Langendijk 44
4201CJ Gorinchem

Maarten Kneppers beoordeelde op 2018-08-19

Nette service en goede informatieverstrekking over levering van artikel dat niet op voorraad was

Henriette Weimar beoordeelde op 2018-08-19

W beoordeelde op 2018-08-19

Snelle reacties op vragen, goede service. Zou het zeker aanraden bij vrienden en familie

Susan Koole beoordeelde op 2018-08-18

Petrie Koerts beoordeelde op 2018-08-18

Door overmacht van de winkelier is de bestelling vertraagd. Om dit te compenseren kreeg ik,bij aflevering van mijn bestelling, een prachtig boek twv €14.95 en twee heerlijke bonbons!! Chapeau!!

Jeanette Caljouw-Vos beoordeelde op 2018-08-16

snelle levering, keurig thuisbezorgd!

m. stuij beoordeelde op 2018-08-14

Vriendelijk en hulpvaardig geholpen in de winkel. Erg blij met de aanwinst.

Marije Boonstra beoordeelde op 2018-08-14

Prima, snelle levering en heel goed en leuk verpakt. Aanrader!

Jenet Kamphuis beoordeelde op 2018-08-13

De bestelling wordt tijdig, binnen 24 uur, geleverd. De communicatie is goed, de bestelling en verpakking is dusdanig dat breuk wordt voorkomen. De informatie is duidelijk en voldoet aan verwachting.

Reactie van Kunstenkadootjes:
Fijn dat je tevreden bent. Daar doen we het voor.

Jacqueline Snellen beoordeelde op 2018-08-11

Snelle reacti per mail op mijn vragen en snelle levering; volgende dag al in huis

A.J. Casotti-de Weerd beoordeelde op 2018-08-07

Het bestelde object voldoet aan mijn verwachtingen!

Lucienne van Hattem Bertholee beoordeelde op 2018-08-03

Netjes verpakt, snel en een verrassing erbij, top !

Wim v Megen beoordeelde op 2018-07-30

Prima winkel! Die alles keurig verzorgd afleverd! Raad deze zaak zeker aan!!!

Nan Vogelaar beoordeelde op 2018-07-30

Uitstekende service, prachtig beeldje.

P. Slaats beoordeelde op 2018-07-22

De bestelling is snel bezorgd. Alleen wij hadden gezegd op vrijdag bezorgen en toen kwam het in twee delen. Een op donderdag en een op vrijd.
En dan ook nog dat het kado van donderdag wel ingepakt was en dat van vrijdag niet, terwijl we dat wel aangegeven hebben.

Ron koreman beoordeelde op 2018-07-17

heel veel keus, snelle levering, goed verpakt.

Esther Buil beoordeelde op 2018-07-13

Jillsey den Teuling beoordeelde op 2018-07-13

Koor beoordeelde op 2018-07-11

Snelle service en prima verzorgd. Mooi verpakt als kadootje en met zorg ingepakt zodat het heel en veilig aankwam.

Karin Hage beoordeelde op 2018-07-10