Bornholmstraat 16a
9723 AX Groningen

A. de Beer beoordeelde op 2018-07-13

ben echt tevreden! gebruik het nog maar net maar het werkt wel.

A. de Beer beoordeelde op 2018-07-09

dik tevreden goede begeleiding bij juist gebruik product

Nico beoordeelde op 2018-07-08

Snelle een goede levering.

Mattheus Willemse beoordeelde op 2018-04-28

Mijn beoordeling is goed omdat ze doen wat ze beloven. Ik heb helaas nog niet de tijd gehad de coating op te brengen, dus daar kan ik geen oordeel over geven.

Marc beoordeelde op 2018-04-25

Vlotte levering. Product voldoet aan verwachting.

Anton v Cleeff beoordeelde op 2018-03-02

Voor de eerste keer besteld. Super snel in huis

Henk van de Kerkhof beoordeelde op 2018-02-02

Gmakkelijk te bestellen. Snelle levering.

Stijnen beoordeelde op 2018-01-07

De producten van Lenano zijn van top kwaliteit en doen wat ze beloven. Ze zijn revolutionair wat mijn betreft. Vooral de steen coating en de sanitaire coating zijn fantastisch - je ziet het resultaat direct. Schoonmaken van de badkamer doe ik nu nauwelijks. De service is zeer goed. Snelle en zeer gedetailleerde reactie op mijn vragen. Klanten worden gewaardeerd en feedback is op prijs gesteld. Top bedrijf en producten. Ik denk dat meer mensen kennis moeten maken met de producten van Lenano.

patricia beoordeelde op 2017-12-09

Goede site en snelle levering.

Klaas Mennema beoordeelde op 2017-11-23

Snelle levering, met meer dan ik had verwacht, doekje spuitmond etc. Hoe het product zijn werk doet zien we komend voorjaar als het op de panelen wordt aangebracht.

Gert beoordeelde op 2017-11-18

snel geleverd

Richard L beoordeelde op 2017-11-15

Bestelling de volgende dag binnen. Mooi verpakt en gratis doekjes en handschoenen er bij. Echt een top product. Kost wat, maar de besparing die het oplevert maakt het meer dan waard. Auto-ruit, badkamer en serre helemaal vuil en water afstotend. Vooral de serre een hels karwij en dat hoeft nu bijna nooit meer :D

Jolanda Walhout beoordeelde op 2017-11-09

Heel tevreden , goede uitleg gebruik producten , en de volgende dag in huis !