Sylsterryd 8
9291NJ Kollum

Christ Van Bokstel beoordeelde op 2019-09-16

Prima kwaliteits ladder voor een redelijke prijs

Jan de Lange beoordeelde op 2019-09-13

Top bedrijf

R. Kummel beoordeelde op 2019-09-10

Pijlsnelle levering. Goed product.

Sivar van Rossum beoordeelde op 2019-09-10

Goede servive

Leo Kortenbout beoordeelde op 2019-09-10

Prima website, scherpe prijzen, snelle levering, goede communicatie. Twee dagen later werd mijn ladder bezorgd, maar deze was in plaats van 16 treden maar 6 treden lang.. tikfoutje van afdeling bestellingen. Mailtje gestuurd en even gebeld. De andere dag werd de juiste ladder al bezorgd. TOP! Bedankt.

taco plas beoordeelde op 2019-08-29

Conform afspraaak !👍

Maarten Geerdes beoordeelde op 2019-08-29

OK

Lily Bulles beoordeelde op 2019-08-29

Goed product, snelle levering

H.C. Van Asselt beoordeelde op 2019-08-29

Zeer snelle levering en vriendelijk personeel!

Dave Goossens beoordeelde op 2019-08-29

Komen alle afspraken na zoals de dag dat ik het geleverd wilde hebben.

Beste Dave, dank voor de top recensie. Hier doen we het voor! Mvg Marco

Frenk van den Breul beoordeelde op 2019-08-15

Ik ben zeer goed geholpen,
En zal het zeker iedereen aanraden.

Reactie van Ladders EN Rolsteigers:
Beste Frenk, fijn om te horen. Heel veel succes toegewenst met de aangekochte rolsteiger + aanhanger + uitwijkconsole. Daarnaast veel succes met de verdere opbouw van je bedrijf. Mocht er nog iets zijn dan horen wij dit graag. Met vriendelijke groet, Marco

J. Lambertus beoordeelde op 2019-08-13

Product was goed. Telefonisch Bereikbaarheid kan nog iets beter. Verder top! Atlas 3x 12 treden besteld. Jessy Lambertus

Reactie van Ladders EN Rolsteigers:
Beste Jessy, bedankt voor de mooie en kritische terugkoppeling. Dit nemen we zeker weten mee als leermoment voor de volgende vakantieperiode. Mochten we telefonisch even niet te bereiken zijn? Stuur dan een mail naar info@laddersenrolsteigers.nl. Hier wordt altijd vlot op gereageerd. Graag tot ziens! Mvg Marco

Aernoud van der Heijden beoordeelde op 2019-07-26

Goeie prijs, snelle levering, product zoals omschreven,

Reactie van Ladders EN Rolsteigers:
Beste Aernoud, bedankt voor de mooie terugkoppeling. Tot de volgende keer! Groet, Marco

Joep beoordeelde op 2019-07-26

perfect verlopen transactie

Dat horen we graag! Mvg.

Jo Loontjens beoordeelde op 2019-07-17

Netjes binnen een paar dagen op ons thuis adres afgeleverd ben erg tevreden !!

Reactie van Ladders EN Rolsteigers:
Goedemorgen Jo, bedankt voor de positieve terugkoppeling. Fijn om te horen dat u tevreden bent, veel plezier ervan en graag tot ziens! Mvg.

Ronald van den Broek beoordeelde op 2019-07-16

heel tevreden met onze aankoop

Reactie van Ladders EN Rolsteigers:
Dag Ronald, veel plezier toegewenst en bedankt voor de terugkoppeling op onze service! Marco

Mario Malot beoordeelde op 2019-07-16

Een voorbeeld bedrijf hoe het wel moet met service en leverering en bovendien topmateriaal !!!

Reactie van Ladders EN Rolsteigers:
Beste Mario, wat een prachtige recensie. We doen ons best en blijven zo doorgaan. Veel plezier van de rolsteiger en graag tot ziens! Mvg Marco

Rijpke Beukema beoordeelde op 2019-07-02

super goede trap prijs en kwaliteit uitsetekend

Dag Rijpke, bedankt voor de mooie recensie! Hartelijke groet, Marco

Bas Sanders beoordeelde op 2019-07-02

Goed contact en snel geleverd. Erg tevreden over het steiger, de prijs en de service. Aanrader!

Reactie van Ladders EN Rolsteigers:
Beste Bas, bedankt voor de mooie opdracht. U heeft een mooie rolsteiger gekocht waar u veel plezier van zult hebben. Ook in de toekomst hopen we u weer graag te bedienen. Mvg Marco

Gerrit Roke beoordeelde op 2019-06-25

Heldere communicatie en op tijd geleverd.

Reactie van Ladders EN Rolsteigers:
Dag Gerrit, fijn om te horen. Veel plezier van uw aankoop! Mvg.