Het lidmaatschap van deze webwinkel is ingetrokken door WebwinkelKeur. Deze pagina wordt als naslag online gehouden.

Statenlaan 45
9301RJ Roden

Nico beoordeelde op 2018-04-12

2 LED lampen retour sturen vanwege afmetingen die te groot zijn
Er wordt niet gereageerd en telefonisch niet bereikbaar
Ook mail wordt niet beantwoord

Gerard van ulst beoordeelde op 2018-03-30

Goede service en snelle levering! uitstekende winkel

Arjan beoordeelde op 2018-03-14

Klik aan klik uit besteld nooit wat binnen gekregen paar keer proberen te bellen en mailen maar niks geen reactie, nu maar nieuwe gekocht weg 27 euro ..helaas

Reactie van LEDschakel.nl:
Gelukkig gaan we dit keurig oplossen.

Petra beoordeelde op 2018-02-06

Perongeluk verkeerde kleur besteld, keurig de andere geleverd gekregen en geen gedoe met het retourlabel. Top! Zou er zeker nog een keer bestellen.

Hessel beoordeelde op 2018-02-05

Snel ontvangen, zeer tevreden. Aanbod kan beter.

m c van de repe beoordeelde op 2018-02-04

ik kreeg een heel ander artikel toegestuurd dan besteld was. de creditering is na een week nog niet rond. bellen hierover heeft geen enkele zin: het vermelde telefoonnummer bestaat niet eens!
dit soort webwinkels zou niet mogen blijven bestaan

Hans beoordeelde op 2018-01-29

Communicatie prima. Het ging niet helemaal zoals bedoeld met mijn bestelling, maar dat is vlot en tot volle tevredenheid opgelost.
Een aanrader.

Anneke beoordeelde op 2018-01-10

Helemaal goed, alles keurig ontvangen, goed verpakt. Instrukties waren prima en alles goed kunnen instaleren

Franklin beoordeelde op 2017-11-18

Prijs product goed, levertijd goed en communicatie was top. Zal er vaker wat gaan bestellen.

Thijs Broekkamp beoordeelde op 2017-11-17

Erg tevreden over de service, snel en behulpzaam contact!

H. Bollen beoordeelde op 2017-11-07

Jong bedrijf maar met prima service en snelle levering. Prijsstelling is uitstekend.

R Best beoordeelde op 2017-11-02

Zeer tevreden, snelle service!

Kees beoordeelde op 2017-10-31

gemakkelijk te vinden artikelen (goede zoekfunctie)
snelle levering
scherpe prijzen

Bert beoordeelde op 2017-10-25

Super sevice goede backup alles netjes gedaan wat was gevraagd. Top Leon.

Sander beoordeelde op 2017-10-20

Super Goed geholpen bij het uitzoeken van Nieuwe LED verlichting in mijn bedrijfspand, samen een passende oplossing gekozen voor een goede prijs. Echt een aanrader.

Hemma beoordeelde op 2017-10-20

Fijne service, volgende dag netjes geleverd, goed verpakt. Geen opmerkingen.

Ronald beoordeelde op 2017-10-19

Verpakking allemaal ok, Jammer dat het pakket te laat is/word is geleverd en dat één dag voor levering, wel even één mail gehad. levertijd van 4 dagen vond ik zelf wel iets te lang. Bij één volgende bestelling zal het vast sneller gaan. Dus voor nu Matig.

Edwin beoordeelde op 2017-10-03

Uitgebreid assortiment en snel geleverd. gewoon super.

Carlijn beoordeelde op 2017-09-25

Goede en snelle service. De halogeenlamp die erbij was geleverd, begaf het heel snel. Daarop werd keurig gereageerd: binnen een paar dagen ontvingen we kosteloos een nieuwe.

Jeroen Boten beoordeelde op 2017-09-24

Goede webwinkel. Netjes geleverd.