LelleeeFashion
Bij LelleeeFashion dé dameskledingzaak online, verkopen we veel verschillende merken. Stoer, casual en sexy voor hippe vrouwen. Van maat 34 tot en met 48

Lidmaatschap per 09-01-2018 stopgezet

9,7

• Liesbeth
    Review voor LelleeeFashion

Vandaag heel pakket binnengekregen, en razend enthousiast! Lelleee kent de collectie, geeft goed advies, en denkt met je mee!
    Super service, had het razend snel in huis, alles klopte, en de prijs kwaliteit is echt perfect! Bestel hier zeker weer! Leuke shop dus een echte aanrader!

• Hanne
    Review voor LelleeeFashion

Een geweldige eigenaresse, TOP service, altijd bereikbaar, prachtige en zeer goed betaalbare kleding!! Ik kan nog wel even doorgaan. Ik ben in iedergeval een groot fan en kijk elke dag op de site voor nieuwe leuke dingen! Daarnaast is het punten systeem ook geweldig! Bij elke bestelling, bespaar je als je wilt, op een volgende bestelling weer een lekker bedrag! Geweldig! Voor mij geen Arnhem centrum meer. Voor mij Lelleee fashion! Topper!!!

• Diana
    Review voor LelleeeFashion

Netjes ontvangen en heel super bedankt

• Esme
    Review voor LelleeeFashion

Ik heb inmiddels paar keer wat besteld en zeer tevreden. Doet niet moeilijk als je iets wilt terug sturen. Staat altijd voor je klaar. Altijd vriendelijk en behulpzaam. Leuke kleren. Goed bezig meid

• Arianne van olst
    Review voor LelleeeFashion

Super tevreden. Goed kwaliteit van de kleding en goede bezorging. Vriendelijke personeel

• Josette Dillemans
    Review voor LelleeeFashion

Prachtige kleding, nooit iets moeten terug zenden top

• Laura
    Review voor LelleeeFashion

Heel snel mijn bestelling altijd binnen. Inmiddels ben ik al eigenaresse van drie prachtige broeken van Lelleee. :) duidelijk advies en daarbij heeft ze vaak dingen voor me opgemeten. Toppertje!

• Margriet westhoff
    Review voor LelleeeFashion

Kan niet anders zeggen dat alles top is. De service , de kleding en vooral klant vriendelijk. Bijna alle kleding koop ik hier.

• Esther Prinsen
    Review voor LelleeeFashion

Erg tevreden! Klantvriendelijk, ruime keus, snel in huis.. fijne website!

• Tamara
    Review voor LelleeeFashion

Heel tevreden. Goede service altijd heel behulpzaam en vriendelijk. Kleding mooi en goede kwaliteit. Gewoon top

• Sandra
    Review voor LelleeeFashion

Super service, leuke betaalbare kleding en heb je vragen wordt er goed mee gedacht en of advies gegeven!

• Nicole
    Review voor LelleeeFashion

Mijn ervaring is super goed.. als je iets besteld en t blijkt niet de goede maat te zijn dan staat ze je vriendelijk te woord en stuurt ze je een nieuwe en kun je de andere terug sturen.. erg beleefd en proffesioneel. En zeeeer klant vriendelijk

• Corné van Ginkel
    Review voor LelleeeFashion

Top service. Staan altijd voor je klaar. Goede prijskwaliteit verhouding. Top winkel!! Ga zo door.