Hererstraat 106

8,9

theo peters beoordeelde op 2019-08-25

Heel snel in huis!

Wim Keja beoordeelde op 2019-08-02

De coating voor auto's en campers helaas niet helemaal wat ik er van verwachte.
Het zou ongeveer 2 jaar goed blijven en klopt naar mijn mening niet.
De coating is wel makkelijk aanbrengen en uit te poetsen.
De glascoating is super maar de plek van het wissen loopt het wel snel terug maar de tijd dat het zit blijven de ramen veel schoner!
Helaas is de prijs wel heel erg hoog zou best goedkoper moeten en kunnen, als je ziet wat je ervoor moet betalen voor zo'n klein flesje!!

Maarten Rockelé beoordeelde op 2019-07-09

Snelle levering!

Peter beoordeelde op 2019-06-02

snelle levering, uitstekend product

Jos van de Berg beoordeelde op 2019-05-25

Verwachting wordt niet waargemaakt. Erg duur.

TFM beoordeelde op 2019-04-21

Product de volgende dag netjes afgeleverd.

Marco van Essen beoordeelde op 2019-04-21

bestelling en levering ging perfect. Product snel ontvangen. Nu binnenkort uit proberen

Leo Roelvink beoordeelde op 2019-03-24

Snelle levering - uitstekend product

Johan Steur beoordeelde op 2019-02-19

Goede site, product werd binnen 2 dagen netjes afgeleverd!

W. Keja beoordeelde op 2019-02-10

Makkelijk om je wagen in de was te zetten en makkelijk uitpoetsen. Enig de asociale prijs voor een flesje 200 ml moeilijk voor te stellen dat hier geen woekerwinst op zit!

Hans Mahler beoordeelde op 2018-12-20

Goede voorlichting en probleemloze bestelling en aflevering

Ties Persoon beoordeelde op 2018-12-06

Het product had ik de volgende dag in huis. Inclusief een goede doel en handschoenen!

Henk Kerkhof, van de beoordeelde op 2018-11-15

Mijn huishoudhulp wil geen ander merk meer. Dat zegt genoeg.

Ilonka Behr beoordeelde op 2018-10-20

Kort en snel geleverd ziet er prima uit goede service

Ro beoordeelde op 2018-09-25

verwachting was hoger dan het resultaat, gelijk aan standaard middel

Tim beoordeelde op 2018-09-21

Snel geleverd en het product werkt goed!

Harry Nieboer beoordeelde op 2018-09-17

Waarom kan ik het product niet in Groningen ophalen, terwijl ik nog geen 10 minuten bij u vandaan woon. Dit zou mij aardig schelen in de eindprijs, ( geen verzendkosten),Mede gezien de kostprijs is dit de laatste keer dat ik uw product heb besteld. Ik vind het schrikbarend duur!

Reactie van Lenano schoonmaakgemak:
Beste Harry. Allereerst dank voor de feedback. Lenano.nl is een webshop en ook op die manier ingericht. Ook al is ons kantoor gevestigd in Groningen hebben wij hier helaas geen voorzieningen om klanten te ontvangen. Vandaar dat wij verzendkosten rekenen voor de verzending van onze producten.

Wat betreft de prijs. Het klopt dat onze producten niet ‘goedkoop’ zijn. Wij kijken er liever anders naar. Is het de investering waard? Het product biedt een zeer duurzame bescherming en creëert een water- en vuil afstotende werking. Is het aankoopbedrag dat waard? Zo ja, mooi. Zo niet, is dat ook goed.

Frans Hogendoorn beoordeelde op 2018-09-17

Is goed en snel geleverd

G. Bouwman beoordeelde op 2018-09-08

Vandaag besteld morgen in huis

M Vd Heuvel beoordeelde op 2018-09-06

Snelle levering.