de Mars 1c
7742PT Coevorden

9,0

Cora A beoordeelde op 2018-12-19

Goed product voor lage prijs
Zal zeker terug komen op deze site

Alyssha beoordeelde op 2018-12-18

Duidelijkheid en snel bezorgd

Vanessa beoordeelde op 2018-12-18

Precies wat ik besteld heb en hoe het eruit zag op de site. Snelle levering. En mooie piercing.

Ginny beoordeelde op 2018-12-13

De zonnetjes zijn niet handig blijven continu hangen aan de kleren de sterretjes zijn heel leuk en zitten goed. Alleen zijn de schroefjes wat te lang

Benny Beerten beoordeelde op 2018-12-13

Bestelling op tijd geleverd gelijk afgesproken op mail en ik ben tevreden

Lida van Scheltinga beoordeelde op 2018-12-11

Bestelling volgende dag al binnen. Top!

Sabine beoordeelde op 2018-12-11

Super goed! En snel in huis.

Laura boef beoordeelde op 2018-12-11

Heel tevreden. Snelle bezorging. Netjes verpakt en was precies wat ik zocht qua product

Dido degryse beoordeelde op 2018-12-11

Jammer dat mijn piercings nog niet toegekomen zijn,versta het wel met die feestdagen wat vertraging maar toch maar anders ben ik wel te vreden

laura van wijk beoordeelde op 2018-12-10

had het de volgende dag in huis, ideaal

Van Steenberghe Els beoordeelde op 2018-12-07

Goede en snelle service.

Brenda L beoordeelde op 2018-12-07

Geweldig snelle verzending binnen 24u je bestelling in de brievenbus . Artikelen zijn kwalitatief en prijswaardig. Zeer tevreden

Jo beoordeelde op 2018-12-06

Heel goed!!

B MOLENAAR beoordeelde op 2018-12-06

Snelle en fijne service en ook na een melding van een kapotte piercing werd er netjes gereageerd en een goede service geleverd. Zou er zeker nog een keer bestellen

M. Moerman beoordeelde op 2018-12-05

Ruime keuze en zeer snelle en nette levering.

Pam beoordeelde op 2018-12-03

User friendly system, quick delivery and a nice little surprise when I opened my order. Thank you LMP.

Valéria beoordeelde op 2018-12-03

Snel en vriendelijk

M. M beoordeelde op 2018-12-03

Super

Giel Clijsters beoordeelde op 2018-12-03

Ja sorry was er nog niet aan toe gekomen. Alles is goed aangekomen. Ik ga barbells uitzoeken en daarbij behorende naald, dan ga ik zelf mijn frenum ladder afmaken.

Heidi beoordeelde op 2018-12-03

Netjes en snel ook al waren de kerstboomoorbellen in eerste instantie uitverkocht.