Sylsterryd 8
9291NJ Kollum

Theo beoordeelde op 2018-11-14

Super snel geleverd, had wel een bericht verwacht van hoelaat, toevallig waren we net thuis.

Reactie van Ladders EN Rolsteigers:
Bedankt voor uw mooie kritische recensie. Het stukje track & trace is bij u helaas niet goed gegaan, wij zullen kijken hoe we dit nog beter kunnen krijgen. Al met al was u gelukkig thuis en kunt u nu gebruik maken van uw product! Veel plezier ervan! Mvg. Marco

Vehicle Conversions beoordeelde op 2018-11-13

Zeer deskundig en uitgebreid advies, snelle levering en ook nog gratis.

Ik dank u hartelijk voor uw mooie recensie! Mvg. Marco

Ruud beoordeelde op 2018-10-15

Heel tevreden. Snelle levering en in overleg de leverdatum kunnen afstemmen.

Reactie van Ladders EN Rolsteigers:
Beste Ruud, bedankt voor de mooie recensie. Veel plezier toegewenst met de aangekochte producten! Mvg. Marco

Jack beoordeelde op 2018-10-02

Goed contact, snelle levering.

Reactie van Ladders EN Rolsteigers:
Beste Jack, bedankt voor de positieve recensie! Veel plezier toegewenst van je bestelde product en graag tot ziens. Mvg. Marco

Stefan beoordeelde op 2018-09-30

goede uitleg met duidelijke specificaties
na bestelling, snelle levering

Reactie van Ladders EN Rolsteigers:
Beste Stefan, bedankt voor de positieve feedback! Hopelijk kunnen we in de toekomst wederom iets voor elkaar betekenen. Mvg. Marco

George van Embden beoordeelde op 2018-09-25

Snelle en goede levering prima.

Reactie van Ladders EN Rolsteigers:
Beste George, bedankt voor uw positieve recensie. Veel werkplezier toegewenst en graag tot ziens! Mvg. Marco

Harry Roel beoordeelde op 2018-09-25

Prima levering van eerste ladder, tweede ladder liet op zich wachten zonder reden. Aantal keer gebeld, prima afgehandeld, alsnog tevreden.

Reactie van Ladders EN Rolsteigers:
Beste Harry Roel, de andere ladder was helaas inderdaad een dagje later dan verwacht. Mooi dat u tevreden bent met de uiteindelijke oplossing + service. Graag tot ziens! Mvg. Marco

Marco Imholz beoordeelde op 2018-09-19

Netjes op tijd bezorgt. Ook via email reageren ze snel.
Dikke 10

Reactie van Ladders EN Rolsteigers:
Beste Marco, bedankt voor uw positieve ervaring. Telefonisch, of per mail bereikbaar zijn is iets waar we ons best voor doen en invloed op hebben. Er zijn ook weleens zaken waar we geen invloed op hebben, maar deze proberen we zo goed mogelijk op te lossen (mocht er iets misgaan). Ik hoop dat we in de toekomst wederom iets voor u kunnen betekenen. Mvg. Marco Schippers

Rick Berkhout beoordeelde op 2018-09-19

Erg tevreden met het geleverde product, kwaliteit ziet er goed en degelijk uit. Ook zeer tevreden met de geboden service om een juiste keuze te kunnen maken.

Reactie van Ladders EN Rolsteigers:
Beste Rick, ik hoop en verwacht dat jullie veel plezier van de rolsteiger zullen hebben. Graag tot ziens en bedankt voor de mooie recensie. Mvg. Marco

J-p beoordeelde op 2018-09-19

Prima geregeld

Reactie van Ladders EN Rolsteigers:
Bedankt voor uw beoordeling, hopelijk kunnen wij in de toekomst wederom iets voor u betekenen! Mvg. Marco

Ed beoordeelde op 2018-08-09

zeer tevreden zondag besteld en inderdaad dinsdag in huis Top

Beste Ed,

Veel werkplezier toegewenst!

Mvg.

Breght beoordeelde op 2018-08-02

Snelle levering, ook voor BE klanten. Wel zou het handig zijn als je onmiddellijk kan afrekenen en betalen zonder btw, als buitenlandse zakelijke klant. Voor de rest top service!

Reactie van Ladders EN Rolsteigers:
Beste Breght, m.b.t. BE klanten gaan we nadenken hoe dit anders kan. Vooralsnog kan met een mailtje ook veel geregeld worden :) Dank voor de klandizie en graag tot ziens!

Koos beoordeelde op 2018-07-29

Vrijdags een rolsteiger besteld, maandags er na afgeleverd. Enige minpuntje was dat op de website van de vervoerder werd aangegeven dat de steiger tussen 7.05 en 9.05 afgeleverd zou worden. En dat werd uiteindelijk rond kwart over 10. Op de afleveringsbon werd ook niet het dagdeel zo specifiek benoemd.

Vlak na bestelling meteen gebeld dat de mail leek te bouncen. Erg netjes. Had de mail overigens wel ontvangen.

Reactie van Ladders EN Rolsteigers:
Bedankt voor uw positieve feedback. Wij zullen uw tips opnemen met onze transporteur. Veel werkplezier op uw rolsteiger toegewenst! Mvg.

Ron beoordeelde op 2018-06-22

goede proactieve houding. ( na bestellen, gebeld worden met advies artikelen erbij te bestellen ivm montage). Snelle levering

Hans Geertse beoordeelde op 2018-06-14

Snelle levering. Zo snel maak je niet vaak mee. De verpakking kan beter. Plastic is te dun. Hier en daar wat karton zou betere zijn.

Nu ontstaat er toch hier en daar wat transport schade, Wat zich uit in hier en daar kleine deukjes aan de buitenkant van de
ronde alu. buis. Ik telde er wel 13. De chauffeur neem ik niets kwalijk. De verzender kan zulke dingen voorkomen.
Weet wel in het gebruik komen ze er ook wel in. Maar je gaat voor nieuw.

Wijbrand de Vries beoordeelde op 2018-06-13

Ladder besteld, volgende morgen geleverd. Ladder blijkt te groot, omruilen kon zonder enig probleem. Nieuwe ladder per omgaande geleverd. Klasse
Goed bedrijf

jan beoordeelde op 2018-04-30

snelle levering

Willem beoordeelde op 2018-04-16

Op locatie geweest bij dit bedrijf, na bezichtiging rolsteiger overgegaan tot aanschaf. Prima kwaliteit voor een scherpe prijs, tevens vriendelijk behandeld. Spul werd een dag later op locatie afgeleverd. Zeker een aanrader!

Houtwarenfabriek Siemerink beoordeelde op 2018-04-04

Net bedrijf, hebben direct contact op genomen dat de bestelde ladder een dag later zou komen en of dit een probleem gaf.
anders hadden ze iets anders voorgesteld.

BVG Onderhoud beoordeelde op 2018-03-12

Na aanvraag van een offerte kregen wij deze snel binnen met duidelijke uitleg er bij voor twee opties. Na nog een telefonisch overleg en video bellen om de verschillende opties duidelijk te maken was ik verkocht. Levering was netjes op de afgesproken plek en tijd dus hoefde niet een hele dag bij de werkplaats te hangen