
    Review voor Kozijnshop.nl

Vrouwelijke collega heeft mij van begin tot eind geholpen. Stuk eerder geleverd dan eerst werd verwacht. Meevaller dus