Zuiderzeestraatweg 700a
8094AW Hattemerbroek

Josanne Oosterbaan beoordeelde op 2019-09-19

Saskia Nijdam beoordeelde op 2019-09-19

Snelle levering, mooi verpakt en héle leuke kaartjes erbij. Top!

Henny beoordeelde op 2019-09-19

Snelle vlotte levering met een leuk cadeautje. Persoonlijk geschreven berichtje erbij. Word ik blij van

Rommie Van der leeuw beoordeelde op 2019-09-19

Erg tevreden met de producten!

Verena van der Veen beoordeelde op 2019-09-17

Leuke producten, cadeau beviel goed!

Anja Enting beoordeelde op 2019-09-17

Irma Jaarsma beoordeelde op 2019-09-16

Renate Bruinenberg beoordeelde op 2019-09-16

Mariska Otten beoordeelde op 2019-09-15

Prima ! Product binnen een week thuis, maar wel briefje erbij met excuses dat bezorging wat langer had geduurd dan normaal. Keurig verpakt, goed voor elkaar.

Tessa Meintema beoordeelde op 2019-09-15

Geartsje Stegenga beoordeelde op 2019-09-14

Jolanda Bakker beoordeelde op 2019-09-14

Duidelijke website, product zoals verwacht, prima prijs, met veel zorg verpakt zelfs een kleine attentie toegevoegd en een persoonlijk woordje. Erg tevreden en zeer aan te raden. Vr gr 'Buiten Bij Jo!' vakantieverhuur Friesland.

Joukje Salverda beoordeelde op 2019-09-14

Marjolein Ynema beoordeelde op 2019-09-14

Wat een feest om het pakje te mogen ontvangen! En het was nog meer een feestje om het pakketje uit te pakken! Wat was het mooi verpakt!😍

judith terpstra beoordeelde op 2019-09-14

Top!

Baukje Van Wieren beoordeelde op 2019-09-14

alles goed afgeleverd, lief kaartje erbij, en een excuses vanwege een latere levering ivm vakantie wat juist heel goed werd aangegeven op de site!
kortom, super!!

Roelie De Boer beoordeelde op 2019-09-14

Sjieuwke De Beer beoordeelde op 2019-09-09

Maaike Van der Veer beoordeelde op 2019-09-09

Wietske Broersma beoordeelde op 2019-09-09

Hele snelle levering, en heel persoonlijk!