Sylsterryd 8
9291NJ Kollum

Theo Basten beoordeelde op 2019-03-13

Volgens afspraak geleverd voor een goede prijs

Rick Miedema beoordeelde op 2019-03-08

Heel tevreden !

Dag Rick, bedankt voor je recensie. Veel werkplezier toegewenst! Mvg

Frenk van den Breul beoordeelde op 2019-03-01

Ontzettend tevreden

Reactie van Ladders EN Rolsteigers:
Beste Frenk, bedankt voor je positieve recensie! Veel plezier toegewenst met je steigers, ladders en trappen. Mvg Marco

Mark Lanen beoordeelde op 2019-02-26

Supersnelle en complete levering. Korte lijntjes betreft communicatie ivm levertijd en dag. Netjes gebeld door de chauffeur over tijdstip leveren

Reactie van Ladders EN Rolsteigers:
Dag Mark, fijn dat het allemaal goed is gegaan. Graag tot ziens! Mvg.

Stephan Droogh beoordeelde op 2019-02-20

Duidelijke en snelle communicatie en perfecte levering.

Reactie van Ladders EN Rolsteigers:
Dag Stephan, bedankt voor het vertrouwen en de mooie order. Mooi dat alles bevalt! We zien je graag in de toekomst weer terug. Mvg. Marco

Patrick beoordeelde op 2019-02-11

Snelle levering!

Reactie van Ladders EN Rolsteigers:
Dag Patrick, bedankt voor je kort maar krachtige feedback. Snel geleverd, maar ook een mooi product gekocht... ;) Veel plezier ervan! Mvg. Marco

Johan van Opstal beoordeelde op 2019-02-04

oke

Beste Johan, bedankt voor de beschreven recensie. Mvg Marco

Henk beoordeelde op 2019-02-01

Nieuwe Rolsteigers bij Marco Schippers uit Kollum gekocht. Goede service en prima prijs/kwaliteitverhouding. Zeer snelle levering. Ik ben zeer tevreden met deze aankoop en kan dit bedrijf bij iedereen aanbevelen.

Reactie van Ladders EN Rolsteigers:
Dag Henk, bedankt voor de mooie recensie en de toegestuurde foto's. Met zowel deze brede als smalle Euroscaffold rolsteiger kan je alle kanten op. Veel plezier ervan en graag tot ziens! Hartelijke groet, Marco

Sebastiaan Breedijk beoordeelde op 2019-01-31

Na het ontvangen van de ladder bleek deze in praktijk niet lang genoeg te zijn. Vanwege de feestdagen zat er langere tijd tussen dan de wettelijke 14 dagen bedenktijd. Na 3 weken mocht ik de ladder gewoon ruilen tegen een ander exemplaar. We hadden persoonlijk contact en de heer was erg vriendelijk oplossing gericht.

Reactie van Ladders EN Rolsteigers:
Dag Sebastiaan, altijd vervelend als de maat van de ladder toch net iets te klein is. Gelukkig hebben we dit op een goede manier weten op te lossen door deze om te ruilen.. dit heeft wat voeten in de aarde gehad (qua planning), maar uiteindelijk is alles goed gekomen! Graag tot ziens. Mvg. Marco

René beoordeelde op 2019-01-30

Goede service. Ook bij productproblemen in het verleden hebben ze dit heel netjes en correct opgelost.

Reactie van Ladders EN Rolsteigers:
Beste René, altijd leuk om terugkerende klanten te mogen begroeten. Fijn dat we vorig jaar alles naar tevredenheid hebben opgelost, dat is de basis voor een goede samenwerking! We hopen je ook in de toekomst weer te mogen bedienen. Mvg Marco

Xander Alleman beoordeelde op 2019-01-30

Mooi volgens afspraak geleverd

Reactie van Ladders EN Rolsteigers:
Beste Xander, veel plezier van je steigermateriaal in CZ! Graag tot de volgende keer.. Groet Marco

Evert beoordeelde op 2019-01-14

Snelle levering, ondanks het feit dat het niet op voorraad was.

Reactie van Ladders EN Rolsteigers:
Goedemorgen Evert, door de feestdagen waren een aantal trappen helaas niet meer voorradig (zowel bij ons als de fabrikant). Gelukkig is e.e.a. snel opgelost! Graag tot ziens. Mvg Marco.

Erwin Verwoerd beoordeelde op 2019-01-14

ik had een andere trap besteld en betaald. maar dit kon nog keurig worden omgezet naar de juiste trap. Kredietnota ook keurig afgehandeld en trap keurig op afgesproken datum bezorgd.

Reactie van Ladders EN Rolsteigers:
Beste Erwin, mooi geregeld zo! Nu past de trap in ieder geval in de bus :) Veel plezier ervan. Mvg. Marco

Peter Welzenbagh beoordeelde op 2019-01-08

goeie service en duidelijke afspraken. de levering op tijd en ook met de betaling was een te regelen!
top gedaan

Reactie van Ladders EN Rolsteigers:
Beste Peter, bedankt voor de mooie recensie en veel plezier van je mooie steiger!! In de toekomst hoop ik graag weer iets voor je te mogen betekenen. Mvg. Marco

P. Vereecken beoordeelde op 2019-01-05

Keurige afhandeling van de levering. Nadat bleek dat de levering vertraagd was, heeft men meteen gebeld en aangegeven wat het nieuwe levermoment zou zijn. Onze dank voor de prima afhandeling!

Reactie van Ladders EN Rolsteigers:
Beste Vereecken, fijn dat alles goed is gekomen. Er gaat weleens iets mis met het tijdig laten leveren van producten (vooral in de feestmaanden), doordat de transporteur het te druk heeft. Een goede communicatie tussen koper en verkoper hierover vinden wij essentieel voor een goede klantbeleving. Veel plezier van uw aankoop! Mvg. Marco

Tomasz beoordeelde op 2019-01-03

Alles top!

Reactie van Ladders EN Rolsteigers:
Beste Tomasz, bedankt voor je mooie recensie en veel plezier van je aankoop toegewenst! Mvg Marco

Tiny Steijvers beoordeelde op 2018-12-21

Snel in huis, afgeleverd op het juiste tijdstip en netjes verpakt. Duidelijke site

Reactie van Ladders EN Rolsteigers:
Beste Tiny, bedankt voor jullie mooie bestelling. Fijn dat alles goed is gegaan en bedankt voor de mooie recensie. Veel plezier ervan toegewenst en graag tot ziens!

Arno Olieman beoordeelde op 2018-12-16

Uitstekende service en advies. Een kleine beschadiging werd direct en zeer snel verholpen. Ga zo door Marco !!

Reactie van Ladders EN Rolsteigers:
Beste Arno, bedankt voor de mooie recensie. Mooi dat alles snel en naar tevredenheid is opgelost! Graag tot ziens. Mvg. Marco

Hans van der Hoorn beoordeelde op 2018-12-10

Snel en correct levering. Advies was goed en ook het contact met de chauffeur verliep soepel.

Reactie van Ladders EN Rolsteigers:
Beste Hans, nogmaals dank voor de mooie order. Je hebt een mooie en veilige steiger gekocht!! Graag tot ziens. Mvg Marco

RJ Roelofs beoordeelde op 2018-12-05

VLOTTE LEVERING, GOED DEGELIJK PRODUCT VOOR ACCEPTABELE PRIJS.

Reactie van Ladders EN Rolsteigers:
Beste Roelofs, dank voor uw mooie recensie en ik wens u veel (werk)plezier toe van uw Solide ladder. Mvg Marco