Sylsterryd 8
9291NJ Kollum

Evert beoordeelde op 2019-01-14

Snelle levering, ondanks het feit dat het niet op voorraad was.

Reactie van Ladders EN Rolsteigers:
Goedemorgen Evert, door de feestdagen waren een aantal trappen helaas niet meer voorradig (zowel bij ons als de fabrikant). Gelukkig is e.e.a. snel opgelost! Graag tot ziens. Mvg Marco.

Erwin Verwoerd beoordeelde op 2019-01-14

ik had een andere trap besteld en betaald. maar dit kon nog keurig worden omgezet naar de juiste trap. Kredietnota ook keurig afgehandeld en trap keurig op afgesproken datum bezorgd.

Reactie van Ladders EN Rolsteigers:
Beste Erwin, mooi geregeld zo! Nu past de trap in ieder geval in de bus :) Veel plezier ervan. Mvg. Marco

Peter Welzenbagh beoordeelde op 2019-01-08

goeie service en duidelijke afspraken. de levering op tijd en ook met de betaling was een te regelen!
top gedaan

Reactie van Ladders EN Rolsteigers:
Beste Peter, bedankt voor de mooie recensie en veel plezier van je mooie steiger!! In de toekomst hoop ik graag weer iets voor je te mogen betekenen. Mvg. Marco

P. Vereecken beoordeelde op 2019-01-05

Keurige afhandeling van de levering. Nadat bleek dat de levering vertraagd was, heeft men meteen gebeld en aangegeven wat het nieuwe levermoment zou zijn. Onze dank voor de prima afhandeling!

Reactie van Ladders EN Rolsteigers:
Beste Vereecken, fijn dat alles goed is gekomen. Er gaat weleens iets mis met het tijdig laten leveren van producten (vooral in de feestmaanden), doordat de transporteur het te druk heeft. Een goede communicatie tussen koper en verkoper hierover vinden wij essentieel voor een goede klantbeleving. Veel plezier van uw aankoop! Mvg. Marco

Tomasz beoordeelde op 2019-01-03

Alles top!

Reactie van Ladders EN Rolsteigers:
Beste Tomasz, bedankt voor je mooie recensie en veel plezier van je aankoop toegewenst! Mvg Marco

Tiny Steijvers beoordeelde op 2018-12-21

Snel in huis, afgeleverd op het juiste tijdstip en netjes verpakt. Duidelijke site

Reactie van Ladders EN Rolsteigers:
Beste Tiny, bedankt voor jullie mooie bestelling. Fijn dat alles goed is gegaan en bedankt voor de mooie recensie. Veel plezier ervan toegewenst en graag tot ziens!

Arno Olieman beoordeelde op 2018-12-16

Uitstekende service en advies. Een kleine beschadiging werd direct en zeer snel verholpen. Ga zo door Marco !!

Reactie van Ladders EN Rolsteigers:
Beste Arno, bedankt voor de mooie recensie. Mooi dat alles snel en naar tevredenheid is opgelost! Graag tot ziens. Mvg. Marco

Hans van der Hoorn beoordeelde op 2018-12-10

Snel en correct levering. Advies was goed en ook het contact met de chauffeur verliep soepel.

Reactie van Ladders EN Rolsteigers:
Beste Hans, nogmaals dank voor de mooie order. Je hebt een mooie en veilige steiger gekocht!! Graag tot ziens. Mvg Marco

RJ Roelofs beoordeelde op 2018-12-05

VLOTTE LEVERING, GOED DEGELIJK PRODUCT VOOR ACCEPTABELE PRIJS.

Reactie van Ladders EN Rolsteigers:
Beste Roelofs, dank voor uw mooie recensie en ik wens u veel (werk)plezier toe van uw Solide ladder. Mvg Marco

Ed beoordeelde op 2018-11-30

Super snel geleverd

Reactie van Ladders EN Rolsteigers:
Beste Ed, bedankt voor de mooie order en mooie recensie. Veel werkplezier toegewenst! Marco

Esther beoordeelde op 2018-11-30

Prima service!

Veel plezier ervan toegewenst Esther! Marco

Pietje beoordeelde op 2018-11-21

duidelijke site; goed spul;
overleg over leveringsdatum verliep helemaal goed;
plezierig persoonlijk contact

Reactie van Ladders EN Rolsteigers:
Voor deze reacties doen we het! Communicatie met onze klanten is erg belangrijk, of het proces nu helemaal goed, of minder goed verloopt. Graag tot ziens! mvg. Marco

Theo beoordeelde op 2018-11-14

Super snel geleverd, had wel een bericht verwacht van hoelaat, toevallig waren we net thuis.

Reactie van Ladders EN Rolsteigers:
Bedankt voor uw mooie kritische recensie. Het stukje track & trace is bij u helaas niet goed gegaan, wij zullen kijken hoe we dit nog beter kunnen krijgen. Al met al was u gelukkig thuis en kunt u nu gebruik maken van uw product! Veel plezier ervan! Mvg. Marco

Vehicle Conversions beoordeelde op 2018-11-13

Zeer deskundig en uitgebreid advies, snelle levering en ook nog gratis.

Ik dank u hartelijk voor uw mooie recensie! Mvg. Marco

Ruud beoordeelde op 2018-10-15

Heel tevreden. Snelle levering en in overleg de leverdatum kunnen afstemmen.

Reactie van Ladders EN Rolsteigers:
Beste Ruud, bedankt voor de mooie recensie. Veel plezier toegewenst met de aangekochte producten! Mvg. Marco

Jack beoordeelde op 2018-10-02

Goed contact, snelle levering.

Reactie van Ladders EN Rolsteigers:
Beste Jack, bedankt voor de positieve recensie! Veel plezier toegewenst van je bestelde product en graag tot ziens. Mvg. Marco

Stefan beoordeelde op 2018-09-30

goede uitleg met duidelijke specificaties
na bestelling, snelle levering

Reactie van Ladders EN Rolsteigers:
Beste Stefan, bedankt voor de positieve feedback! Hopelijk kunnen we in de toekomst wederom iets voor elkaar betekenen. Mvg. Marco

George van Embden beoordeelde op 2018-09-25

Snelle en goede levering prima.

Reactie van Ladders EN Rolsteigers:
Beste George, bedankt voor uw positieve recensie. Veel werkplezier toegewenst en graag tot ziens! Mvg. Marco

Harry Roel beoordeelde op 2018-09-25

Prima levering van eerste ladder, tweede ladder liet op zich wachten zonder reden. Aantal keer gebeld, prima afgehandeld, alsnog tevreden.

Reactie van Ladders EN Rolsteigers:
Beste Harry Roel, de andere ladder was helaas inderdaad een dagje later dan verwacht. Mooi dat u tevreden bent met de uiteindelijke oplossing + service. Graag tot ziens! Mvg. Marco

Marco Imholz beoordeelde op 2018-09-19

Netjes op tijd bezorgt. Ook via email reageren ze snel.
Dikke 10

Reactie van Ladders EN Rolsteigers:
Beste Marco, bedankt voor uw positieve ervaring. Telefonisch, of per mail bereikbaar zijn is iets waar we ons best voor doen en invloed op hebben. Er zijn ook weleens zaken waar we geen invloed op hebben, maar deze proberen we zo goed mogelijk op te lossen (mocht er iets misgaan). Ik hoop dat we in de toekomst wederom iets voor u kunnen betekenen. Mvg. Marco Schippers