Krudde Gadgets4U

• BACHIR

Geweldig service

• Frans
    Review voor Krudde Gadgets4U

Snelle levering. Prima spullen. Camper navigatie perfect. Updates op tijd. Reageert direct op vragen per Whatsapp.

• Hoe beoordeel je Krudde Gadgets4U?

• Van den Bos Wilfried
    Review voor Krudde Gadgets4U

snelle service bij het leveren van de gps en nu goed geholpen bij het installeren van het update kaartje ,hebben steeds snel gereageerd op al mijn vragen en dat waren er wel wat voor mij een aanrader

• Aard
    Review voor Krudde Gadgets4U

Door misverstand mijnerzijds toch correct en snel plus handleiding voor achteruit rij camera

• Cor
    Review voor Krudde Gadgets4U

Heb al meerdere malen gebeld krijg steeds voice mail en op mail krijg ik ook geen antwoord gewoon zeer slecht dus

Antwoord van Krudde Gadgets4U

Fijn dat je de waardering ( helaas niet de tekst) in ieder geval hebt aangepast en er achter kwam dat het niet aan ons lag dat de mail niet bij jouw binnen kwam en we je dat hebben laten zien dmv van de foto's dat we elke keer binnen een paar uur hebben gereageerd.

• ben
    Review voor Krudde Gadgets4U

deze verkoper is inderdaad hij heef tme mijn bestelling in belgie gestuurden bezorger is hem kwijtgeraakt en de verkoper maakt een gebaar naar mij ik raad deze verkoper aan
    top dank u

• Huber Smeets
    Review voor Krudde Gadgets4U

mooie producten snel en goed.
    snelle levering zeer netjes afgehandeld.
    prijs kwaliteit super.

• Wiebe
    Review voor Krudde Gadgets4U

Snel antwoord gehad in het weekend. Klantgericht bedrijf.
    Topproduct die navigatie voor de vrachtwagen. Met nog meer mogelijkheden dan een Tomtom en voor veel minder dan de helft van de prijs van een Tom Tom. En mooi 9 inch beeldscherm. Aanrader!!

• Jan
    Review voor Krudde Gadgets4U

Bij deze winkel kan je gerust kopen. Navigatie gekocht ik had zo mijn twijfels voor die prijs. Maar echt waar wat een top ding. Snel verzonden en netjes briefje erbij wat je wel en beter niet kan doen. Heel blij mee, bedankt.

• Sytze
    Review voor Krudde Gadgets4U

uitstekende service en klantgerichtheid, zij lossen het probleem van de verzenddienst op. Het pakket was kwijtgeraakt bij de koerier, maar Gadgets4U heeft hoewel de fout niet bij hen lag heel snel een nieuwe doos verzonden, die daardoor nog mooi op tijd kwam voor de verjaardag. Ze hielden zich zelfs met het probleem bezig terwijl zij op vakantie waren. En als tegemoetkoming voor het gedoe kreeg ik gratis een duurdere, uitgebreidere versie van het bestelde navigatieapparaat én een gratis beschermhoesje cadeau. Zo klantgericht en meedenkend maak je bedrijven niet vaak meer mee. Grote klasse!