Zuiderzeestraatweg 700a
8094AW Hattemerbroek

Tina Greidanus beoordeelde op 2019-02-16

Kirsten Postma beoordeelde op 2019-02-15

Pracht spul, goed afgeleverd me5 een persoonlijk, handgeschreven kaartje. Leuk!

Femke Meindertsma beoordeelde op 2019-02-15

Heel tevreden. De dag na de bestelling had ik direct alles in huis. Top!

Martha De jong beoordeelde op 2019-02-15

Ik ben echt dik tevreden. Ik heb voor 17 personen 10 verschillende producten besteld. Op maandag besteld en dinsdag al in huis. Mijn angst dat er wat zou ontbreken bleek ongegrond. Alles was er en het ziet er prachtig uit. Bedankt en ga zo door!

Tetsje Looyenga beoordeelde op 2019-02-14

Snelle levering en super leuk verpakt met ook nog een cadeautje erbij 😁 aanrader!

Janneke Wassenaar beoordeelde op 2019-02-14

Bianca Huisman beoordeelde op 2019-02-14

Cadeau kwam op tijd, prachtig ingepakt met een persoonlijk kaartje erbij. Erg blij met de inhoud ook. Zou er zo weer bestellen!

Yte Elbrich Schukking beoordeelde op 2019-02-14

Erg tevreden, de bestelling was er snel, alles klopte en was netjes verpakt!

Jannie de Haan beoordeelde op 2019-02-14

Mandy Rense-Ettema beoordeelde op 2019-02-14

Superblij met de poster en het ophangsysteem. Kwaliteit is hoog en staat geweldig aan de muur!

Merel Van der Veen beoordeelde op 2019-02-14

Sylvia van der Lei beoordeelde op 2019-02-14

Anna Bijlsma beoordeelde op 2019-02-14

Kyra Reinders beoordeelde op 2019-02-12

Ik vond de kaartjes erg leuk. Ze waren er gelukkig ook erg snel! Het handgeschreven kaartje dat erbij zat vond ik een erg leuke toevoeging. Ik ga zeker opnieuw kaartjes bij jullie bestellen!

M Bes beoordeelde op 2019-02-12

Tineke Strampel Visser beoordeelde op 2019-02-11

Niesje Rinzema beoordeelde op 2019-02-11

Rianne Jeensma beoordeelde op 2019-02-11

Rixt Tuinstra beoordeelde op 2019-02-11

Anna beoordeelde op 2019-02-11

Super leuke producten en snel geleverd!