de Mars 1c
7742PT Coevorden

Elena beoordeelde op 2018-06-21

Heel tevreden, snelle levering, artikel zoals omschreven

Bianca Mackenbach beoordeelde op 2018-06-21

Super netjes en snelle levering mooie piercings voor een leuke prijs helemaal blij mee

Nicole beoordeelde op 2018-06-20

Hele tevreden! Ene dag besteld, andere dag al in huis en keurig verpakt!

R.Markx beoordeelde op 2018-06-20

Snel en goed

Michelle beoordeelde op 2018-06-20

Heel erg tevreden!
Had een septum ring besteld maar te klein besteld netjes in het papiertje terug gestuurd en al snel een pakketje terug met het gewenste artikel !! Helemaal Top!

Nicole Phillipson beoordeelde op 2018-06-19

De MD gaat niet helemaal in het voetje waardoor het hartje los zit

Britt beoordeelde op 2018-06-18

Goede producten snelle levering

Marten beoordeelde op 2018-06-18

Goede communicatie en vlotte afhandeling!

Jolanda beoordeelde op 2018-06-16

Goed verpakt en een snelle levering

tinka beoordeelde op 2018-06-15

Hele leuke piercings en ze passen precies

Patricia beoordeelde op 2018-06-15

snelLe levering, zonder verzendkosten dus aantrekkelijk om tekopen

Reactie van LMPiercings:
Beste Patricia,

Bedankt dat je een reactie hebt achtergelaten op webwinkelkeur! Wij vinden het natuurlijk erg leuk dat jij je enthousiasme wilt delen met anderen, als dank hiervoor hebben wij een kortingscode voor je: reactie10

Met deze kortingscode ontvang je 10% korting op een bestelling bij LMPiercings.nl. Je kan de kortingscode verzilveren in het betaalproces.

Wij hopen je in de toekomst nogmaals te kunnen verblijden met een leuke bestelling en wensen je een fijne dag toe!

Team LMPiercings

Team LMPiercings

Eddy beoordeelde op 2018-06-14

Snelle levering...goede service

Souad beoordeelde op 2018-06-13

Ben heel tevreden, na 2 dagen al in mijn bus en een leuke maar vooral mooi geschenk bij gekregen.

Whitley beoordeelde op 2018-06-13

Ze zitten super.
Ik heb geen last. En de staven zijn niet te lang.

Eline Tutuarima beoordeelde op 2018-06-12

Erg tevreden. Snelle levering, mooie spullen

Bodegom beoordeelde op 2018-06-11

Netjes en vlot geleverd