Bieskamp 98
6651JN Druten

Liesbeth beoordeelde op 2017-05-18

Vandaag heel pakket binnengekregen, en razend enthousiast! Lelleee kent de collectie, geeft goed advies, en denkt met je mee!
Super service, had het razend snel in huis, alles klopte, en de prijs kwaliteit is echt perfect! Bestel hier zeker weer! Leuke shop dus een echte aanrader!

Hanne beoordeelde op 2017-04-23

Een geweldige eigenaresse, TOP service, altijd bereikbaar, prachtige en zeer goed betaalbare kleding!! Ik kan nog wel even doorgaan. Ik ben in iedergeval een groot fan en kijk elke dag op de site voor nieuwe leuke dingen! Daarnaast is het punten systeem ook geweldig! Bij elke bestelling, bespaar je als je wilt, op een volgende bestelling weer een lekker bedrag! Geweldig! Voor mij geen Arnhem centrum meer. Voor mij Lelleee fashion! Topper!!!

Diana beoordeelde op 2017-03-12

Netjes ontvangen en heel super bedankt

Esme beoordeelde op 2017-01-19

Ik heb inmiddels paar keer wat besteld en zeer tevreden. Doet niet moeilijk als je iets wilt terug sturen. Staat altijd voor je klaar. Altijd vriendelijk en behulpzaam. Leuke kleren. Goed bezig meid

Arianne van olst beoordeelde op 2017-01-06

Super tevreden. Goed kwaliteit van de kleding en goede bezorging. Vriendelijke personeel

Josette Dillemans beoordeelde op 2017-01-06

Prachtige kleding, nooit iets moeten terug zenden top

Laura beoordeelde op 2017-01-06

Heel snel mijn bestelling altijd binnen. Inmiddels ben ik al eigenaresse van drie prachtige broeken van Lelleee. :) duidelijk advies en daarbij heeft ze vaak dingen voor me opgemeten. Toppertje!

Margriet westhoff beoordeelde op 2017-01-05

Kan niet anders zeggen dat alles top is. De service , de kleding en vooral klant vriendelijk. Bijna alle kleding koop ik hier.

Esther Prinsen beoordeelde op 2017-01-05

Erg tevreden! Klantvriendelijk, ruime keus, snel in huis.. fijne website!

Tamara beoordeelde op 2017-01-05

Heel tevreden. Goede service altijd heel behulpzaam en vriendelijk. Kleding mooi en goede kwaliteit. Gewoon top

Sandra beoordeelde op 2017-01-05

Super service, leuke betaalbare kleding en heb je vragen wordt er goed mee gedacht en of advies gegeven!

Nicole beoordeelde op 2017-01-05

Mijn ervaring is super goed.. als je iets besteld en t blijkt niet de goede maat te zijn dan staat ze je vriendelijk te woord en stuurt ze je een nieuwe en kun je de andere terug sturen.. erg beleefd en proffesioneel. En zeeeer klant vriendelijk

Corné van Ginkel beoordeelde op 2017-01-05

Top service. Staan altijd voor je klaar. Goede prijskwaliteit verhouding. Top winkel!! Ga zo door.