Zuiderzeestraatweg 700a
8094AW Hattemerbroek

Ymie Broos beoordeelde op 2018-12-17

Erika Zwanenburg beoordeelde op 2018-12-17

Nicolette Munting beoordeelde op 2018-12-17

Had m'n bestelling gedaan en de volgende dag al ontvangen, mooi verpakt met vriendelijk kaartje en wat extra's erbij. Ik ben grote fan van Kruskes!

Gryt vd ploeg beoordeelde op 2018-12-16

Snelle en keurige levering!

Esme van der Singel beoordeelde op 2018-12-16

Sigrid Coenrady beoordeelde op 2018-12-16

Neeltje Jager beoordeelde op 2018-12-16

Doetie Braaksma beoordeelde op 2018-12-16

Sijke Meijer beoordeelde op 2018-12-15

Fokje Nagelhout beoordeelde op 2018-12-15

Renske Postma beoordeelde op 2018-12-15

Het werdt erg snel bezorgd en super leuk ingepakt !

Corine Pas-Singels beoordeelde op 2018-12-14

Snel geleverd. Goed verpakt en blij met setje kaartjes als kadootje. Alles leuk in zakje met stickertje en handgeschreven kaartje!!! Bedankt en fijne feestdagen!!!

Susan Heida beoordeelde op 2018-12-14

Mooie producten, snel in huis. Bedankt!

Gerbrig Jansma beoordeelde op 2018-12-14

J Meester beoordeelde op 2018-12-14

Mooie agenda ben er heel blij mee.

Reactie van Krúskes:
Heel erg bedankt voor je positieve beoordeling! Wat fijn dat je blij bent met de agenda! Dat horen we graag :) Nogmaals veel plezier ermee! Met vriendelijke groet, Team Krúskes

Ida DIJKSTRA beoordeelde op 2018-12-14

Snelle levering, netjes verpakt met een persoonlijke boodschap.

Reactie van Krúskes:
Bedankt voor je mooie beoordeling Ida! Wat fijn om te horen dat de levering snel was en je de verpakking netjes vond. Nogmaals veel plezier met je producten! Met vriendelijke groet, Team Krúskes

Maaike Wouda beoordeelde op 2018-12-13

Dymphina Spoelstra beoordeelde op 2018-12-13

Snelle service, duidelijke website. Erg leuk dat er een handgeschreven bedank kaartje bij zat!

Reactie van Krúskes:
Hoi Dymphina, bedankt voor je mooie, positieve beoordeling! Wat leuk om te horen dat je de website duidelijk en de service snel vindt. Fijn dat je het persoonlijke kaartje waardeert :) Nogmaals veel plezier met je product! Met vriendelijke groet, Team Krúskes

Jeltsje De boer beoordeelde op 2018-12-13

Froukje Bergsma beoordeelde op 2018-12-13