Kozijnshop.nl

Kozijnshop.nl

Producent van houten kozijnen en hout aluminium kozijnen.
9,5
Filter 125 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 124 met beschrijving

• Karin van de Hoef
    Review voor Kozijnshop.nl

Goede service, snelle antwoorden, goed meedenken. Uitstekende montage, de pui zit er heel strak in. Alle complimenten!

• Kees Besseling
    Review voor Kozijnshop.nl

Wij hebben onze order keurig ontvangen, goed verpakt. Tijdens het plaatsen van onze order zijn wij tevens goed op de hoogte gehouden van de voortgang.

• Hoe beoordeel je Kozijnshop.nl?

• Minnard Berken
    Review voor Kozijnshop.nl

Ingepakt op een houten frame geleverd. Op hoogte gehouden van levering dag en tijd. Niet de makkelijkste klant maar Kozijnshop heeft geholpen met bestelling. Produkt goed in de verf en netjes afgekit!

• Robert
    Review voor Kozijnshop.nl

Een mooi kozijn met tuindeuren en zijlichten besteld en twee hoge draai kiep ramen. Levering was snel, correct en netjes.
    We hebben ook wienersprossen bij de ramen besteld daarvan hadden ze 1 set van een raam vergeten in te pakken. Die kreeg ik na melding binnen no-time ook nageleverd zelfs met de juiste Wienersprossen tape gratis meegeleverd.

Als ik dan toch een minpuntje mag noemen.
    De wienersprosse zijn in enkele gevallen helemaal niet recht.
    En het ophalen van de bok waarop de kozijnen geleverd werden daarin verliep de communicatie wat stroef met de vervoerder.

We hebben echter inmiddels voor de overige kozijnen een nieuwe bestelling geplaatst en hebben er straks dus 6 van deze shop in ons huis zitten.

• JT
    Review voor Kozijnshop.nl

Hele goede service! Na 2 jaar brak er het hendeltje af van het mechanisme om de openslaande deuren vast te zetten. Ik stuurde een mailtje en kreeg kosteloos een nieuwe toegestuurd. Heel blij mee!!

• Andre H
    Review voor Kozijnshop.nl

Kozijnshop is een prettige winkel om mee samen te werken. Ze denken mee bij de uitvoering van het kozijn. Na de bestelling zijn ze alle afspraken nagekomen en zijn er kwalitatief goede en mooie garagedeuren geleverd.

• Gerben
    Review voor Kozijnshop.nl

Kozijnshop.nl heeft klanttevredenheid op nummer 1 staan, dat merk je aan alles.
    De snelheid van communicatie, de afterservice, de manier van het op de hoogte houden tijdens het productie en leveringsproces. Het is allemaal uitstekend.
    Hier kunnen heel veel bedrijven in de bouwsector nog heel veel van leren.

Voor wij onze garagedeur + kozijn bestelden bij kozijnshop.nl kenden wij hen al. Toch na vele zoektochten op het internet naar alternatieven kwamen wij elke keer terug op kozijnshop.nl.
    De prijs, de manier waarop je zelf alles kunt samenstellen, het vertrouwen en uiteraard de kwaliteit.

Nadat de garagedeur + kozijn geleverd was, waren er kleine aandachtspuntjes aanwezig maar dat werd zonder enig probleem direct (erg goed) opgelost.

Al met al dik tevreden, vooral door de service, zullen wij, als wij in de toekomst weer kozijnen en/of deuren nodig hebben bij kozijnshop.nl aankloppen!

Jan Hendrik en Bart bedankt!

• Marc Peter
    Review voor Kozijnshop.nl

Bij de levering van het bestelde houten kozijn bleek tot mijn verbazing dat het glas al was afgekit, hoewel dit niet de afspraak was. De klantenservice bood als tegemoetkoming aan om me een potje verf te geven, maar hier ben ik niet op ingegaan. Het kostte me meer dan een halve dag om de glaslatten te verwijderen, die ook nog eens met spijkers waren bevestigd. Dit was een behoorlijke klus, vooral omdat het om een groot raam ging en alles stevig was dichtgekit. Het resultaat was gebroken glaslatten en beschadigingen aan mijn houten kozijn. Wat me het meest teleurstelde, was dat ze dachten dat ze dit konden oplossen met slechts een potje verf. Dit was geen positieve ervaring en ik heb besloten dat dit de laatste keer is dat ik zaken met hen doe.

Antwoord van Kozijnshop.nl

Dag Marco, jammer van de 1 ster die je een maand na levering geeft. Wij hebben deze kwestie direct opgepakt en het is inderdaad fout gegaan. Het was per ongeluk afgekit. Het is geen potje verf wat is aangeboden maar aflak t.w.v. € 96. Dit zodat het gratis afgelakt kon worden. Je kon ook aangeven dat wij dit kozijntje zelf moesten los maken, dan hadden we dat ook gedaan voor je. Je zegt dat je er niet op in bent gegaan maar dit was je reactie:

Beste Jan Hendrik,

Ik zal in het vervolg beter opletten.
    Het beglazingsprofiel zag ik later ook in andere foto's.
    En dan gaan we het zelf nog aflakken.
    Dat van de verf uit coulance laat maar zitten.
    Het is goed zo.

ps: De bok is meteen retour gegaan met de vervoerder en dat staat ook meteen op de afmeldbon vd vervoerder.
    Ik heb nog tzt vier kunststof kozijnen te bestellen en dan zorg ik dat ik de offerte wel met jullie telefonisch nog doorneem. Een goede les voor me 😃

Bedankt voor de snelle reactie.

Marco

• Frank
    Review voor Kozijnshop.nl

De klantenservice van kozijnshop heeft mij erg goed geholpen met het opstellen van een factuur voor het bouwdepot.

De levering was snel en netjes.
    Bij het installeren van het kozijn bleek een onderdeel beschadigd te zijn, na snel schakelen vanuit Kozijnshop kreeg ik een nieuw onderdeel gratis opgestuurd. Top service!

Antwoord van Kozijnshop.nl

Bedankt voor de 5 sterren Frank!
    Mooi dat u de service van ons waardeert, daar doen we het voor! Wellicht tot een volgende keer.

• Marianne
    Review voor Kozijnshop.nl

Voor de tweede keer kozijnen met glas gekocht bij Kozijnshop.nl.
    Heel tevreden over wijze van bestellen, telefonisch contact klantenservice ivm advies soort glas. Levering kon worden uitgesteld tot daags voor plaatsing.
    Transporteur werkte helaas niet optimaal mee in de planning, maar dat is het enige minpuntje en niet van toepassing op Kozijnshop zelf.

Antwoord van Kozijnshop.nl

Dank voor de mooie review! Feedback van de transporteur hebben wij ook meegenomen!

• Steffen
    Review voor Kozijnshop.nl

Het kozijn overtrof mijn verwachtingen inzake de afwerking. De afdichtrubbers in het kiepraampje waren netjes aan elkaar versmolten in de hoeken en de grondlak was van dermate hoge afwerking dat het kwestie is van 2 keer aflakken! De levertijd was ook geweldig. Ik zou dit bedrijf zeker aanraden.

Bedankt Steffen!

• Parascha
    Review voor Kozijnshop.nl

Wat een enorm fijn bedrijf! Het online design tool is zo makkelijk in het gebruik dat iedereen vol zelfvertrouwen aan de slag kan. Bijna alles is mogelijk. Zelf als het project, niet door toedoen van kozijnshop.nl, anders verloopt dan gehoopt, blijven ze meedenken, uiterst behulpzaam en vriendelijk. Ze denken in oplossingen, niet problemen. Echt een breath of fresh air.

• marten
    Review voor Kozijnshop.nl

De houten kozijnen zijn perfect op tijd op de afgesproken datum geleverd.
    Alles precies volgens opgegeven maatvoering. Enkele speciale wensen zijn exact volgens opgegeven wensen uitgevoerd. De nieuwe kozijnen sluiten perfect aan bij bestaande kozijnen. We zijn kortom heel tevreden!😊

• Lidewij
    Review voor Kozijnshop.nl

We konden goede afspraken maken over de levering en toen bleek dat er 1 ruit kapot was, werd dit direct geregeld. Een meer dan prima service is er door Kozijnshop.nl geboden!

• Joris P.
    Review voor Kozijnshop.nl

Goed sluitend en valt echt mooi dicht. Voelt daardoor als zware kwaliteit. Vriendelijk personeel wat mijn vragen telkens beantwoorden. Service ook na de tijd ook bovenmaats. Dikke 10

• Pieter
    Review voor Kozijnshop.nl

Fouten op de site worden bij de klant neergelegd. Rommelige site als je alles wil vinden. Hebben zich overal voor ingedekt en komen hun afspraken niet na en bezorgen echt niet snel. Heb ervaring bij andere kozijn leveranciers en daar waren ze veel klant vriendelijker en beter. Ook zouden ze trippelglas los in sponning leveren maar dat was gewoon gekit en deur kruk aan buiten zijde zat los en schreef ook maar recht gezet.

Antwoord van Kozijnshop.nl

Oei jammer dat je dit zo schrijft. Wij zijn de moeilijkste niet en dat heb je gezien. Wij hebben alles op de webshop zo duidelijk mogelijk neergezet. Daarnaast kan je altijd ons om hulp vragen per chat telefoon of in de fabriek van ons.

Zelfs nadat we het zo vervelend vonden voor jullie, hebben wij een grote korting gegeven op de nieuwe order en geholpen met de verkoop van de ''oude'' kozijnen.

• F.v.d.Graaf
    Review voor Kozijnshop.nl

heb een kozijn en een deur voor buiten met afwijkende maat besteld compleet met glas en kruisroede en de mannen heb keurig werk geleverd
    maatvoering uitstekend

• K. van den Berg
    Review voor Kozijnshop.nl

2 kozijn puien besteld met meerdere deuren en een voordeur en 3 kozijnen/ ramen, goede communicatie over de offerte, goed bereikbaar, echt een aanrader, overzichtelijke site waar je de maatvoering exact in kunt voeren. 2 stuks ramen waren tot 2 keer toe verkeerd besteld, netjes snel op gelost en een spoedbestelling achteraan gekregen, super service!

• Marjolijn
    Review voor Kozijnshop.nl

De online tool van kozijnshop is erg duidelijk en gebruikersvriendelijk. Fantastisch dat je alle kozijnen precies op maat kan krijgen en alles zo in eigen hand hebt.
    De medewerkers van Kozijnshop hebben mij ontzettend goed geholpen bij het invullen van de online tool. Ze zijn zeer goed bereikbaar, hebben alle geduld en veel kennis die ze goed over kunnen brengen.
    De kwaliteit van de kozijnen is uitstekend en zeer degelijk. Ondanks dat ze nieuw zijn, zien ze er niet ’nieuwbouw’ uit. Ook voor oudere huizen blijft het in de uitstraling passen. Onze architect was ook onder de indruk van het 5-punts beveiligingsmechanisme :0)
    Kortom, wij zijn erg tevreden met onze kozijnen en bevelen kozijnshop van harte aan.

• H-A Jansen
    Review voor Kozijnshop.nl

Samen met de buurman 4 kozijnen besteld met elk 2 dubbele deuren met en zonder glas.
    Na 7 weken werden de kozijnen geleverd. Compleet met glas, hang-en sluitwerk en sloten. Helaas was het glas niet geplaatst. Dit was niet goed gecommuniceerd in de fabriek. Glas is nageleverd en een vakkundige glaszetter heeft het glas alsnog in de deuren geplaatst. Ook van 1 deur was de espagnolet kapot, die is ook door de glaszetter gerepareerd.
    De deuren met de dorpels zien er solide en strak uit, gespoten in grondverf.
    Wij hopen lang plezier van de deuren te hebben en hopen dat eventuele nazorg gewaarborgd is als nodig. Wat ons betreft een hoog cijfer voor Kozijnshop.nl !!!!

Antwoord van Kozijnshop.nl

Bedankt voor deze positieve review. Uiteraard blijven wij bereikbaar voor jullie. Mocht er iets zijn of heb je in de toekomst nog een kozijn nodig dan hopen wij jullie graag te helpen.
    Fijne dag en groet team Kozijnshop!