Cortgene 9

waarom

Manu Peetroons beoordeelde op 2017-09-23

Vlotte levering

Len beoordeelde op 2017-09-22

Heel fijn om even te kunnen bellen en zo advies te krijgen wat in mijn situatie een goede keuze is. Bijzondere ervaring, een webwinkel mét persoonlijk contact.

Rolf beoordeelde op 2017-09-18

Snel. Dag na bestelling al in de bus/afgeleverd aan huis!

HdV beoordeelde op 2017-09-14

goed en snel geleverd, alleen hoge verzend kosten voor briefpost.

HM beoordeelde op 2017-09-14

Op basis van een simpele uitleg het juiste onderdeel toegestuurd krijgen is een mooie service.

Ernst beoordeelde op 2017-09-12

Snelle levering, keurig verpakt.

Kees beoordeelde op 2017-09-12

Op zaterdag besteld en op woensdag ontvangen. Niet heel supersnel, maar wel goed. Ook mooi dat het met DHL avondpost wordt bezorgd. Bestelstatus bleef lang staan op betaling ontvangen. Even bellen met de outdoorsportwinkel leerde dat er gewone mensen achter zitten die het druk kunnen hebben en dan duurt het even iets langer voor je bestelling in behandeling wordt genomen. Geen probleem!

AndyFernandes beoordeelde op 2017-09-06

Goed zichtbaarop de weg en kan goed mijn pad volgen

G. Noppen beoordeelde op 2017-08-24

Bestellen is soepel verlopen

Roy Schilderman beoordeelde op 2017-08-23

mooie spulletjes, nette engineering, mooi afgewerkt. Snelle en vlotte communicatie door het verkoopteam over het wel of niet op voorraad zijn

R.Maas beoordeelde op 2017-08-22

Uitstekende service. Gebeld dat het product niet werkte, en een dag later al een nieuwe ontvangen.

Frank beoordeelde op 2017-08-18

Geleverd wat gevraagd was en binnen de gestelde tijd.
Prima dus.

Bert Hosmar beoordeelde op 2017-08-17

ik heb een lezen abs2 nippel besteld en is keurig op tijd opgestuurd .
en een hand geschreven kaartje erbij met een bedankje voor de aankoop ,heel attent

PJF beoordeelde op 2017-08-16

Zonder poespas, vriendelijk en service-gericht.
Goede website

Marco Hagen. beoordeelde op 2017-08-08

Zeer Goed. Vriendelijk. De tijd nemen. Snelle afhandeling.
Kortom Super

Elly beoordeelde op 2017-08-08

Bestelling snel geleverd. Goed verpakt en met een persoonlijk hand geschreven kaartje en een aardigheidje bijgevoegd.

Sieta beoordeelde op 2017-08-06

Kreeg eerst geen bevestiging van bestelling maar keurig antwoord op mijn mailtje, op tijd verstuurd en persoonlijk kaartje maakte alles weer goed!

Piet beoordeelde op 2017-08-02

Snel geleverd, verrassend kaartje erbij. Leuk idee!

Jan de Boer beoordeelde op 2017-07-31

Prettige en vriendelijke service door de verkoper. Twee minpunten zorgen ervoor dat Lezyne geen 4 sterren krijgt.
1. De product specificaties op de site waren niet helemaal correct: anders dan vermeld: geen glonass ontvangst op de micro GPS zwart wit.
2. Verzending van een aanschafwaarde van ruim 130 euro zonder handtekening door DHL gewoon in de buiten turven is terwijl er niemand thuis was. Onverantwoord risico van diefstal uit de buiten brievenbus. Over beide minpunten is de verkoper door mij op de hoogte gebracht.
Het gekochte product voldoet op zich goed.

Rik beoordeelde op 2017-07-17

Snelle levering en keurig beschermd verpakt.
Professionele communicatie en op de hoogte gehouden van de status van de bestelling.