de Mars 1c
7742PT Coevorden

9,1

Liesbeth beoordeelde op 2018-08-20

Snelle levering en geen problemen

Wesley beoordeelde op 2018-08-20

Snelle levering en perfecte omschrijving van het product.. ben zeer blij met de producten en ga er zeker nog meer bestellen

Maud beoordeelde op 2018-08-20

Snelle levering en mooie piercing.

Annet van emmerk beoordeelde op 2018-08-17

Snelle levering en precies ziet het eruit

Lia den Heijer beoordeelde op 2018-08-17

Helemaal happy met mijn aankoop!.

Mar. beoordeelde op 2018-08-16

Super snelle service !
Alleen uitleg van de producten , zoals grootte etc kan iets beter .

Yvette beoordeelde op 2018-08-15

Top service had mijn piercing binnen 1 dag in huis yvette

sandra beoordeelde op 2018-08-15

de spullen gaan slecht dicht. en neus piercing krijg ik met geen geweld los....???

Beste Sandra,

Wij vinden het erg jammer om te vernemen dat je een negatieve ervaring hebt met (een van onze) producten. Wij vinden dit niet wenselijk en willen graag het probleem verder inzien, met hoop op een gepaste oplossing.
Zou je contact met ons willen opnemen?

Wij bieden onze excuses aan voor het ongemak en vernemen graag van je.

Evelien | LMPiercings

C witt beoordeelde op 2018-08-14

Het waa een kado voor iemand .

Linda beoordeelde op 2018-08-13

Vanuit Italië besteld en bij thuiskomst lag het pakketje er al.

O.Stienstra beoordeelde op 2018-08-13

Zeer snelle levering.
Mooie sieraden

I.schot beoordeelde op 2018-08-11

Snel en goed product!

Roos beoordeelde op 2018-08-10

Een bestelling gedaan. En volgens afspraak stipt op tijd, en goed verpakt ontvangen. Mooi en goed product voor een nette prijs. Ben er heel blij mee.

Hi Roos!

Bedankt dat je een reactie hebt achtergelaten op webwinkelkeur! Wij vinden het natuurlijk erg leuk dat jij je enthousiasme wilt delen met anderen, als dank hiervoor hebben wij een kortingscode voor je: WWK10

Met deze kortingscode ontvang je 10% korting op een bestelling bij LMPiercings.nl. Je kan de kortingscode verzilveren in het betaalproces.

Wij hopen je in de toekomst nogmaals te kunnen verblijden met een leuke bestelling en wensen je een fijne dag toe!

Ineke beoordeelde op 2018-08-09

Snel ontvangen en netjes verpakt!

Hallo Ineke,

Sophie beoordeelde op 2018-08-09

Heel tevreden. Snelle levering. Ook retourzending ging vlot en binnen 2 dagen had ik het geld weer terug op mijn rekening.

Beste Sophie,

Vanessa beoordeelde op 2018-08-08

Wat ik besteld heb ik gekregen echter waren 2 dingen niet de juiste maat voor mijn micro dermal.

Beste Vanessa,

Bedankt voor je reactie over LMPiercings.
Wij vinden het erg jammer om te vernemen dat je artikel niet is naar verwachting. Indien er sprake is van een foutief geleverd artikel, wensen wij dit graag op te lossen.
Wij horen daarom graag van je in een mailtje.

Onze excuses voor het ongemak.

Dainy beoordeelde op 2018-08-07

Verkeerde kleur geleverd

Beste Daisy,

Bedankt voor je bericht over je ervaring met LMPiercings.
Wij vinden het erg jammer om te vernemen dat je een foutieve piercing hebt moeten ontvangen. Dit vinden wij niet wenselijk, en stellen voor dit samen met jou te onderzoeken en op te lossen.

Zou je ons een mailtje kunnen sturen, dan kunnen we dit samen oplossen.
We vernemen graag van je.

Evelien | LMPiercings

Cindy beoordeelde op 2018-08-07

Goede prijs-kwaliteit met zeer snelle levering en perfecte service met een leuk extraatje

Aleyna beoordeelde op 2018-08-07

Goed

Spike beoordeelde op 2018-08-07

Bestelling was er snel, proper afzonderlijk verpakt 👍