Langendijk 44
4201CJ Gorinchem

Daniel Direcks beoordeelde op 2019-03-20

Barbara de Kruiff beoordeelde op 2019-03-17

Netjes en breekvrij verpakt.
Op tijd geleverd.

EWB beoordeelde op 2019-03-11

Prima service.

G. Luttje beoordeelde op 2019-03-11

Mooi beeld en keurig op tijd

Anoniem beoordeelde op 2019-03-04

Product op tijd en goed verpakt in huis.

H. J. Spijk beoordeelde op 2019-03-02

Henk van Herp beoordeelde op 2019-02-22

Klein maar fijn. Super levering en het beeldje zat goed beschermd in het doosje.

Corrie Schopman beoordeelde op 2019-02-18

Snelle bezorging keurig verpakt met een heerlijke bonbon erbij dank daarvoor

Antoniya Stancheva beoordeelde op 2019-02-17

Hanny de Haas beoordeelde op 2019-02-08

N Mensen beoordeelde op 2019-02-08

Super snelle levering en keurig snelle reactie op mails.

Mariska Bekker beoordeelde op 2019-02-06

John Betten beoordeelde op 2019-02-04

Prima website, mooie spullen en snelle levering

Anita Kloosterboer beoordeelde op 2019-02-01

William Frenken beoordeelde op 2019-02-01

Goede service

Jan Bavelaar beoordeelde op 2019-02-01

Heleen Hollander beoordeelde op 2019-01-29

Hele goede en snelle service!! De zending was heel goed verpakt met een leuke attentie erbij! Zeker een aanrader om hier te bestellen!

Paulien beoordeelde op 2019-01-29

Mooie artikelen, goed verpakt, snelle bezorging

Silvester Keijzer beoordeelde op 2019-01-29

wilma crombeen samshuijzen beoordeelde op 2019-01-28