Langendijk 44
4201CJ Gorinchem

HJ Meulenbeld beoordeelde op 2018-12-10

Nathalie Tummers beoordeelde op 2018-12-09

Marja Oudshoorn beoordeelde op 2018-12-08

Top !! Snel en zeer zorgvuldig ingepakt !!

Laura Thé-Zitman beoordeelde op 2018-12-07

Snelle levering. Heb het alleen nog niet open gemaakt omdat het een kerstcadeautje voor mijn man is

Severine Koppen beoordeelde op 2018-12-07

zeer snel ontvangen, super netjes verpakt, zeer tevreden.

Toosje Griffioen beoordeelde op 2018-12-07

M Peeters beoordeelde op 2018-12-07

Patrick Dobbelaere beoordeelde op 2018-12-06

Uitermate tevreden over de webwinkel, ik werd tevens vriendelijk en correct te woord gestaan toen de levering door PostNL bijzonder veel vertraging opliep.

Willeke sloof beoordeelde op 2018-12-06

Marieke beoordeelde op 2018-12-06

Mooi produkt, goed verpakt. Snelle verzending. Levering liet even op zich wachten maar dat kwam door de chaos bij de post ivm Black Friday. Vriendelijke & goede klantenservice. Bedankt!

Edward Norder beoordeelde op 2018-12-05

Ondanks de issues van de Black Friday die met name de kleinere winkeliers betreft met betrekking tot de bezorging, heeft Sjaak op een prima manier opgelost.

Ferry Stolker beoordeelde op 2018-12-04

Georgette beoordeelde op 2018-12-03

Ik ben erg tevreden over de ze webwinkel. Ook toen ik belde om het pakje retour te sturen (het was niet wat ik verwacht had, lag aan mijzelf) werd ik heel erg vriendelijk te woord gestaan en geholpen.

Piet VINK beoordeelde op 2018-12-03

Geraldine Milius beoordeelde op 2018-12-01

Uw webshop is duidelijk en overzichtelijk. De algehele service is prima.

Mary de Groot beoordeelde op 2018-11-30

Ilse Riphagen-Postma beoordeelde op 2018-11-28

MCH beoordeelde op 2018-11-28

Keurige verwerking van mijn bestelling en snelle levering! Klasse!!

Maria Meijers beoordeelde op 2018-11-27

Service gericht door direct mijn vraag te beantwoorden en een super snelle levering!

Rhonda Geerts beoordeelde op 2018-11-27

Snelle levering en via mail contact over later leverbare producten.