Cortgene 9

Mystery shopper

Lees
waarom

Anoniem beoordeelde op 2019-01-22

Het product werd later geleverd, terwijl het volgens de site op voorraad zou zijn, 15 in plaats van 2 dagen levertijd.
Vervolgens kreeg ik een email 'in transit', maar geen email 'afgeleverd', en ook in het portal bleef de status op 'in transit' staan. Alleen doorklikken op het tracking nummer levert uiteindelijk de echte status op, bleek het artikel allang bij het pickup point te liggen.
Beetje slordig allemaal, dat kan beter!

Knockaert Dany beoordeelde op 2019-01-19

zeer goede opvolging van mijn bestelling

Ed beoordeelde op 2019-01-19

Snelle service

KvG beoordeelde op 2019-01-16

Netjes oprijd bezorgt en goed product voor nette prijs

Wim Vanhaverbeke beoordeelde op 2019-01-15

Leveringstermijn is traag tov andere webshops in deze categorie.

L B beoordeelde op 2019-01-11

Alles prima en snel verlopen.
Goede support via chatbox
Dank je wel!

Céline beoordeelde op 2019-01-08

Ik ben helemaal niet tevreden!
Ik deed een bestelling op 27 december voor mijn man zijn nieuwjaar.
Na een week had ik nog steeds geen e-mail ontvangen met de melding dat er vertraging was, wegens het ontbreken van stukken. Alle begrip voor zaken die eerst ergens anders moeten besteld worden. Maar verwittig dan. Via whatsapp een bericht gestuurd en heel vlotte communicatie en de belofte voor een cadeautje.
We zijn alweer 4 dagen later en ik heb nog niets ontvangen.
Wat is er aan de hand?
Ik wil NU mijn pakket, hier bestel ik niet meer. 😞

Frank Exelmans beoordeelde op 2019-01-08

alles prima verlopen, online bestelling gemakkelijk, op juiste dag geleverd, goed verpakt.

j vd L beoordeelde op 2019-01-08

toch lange levertijd voor een bedrijf dat in Nederland gevestigd is.

Gino Vanherweghe beoordeelde op 2019-01-07

Perfecte service, ook via mail werden al mijn vragen vooraf prima beantwoord. Snel en to the point.

Jacqueline beoordeelde op 2019-01-03

Mijn zoon was het dopje van zijn Lezyne koplamp verloren. Omdat ik in eerste instantie op de website niet begreep hoe ik dit kon bestellen had ik een mail gestuurd. Ik kreeg dezelfde dag al een vriendelijke mail met duidelijke bestelinstructies terug. Binnen twee werkdagen hadden we het dopje binnen. Kosten slechts 3,50 euro en de koplamp is weer te gebruiken, wat een service!

hermien beoordeelde op 2019-01-01

Fantastische snelle service!

Peter beoordeelde op 2019-01-01

Heel tevreden en snelle levering. (Zonder enig probleem mijn bestelling nog kunnen aanpassen na bevestiging van de bestelling. Ik had een fout artikel besteld)

Dirk beoordeelde op 2018-12-31

Behulpzaam en zeer vriendelijk in de nalevering!

Stefan beoordeelde op 2018-12-27

Super website . Ik miste een dopje voor mijn lampje even een berichtje gestuurd en de Lezyne store kon het leveren!

P zuiderwijk beoordeelde op 2018-12-27

Goed product, correctoren snelle afhandeling

HG Evers beoordeelde op 2018-12-17

De lamp -Lezyne 500XL-, voldoet helaas niet aan de verwachtingen mbt de op de site en in de beschrijving genoemde accutijden. Op zich kan dat een fabricage fout zijn. In overleg heb ik de lamp (op eigen kosten) geretourneerd. Helaas beschik ik nu - na 4 weken - nog niet over een nieuwe lamp.

Fietsfanaat beoordeelde op 2018-12-17

Vermeld dat artikel op voorraad is maar na bestelling is het artikel NIET op voorraad met een levertijd van ("wij hopen...") 4 weken. Dat wordt je even per e-mail medegedeeld terwijl het een Sinterklaas cadeautje was..Daarna was het gewoon wachten ("jawel....wij houden u op de hoogte" )...totdat je opeens een mailtje krijgt met de factuur en dat de betaling is verwerkt (??). En dan een week na het mailtje krijg je het product afgeleverd thuis. Onbetrouwbare voorraad informatie dus op de site en communicatie omtrent aflevering... Was de eerste keer dat ik een product bestelde op deze site. Zelfs "Ali" uit China levert toch ietsje sneller :-) Ach misschien is het gewoon domme pech of Murphy's law...

jules beoordeelde op 2018-12-17

snel geleverd, absoluut gerenommeerd, ik ben zeer tevreden

Luc Cosyns beoordeelde op 2018-12-16

Het pakje is na 3dagen goed geleverd