Zuiderzeestraatweg 700a
8094AW Hattemerbroek

Tjitske Lettinga beoordeelde op 2019-04-19

Snelle bezorging. En met een persoonlijke bedankje voor de bestelling.

Nynke Meinsma beoordeelde op 2019-04-19

Wat in kadootsje om it pakketsje te iepenjen. Prachtige posters en in hiele persoanlike boadskip derby!

Esther Plantinga beoordeelde op 2019-04-19

Zeer snelle levering en alles was keurig verpakt.

Lucie Bootsma beoordeelde op 2019-04-18

Margriet van der Veen beoordeelde op 2019-04-18

Anniek Bilker beoordeelde op 2019-04-15

E Pasma beoordeelde op 2019-04-15

Bêste Ytske,
It pakje siet noch ticht, mar ik ha it krekt iepen makke en it zeildoek is prachtich en de tape ek.
Wat ik ek moai fûn wie it lytse kado kaartsje mei Fryske tekst: 'dikke tùt'
Mei de tiid sil ik fêst wer ris op Jim side sjen as ik in kadootje sykje.
Mei fr. gr. Etie pasma

Maria Del Grosso beoordeelde op 2019-04-13

Anneke Popma beoordeelde op 2019-04-13

Bettine Otten beoordeelde op 2019-04-12

Snelle en nette levering. Ook de whatsapp service was erg prettig (en snelle reactie). Van deze websites word ik oprecht blij!

M Van der Plaats beoordeelde op 2019-04-11

Nynke Haagsma beoordeelde op 2019-04-09

Klaske Hiemstra beoordeelde op 2019-04-08

Bettina Hilverda beoordeelde op 2019-04-08

Klaske Jonkman beoordeelde op 2019-04-08

Thea Mossel beoordeelde op 2019-04-07

Snelle levering en blij met de leuke kalender!

Reactie van Krúskes:
Hoi Thea, bedankt voor je positieve beoordeling! Goed om te horen dat je tevreden bent over de snelle levering en blij bent met de kalender. Nogmaals veel plezier ermee. Met vriendelijke groet, Team Krúskes

Baukje De jong-brouwer beoordeelde op 2019-04-07

Zeer tevreden. Netjes verpakt keurig op tijd geleverd . Top

Reactie van Krúskes:
Bedankt voor je positieve beoordeling Baukje! Fijn dat je (zeer) tevreden bent over de verpakking en levering. Super leuk om te horen dat je de bestelling top vond. :) Nogmaals veel plezier ermee. Met vriendelijke groet, Team Krúskes

T Wielstra beoordeelde op 2019-04-06

Elsemiek Dijkstra-de Bruin beoordeelde op 2019-04-06