LMPiercings

LMPiercings

De specialist voor alle piercings. Op LMPiercings.nl vind je de piercing die je zoekt voor een scherpe prijs. Vandaag voor 17uur besteld vandaag verzonden.
8,7
Filter 5262 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 5243 met beschrijving

• Anoniem
    Geverifieerde klant van LMPiercings

Snelle levering goed product.

• Misscake
    Geverifieerde klant van LMPiercings

De piercings waren helaas te klein..

• Hoe beoordeel je LMPiercings?

• Dilek Bozok
    Geverifieerde klant van LMPiercings

Piercing sinds dag 1 ontstoken!

Beste Dilek,
    bedankt voor je review, ook al is deze niet goed. Ik heb gelijk even gekeken, maar je hebt een (navelpiercing) retainer besteld bij ons. Als je deze niet hebt schoon gemaakt voor het plaatsen kan dit natuurlijk irritatie geven. Hierop hebben wij natuurlijk geen invloed. Ik vermoed dat deze review dus ook niet helemaal voor ons bestemd is.
    Wat je voor nu kan doen om het rustig te krijgen is zoutspray met tea tree gebruiken en vooral AFBLIJVEN van de piercing. Pas op met hoge broeken en verder het met rust laten. Mochten er nog verdere vragen zijn, laat het ons gerust weten. Team LMPiercings

• Kate
    Geverifieerde klant van LMPiercings

Mooi en goede kwaliteit, snel geleverd

• Goldie1080
    Geverifieerde klant van LMPiercings

Mijn product stond onder titanium ingedeeld, en het bleek chirurgisch staal te zijn. Heel slecht. Bestel er nooit meer wat!!

Beste Goldie
    bedankt voor je reactie, helaas is het niet helemaal juist zoals je het hierboven beschrijft. De piercing staat niet als titanium vermeld maar als Chirurgisch staal met een PVD coating. Dit staat duidelijk vermeld in de omschrijving, maar helaas konden wij je per mail niet een oplossing bieden en stond je niet open voor een nette afhandeling. De piercing staat onder de filter PVD, dus niet als titanium materiaal. Hopende je hiermee alsnog voldoende te hebben geïnformeerd. Team LMPiercings

• B

Super

• Esther
    Geverifieerde klant van LMPiercings

Tongpiercing, helaas bladert de roze kleur van de piering binnen een week eraf

• demy
    Geverifieerde klant van LMPiercings

heb al 5 jaar navel en tepel piercings en bestel hier altijddddd, voor me vriendinnen hun verjaardag geef ik vaak ook een piercing erbij als bday kado

• Anne

Super service. Reageren snel. Mooie piercings

• Manouk
    Geverifieerde klant van LMPiercings

Snelle levering en super mooie piercings! Helemaal blij mee :)

• Y.wie
    Geverifieerde klant van LMPiercings

Snelle levering, goede kwaliteit voor een goede prijs

• BG
    Geverifieerde klant van LMPiercings

Een piercing besteld na twee weken nog niks , is al de tweede keer dat ik hier bestel denk dat het de laatste keer zal zijn , ook al ben ik van België , ik heb al meerdere piercings besteld in Nederland en en binnen de week aangekomen. Sorry LMPiercings.

Antwoord van LMPiercings

Beste BG, Bedankt voor het achterlaten van je review ondanks dat deze niet helemaal positief is. Wat vervelend om te vernemen dat je de bestelling nog niet hebt ontvangen :( Heb je hierover al contact met ons opgenomen? Zo niet, dan mag je mij persoonlijk wel even mailen op carine@lmpiercings.nl om meer informatie geven over hoe je review tot stand is gekomen. Deze mail pak ik dan persoonlijk even voor je op, zo kan ik je zo snel en gericht mogelijk een oplossing aanbieden! Heel erg bedankt, ik kijk heel erg uit naar je berichtje om dit voor je uit te zoeken. Ik weet zeker dat ik je een passende oplossing kan bieden. Ik wens je nog een hele fijne dag toe Met vriendelijke groet, Carine, Team LMPiercings

• .

Snelle levering en

• Misty Oman
    Geverifieerde klant van LMPiercings

Snelle levering, prima met oplossen bij een probleempje, goede service!

• Stef
    Geverifieerde klant van LMPiercings

Kwalitatief mooie producten en goede service

• Amora
    Geverifieerde klant van LMPiercings

Wel netjes geholpen want eerste keer was die niet aangekomen hebben ze wel nieuwe gestuurd helaas is het ringetje van 7cm toch nog te groot helaas

• Nina
    Geverifieerde klant van LMPiercings

Nu 2 keer bij LM besteld. Beide keren vlot geleverd en alles netjes geleverd.

• Dymphie
    Geverifieerde klant van LMPiercings

Super! Snel geleverd en kwam mooi overeen met de foto

• Nathalie
    Geverifieerde klant van LMPiercings

Mooie prijzen en snel en netjes bezordgd

• Bianca Scheerder
    Geverifieerde klant van LMPiercings

Snel geleverd, en piercing precies hetzelfde als de afbeelding!