Nagel 30b
8321 RG Urk

Bianca beoordeelde op 2017-11-13

Zeer tevreden over Kwantex. Mails werden snel beantwoord, kreeg staaltjes opgestuurd, en telefonisch goed te woord gestaan over hoe te meten. Gordijnen keurig verpakt, op maat en hangen nu prachtig. Zou hier zo weer bestellen!

Wijnanda beoordeelde op 2017-10-31

Heel tevreden over het vakmanschap en de service. Telefonisch goed bereikbaar en vragen werden goed beantwoord. Zoals beloofd binnen twee A drie weken geleverd. We zijn erg blij met de gordijnen. En precies gemaakt zoals besteld.

Marianne Kamminga beoordeelde op 2017-08-04

Ik ben een zeer tevreden klant. Ik stelde een vraag via de mail en kreeg binnen een uur antwoord. Daarna heb ik de bestelling geplaatst. De gordijnen waren er al na anderhalve week! De maat was precies zoals doorgegeven, keurig genaaid en verpakt. En ze waren net zo mooi als ik hoopte. Kortom: een dikke 10 voor Kwantex!

Erwin beoordeelde op 2016-10-25

Wij zijn heel tevreden. Mijn vragen werden snel beantwoord en ik kreeg gratis een knipstaal van de stof waar ik interesse in had. De vitrages en gordijnen zijn mooi afgewerkt en de overschotten van de verschillende stoffen kreeg ik er zomaar bij. Iets wat ik in 30 jaar nog nooit had meegemaakt in België.

Sandra beoordeelde op 2016-03-03

Een hele goede en persoonlijke service. Ik had een vraag gesteld, hierop werd snel gereageerd. De gordijnen werden snel geleverd en waren netjes verpakt (zonder kreukels). Ze hangen nu mooi in huis. Zeer tevreden over de kwaliteit en service.

Leen Veenman beoordeelde op 2015-11-30

Gevonden via Google, nette site om snel de prijzen van gordijnen uit te rekenen.
Nog even gebeld voor wat aanvullende informatie, werden netjes en attent te woord gestaan.
Gordijnen via de site besteld en deze werden keurig verpakt bezorgd door TNT post.
Er was 2 weken levertijd beloofd, dit vonden we al kort, maar ze waren er binnen 10 dagen, keurig genaaid en voor een scherpe prijs.

Mineke Bosch beoordeelde op 2015-07-19

Uitstekende communicatie, snel en correct geleverd. Heel netjes gemaakt en voor een aantrekkelijke prijs.
Mineke Bosch, Aadorp

2015