Sylsterryd 8
9291NJ Kollum

Chris Meijer beoordeelde op 2019-05-21

Goede service
Duidelijk en snelle reacties op vragen en offertes

L. Bax beoordeelde op 2019-05-15

Tijdige levering van het steigermateriaal, helaas werkte de track & trace niet goed. Na sturen e-mail is er snel en adequaat gereageerd middels telefoontje. Bedankt.

Simone de Leeuw beoordeelde op 2019-05-09

Snelle levering en goed product

Jos Konings beoordeelde op 2019-05-08

correcte verwerking en levering

Haize beoordeelde op 2019-05-02

Zeer tevreden, snelle levering!

Dag Haize, graag gedaan en graag tot ziens! Mvg. Marco

Jan van der Meer beoordeelde op 2019-05-02

keurig geregeld , concurrerende prijs, snelle levering.

Reactie van Ladders EN Rolsteigers:
Dag Jan, bedankt voor de mooie recensie. Veel plezier van het aangekochte materiaal en mochten we weer iets voor je kunnen betekenen dan horen we dit uiteraard graag. Mvg. Marco

Geert van Kempen beoordeelde op 2019-04-29

Top!

Reactie van Ladders EN Rolsteigers:
Beste Geert, veel plezier van de aangekochte steigers. Dat er maar veel en veilig op geklust mag worden. Met een vriendelijke groet, Marco

Anton Mulder beoordeelde op 2019-04-26

Snel geleverd!

Reactie van Ladders EN Rolsteigers:
Goeiedag Anton, fijn om te horen dat we aan de verwachtingen hebben voldaan. Mochten we in de toekomst weer iets voor jullie bedrijf kunnen betekenen, dan horen we dit graag. Met een vriendelijke groet, Marco

Jack Winkelmolen beoordeelde op 2019-04-24

er word nagekomen wat er gezegd wordt.

Reactie van Ladders EN Rolsteigers:
Dag Jack, dat is een erg mooi compliment. We doen ons best om iedere klant zo goed mogelijk te informeren, ook als er een keer wat fout gaat. Het gaat uiteindelijk toch om een tevreden klant die in de toekomst weer aan ons denkt als er weer klimmateriaal nodig is. Met een vriendelijke groet, Marco

Carine Poelmann-Tummers beoordeelde op 2019-04-16

Goede lichte hoge ladder die uitstekend voldoet!

Dag Carine, fijn om te horen. Bedankt voor de mooie recensie! Mvg. Marco

Edwin de Snoo beoordeelde op 2019-04-16

Goede en snelle service

Reactie van Ladders EN Rolsteigers:
Beste Edwin, veel plezier van de aangekochte steiger. Dat er maar vele mooie klussen mee uitgevoerd mogen worden. Mocht er wat zijn bel, of mail gerust! Mvg Marco

Elwood Klapwijk beoordeelde op 2019-04-16

Snelle service en goed matriaal

Dag Elwood, veel plezier van de gekochte ladder. Graag tot ziens! Mvg Marco

Alex beoordeelde op 2019-04-16

Makkelijk te bestellen. Goed contact. Snelle levering op plaats naar keuze. Prima.

Reactie van Ladders EN Rolsteigers:
Dag Alex, bedankt voor de mooie recensie en leuk om te horen dat je tevreden bent met de geleverde goederen + diensten. Graag tot een volgende keer! Mvg. Marco

FJ Bulten beoordeelde op 2019-04-11

Vlot geleverd in een keurige verpakking. Duidelijke website en goed bestelproces. Keurig!

Beste FJ Bulten, top geregeld zo. Graag tot ziens! Mvg. Marco

M. Van Der Vis beoordeelde op 2019-04-09

Na bestelling van een vouwladder.
Snelle Levering, goed ingepakt!

Beste meneer van der Vis, veel plezier ervan! Mvg. Marco

Michel Kroneman beoordeelde op 2019-04-08

keurig op tijd en correct afgeleverd.
controle levering en uitleg ter plaatse perfect.

Reactie van Ladders EN Rolsteigers:
Beste Michel, allereerst nogmaals dank voor het vertrouwen en de mooie order. Ik hoop dat je vele werkzaamheden mag verrichten met deze rolsteiger in combinatie met steigeraanhanger. Goede producten voor een mooie prijs! Mvg. Marco

Jack van Meijel beoordeelde op 2019-03-29

De levering was 1 dag verlaat wegens omstandigheden bij de transporteur. Heb hier netjes een mailtje over gehad. Gewoon alles netjes, zo als het hoort TOP.

Beste Jack, bedankt voor je begrip! Mvg. Marco

Friesland Keukenrenovatie beoordeelde op 2019-03-29

Snel en vakkundig advies, prima aflevering en tegen een concurrerende prijs!

Reactie van Ladders EN Rolsteigers:
Dag Sietse, bedankt voor de mooie recensie. Wij wensen je veel plezier van je gekochte producten en graag tot ziens! Mvg. Marco

Michel Muller beoordeelde op 2019-03-22

Zeer snelle levering, goede service bij het vervangen van defecte onderdelen.

Reactie van Ladders EN Rolsteigers:
Dag Michel, er gaat helaas weleens iets kapot tijdens het transport. Dit moet altijd goed opgelost worden. Fijn dat het naar tevreden is gebeurd! Mvg. Marco

Jan Dietvorst beoordeelde op 2019-03-20

snelle levering en duidelijke informatie

Reactie van Ladders EN Rolsteigers:
Dag Jan, veel plezier van de aangeschafte trap. Mochten we weer iets voor je kunnen betekenen dan horen wij dat graag. Gr.