Dr. W. Nijestraat 76
2064 XD Spaarndam
023-3020401

8,9

Toon Brok beoordeelde op 2018-09-14

Een defecte led-lamp van ruim 3 jaar oud wordt zonder problemen onder garantie vervangen.
Vervolgens worden vragen over de vervanging van TL-buizen door led-lampen op prettige wijze beantwoord.
De daarop volgende bestelling wordt in goed overleg persoonlijk afgeleverd.

Jan Noort beoordeelde op 2018-09-14

Verkeerde product was gestuurd, kon het retourneren en kreeg mijn betaling plus de kosten van de retourzending binnen 3 dagen terug.

Alexander Otten beoordeelde op 2016-09-17

Tevreden over de ontvangen LED balken. Prima licht. Een lamp bromt iets, maar omdat deze op zolder hangt is dat geen probleem. De bestelling kwam enkele dagen later vanwege een late levering. Dit werd echter niet naar ons gecommuniceerd. Na gebeld te hebben en netjes geholpen te zijn, kwamen de lampen op een nieuw afgesproken tijdstip binnen. Scherpe prijs voor energiezuinige taakverlichting.

Dianne beoordeelde op 2016-06-13

Mooie led-lampen voor een goede prijs.

Budget blinds beoordeelde op 2015-12-11

Zoals altijd weer prettig geholpen en snel geleverd.
Het is bijna jammer dat het hele huis nu voorzien van van Ledverlichting van deze firma.

jozef.turnau@skynet.be beoordeelde op 2015-11-05

alles naar wens verlopen dank uw

J. Brijs beoordeelde op 2015-09-10

Goed , Keurig geholpen .Redelijke prijs , Prima producten !
Johan Brijs

Toon beoordeelde op 2015-06-11

Erg tevreden. Ruime keuze. Prima kwaliteit. Voordelig. Eenvoudig te bestellen.

alda Dubbelaar beoordeelde op 2015-06-09

prima

r.kuiper beoordeelde op 2015-04-25

goede service snelle levertijd goed verpakt alleen miste ik de stekker aan mijn led balken,moest als nog de deur uit voor een stekker dat is jammer,niet iedereen woont vlakbij de winkel,kan misschien aan gedacht worden voor toekomst een stukje snoer en een stekker

deknudt beoordeelde op 2015-03-09

Ik was helemaal niet tevreden van de manier waarop de verkoop verlopen is. Als men mij pas na de betaling kan melden dat de gekochte zaken niet voorradig, dan is dat niet correct. na de levering vraag ik daar reeds 2 maal uitleg over per mail, en die heb ik nog steeds niet ontvangen. Als je iemand laat betalen, dan moet je hem eerst inlichten als de zaken er niet zijn. Ik had de lampen dringend nodig, en heb die dan onmiddellijk nog ergens anders besteld. Ik vind het heel flauw dat ik nog steeds geen reactie ontvangen heb, en overweeg om alle sterug te sturen, en mijn geld terug te vragen!

rogier beoordeelde op 2015-03-05

super snelle levering

JGE beoordeelde op 2015-03-01

Prima lamp, die elders moeilijk te krijgen was. Prima service!!

Harold van Aarsen beoordeelde op 2015-02-24

Na de eerste bestelling, waarbij ik een fout had gemaakt die keurig opgelost werd was het niet meer dan logisch dat ik mijn led verlichting hier weer bestelde. Uitgebreid assortiment, goede prijzen en nette levertijd.

Piet van puijenbroek beoordeelde op 2015-02-24

Geweldig geholpen

Piet van puijenbroekE beoordeelde op 2015-02-24

Geweldig geholpen

Patrick beoordeelde op 2015-02-09

Om flink te gaan besparen heb ik mijn oude lampen vervangen door led lampen. De lampen werken tot nu toe prima. Ze geven wel iets witter licht dan verwacht maar dit went snel. Het blijkt ook dat je toch snel met een nog minder sterke ledlamp toekunt. Waar dit noodzakelijk was was e.e.a. snel vervangen door ledmagazijn door een ander type.

Zwart beoordeelde op 2015-02-07

LED profielen besteld, Goed advies gekregen, prijs was ok de levering duurde ietsje langer (de profielen moesten besteld worden dus logisch) zou ik volgende keer weer bestellen.

Pontier beoordeelde op 2015-02-04

Goede informatie en goede afwerking bestelling

Ge beoordeelde op 2015-02-03

Dankzij Ledmagazijn's snelle levering en uitstekende prijs / kwaliteit hebben zij er een dik tevreden klant bij! Ook hartelijk dank voor de vlotte levering ;)
Ondertussen bij ons in huis enkel Led verlichting wat goed te merken is in de energie rekening.