LedOffice
Leverancier van LED verlichtingsproducten
8,9

• Toon Brok
    Review voor LedOffice

Een defecte led-lamp van ruim 3 jaar oud wordt zonder problemen onder garantie vervangen.
    Vervolgens worden vragen over de vervanging van TL-buizen door led-lampen op prettige wijze beantwoord.
    De daarop volgende bestelling wordt in goed overleg persoonlijk afgeleverd.

• Jan Noort
    Review voor LedOffice

Verkeerde product was gestuurd, kon het retourneren en kreeg mijn betaling plus de kosten van de retourzending binnen 3 dagen terug.

• Hoe beoordeel je LedOffice?

• Alexander Otten
    Review voor LedOffice

Tevreden over de ontvangen LED balken. Prima licht. Een lamp bromt iets, maar omdat deze op zolder hangt is dat geen probleem. De bestelling kwam enkele dagen later vanwege een late levering. Dit werd echter niet naar ons gecommuniceerd. Na gebeld te hebben en netjes geholpen te zijn, kwamen de lampen op een nieuw afgesproken tijdstip binnen. Scherpe prijs voor energiezuinige taakverlichting.

• Dianne
    Review voor LedOffice

Mooie led-lampen voor een goede prijs.

• Budget blinds
    Review voor LedOffice

Zoals altijd weer prettig geholpen en snel geleverd.
    Het is bijna jammer dat het hele huis nu voorzien van van Ledverlichting van deze firma.

• jozef.turnau@skynet.be
    Review voor LedOffice

alles naar wens verlopen dank uw

• J. Brijs
    Review voor LedOffice

Goed , Keurig geholpen .Redelijke prijs , Prima producten !
    Johan Brijs

• Toon
    Review voor LedOffice

Erg tevreden. Ruime keuze. Prima kwaliteit. Voordelig. Eenvoudig te bestellen.

• alda Dubbelaar

prima

• r.kuiper
    Review voor LedOffice

goede service snelle levertijd goed verpakt alleen miste ik de stekker aan mijn led balken,moest als nog de deur uit voor een stekker dat is jammer,niet iedereen woont vlakbij de winkel,kan misschien aan gedacht worden voor toekomst een stukje snoer en een stekker

• deknudt
    Review voor LedOffice

Ik was helemaal niet tevreden van de manier waarop de verkoop verlopen is. Als men mij pas na de betaling kan melden dat de gekochte zaken niet voorradig, dan is dat niet correct. na de levering vraag ik daar reeds 2 maal uitleg over per mail, en die heb ik nog steeds niet ontvangen. Als je iemand laat betalen, dan moet je hem eerst inlichten als de zaken er niet zijn. Ik had de lampen dringend nodig, en heb die dan onmiddellijk nog ergens anders besteld. Ik vind het heel flauw dat ik nog steeds geen reactie ontvangen heb, en overweeg om alle sterug te sturen, en mijn geld terug te vragen!

• rogier

super snelle levering

• JGE
    Review voor LedOffice

Prima lamp, die elders moeilijk te krijgen was. Prima service!!

• Harold van Aarsen
    Review voor LedOffice

Na de eerste bestelling, waarbij ik een fout had gemaakt die keurig opgelost werd was het niet meer dan logisch dat ik mijn led verlichting hier weer bestelde. Uitgebreid assortiment, goede prijzen en nette levertijd.

• Piet van puijenbroek

Geweldig geholpen

• Patrick
    Review voor LedOffice

Om flink te gaan besparen heb ik mijn oude lampen vervangen door led lampen. De lampen werken tot nu toe prima. Ze geven wel iets witter licht dan verwacht maar dit went snel. Het blijkt ook dat je toch snel met een nog minder sterke ledlamp toekunt. Waar dit noodzakelijk was was e.e.a. snel vervangen door ledmagazijn door een ander type.

• Zwart
    Review voor LedOffice

LED profielen besteld, Goed advies gekregen, prijs was ok de levering duurde ietsje langer (de profielen moesten besteld worden dus logisch) zou ik volgende keer weer bestellen.

• Pontier
    Review voor LedOffice

Goede informatie en goede afwerking bestelling

• Ge
    Review voor LedOffice

Dankzij Ledmagazijn's snelle levering en uitstekende prijs / kwaliteit hebben zij er een dik tevreden klant bij! Ook hartelijk dank voor de vlotte levering ;)
    Ondertussen bij ons in huis enkel Led verlichting wat goed te merken is in de energie rekening.

• Fi

Supersnelle levering