Kalverstraat 16

Google Plus/Places - 10,0

Annelies de Kruijff beoordeelde op 2018-07-17

Prima service

Reactie van Kunst in Kaart:
Fijn, bedankt Annelies :)

Elissa Koning beoordeelde op 2018-07-12

Goede service. Duidelijke communicatie. Nieuwe plaats aangevraagd en hier dezelfde dag al een ontwerp van. Daarnaast is ervoor gezorgd dat de 2 woonplaatsen die ik besteld had hetzefde uitgelijnd werden zodat ze mooi naast elkaar zouden hangen. Ingelijst en wel thuisgestuurd, topservice!

Reactie van Kunst in Kaart:
Bedankt voor de super positieve beoordeling, leuk om te lezen Elissa :)

Brenda Nevels beoordeelde op 2018-07-12

Alles was naar verwachtingen! Mooi product!

Reactie van Kunst in Kaart:
Kijk, dat is mooi Brenda :)

Wendy van Helvoort beoordeelde op 2018-07-12

Goed aanbod, snel en goed geleverd.

Bedankt Wendy :)

Maud beoordeelde op 2018-07-12

De poster is goed verpakt en dus kreukloos bezorgd. Kwaliteit is mooi. Geen 'uitstekend' omdat het A3-formaat iets afwijkt, waardoor je ofwel genoodzaakt bent een bijpassende lijst te kopen in de webshop, ofwel een stukje moet afsnijden van de poster om 'm in een lijst van bijvoorbeeld een Xenos te laten passen. Zou klant- en prijsvriendelijker kunnen.

Beste Maud,

Bedankt voor uw positieve feedback! Wat vreemd dat de kaart niet in de lijst van de Xenos paste, wij laseren alle kaarten op maat uit en snijden dit op de mm nauwkeurig. We willen een nieuw exemplaar sturen als u een foto kunt sturen waarop te zien dat hij te groot is. Hij hoort 29,7 x 42,0 te zijn.

dennis kerssen beoordeelde op 2018-07-11

keurig en stevig verpakt aangekomen.

Goed om te lezen :)

Erica Bralten beoordeelde op 2018-07-05

Goede kwaliteit prints, goede service. Alleen lijsten had ik van betere kwaliteit verwacht.

Reactie van Kunst in Kaart:
Bedankt voor de feedback Erica :)

Anja Monster beoordeelde op 2018-07-04

Mooie kwaliteit!

Bedankt Anja :)

Michelle de Vocht beoordeelde op 2018-07-03

De verzendtijd kan beter, maar het product was netjes verpakt en kwam onbeschadigd binnen.

Reactie van Kunst in Kaart:
Bedankt voor de feedback, ik zie dat de kaart inderdaad pas de 4e werkdag geleverd is, excuses hiervoor.

Guido Wapperom beoordeelde op 2018-07-02

Duidelijke website, eenvoudig bestel en betaalproces, levering na enkele dagen, goede informatie over status bestelling. Levering na enkele werkdagen. Goed verpakt en onbeschadigd ontvangen.

Reactie van Kunst in Kaart:
Goed om te lezen, daar doen we het voor :)

Maartje Kamphuis beoordeelde op 2018-07-01

Snelle levering, erg mooie poster en lijst ontvangen.

Reactie van Kunst in Kaart:
Veel plezier van de kaart en lijst Maartje :)

Brigith Rijnhart beoordeelde op 2018-07-01

Mozaïek aangevraagd voor een nog niet beschikbaar stad. Binnen een dag was deze alsnog beschikbaar. Met een erg leuk resultaat! Meteen besteld en laten inlijsten. Erg leuk om als cadeau te geven, ook de ontvanger was blij verrast.

Reactie van Kunst in Kaart:
Bedankt voor de aanvraag, leuke toevoeging voor de webshop :)

F.M. beoordeelde op 2018-07-01

Snelle levering, stevig verpakt & goede kwaliteit lijst & poster

Fijn om te lezen!

maria van lente beoordeelde op 2018-07-01

super mooie producten, er was een kleine beschadiging ik kreeg meteen een mail dat ik een nieuwe zou ontvangen heel blij

Bedankt Maria :)

Annelies beoordeelde op 2018-06-26

Heel fijn dat de plaatsnaam die ik zocht er ook bij stond!

Reactie van Kunst in Kaart:
Gelukkig hebben we hem :)

Sarah Jenkin beoordeelde op 2018-06-24

Jorick was very happy to design some new cities for me and sent a preview, emails were prompt and friendly. It was a great experience overall thank you. However I do think that it would be good for you to show a preview of all possible mosaic colours for each city on your website - it's difficult for us to guess what they might look like and at first I thought they were only available in Autumn!

Thank you so much!

Linda van Gils beoordeelde op 2018-06-19

Prima service en veel keuze in verschillende vormgevingen!

Bedankt Linda :)

Nienke Coenen beoordeelde op 2018-06-17

Heldere communicatie via de mail!

Reactie van Kunst in Kaart:
Goed om te lezen, veel plezier van je bestelling!

Simone Van Tongeren beoordeelde op 2018-06-17

Mooie poster op stevig papier. Snelle levering, goed verpakt.

Reactie van Kunst in Kaart:
Bedankt voor de positieve feedback :)

Salwa Slimane beoordeelde op 2018-06-17

Goed appcontact gehad. Kreeg ook meteen een voorbeeld te zien via de mail. Ben tevreden.

Fijn dat we via de app konden helpen :) Veel plezier van de kaart Salwa