Krudde Gadgets4U

Navigatie voor Vrachtwagen Truck Auto en diverse kleine electronische artikelen
9,2

• F.Wolters
    Review voor Krudde Gadgets4U

Goede service! Vragen werden duidelijk, goed en snel beantwoordt. Ook de producten die ze hebben bevallen mij zeer goed! Ik gebruik navigatie voor de vrachtwagen en camper en heb al vele soorten gehad maar je hoeft echt geen dure navigatie te hebben, deze doet er namelijk niks onder en persoonlijk vind ik ze nog beter. Dit is mijn 2de navigatie van dit bedrijf en ze gaan lang mee. Duidelijke informatie en overzicht op het systeem! Ik blijf hier zeker bestellen!

• Kat
    Review voor Krudde Gadgets4U

Superbedrijf! Goed en snel geregeld.
    Bij verkeerde aankoop snel geld retour.
    Én natuurlijk blij met onze aankoop!

• Hoe beoordeel je Krudde Gadgets4U?

• Marian Beemsterboer
    Review voor Krudde Gadgets4U

Geweldige service, plezierig en begripvol contact! Uitvoerige beschrijving van artikel ! Kortom een zeer respectvol en betrouwbaar adres! Complimenten!

• H.J. Vermaeten
    Review voor Krudde Gadgets4U

Retourzending voor en ander formaat navigatie. Goede en snelle service.
    Zeer tevreden.

• Johan henraat

Altijd alles snel geleverd

• BACHIR

Geweldig service

• Frans
    Review voor Krudde Gadgets4U

Snelle levering. Prima spullen. Camper navigatie perfect. Updates op tijd. Reageert direct op vragen per Whatsapp.

• Van den Bos Wilfried
    Review voor Krudde Gadgets4U

snelle service bij het leveren van de gps en nu goed geholpen bij het installeren van het update kaartje ,hebben steeds snel gereageerd op al mijn vragen en dat waren er wel wat voor mij een aanrader

• Aard
    Review voor Krudde Gadgets4U

Door misverstand mijnerzijds toch correct en snel plus handleiding voor achteruit rij camera

• Cor
    Review voor Krudde Gadgets4U

Heb al meerdere malen gebeld krijg steeds voice mail en op mail krijg ik ook geen antwoord gewoon zeer slecht dus

Antwoord van Krudde Gadgets4U

Fijn dat je de waardering ( helaas niet de tekst) in ieder geval hebt aangepast en er achter kwam dat het niet aan ons lag dat de mail niet bij jouw binnen kwam en we je dat hebben laten zien dmv van de foto's dat we elke keer binnen een paar uur hebben gereageerd.

• ben
    Review voor Krudde Gadgets4U

deze verkoper is inderdaad hij heef tme mijn bestelling in belgie gestuurden bezorger is hem kwijtgeraakt en de verkoper maakt een gebaar naar mij ik raad deze verkoper aan
    top dank u

• Huber Smeets
    Review voor Krudde Gadgets4U

mooie producten snel en goed.
    snelle levering zeer netjes afgehandeld.
    prijs kwaliteit super.

• Wiebe
    Review voor Krudde Gadgets4U

Snel antwoord gehad in het weekend. Klantgericht bedrijf.
    Topproduct die navigatie voor de vrachtwagen. Met nog meer mogelijkheden dan een Tomtom en voor veel minder dan de helft van de prijs van een Tom Tom. En mooi 9 inch beeldscherm. Aanrader!!

• Jan
    Review voor Krudde Gadgets4U

Bij deze winkel kan je gerust kopen. Navigatie gekocht ik had zo mijn twijfels voor die prijs. Maar echt waar wat een top ding. Snel verzonden en netjes briefje erbij wat je wel en beter niet kan doen. Heel blij mee, bedankt.

• Sytze
    Review voor Krudde Gadgets4U

uitstekende service en klantgerichtheid, zij lossen het probleem van de verzenddienst op. Het pakket was kwijtgeraakt bij de koerier, maar Gadgets4U heeft hoewel de fout niet bij hen lag heel snel een nieuwe doos verzonden, die daardoor nog mooi op tijd kwam voor de verjaardag. Ze hielden zich zelfs met het probleem bezig terwijl zij op vakantie waren. En als tegemoetkoming voor het gedoe kreeg ik gratis een duurdere, uitgebreidere versie van het bestelde navigatieapparaat én een gratis beschermhoesje cadeau. Zo klantgericht en meedenkend maak je bedrijven niet vaak meer mee. Grote klasse!

• Dielman
    Review voor Krudde Gadgets4U

Zeer goeie service, ook als je navigatie onderweg vastloopt of zo. Even een mailtje en je hebt snel een goed werkend antwoord. Helemaal top!
    Wij hebben de campernavigatie en die is ook bijzonder handig doordat alle campings en camperplaatsen erin staan en je kunt invoeren hoe hoog, breed, zwaar, etc bent waardoor de navigatie daar rekening mee houdt.

• monnikhof
    Review voor Krudde Gadgets4U

navigatie gekocht bij krudde.
    bedrijf is niet in staat problemen met accu op te lossen,steeds weer wordt gezegd dat ik hem verkeerd gebruik
    voor mij geen navigatie meer van deze firma

• J.H.Arends
    Review voor Krudde Gadgets4U

In april 2018 nieuwe navigatie met achter uitrij camera gekocht.
    Na montage werkte een paar dagen later de camera niet meer.
    Bleek dat de stekker van de ontvanger niet diep genoeg in het scherm kon,
    Scherm keurig door hun vervangen. ( systeem opgestuurd )
    Na een paar weken kreeg ik regelmatig geen beeld van de achter uit rij camera op het scherm.
    Na overleg met hun systeem wederom opgestuurd.
    Bleek te zitten in de ontvanger en deze werd keurig vervangen.
    Na een paar maanden en een lange rit van 150 km viel het hele systeem en het scherm op zwart. ( systeem weer opgestuurd )
    Wat bleek, de 12V lader gaf wel aan dat hij laadde maar laadde niet, dus batterij geheel leeg.
    Lader keurig vervangen,
    Service van dit bedrijf is goed, maar je moet wel telkens verzendkosten betalen en zodoende wordt je goedkope systeem uiteindelijk toch nog duur.
    Heb dan ook de ervaring dat het systeem zeer onbetrouwbaar is en regelmatig het GPS signaal kwijt is, vooral als er veel bomen in de omgeving staan, en met de regelmaat van de klok is er wel wat mee. !
    Als je uiteindelijk je geld terug vraagt omdat het product niet aan je verwachtingen voldoet wordt daar niet op gereageerd!!!
    Heb nog geen rit kunnen maken dat het systeem 100% functioneerde,
    Uiteindelijk is GOEDKOOP toch weer DUURKOOP, want het systeem komt in de kast,

• ton plantinga
    Review voor Krudde Gadgets4U

in mei 2018 mijn nieuwe navigatie 9 inch aan geschaft.
    helaas afgelopen weekend gaf hij de geest.
    even kontakt gehad over de oorzaak.
    niets meer aan te doen.
    binnen 48 uur een gloednieuw navigatie systeem gekregen.
    HULDE aan de webshop.

• Jan
    Review voor Krudde Gadgets4U

Ik beoordeel Krudde Gadgets4U matig omdat ik NOG STEEDS geen werking heb van de achteruittijcamera. Eerst zou de zender op het dashbord niet goed zijn en aangezien de garantieperiode net voorbij was moest ik een nieuwe zender betalen. Opnieuw centjes.
    Nadat deze aangesloten was heeft hij nog heeeel eventjes beeld gegeven en daarna niet meer. Vandaag maar eens weer geprobeerd om de camera ergens anders te plaatsen... en zie, mooi beeld en gelukkig was ik!
    Nu de camera vastzetten met twee schroefjes en nadien een volgende test. Raad eens ; opnieuw niks.. nothing ..nul. Ik durf niet meer te bellen naar deze firma.
    Maar mijn aankomende vakantie moet ik helaas zonder achteruitrij camera doen....