Huygenslaan 49
6901LB Zevenaar

8,5

J.H.Arends beoordeelde op 2018-10-01

In april 2018 nieuwe navigatie met achter uitrij camera gekocht.
Na montage werkte een paar dagen later de camera niet meer.
Bleek dat de stekker van de ontvanger niet diep genoeg in het scherm kon,
Scherm keurig door hun vervangen. ( systeem opgestuurd )
Na een paar weken kreeg ik regelmatig geen beeld van de achter uit rij camera op het scherm.
Na overleg met hun systeem wederom opgestuurd.
Bleek te zitten in de ontvanger en deze werd keurig vervangen.
Na een paar maanden en een lange rit van 150 km viel het hele systeem en het scherm op zwart. ( systeem weer opgestuurd )
Wat bleek, de 12V lader gaf wel aan dat hij laadde maar laadde niet, dus batterij geheel leeg.
Lader keurig vervangen,
Service van dit bedrijf is goed, maar je moet wel telkens verzendkosten betalen en zodoende wordt je goedkope systeem uiteindelijk toch nog duur.
Heb dan ook de ervaring dat het systeem zeer onbetrouwbaar is en regelmatig het GPS signaal kwijt is, vooral als er veel bomen in de omgeving staan, en met de regelmaat van de klok is er wel wat mee. !
Als je uiteindelijk je geld terug vraagt omdat het product niet aan je verwachtingen voldoet wordt daar niet op gereageerd!!!
Heb nog geen rit kunnen maken dat het systeem 100% functioneerde,
Uiteindelijk is GOEDKOOP toch weer DUURKOOP, want het systeem komt in de kast,

ton plantinga beoordeelde op 2018-09-20

in mei 2018 mijn nieuwe navigatie 9 inch aan geschaft.
helaas afgelopen weekend gaf hij de geest.
even kontakt gehad over de oorzaak.
niets meer aan te doen.
binnen 48 uur een gloednieuw navigatie systeem gekregen.
HULDE aan de webshop.

Jan beoordeelde op 2018-08-08

Ik beoordeel Krudde Gadgets4U matig omdat ik NOG STEEDS geen werking heb van de achteruittijcamera. Eerst zou de zender op het dashbord niet goed zijn en aangezien de garantieperiode net voorbij was moest ik een nieuwe zender betalen. Opnieuw centjes.
Nadat deze aangesloten was heeft hij nog heeeel eventjes beeld gegeven en daarna niet meer. Vandaag maar eens weer geprobeerd om de camera ergens anders te plaatsen... en zie, mooi beeld en gelukkig was ik!
Nu de camera vastzetten met twee schroefjes en nadien een volgende test. Raad eens ; opnieuw niks.. nothing ..nul. Ik durf niet meer te bellen naar deze firma.
Maar mijn aankomende vakantie moet ik helaas zonder achteruitrij camera doen....

Gert Houtveen beoordeelde op 2017-12-20

Super service ik heb een navigatie met camera en er kwam geen beeld alles op gestuurd en het is getest nu bleek de camera niet goed te werken de fa Krudde heeft alles wat nodig was vernieuwd en weer op gestuurd nu werkt het prima.

A B de Boer beoordeelde op 2017-12-19

Perfecte service kapotte zender direct vervangen door een nieuwe en het systeem werkt perfect. Waar vindt je nog zo'n service

L.Polder beoordeelde op 2017-10-29

Zeer goede service , als je een probleempje hebt wordt je binnen de korste keren geholpen.Een prima after sales waar menig bedrijf maar van kan dromen.

Marco beoordeelde op 2017-07-11

Voor aanschaf via WhatsApp geinformeerd over een navigatie systeem. Het antwoord was snel en volledig en dus tot aanschaf overgegaan. Kreeg er alleen geen geluid uit, wat deed ik verkeerd? E-mailtje gestuurd en direct antwoord en oplossing. Heel tevreden over dit bedrijf!

Tom Tukker beoordeelde op 2017-05-13

Geweldig snelle reactie
In de vakantie blijft de aan /uit knop vast zitten in de navigatie per mail gemeld de zelfde avond reactei dat ik hem kon opsturende zelfde dag verzonden en de volgende bericht dat hij was ontvangen dag daarna bericht dat hij gerspareerd is en wordt terug gestuurd met een update dag daarna al per koerier terug.
Zo hoort het grote klasse mensen,
Ik raad jjullie aan bij een ieder die service verwacht nogmaals GROTE KLASSE
Tom Tukker

K.Zandee beoordeelde op 2017-04-26

Geweldige service , ook na een aankoop van 2jaar geleden .

Maya beoordeelde op 2017-01-02

Bestelling in België heel snel ontvangen en zeer snelle en vriendelijke reactie van de verkopers bij extra vragen.

Piet Clijsen beoordeelde op 2016-12-12

bestelling niet kunnen plaatsen omdat het naar Spanje gestuurd moest worden. DAarom de bestelling via de e-mail geplaatst. Bestelling is dezelfde dag nog naar het opgegeven adres in Spanje gestuurd. PErfecte service en levering. Alle hulde daarvoor.

Cees Schoutsen beoordeelde op 2016-08-14

Twee keer met de camper op vakantie, allebei de keren (Frankrijk en Noorwegen) komt de navigatie in een error loop onderweg. Buiten de irritatie die er is, is de winkel niet telefonisch te bereiken.
Op sms wordt verwezen naar antwoorden op de mail die onderweg door ons niet te openen is. Ondanks vragen om terug gebeld te worden blijft de telefoon stil.
We zijn overgegaan op het oude systeem van ouderwetse kaarten.
Terug in Nederland blijkt allebei de keren dat waarschijnlijk het door Krudde opgestuurde sd kaartje w.s. fouten bevat.
Hoe vriendelijk de mail uitwisseling ook is, sorry maar we zijn op vakantie (dus we kunnen niet rekenen op betrouwbare navigatie in de tussentijd) er blijft bij ons een fors irritatiepunt hangen namelijk er wordt een navigatiesysteem geleverd die niet doet wat het moet doen namelijk ons betrouwbaar op weg sturen.
Komt bij dat de indruk gewekt wordt dat wij wel heel erg onnozel (computeranalfabeet) zijn met de door hun geleverde apparatuur.
Kortom goed bedoelde webshop zonder professionele backup, ik ga sparen voor een ander navigatiesysteem zo breed heb ik het nu ook weer niet en het systeem verdwijnt in de kast zonde van het geld.

Corné Hoppenbrouwers beoordeelde op 2015-07-24

Alles netje opties geleverd.
Hardware problem van navi snel keurig opgelost door produkt vervanging.

Vrendenbarg beoordeelde op 2015-03-15

Alles keurig netjes volgens belofte geleverd. Bij vragen per omgaande een mail gehad met de oplossing.

marjolein beoordeelde op 2015-02-16

bestelling teruggestuurd op 9 december en nog steeds geld niet teruggehad!!

H.P.Hermes beoordeelde op 2014-12-01

Ik heb de truck navigatie besteld van uit Spanje, de levering is echt perfect gegaan. Tijdens leren omgaan met het apparaat was ik ineens het geluid kwijt. Een mail en de oplossing werd aangereikt. Geweldige service. Diverse van mijn kennissen hebben naar het adres gevraagd en hebben aangegeven bij gadgets dit apparaat te gaan bestellen. Wellicht is het mogelijk dat gebruikers informatie gaan uitwisselen over het gebruik van het apparaat. Een soort vraagbaak dus voor gebruikers.

2014