Cortgene 9

waarom

P beoordeelde op 2019-05-21

Snel en keurig geleverd

Gijs beoordeelde op 2019-05-20

Vond het erg jammer dat ik het pakketje niet kon volgen, maar in dit geval pasten het in de brievenbus, voor de rest prima

van campenhout albert beoordeelde op 2019-05-19

goede service

walter beoordeelde op 2019-05-16

ok

Jeroen beoordeelde op 2019-05-13

Duidelijke site, juiste communicatie en snel geleverd. Leuk zo’n handgeschreven briefje bij je bestelling.

Geert-Jan beoordeelde op 2019-05-09

Bestelde lampenset niet op voorraad en een heel lange levertijd. Snel teruggekoppeld met alternatieven en prima afwikkeling!

Swijtink beoordeelde op 2019-04-29

Ik heb het product een cijfer matig gegeven. Ik heb ook een Garmin Edge. Het beeld daarvan is veel duidelijker. Helaas het prijskaartje niet

Rico beoordeelde op 2019-04-27

Tevreden over de snelle service.

koert walleyn beoordeelde op 2019-04-23

Vandaag 23 april is mijn bestelling van 15febr nog steeds niet geleverd. Ondanks dat al die tijd vrolijk op site staat dat het produkt 'net binnen en leverbaar' is blijft het verdacht stil. Communicatie is nul komma nul, enkel als ik mail wordt er gereageerd. Ook daar loopt het fout want begin april wordt daags nadien al eind april....

en tot slot wordt een negatieve beoordeling niet gepubliceerd, maar 15d uitgesteld -((

Jos beoordeelde op 2019-04-23

Dopje besteld voor Lezyne ledlamp.
Moest daarvoor € 2,95 pakket verzendkosten betalen maar kwam gewoon via briefpost met 1 postzegel. Beetje raar. Product is in orde.

Dirk beoordeelde op 2019-04-20

Perfect afgewerkt.

Patrick Aerts beoordeelde op 2019-04-15

Ik betaal voor levering DHL 's avonds 7,95 € en het pakketje wordt gewoon met de post opgestuurd voor 2€.
Dat is dus 5,95€ extra winst voor hen.
De reactie die ik van Lezynestore.nl kreeg is een lachertje. Ze begrijpen nog niet eens wat een mens bedoeld.

Reactie van Lezynestore.nl:
Goedendag, graag geven we een reactie. U zult begrijpen dat de kosten van verzending in alle gevallen hoger liggen, dan dat u ervoor betaald. Normaal gesproken is het het meest aantrekkelijk voor klanten dat het bij hen thuis afgeleverd wordt. Als dat mogelijk is, gezien de pakketgrootte, kiezen we daar ook voor. Namens het team van Antilope.

Marjolein beoordeelde op 2019-04-07

Kevin beoordeelde op 2019-04-05

Zeer tevreden

H beoordeelde op 2019-04-03

Ik heb via de telefoon goede en duidelijke uitleg gekregen heb toen me spullen besteld en werd snel geleverd 👍

Chris beoordeelde op 2019-04-02

Makkelijk, duidelijk, snel en goede prijs, wat wil je nog meer.....

MT beoordeelde op 2019-03-29

tijdige info over latere levering van bestelling

Johnny beoordeelde op 2019-03-21

snelle en goede levering

van praet peter beoordeelde op 2019-03-14

snelle en correcte aflevering , zeer goed en functioneel toestel.

Rob Verdun beoordeelde op 2019-03-12

Snelle levering en goede support.