tweede stichting 13
5841 DC oploo

Wilma beoordeelde op 2017-10-04

Uitstekende service, snelle levering en prettige communicatie

sylvie Jansen beoordeelde op 2017-03-28

Heel tevreden.snelle levering naar België.zeer vriendelijk

Nora L. beoordeelde op 2016-09-30

Heel erg tevreden. Heb een paar maanden geleden een Timago Yola lite rollator gekocht, ondanks het feit dat ik dacht dat zo goedkoop niet goed kon zijn. De rollator zelf is fantastisch, rijdt goed, zit lekker, is makkelijk op te vouwen en mee te nemen (ook in een kleine auto), de fysiotherapeute is tevreden (en vroeg zelfs het adres) en...... LEMAR is makkelijk (en tot laat) bereikbaar voor vragen.
Kortom: AANRADER.

schouten beoordeelde op 2016-07-28

Okselkruk besteld
Lemar de moeite genomen om te zorgen dat hij zo snel mogelijk bezorgd werd
Dus super service voor een hele redelijke prijs

Hjarald Agnes beoordeelde op 2016-06-20

Toen ik een paar universele remmen voor mijn moeders rolstoel bestelde bleek de linker niet voorradig, maar Mario garandeerde mij dat het zsm opgelost zou worden en ik kreeg ook keurig een korte tijd later een telefoontje op zondag! dat het binnen was en verzonden zou worden. Top voor persoonlijke service en aandacht dus.
Toen het onderdeel binnen kwam bleek er in de nieuwe zending dat er in de fabriek een aanpassing in het product was doorgevoerd waardoor ik twee verschillende remmen had, maar toen ik wederom Mario belde werd ook dat perfect en snel opgelost. Ze kwamen het zelfs persoonlijk bij mij thuis bezorgen, dus ik heb alleen maar lovende woorden voor hun service! Chapeau, ik kan lemar zeker aanbevelen.

Paula beoordeelde op 2016-06-16

Prima service. Snelle levering. Zeer tevreden

J.Haan beoordeelde op 2016-04-05

Goede service snelle levering
ga zo door.

M.Hesen beoordeelde op 2016-03-07

Torn ïk begon met de Bemer therapie was ik sceptisch. Toch heeft het me geholpen meer energie te krijgen. De service en het advies van dhr Bardoel is goed te noemen.

Natasja van schaik beoordeelde op 2016-03-07

Goede, snelle en nette service van lemar. Zeker een aanrader!!

Frenk van Hooydonk beoordeelde op 2015-12-30

Ik ben het volledig eens met de voorgaande beoordelingen: Zeer vriendelijk, begripvol en persoonlijk mailcontact, een goede prijs voor een goed product en (ondanks de feestdagen) fijn snelle levering.
Kan dit bedrijf zeker aanbevelen. Badankt Mario.

H. Vroemen, Maastricht beoordeelde op 2015-12-14

Mijn bestelling bij Lemar is bijzonder snel en accuraat uitgeleverd. Dit bedrijf is erg klantvriendelijk en begripvol, en tevens erg betrouwbaar met een geweldige service. Heeft zijn zaakjes goed in orde.
Dit bedrijf is bij iedereen aan te bevelen en ik ga zoals toegezegd nog eens op bezoek in Brabant.
Volgende aankopen vinden vast en zeker hier plaats.

C. van den Berg beoordeelde op 2015-11-26

Goed email contact en een snelle levering van een mooi product!

Onno Ernst beoordeelde op 2015-09-08

Ik heb een ARmedical AR-900 Anti-decubitus Matras gekocht. Het matras bevalt uitstekend. En dat voor zo'n onvoorstelbaar lageprijs. Echt een aanrader! Bij lemar zijn de mensen zeer behulpzaam. Ik zal er zeker nog eens kopen.

T.Kraan beoordeelde op 2015-09-01

Een zeer goed en klantgericht bedrijf!

Marij beoordeelde op 2015-06-13

Zeer klantvriendelijk, behulpzaam en betrouwbaar. Prettige communicatie en niet moeilijk als er iets niet helemaal in orde blijkt te zijn. Het geleverde wordt direct omgeruild. De extra verzendkosten worden niet in rekening gebracht. De leverancier wil graag op de hoogte zijn of alles ok is. Goede ervaring en zeker een adres waar je wederom een bestelling zal plaatsen.

Martin Beenhakker beoordeelde op 2015-06-06

Lemar Hulpmiddelen, een betrouwbare leverancier. Goede sales en after sales. Prima (web)winkel.

chiquita beoordeelde op 2015-05-11

Beste allemaal,

Ik ben nog nooit zo klantvriendelijk behandeld.
Mario heeft mij steeds per email op de hoogte gehouden over de bestelling en de levering.

Mijn eerste bestelling was om één of andere reden niet op tijd geleverd.
Mario, was zelf bereid, om iets soortgelijks op zijn portokosten, te leveren.
Met veel geluk had het niet gehoeven.

Ik heb bij lemar hulpmiddelen, bestellingen geplaatst van braces die niet op de website staan.
(Mario heeft mij alles kunnen leveren.
Qua prijs, niks te klagen)

Ik ben fantastisch geholpen door Mario.
Hij heeft ook s'avonds en in het weekend mijn emailtjes beantwoordt.
Ik heb een topbehandeling gehad en zal het een ieder aanraden.

Mocht ik weer een bestelling willen plaatsen, dan zal ik, zonder te aarzelen en te twijfelen het weer bij lemar hulpmiddelen doen.

Mario, heeft van mij 5***** verdiend, voor zijn klantvriendelijkheid.

Chiquita

Jan Kremer beoordeelde op 2015-04-06

Op 10 Maart 2015 heb ik bij u een Mobilus Lite rollator gekocht met een gewicht van 6,6 Kg en hierdoor eenvoudig te tillen,Mijn vrouw heeft artritus en zij kan hem nog optillen. En ik mooet zeggen alles zag er prima uit. Mijn vrouw heeft er veel plezier van.
We kwamen erachter dat een van de remmen wat zwaar ging en dit op een eenvoudige wijze te verhelpen heb ik veel technische ondersteuning van de firma Lemar gehad,alle lof hiervoor ik hoefde maar te bellen en een heer Bardoel stond direct voor ons klaar.
Vanwege de grote afstand moest alles per gedaan worden doch dit was geen bezwaar.
Heel hartelijk bedankt.
Als ik iemand hiermee kan helpen zal ik het zeker doen.
Vele groeten.

G.Verschuuren beoordeelde op 2015-03-11

Rolstoel zijn weg gaan kijken en meteen meegenomen.
We kregen een goed advies en demonstratie.
Prima verzorgd

Will Huijbers beoordeelde op 2015-02-17

Mijn ervaring is uitstekend. Een reparatie aan een lastig onderdeel van een rollator werd nog dezelfde dag met veel deskundigheid en inventiviteit uitgevoerd. Top . Heel goede oplossing gerichtheid en servicegevoel. Fijne ervaring. Direct contact en klantbenadering spreken me zeer aan.