www.laddersenrolsteigers.nl

www.laddersenrolsteigers.nl

Wij verkopen professioneel klimmateriaal zoals rolsteigers, ladders, steigeraanhangers, kamersteigers en trappen. Al onze producten voldoen aan de geldende EN-normen en worden aangeboden voor marktconforme prijzen. Vrijblijvend een offerte aanvragen? Bel of mail ons! Graag tot ziens.

• Jelte Zeilstra

Geweldige service!

• Johan van Wijland

Prima volgens de afspraken

• Hoe beoordeel je www.laddersenrolsteigers.nl?

• Willem Timmerman

Goed werk

• Luut Reinders
    Geverifieerde klant van www.laddersenrolsteigers.nl

Noordelijke kwaliteit, goede en snelle service.

Antwoord van www.laddersenrolsteigers.nl

Beste Luut, bedankt voor uw reactie. Veel plezier van uw aankoop en graag tot ziens. Groet, Marco

• Leo Vellekoop

Mooie artikelen en prijzen

Antwoord van www.laddersenrolsteigers.nl

Beste Leo, altijd goed om te horen! Veel plezier van de aangeschafte kamersteigers, bedankt voor klandizie. Hartelijke groet, Marco

• Peter scheutjens

Goede snelle service

Antwoord van www.laddersenrolsteigers.nl

Goedemorgen Peter, veel plezier van de gekochte steiger incl. aanhanger. Ik hoop dat je er veel werkplezier van hebt. Graag tot ziens! Groet, Marco

• Henk Joosten

Prima en vlugge service

Antwoord van www.laddersenrolsteigers.nl

Beste Henk Joosten, bedankt voor de terugkoppeling. Veel werkplezier toegewenst. Met een vriendelijke groet, Marco Schippers

• Rob van Voorst
    Geverifieerde klant van www.laddersenrolsteigers.nl

Eenvoudig te bestellen en snelle levering

Antwoord van www.laddersenrolsteigers.nl

Beste Rob, hartelijk dank voor de positieve recensie. Graag tot ziens! Mvg. Marco

• J. lok
    Geverifieerde klant van www.laddersenrolsteigers.nl

Overzichtelijke website en voor een product met redelijke omvang snel geleverd.

Antwoord van www.laddersenrolsteigers.nl

Geachte heer Lok, blij om te horen dat u een positieve ervaring met ons bedrijf heeft gehad. De ladders hebben inderdaad vaak een forse lengte, hierbij maken wij gebruik van een goede transporteur. Graag tot ziens! Mvg. Marco

• Cor Roos
    Geverifieerde klant van www.laddersenrolsteigers.nl

Snelle levering, scherpe prijzen en snelle communicatie

Antwoord van www.laddersenrolsteigers.nl

Dag Cor, bedankt voor de gegunde opdracht. Ik wens jullie veel plezier van de aangekochte steigers, mocht ik in de toekomst weer iets voor jullie kunnen betekenen dan hoor ik het uiteraard graag! Vriendelijke groet, Marco