Bornholmstraat 16a
9723 AX Groningen
085-130 43 49

8,9

Henk Kerkhof, van de beoordeelde op 2018-11-15

Mijn huishoudhulp wil geen ander merk meer. Dat zegt genoeg.

Ilonka Behr beoordeelde op 2018-10-20

Kort en snel geleverd ziet er prima uit goede service

Ro beoordeelde op 2018-09-25

verwachting was hoger dan het resultaat, gelijk aan standaard middel

Tim beoordeelde op 2018-09-21

Snel geleverd en het product werkt goed!

Harry Nieboer beoordeelde op 2018-09-17

Waarom kan ik het product niet in Groningen ophalen, terwijl ik nog geen 10 minuten bij u vandaan woon. Dit zou mij aardig schelen in de eindprijs, ( geen verzendkosten),Mede gezien de kostprijs is dit de laatste keer dat ik uw product heb besteld. Ik vind het schrikbarend duur!

Reactie van Lenano schoonmaakgemak:
Beste Harry. Allereerst dank voor de feedback. Lenano.nl is een webshop en ook op die manier ingericht. Ook al is ons kantoor gevestigd in Groningen hebben wij hier helaas geen voorzieningen om klanten te ontvangen. Vandaar dat wij verzendkosten rekenen voor de verzending van onze producten.

Wat betreft de prijs. Het klopt dat onze producten niet ‘goedkoop’ zijn. Wij kijken er liever anders naar. Is het de investering waard? Het product biedt een zeer duurzame bescherming en creëert een water- en vuil afstotende werking. Is het aankoopbedrag dat waard? Zo ja, mooi. Zo niet, is dat ook goed.

Frans Hogendoorn beoordeelde op 2018-09-17

Is goed en snel geleverd

G. Bouwman beoordeelde op 2018-09-08

Vandaag besteld morgen in huis

M Vd Heuvel beoordeelde op 2018-09-06

Snelle levering.

paul beoordeelde op 2018-09-03

super service en goede uitleg

Jan Warren beoordeelde op 2018-08-05

Duidelijke website en goede productinformatie. Snelle levering, prima verpakt. Kan het iedereen aanbevelen.

H van der Veen beoordeelde op 2018-08-05

Het lenano schoonmaak voor zwembad tegels valt mij tegen.
Wij hebben twee honden en als die met hun poten op de rand van de tegels staan spoel je het achtergebleven vuil niet zo van de tegels.
Je moet de tegels goed schrobben om het weer schoon te krijgen.
Wij hebben onze klacht hier over al gemeld bij de leverancier en die zal hier op terugkomen.

M.v.g. H.van der Veen.

A. de Beer beoordeelde op 2018-07-13

ben echt tevreden! gebruik het nog maar net maar het werkt wel.

A. de Beer beoordeelde op 2018-07-09

dik tevreden goede begeleiding bij juist gebruik product

Nico beoordeelde op 2018-07-08

Snelle een goede levering.

Mattheus Willemse beoordeelde op 2018-04-28

Mijn beoordeling is goed omdat ze doen wat ze beloven. Ik heb helaas nog niet de tijd gehad de coating op te brengen, dus daar kan ik geen oordeel over geven.

Marc beoordeelde op 2018-04-25

Vlotte levering. Product voldoet aan verwachting.

Anton v Cleeff beoordeelde op 2018-03-02

Voor de eerste keer besteld. Super snel in huis

Henk van de Kerkhof beoordeelde op 2018-02-02

Gmakkelijk te bestellen. Snelle levering.

Stijnen beoordeelde op 2018-01-07

De producten van Lenano zijn van top kwaliteit en doen wat ze beloven. Ze zijn revolutionair wat mijn betreft. Vooral de steen coating en de sanitaire coating zijn fantastisch - je ziet het resultaat direct. Schoonmaken van de badkamer doe ik nu nauwelijks. De service is zeer goed. Snelle en zeer gedetailleerde reactie op mijn vragen. Klanten worden gewaardeerd en feedback is op prijs gesteld. Top bedrijf en producten. Ik denk dat meer mensen kennis moeten maken met de producten van Lenano.

patricia beoordeelde op 2017-12-09

Goede site en snelle levering.