Schaperlaan 20
+31620854209

Bol.com 1 10,0
Google Plus/Places - 10,0

Helen Goossens beoordeelde op 2019-07-22

De kwaliteit van de posters is zeer goed! En de verzending naar België was sneller dan verwacht waardoor we het nog ruim op tijd hadden om als cadeau te geven.

Reactie van Kunst in Kaart:
Fijn dat het zo snel in België was, we hebben onze eigen productie in Vlaanderen dus kunnen snel en gratis leveren :)

Linda De been beoordeelde op 2019-07-20

Goede service en verzending

Bedankt Linda :)

Sascha van Doorn beoordeelde op 2019-07-15

snelle levering - prachtige extra tekst uitgelijnd en meegdacht

Reactie van Kunst in Kaart:
Bedankt Sascha, veel plezier er van!

Ida Bezemer beoordeelde op 2019-07-15

Ik ben zeer tevreden, snelle keurige levering en prachtige platen in mooi, strakke lijsten. Heel fijn!!!

Reactie van Kunst in Kaart:
Veel plezier van de kaarten ida :)

nellerike de voogd beoordeelde op 2019-07-12

top poster, goeie kwaliteit en snelle levering!

Bedankt!

Brenda van Rijn beoordeelde op 2019-07-10

Super snel het gevraagde voorstel per mail ontvangen. Top service en snelle levering. Mooie kwaliteit papier. Heel blij mee!

Bedankt Brenda!

Kelly Van den Berg beoordeelde op 2019-07-09

Super toffe posters! En erg snel in huis!! Ik ben er echt heel erg blij mee!

Bedankt Kelly!

Ioana beoordeelde op 2019-07-08

Heel tevreden, de kaart was zorgvuldig ingepakt en van hoge kwaliteit.

Reactie van Kunst in Kaart:
Goed om te lezen Ilona, bedankt!

Nathalia Guerra beoordeelde op 2019-07-08

Really liked the picture and the deliver was fast

Great!

Desirée Bakker-van Duren beoordeelde op 2019-07-07

Snelle en goeie service.

Fijn, bedankt Desirée!

Annabelle Mahieu beoordeelde op 2019-07-07

Mooie kaart, goed lijstje en snelle bestelling!

Reactie van Kunst in Kaart:
Veel plezier van de bestelling Annabelle :)

Eveline beoordeelde op 2019-07-07

Snelle levering, netjes verpakt. Poster en lijst voldeden exact aan de verwachting die ik had op basis van de informatie op de website.

Reactie van Kunst in Kaart:
Goed dat het matched met de verwachtingen :)

Evert Moorman beoordeelde op 2019-07-07

Mijn dochter had 2 kaarten besteld. De grote was bij de post beschadigd. Gemeld en volgende dag al een gratis nieuw exemplaar. Mijn bestellingen heel vlot geregeld.c

Reactie van Kunst in Kaart:
Vervelend dat 1/2 schade had opgelopen tijdens PostNL transport, fijn dat we zo snel een nieuwe konden leveren en deze naar wens was :)

Evert Moorman beoordeelde op 2019-07-07

Kyra Schings beoordeelde op 2019-06-30

Goede communicatie, makkelijk bereikbaar, snelle levering en mooie kwaliteit

Bedankt Kyra!

Laurens van Slooten beoordeelde op 2019-06-26

Reactie van Kunst in Kaart:
Bedankt voor de 5-sterren!

Helma van den Ancker beoordeelde op 2019-06-24

Super service. Prachtig ingelijst.
Leuk cadeau!

Reactie van Kunst in Kaart:
Ik geef de complimenten door mbt het inlijsten, bedankt!

Mariska beoordeelde op 2019-06-23

Ook nu weer super goed ontvangen. Dit is mijn 2de bestelling en echt super tevreden. Ik heb ze alle 2 x cadeau gedaan en ze waren er suuuper blij mee. Dus top... zo leuk en weer eens wat anders!

Leuk cadeau Mariska!

Bo Britt ten Hoopen beoordeelde op 2019-06-23

Mijn poster kwam helaas beschadigd binnen. Contact op genomen en er werd zeer snel gehandeld. Kosteloos een nieuwe poster opgestuurd gekregen en binnen twee dagen in huis. Super!

Reactie van Kunst in Kaart:
Fijn dat we het snel op konden lossen :)

Nuria van Rinssum beoordeelde op 2019-06-20

Onwijs tevreden. Snel geleverd en een prachtige kwaliteit. Wij wilde in plaats van 'Molukken' > Maluku. En dat kon! Perfecte kwaliteit, erg scherp en de klantvriendelijkheid is ook uitmuntend. Toppers!

Bedankt Nuria!