Kalverstraat 16
+31620854209

Bol.com 1 10,0
Google Plus/Places - 10,0

R Bolten beoordeelde op 2018-11-12

Makkelijke bestelling, verzending redelijk. Iets onduidelijkheid bij het verzenden met de A1 poster ingelijst in de A1 lijst erbij. Er stond bij verzenden: Gratis verzenden. *n.v.t. op lijsten, zie verzendopties bij gewenste lijst(en). Mogelijk dat dit alleen bij losse lijsten in.

Reactie van Kunst in Kaart:
Bedankt voor de feedback, gaan we naar kijken!

anoniem beoordeelde op 2018-11-11

Heel tevreden. Snelle reactie bij het aanvragen van een nieuwe plaats. De twee posters zijn netjes verpakt verstuurd.

Fijn om te horen! :-)

Debby beoordeelde op 2018-11-10

Super gaaf. Goede levering. Mooie kwaliteit

Bedankt Debby!!

Denise beoordeelde op 2018-11-09

De doos was tijdens transport in een hoek ingedeukt met als gevolg 2 posters met allebei een lelijke hoek. Na kort mailcontact kreeg ik binnen 2 dagen nieuwe posters opgestuurd. (Weer een ingedeukte hoek in de doos, maar nu niks aan de hand met de posters. Super service! En ontzettend blij met de posters natuurlijk! Verbeterpunt: zorg voor betere bescherming in de hoeken van de dozen.

Reactie van Kunst in Kaart:
Bedankt voor je feedback Denise, hier gaan we zeker mee aan de slag!

Eva van Gemd beoordeelde op 2018-11-08

Snel verzonden. Persoonlijke aanvraag werd gelijk behandeld. Prachtige producten in mijn bezit gekregen.

Bedankt Eva :)

Anne Elderink beoordeelde op 2018-11-06

Heel blij met de service van Kunst in Kaart. Ik heb twee kaarten besteld, die ze kosteloos hebben uitgelijnd en biigesneden. Erg fijn!

Reactie van Kunst in Kaart:
Goed om te horen Anne, veel plezier van de kaarten! :-)

Sophie van Elk beoordeelde op 2018-11-06

Jeannette Berning beoordeelde op 2018-11-05

Makkelijk te bestellen via site, prima verpakt en snelle bezorging. Ga zo door!!

Reactie van Kunst in Kaart:
Goed om te horen. Bedankt Jeanette!

Christa Vlas beoordeelde op 2018-11-04

Heel tevreden. Snelle reacties op vragen via de chat en snel geleverd!!

Reactie van Kunst in Kaart:
Top! Bedankt Christa! :-)

Maarten Kruger beoordeelde op 2018-11-03

Mooie kaarten

Bedankt Maarten!

Tessa Ten Barge beoordeelde op 2018-11-03

Top Service!

Dank je wel, Tessa!

Kaylie beoordeelde op 2018-10-29

Heel tevreden, erg leuke kaart!

Reactie van Kunst in Kaart:
Leuk! Bedankt Kaylie! :-)

K. beoordeelde op 2018-10-29

Op verzoek een kaart van Chiang Mai gemaakt. Snelle reactie. Prachtig resultaat.

Reactie van Kunst in Kaart:
Fijn om te lezen, bedankt!

Kristel Bal beoordeelde op 2018-10-28

Ik had mijn bestelling op een dinsdag gedaan en moest het voor een feestje op zaterdag hebben. Dát is helaas niet gelukt. Het pakket kwam pas op de dinsdag daarna. Het pakket was wel netjes verpakt en ik vind het idee sowieso heel gaaf!!!

Reactie van Kunst in Kaart:
Bedankt voor de feedback, excuses voor de vertraagde levering!

Janine Ric-Hansen beoordeelde op 2018-10-28

Een hele mooie ingelijste kaart van Haarlem. Een cadeau voor vrienden in NZ! Ze zullen heel blij zijn!

Super Janine!

Romy beoordeelde op 2018-10-24

Duidelijk over de levering en blij ermee!

Bedankt Romy!

Raisa Schaper beoordeelde op 2018-10-24

Super tevreden met de manier waarop mijn bestelling is afgehandeld.
Ik had twee posters besteld om cadeau te geven aan een vriendin. Een van deze posters is binnen 24 uur ontworpen en nadat ik de bestelling geplaatst had ontving ik een email dat de tekst- en stadsgrootte op maat uitgelijnd zouden worden. Dan noem ik meedenken met de klant.

Reactie van Kunst in Kaart:
Fijn om te lezen Raisa, veel plezier van de kaarten!

Tara Roersma beoordeelde op 2018-10-23

Prachtige kaart van Curaçao besteld! Hangt midden in onze woonkamer! Zeer tevreden!

Reactie van Kunst in Kaart:
Mooie plek, veel plezier ervan Tara!

Mandy Boer beoordeelde op 2018-10-23

2 plattegronden besteld, erg mooi qua kwaliteit! Fijne service als je vragen hebt. Vind ze helaas alleen wel erg duur!

Fijn om te lezen Mandy!

Andrea Weusten beoordeelde op 2018-10-23

Een kaart inclusief lijst bested, Wauw ziet er mooi uit. Netjes ingepakt en optijd bezorgt. Heel tevreden.

Bedankt Andrea :)