Sylsterryd 8
9291NJ Kollum

Willem beoordeelde op 2018-04-16

Op locatie geweest bij dit bedrijf, na bezichtiging rolsteiger overgegaan tot aanschaf. Prima kwaliteit voor een scherpe prijs, tevens vriendelijk behandeld. Spul werd een dag later op locatie afgeleverd. Zeker een aanrader!

Houtwarenfabriek Siemerink beoordeelde op 2018-04-04

Net bedrijf, hebben direct contact op genomen dat de bestelde ladder een dag later zou komen en of dit een probleem gaf.
anders hadden ze iets anders voorgesteld.

BVG Onderhoud beoordeelde op 2018-03-12

Na aanvraag van een offerte kregen wij deze snel binnen met duidelijke uitleg er bij voor twee opties. Na nog een telefonisch overleg en video bellen om de verschillende opties duidelijk te maken was ik verkocht. Levering was netjes op de afgesproken plek en tijd dus hoefde niet een hele dag bij de werkplaats te hangen

Chris beoordeelde op 2018-03-12

Via internet gevonden een duidelijke en handige website, een goed eerste contact gehad, werd snel netjes gebeld naar aanleiding van mijn email. Het bedrijf bezocht, bijzonder klantvriendelijk, de steigers uitgebreid kunnen bekijken. De prijs/ kwaliteit verhouding is uitstekend en de levering is snel en correct. Een aanrader!

Lingegroen beoordeelde op 2018-02-06

goed advies, snelle levering

Stefan Smit beoordeelde op 2018-01-15

Rolsteiger besteld na een goede/scherpe offerte te hebben ontvangen. Volgende dag werd het product al geleverd. Klantvriendelijk geholpen.

Marco beoordeelde op 2018-01-04

Keurig te woord bestaan en een goede prijs kwaliteit verhouding.

Karel Keltjens beoordeelde op 2018-01-02

Prima service daags erna al binnen

van der burgt beoordeelde op 2017-12-06

Zeer klantvriendelijk en behulpzaam. Snelle levering

Ralf Groesbeek beoordeelde op 2017-12-01

Snel contact bij vragen snel geleverd!