de Mars 1c
7742PT Coevorden

9,0

Marjolein beoordeelde op 2019-04-22

Snelle levering en goede kwaliteit. Netjes elke piercing in een apart zakje voor de hygiëne. Hier zal ik zeker vaker bestellen!

Bibi beoordeelde op 2019-04-22

Ben heel tevreden, snelle afhandeling van de bestelling keurig gedaan. Producten zijn van goede kwaliteit, ik krijg veel complimenten over de verschillende fake piercings die ik regelmatig draag. Geef ze dan ook altijd het advies om eens bij LT Piercings te gaan kijken op de site.
Heel leuk om te vermelden is dat bij de pakbon een handgeschreven bedankje voor de gedane bestelling was bijgevoegd.
Dit wordt door mij zeer gewaardeerd, echt TOP!!

Saranke beoordeelde op 2019-04-22

Tevreden.

Margo Heemeijer beoordeelde op 2019-04-22

snel levering en product is prima inorde

Pliena beoordeelde op 2019-04-22

Ben er heel blij mee

Shana beoordeelde op 2019-04-22

Leuke piercings, ze zitten goed, en het komt altijd goed verpakt.
En als je meer dan 20 euro het krijg je een klein kado.

Daria beoordeelde op 2019-04-22

Top service.

Bo beoordeelde op 2019-04-22

Er is een keer de verkeerde maat verstuurd. Maar de piercings zijn wel goede kwaliteit!

Stephanie beoordeelde op 2019-04-22

Snelle verzending en een handgeschreven berichtje op mn bon.

Romana beoordeelde op 2019-04-20

Prima alleen slijten de piercings snel

Esther beoordeelde op 2019-04-19

Gevonden wat ik nodig had, besteld, en snel geleverd. Geheel naar wens.

Krystel Nielson beoordeelde op 2019-04-18

Goede producten, verwerkings proces is te traceren met nauwkeurige updates, de producten klopten samen met de cadeautjes ( erg prettig en handig!) ook hadden ze er een hand geschreven bericht op de aflever bladen gezet.

Al met al vind ik deze site, de verwerkings procedure en het eind resultaat uitmuntend.

Amanda beoordeelde op 2019-04-18

Ben er tevreden mee

pieter beoordeelde op 2019-04-18

Heel tevreden, had de artikelen de volgende dag al binnen! Goede kwaliteit van de bestelling dank U

Ingrid Riemsdijk-de Wolf beoordeelde op 2019-04-18

Keurige levering, veel keus, lage prijs en bij problemen altijd een oplossing. Toppie!

Inci Deveci beoordeelde op 2019-04-18

Top piercings

marijke vanderper beoordeelde op 2019-04-18

zeer snelle levering!

Natasja beoordeelde op 2019-04-16

Heel tevreden. Snelle levering, top kwaliteit.

S beoordeelde op 2019-04-16

.........

Tanja Luchtenberg beoordeelde op 2019-04-16

Zeer tevreden. Makkelijk te bestellen, de volgende dag al in huis en echt goede kwaliteit