LedOffice
Leverancier van LED verlichtingsproducten
8,9

• Toon Brok
    Geverifieerde klant van LedOffice

Een defecte led-lamp van ruim 3 jaar oud wordt zonder problemen onder garantie vervangen.
    Vervolgens worden vragen over de vervanging van TL-buizen door led-lampen op prettige wijze beantwoord.
    De daarop volgende bestelling wordt in goed overleg persoonlijk afgeleverd.

• Jan Noort
    Geverifieerde klant van LedOffice

Verkeerde product was gestuurd, kon het retourneren en kreeg mijn betaling plus de kosten van de retourzending binnen 3 dagen terug.

• Hoe beoordeel je LedOffice?

• Alexander Otten
    Review voor LedOffice

Tevreden over de ontvangen LED balken. Prima licht. Een lamp bromt iets, maar omdat deze op zolder hangt is dat geen probleem. De bestelling kwam enkele dagen later vanwege een late levering. Dit werd echter niet naar ons gecommuniceerd. Na gebeld te hebben en netjes geholpen te zijn, kwamen de lampen op een nieuw afgesproken tijdstip binnen. Scherpe prijs voor energiezuinige taakverlichting.

• Dianne
    Review voor LedOffice

Mooie led-lampen voor een goede prijs.

• Budget blinds
    Review voor LedOffice

Zoals altijd weer prettig geholpen en snel geleverd.
    Het is bijna jammer dat het hele huis nu voorzien van van Ledverlichting van deze firma.

• jozef.turnau@skynet.be
    Review voor LedOffice

alles naar wens verlopen dank uw

• J. Brijs
    Review voor LedOffice

Goed , Keurig geholpen .Redelijke prijs , Prima producten !
    Johan Brijs

• Toon
    Review voor LedOffice

Erg tevreden. Ruime keuze. Prima kwaliteit. Voordelig. Eenvoudig te bestellen.

• alda Dubbelaar

prima

• r.kuiper
    Review voor LedOffice

goede service snelle levertijd goed verpakt alleen miste ik de stekker aan mijn led balken,moest als nog de deur uit voor een stekker dat is jammer,niet iedereen woont vlakbij de winkel,kan misschien aan gedacht worden voor toekomst een stukje snoer en een stekker