Schaperlaan 20
+31620854209

Bol.com 1 10,0
Google Plus/Places - 10,0

Lotte Vullings beoordeelde op 2019-09-04

Snel antwoord, snelle levering!

Fijn, bedankt Lotte!

Kasia Chudoba beoordeelde op 2019-09-04

Uitstekend

Bedankt!

Vito Hoeben beoordeelde op 2019-09-03

Perfect, snelle en vriendelijke service. Voor Kunst in Kaart zelf zou het nog efficiënter werken als klanten zelf hun kaart kunnen ontwerpen via een tool (ook ter voorkoming van eventuele miscommunicatie).

Reactie van Kunst in Kaart:
Goed om te horen Vito, bedankt voor je suggestie!

Pieternel Van der Veen beoordeelde op 2019-09-02

Heel tevreden! Er is een nieuwe stadskaart getekend die nog niet op de site stond

Reactie van Kunst in Kaart:
Fijn om te horen Pieternel, dank je wel!

Karin Mooren beoordeelde op 2019-09-02

Op verzoek een andere wijk laten maken als mozaiekkaart, zeer snelle communicatie via de mail, heel snel (op verzoek ivm cadeau geven) geleverd. Top service!

Reactie van Kunst in Kaart:
Bedankt Karin, fijn dat we het snel voor je kon ontwerpen en leveren, hopelijk was het geven van het cadeau leuk :)

Oliver Vd. Bergh beoordeelde op 2019-09-01

Heel snel en mooi geleverd

Reactie van Kunst in Kaart:
Bedankt Oliver, goed om te lezen!

Carlijn beoordeelde op 2019-08-28

Goede service! Ik vroeg een plattegrond aan van een dorp dat nog niet op de site stond. Dit was snel geregeld. Prettige en snelle service!

Reactie van Kunst in Kaart:
Bedankt Carlijn, leuke aanvraag!

Lynn Goesinne beoordeelde op 2019-08-27

Meerdere keren besteld, goede kwaliteit en snelle levering.

Reactie van Kunst in Kaart:
Leuk je als vast klant te hebben Lynn :)

B. Utrecht beoordeelde op 2019-08-26

Snelle levering, zorgvuldig verpakt, mooie kwaliteit. Ben super tevreden. Deze bestelling was een cadeau, maar ik bestel zéker binnenkort ook voor mezelf!

Leuk cadeau, tot snel!

N Giacomini beoordeelde op 2019-08-25

Goede en snelle service.

Reactie van Kunst in Kaart:
Bedankt voor je positieve beoordeling!

Monique beoordeelde op 2019-08-25

Ruime keuze ook in lijsten. Handig dat ze het zelfs voor je inlijsten. Zeer tevreden!

Bedankt Monique :)

Ingrid beoordeelde op 2019-08-18

Goed mail contact geweest nadat ik mijn twijfel had gemeld of de citymap wel juist was die op de site stond. Deze moest idd aangepast worden (ivm nieuwbouwproject in het dorp). Nadat citymap bezorgd was kreeg ik bericht dat iets mis was gegaan met print. Volgende dag werd goed geprint exemplaar al bezorgd. Goede en snelle communicatie!

Reactie van Kunst in Kaart:
Gelukkig hadden we de fout snel door :)

Sabine Jeurissen beoordeelde op 2019-08-14

Prima verlopen de bestelling! En de kaarten zijn prachtig.

Bedankt Sabine!

Silvia Slooten beoordeelde op 2019-08-11

Snellere verzending dan aangegeven

Bedankt Silvia!

Jacqueline beoordeelde op 2019-08-10

Enorme keuze. Lijst en kaart apart besteld vanwege snellere levering ivm cadeau. Supergaaf resultaat! De 3 ansichtkaarten als aardigheid erbij gedaan. Nu eenmaal jullie ontdekt, weet ik jullie te vinden, prachtig concept én origineel.

Reactie van Kunst in Kaart:
Leuk om te lezen, graag tot de volgende keer :)

minke rorije beoordeelde op 2019-08-08

De prachtige poster werd eerst in de verkeerde lijst geleverd. Na een nette en vlotte afhandeling hangt de poster, nu met de juiste lijst, aan de muur.

Bedankt Minke :)

Bart Goossens beoordeelde op 2019-08-04

Snelle en perfecte service. men heeft voor ons een mozaïek kaart gemaakt binnen de 12 uur. Totale levering binnen een periode van 3-4 dagen. Kaart en kader separaat bestelt wegens tijdsdruk. Alles prima en volgens 'plan' verlopen.

Reactie van Kunst in Kaart:
Bedankt Bart, fijn dat het zo snel kon :)

Isabella Mol beoordeelde op 2019-08-04

Snelle levering en uitstekende service en kwaliteit

Bedankt Isabella!

Femke Assink beoordeelde op 2019-07-30

Super leuk concept! Bestelling binnen 3 dagen binnen en super mooi geworden!!

Bedankt Femke :)

Rianne van Schie beoordeelde op 2019-07-28

Mooi product, voldoet aan verwachting. Snelle levertijd!

Bedankt Rianne!