Zuiderzeestraatweg 700a
8094AW Hattemerbroek

Oeds Wiersma beoordeelde op 2019-07-18

Snelle levering, mooi product.

Hotske Hofstee beoordeelde op 2019-07-18

Super leuk kaartje bij bestelling 👍🏻👍🏻

Ellen beoordeelde op 2019-07-18

Heel snel in huis, heel goed verpakt en een heel lief persoonlijk kaartje bijgesloten. 😊

Ageeth Koeze beoordeelde op 2019-07-16

Zo leuk het kaartje met tekst erbij. Het is een kado en ben heel benieuwd wat de ontvanger ervan vindt. Hoop nog vaker iets bij jullie te bestellen!

Ella Dijkstra-Kampen beoordeelde op 2019-07-15

Goede kwaliteit en voor een mooie prijs.

Reactie van Krúskes:
Bedankt voor je mooie review Ella! Fijn om te horen dat je tevreden bent over de kwaliteit en prijs van onze producten. Nogmaals veel plezier ermee! Met vriendelijke groet, Team Krúskes

Marjan van der Duin beoordeelde op 2019-07-14

Er is veel aandacht besteed aan de verpakking. En helemaal verrast door de extra kaarten die erbij zaten.

Reactie van Krúskes:
Hoi Marjan, bedankt voor je positieve beoordeling! Wat enorm leuk om te horen dat je hebt gemerkt dat er veel aandacht is besteed aan de verpakking. Daar doen we erg ons best op :) Fijn dat de extra kaarten worden gewaardeerd! Nogmaals veel plezier ermee! Met vriendelijke groet, Team Krúskes

Marjan Van Hijum-Leijstra beoordeelde op 2019-07-14

Anniek Klaaysen beoordeelde op 2019-07-14

Japke Jongeling-Dijkstra beoordeelde op 2019-07-14

Hettie Van der Heide beoordeelde op 2019-07-14

Goeie ervaring volgende dag al in huis en super blij met mijn receptenboekje

Reactie van Krúskes:
Bedankt voor je positieve beoordeling Hettie! Fijn dat je een goede ervaring hebt gehad met ons en enorm leuk om te horen dat je blij bent met je receptenboekje! Nogmaals veel plezier ermee! Met vriendelijke groet, Team Krúskes

Elly Smid beoordeelde op 2019-07-14

H. Westra beoordeelde op 2019-07-14

Aeltsje Van der wijk beoordeelde op 2019-07-13

Arendina Reitsma beoordeelde op 2019-07-13

Grietine Hooghiemstra beoordeelde op 2019-07-13

Snelle levering... mooie kaartjes!

Reactie van Krúskes:
Hoi Grietine, bedankt voor je mooie beoordeling! Fijn om te horen dat je blij bent met de kaartjes en tevreden bent over de levering. Nogmaals veel plezier ermee! Met vriendelijke groet, Team Krúskes

anoniem beoordeelde op 2019-07-13

Mooie posters en snel geleverd!

Reactie van Krúskes:
Bedankt voor je positieve review! Fijn dat de posters in de smaak vallen en snel werden geleverd! Nogmaals veel plezier ermee. Met vriendelijke groet, Team Krúskes

Roelof De Boer beoordeelde op 2019-07-12

Jantsje Wijbenga beoordeelde op 2019-07-12

Moaie jierdeikalinder besteld! Allinne paste it brievenbuspakje net troch ús brievenbus, de besoarger hie ‘m der ynramt wertroch it doaske beskadige wie, lokkich wie de kalinder noch wol hiel

Reactie van Krúskes:
Tige tank foar dyn moaie beoardieling Jantsje! Wat ferfelend om te hearren dat it pakje net yn de brievebus paste en de besoarger it pakje net netsjes ôflevere hat. De pakjes binne spesjaal makke foar yn'e brievebus, spitigernôch passe se dus net yn alle brievebussen. Yn dat gefal heart de besoarger him oan de doar te bringen.. Wy fine it ferfelend dat dat net dien is, ús eksúses hjir foar! Lokkich is de kalinder net beskadige.. Noch ris in soad wille der fan! Mei freonlike groetnis, Team Krúskes

Roxanne Feikema beoordeelde op 2019-07-12

Jeanne Boschma beoordeelde op 2019-07-12