www.laddersenrolsteigers.nl

www.laddersenrolsteigers.nl

Wij verkopen professioneel klimmateriaal zoals rolsteigers, ladders, steigeraanhangers, kamersteigers en trappen. Al onze producten voldoen aan de geldende EN-normen en worden aangeboden voor marktconforme prijzen. Vrijblijvend een offerte aanvragen? Bel of mail ons! Graag tot ziens.

• Leo Vellekoop

Mooie artikelen en prijzen

Antwoord van www.laddersenrolsteigers.nl

Beste Leo, altijd goed om te horen! Veel plezier van de aangeschafte kamersteigers, bedankt voor klandizie. Hartelijke groet, Marco

• Peter scheutjens

Goede snelle service

Antwoord van www.laddersenrolsteigers.nl

Goedemorgen Peter, veel plezier van de gekochte steiger incl. aanhanger. Ik hoop dat je er veel werkplezier van hebt. Graag tot ziens! Groet, Marco

• Hoe beoordeel je www.laddersenrolsteigers.nl?

• Henk Joosten

Prima en vlugge service

Antwoord van www.laddersenrolsteigers.nl

Beste Henk Joosten, bedankt voor de terugkoppeling. Veel werkplezier toegewenst. Met een vriendelijke groet, Marco Schippers

• Rob van Voorst
    Geverifieerde klant van www.laddersenrolsteigers.nl

Eenvoudig te bestellen en snelle levering

Antwoord van www.laddersenrolsteigers.nl

Beste Rob, hartelijk dank voor de positieve recensie. Graag tot ziens! Mvg. Marco

• J. lok
    Geverifieerde klant van www.laddersenrolsteigers.nl

Overzichtelijke website en voor een product met redelijke omvang snel geleverd.

Antwoord van www.laddersenrolsteigers.nl

Geachte heer Lok, blij om te horen dat u een positieve ervaring met ons bedrijf heeft gehad. De ladders hebben inderdaad vaak een forse lengte, hierbij maken wij gebruik van een goede transporteur. Graag tot ziens! Mvg. Marco

• Cor Roos
    Geverifieerde klant van www.laddersenrolsteigers.nl

Snelle levering, scherpe prijzen en snelle communicatie

Antwoord van www.laddersenrolsteigers.nl

Dag Cor, bedankt voor de gegunde opdracht. Ik wens jullie veel plezier van de aangekochte steigers, mocht ik in de toekomst weer iets voor jullie kunnen betekenen dan hoor ik het uiteraard graag! Vriendelijke groet, Marco

• Bart Huijts
    Geverifieerde klant van www.laddersenrolsteigers.nl

doet wat wordt beloofd. levert op tijd en kort na bestelling

Antwoord van www.laddersenrolsteigers.nl

Beste Bart, altijd fijn om te horen! Veel plezier en succes van het gekochte steigermateriaal. Gaat vast en zeker goed komen. Hartelijke groet, Marco

• Ronald Kuijper

Goede Prijs en nette levering

Antwoord van www.laddersenrolsteigers.nl

Hallo Ronald, veel plezier van de mooie rolsteiger die jezelf geconfigureerd hebt. Wie weet in de toekomst nog een aanhanger erbij... dan horen we wel weer van elkaar ;) Graag tot ziens! Groeten, Marco

• Matthias van der Sluis
    Geverifieerde klant van www.laddersenrolsteigers.nl

Netjes geleverd, de ladder was keurig ingepakt (ideaal als het buiten regent etc)

Antwoord van www.laddersenrolsteigers.nl

Hallo Matthias. Top geregeld zo, graag tot ziens! Mvg.

• Erik Herder
    Geverifieerde klant van www.laddersenrolsteigers.nl

Goede service en duidelijk verhaal

Antwoord van www.laddersenrolsteigers.nl

Hallo Erik! Leuk dat je bij ons langs bent geweest en diverse trappen en werkbruggen hebt gekocht voor jullie bedrijf. Bedankt voor de mooie recensie en graag tot snel! Hartelijke groet, Marco