Sylsterryd 8
9291NJ Kollum

Jo Loontjens beoordeelde op 2019-07-17

Netjes binnen een paar dagen op ons thuis adres afgeleverd ben erg tevreden !!

Ronald van den Broek beoordeelde op 2019-07-16

heel tevreden met onze aankoop

Mario Malot beoordeelde op 2019-07-16

Een voorbeeld bedrijf hoe het wel moet met service en leverering en bovendien topmateriaal !!!

Rijpke Beukema beoordeelde op 2019-07-02

super goede trap prijs en kwaliteit uitsetekend

Dag Rijpke, bedankt voor de mooie recensie! Hartelijke groet, Marco

Bas Sanders beoordeelde op 2019-07-02

Goed contact en snel geleverd. Erg tevreden over het steiger, de prijs en de service. Aanrader!

Reactie van Ladders EN Rolsteigers:
Beste Bas, bedankt voor de mooie opdracht. U heeft een mooie rolsteiger gekocht waar u veel plezier van zult hebben. Ook in de toekomst hopen we u weer graag te bedienen. Mvg Marco

Gerrit Roke beoordeelde op 2019-06-25

Heldere communicatie en op tijd geleverd.

Reactie van Ladders EN Rolsteigers:
Dag Gerrit, fijn om te horen. Veel plezier van uw aankoop! Mvg.

P. Jansen beoordeelde op 2019-06-22

Module B en C besteld voor steigeropbouw. Voor verzenden werd ik gebeld met twee vragen: of ik reeds module A had en wanneer ik geleverd wilde hebben. Zeer klantvriendelijk!
De volgende dag werden de paketten afgeleverd. Alles piekfijn in orde.

Reactie van Ladders EN Rolsteigers:
Beste P. Jansen, fijn dat we uw verwachtingen waar hebben kunnen maken en succes met de schildersklus! Mvg. Marco

Michel beoordeelde op 2019-06-21

Snelle service, zeer vriendelijk in contact

Hoi Michel, bedankt voor de terugkoppeling. Vertel het voort :) Mvg Marco

Harry Poort beoordeelde op 2019-06-21

Keurige communicatie ten aanzien van bevestiging van de bestelling en de aflevering daarvan. Plezierige communicatie per mail.

Reactie van Ladders EN Rolsteigers:
Dag Harry, fijn dat alles naar tevredenheid is gegaan. Graag tot een volgende keer. Mvg Marco

Robbin Scholten beoordeelde op 2019-06-18

In eerste instantie een platform zonder luik ontvangen. Na 1 telefoontje (heel goed bereikbaar) alles goed opgelost. Volgende dag hebben ze het platform al omgeruild.

Dag Robbin, zo hoort het! Veel plezier van de steiger. Mvg Marco

Casimir Ziermans beoordeelde op 2019-06-14

Prachtige ladder voor betaalbare prijs. Korrekt geleverd, en snel.

Beste Casimir, fijn dat u tevreden bent. Graag tot zien. Mvg Marco

Roland beoordeelde op 2019-06-12

Mijn vorige beoordeling was "Matig" omdat ik niet geleverd had gekregen wat er geadverteerd stond en omdat de levering zelf niet helemaal vlekkeloos verlopen was.

Dat laatste is natuurlijk op conto van de vervoerder.
De verkeerde maat wielen is inmiddels op de website aangepast en onderling met de verkoper goed afgehandeld.
Vandaar nu een "Uitstekend" beoordeling.

Reactie van Ladders EN Rolsteigers:
Dag Ronald, een minder goede beoordeling is ook een beoordeling, het gaat uiteindelijk om de oplossing. Wij vinden het erg fijn dat u hierover tevreden bent! Eind goed al goed :) Mvg. Marco

Roland beoordeelde op 2019-06-11

De bestelde rolsteiger ben ik ZEER tevreden over.
Aflevering ging wat stroef. Via email een afspraak voor de volgende dag gemaakt, maar bij thuiskomst stond hij toch al op de oprit.
Verder waren ze NIET de goedkoopste aanbieder, maar adverteren ze met 15cm wielen (ipv12,5) en dat sprak mij aan omdat ik de rolsteiger buiten wil gebruiken.
Echter wordt hij geleverd met gewoon 12,5 cm wielen.

Reactie van Ladders EN Rolsteigers:
Beste Roland, bedankt voor de feedback. Wij zullen e.e.a. met de transporteur gaan opnemen, zodat dit in de toekomst nog beter cf. klantwens verloopt. In ieder geval fijn dat u erg tevreden bent met het geleverde product. M.b.t. de wielen: hier stond inderdaad een fout bij de productinformatie, dit hebben wij onmiddellijk aangepast.. Wij zijn blij dat u ons voorstel heeft geaccepteerd m.b.t. de tegemoetkoming hierin. Graag tot ziens en veel plezier van uw aankoop. Mvg. Marco

Rico Withoud beoordeelde op 2019-06-04

Heel goed contact.
Doen wat ze beloven.
Top bedrijf

Gr Rico

Beste Rico, fijn om te horen. Veel plezier ervan en graag tot ziens! Mvg. Marco

Lucas Hoogeveen beoordeelde op 2019-06-03

Snel en vlot geleverd. Overzichtelijke site.
Aan bevelen

Beste Lucas, bedankt voor de complimenten. Graag tot ziens. Mvg Marco

Sander Schreurs beoordeelde op 2019-05-28

Tevreden

Reactie van Ladders EN Rolsteigers:
Veel plezier van uw product! Mvg.

Chris Meijer beoordeelde op 2019-05-21

Goede service
Duidelijk en snelle reacties op vragen en offertes

Reactie van Ladders EN Rolsteigers:
Dag Chris Meijer, altijd fijn om te horen. Naast prijs en kwaliteit van de producten is ook communicatie erg belangrijk. Hiermee wordt tegenwoordig het verschil gemaakt! Mvg. Marco

L. Bax beoordeelde op 2019-05-15

Tijdige levering van het steigermateriaal, helaas werkte de track & trace niet goed. Na sturen e-mail is er snel en adequaat gereageerd middels telefoontje. Bedankt.

Reactie van Ladders EN Rolsteigers:
Geachte heer Bax, met de track&trace ging het even niet goed, dit gebeurt helaas wel vaker (aandachtspunt voor transporteur). Gelukkig zijn we iedere werkdag goed bereikbaar en kunnen we vlot schakelen. Eind goed al goed! Mvg. Marco

Simone de Leeuw beoordeelde op 2019-05-09

Snelle levering en goed product

Reactie van Ladders EN Rolsteigers:
Dag Simone, altijd fijn om te horen. Graag tot ziens! Mvg.

Jos Konings beoordeelde op 2019-05-08

correcte verwerking en levering

Reactie van Ladders EN Rolsteigers:
Beste Jos, bedankt voor uw reactie. Veel plezier van de aangeschafte Telesteps telescoopladder. Mvg Marco