tweede stichting 13
5841 DC oploo

9,9

Gerda Schuurer-Tip beoordeelde op 2018-08-30

Hallo,
Ik heb deze matras aangeschaft een paar dagen geleden. En ben er nu al superblij mee. Ik vijf verschillende reuma soorten dus heel veel pijn. We hebben speciaal Tempur matrassen. Maar dit ligt voor mij echt prettiger.
Omdat de druk steeds naar een ander punt gaat. En ik heb ze nergens zo goedkoop gezien als hier bij Lemar

Mevr M.S .Bulte beoordeelde op 2018-06-07

Snelle levering vrijdag matras met pomp bestelt zaterdag in huis. Behulpzame mensen, vriendelijk .
Kwaliteit van goederen uitstekend en goede service. En matras bevalt prima.

Mevr. Lhilia CataOca beoordeelde op 2018-01-25

Uitstekend service en de best hulpmiddelen leverancier .

Carolien beoordeelde op 2018-01-17

Fijne service, waarbij er goed werd meegedacht voor de juiste oplossing voor mijn klachten.

Lucien Goossens beoordeelde op 2017-12-30

Lemar hulpmiddelen hartelijk dank voor de top service en het correct uitvoeren van de reparatie aan de rollator van mijn vader.
De communicatie met afspraken is gewoon perfect, de rollator is bij mijn vader opgehaald en zelfs was er al een leen rollator geregeld en dat nog wel in het weekend voor de kerst.
Daarvoor mijn dank!!

Wilma beoordeelde op 2017-10-04

Uitstekende service, snelle levering en prettige communicatie

sylvie Jansen beoordeelde op 2017-03-28

Heel tevreden.snelle levering naar België.zeer vriendelijk

Nora L. beoordeelde op 2016-09-30

Heel erg tevreden. Heb een paar maanden geleden een Timago Yola lite rollator gekocht, ondanks het feit dat ik dacht dat zo goedkoop niet goed kon zijn. De rollator zelf is fantastisch, rijdt goed, zit lekker, is makkelijk op te vouwen en mee te nemen (ook in een kleine auto), de fysiotherapeute is tevreden (en vroeg zelfs het adres) en...... LEMAR is makkelijk (en tot laat) bereikbaar voor vragen.
Kortom: AANRADER.

schouten beoordeelde op 2016-07-28

Okselkruk besteld
Lemar de moeite genomen om te zorgen dat hij zo snel mogelijk bezorgd werd
Dus super service voor een hele redelijke prijs

Hjarald Agnes beoordeelde op 2016-06-20

Toen ik een paar universele remmen voor mijn moeders rolstoel bestelde bleek de linker niet voorradig, maar Mario garandeerde mij dat het zsm opgelost zou worden en ik kreeg ook keurig een korte tijd later een telefoontje op zondag! dat het binnen was en verzonden zou worden. Top voor persoonlijke service en aandacht dus.
Toen het onderdeel binnen kwam bleek er in de nieuwe zending dat er in de fabriek een aanpassing in het product was doorgevoerd waardoor ik twee verschillende remmen had, maar toen ik wederom Mario belde werd ook dat perfect en snel opgelost. Ze kwamen het zelfs persoonlijk bij mij thuis bezorgen, dus ik heb alleen maar lovende woorden voor hun service! Chapeau, ik kan lemar zeker aanbevelen.

Paula beoordeelde op 2016-06-16

Prima service. Snelle levering. Zeer tevreden

J.Haan beoordeelde op 2016-04-05

Goede service snelle levering
ga zo door.

M.Hesen beoordeelde op 2016-03-07

Torn ïk begon met de Bemer therapie was ik sceptisch. Toch heeft het me geholpen meer energie te krijgen. De service en het advies van dhr Bardoel is goed te noemen.

Natasja van schaik beoordeelde op 2016-03-07

Goede, snelle en nette service van lemar. Zeker een aanrader!!

Frenk van Hooydonk beoordeelde op 2015-12-30

Ik ben het volledig eens met de voorgaande beoordelingen: Zeer vriendelijk, begripvol en persoonlijk mailcontact, een goede prijs voor een goed product en (ondanks de feestdagen) fijn snelle levering.
Kan dit bedrijf zeker aanbevelen. Badankt Mario.

H. Vroemen, Maastricht beoordeelde op 2015-12-14

Mijn bestelling bij Lemar is bijzonder snel en accuraat uitgeleverd. Dit bedrijf is erg klantvriendelijk en begripvol, en tevens erg betrouwbaar met een geweldige service. Heeft zijn zaakjes goed in orde.
Dit bedrijf is bij iedereen aan te bevelen en ik ga zoals toegezegd nog eens op bezoek in Brabant.
Volgende aankopen vinden vast en zeker hier plaats.

C. van den Berg beoordeelde op 2015-11-26

Goed email contact en een snelle levering van een mooi product!

Onno Ernst beoordeelde op 2015-09-08

Ik heb een ARmedical AR-900 Anti-decubitus Matras gekocht. Het matras bevalt uitstekend. En dat voor zo'n onvoorstelbaar lageprijs. Echt een aanrader! Bij lemar zijn de mensen zeer behulpzaam. Ik zal er zeker nog eens kopen.

T.Kraan beoordeelde op 2015-09-01

Een zeer goed en klantgericht bedrijf!

Marij beoordeelde op 2015-06-13

Zeer klantvriendelijk, behulpzaam en betrouwbaar. Prettige communicatie en niet moeilijk als er iets niet helemaal in orde blijkt te zijn. Het geleverde wordt direct omgeruild. De extra verzendkosten worden niet in rekening gebracht. De leverancier wil graag op de hoogte zijn of alles ok is. Goede ervaring en zeker een adres waar je wederom een bestelling zal plaatsen.