Cortgene 9

waarom

John beoordeelde op 2019-09-14

Snel geleverd!

Herman beoordeelde op 2019-09-13

we konden nergens wereldwijd een batterij van een oud model lezyne ledlamp krijgen. deze winkel ging op zoek en met succes. prima service en nette prijzen

Joost van Bezooijen beoordeelde op 2019-09-12

Jordan beoordeelde op 2019-09-12

Goede afhandeling en correcte levering

adrie beoordeelde op 2019-09-11

lezyne 500xl fietslicht besteld en vind geweldige kwaliteit.
lezynestore, goede website en betrouwbaar bedrijf

Manu Van Goethem beoordeelde op 2019-09-08

Heel goed maar ben nog aant wachten op mijn besteling

Reactie van Lezynestore.nl:
Hartelijk dank voor uw bericht! Ik zie in de track & trace dat uw bestelling inmiddels in behandeling is genomen door DPD. Naar verwachting zal het vandaag of morgen bij u bezorgd worden. Hoop dat u het snel ontvangt!

Jan beoordeelde op 2019-09-08

Niet zo vlot geleverd als op de site wordt toegezegd. Verder o.k. Het produkt is cfm. de beschrijving en voldoet aan mijn verwachtingen.

Erik beoordeelde op 2019-09-07

De bestelling bleef “hangen” bij DHL. Althans zo leek het. Even gebeld. Daarna snel in huis.

Herman beoordeelde op 2019-09-04

Een goede en snelle afhandeling

Reactie van Lezynestore.nl:
Dank voor uw reactie! Ik ben blij dat het product snel bij u geleverd is. Ik wens u een prettige dag!

S beoordeelde op 2019-08-28

-het pakketje kwam veel later aan dan werd gezegd
+ het pakketje werd door de brievenbus bezorgd

Pascal De Ridder beoordeelde op 2019-08-26

Overzichtelijk en met vlotte ondersteuning als het nodig is.

Peter Noten beoordeelde op 2019-08-21

Snel en betrouwbaar

Lusse Alves K. E. beoordeelde op 2019-08-19

Betaalde Bestelling is nog steeds niet geleverd zij nu inmiddels 1 maand verder en mijn bestelling is ook niet meerzichtbaar in mijn shop account.

Klaas Kos beoordeelde op 2019-08-19

Fijn dat er reserve onderdelen voor een pompje zijn! Dat scheelt geld en is beter voor het milieu

Jan beoordeelde op 2019-08-15

Ik heb 8 mailtjes van lezynestore gekregen.geen vragen, alleen omte vertellen wat men allemaal doet om een fietspompje uit het magazijn te halen en op te sturen. Zij kunnen op voor de spam superprijs.

R. VISSER beoordeelde op 2019-08-14

Snel geleverd!

Kees Naalden beoordeelde op 2019-08-12

Na contact de dag erop terug gebeld met advies. De geadviseerde inch maat weliswaar niet correct geadviseerd. Na bestelling het product keurig veilig verpakt ontvangen.

johan jansen beoordeelde op 2019-08-12

Alles netjes geregeld

Sander beoordeelde op 2019-08-11

Paar maanden geleden besteld afgelopen week pas in huis. Jammer!

Mark beoordeelde op 2019-08-05

Snelle en correcte levering met een persoonlijke noot. De webshop geeft duidelijk aan wat je krijgt. De aangegeven verzendkosten op de site kloppen indien afgehaald wordt op een afhaalpunt, dat zou duidelijker vermeld kunnen worden.

Reactie van Lezynestore.nl:
Dank voor uw feedback! Wat fijn dat u onze leverservice kunt waarderen. De persoonlijke touch vinden wij zeer belangrijk. Wij zullen zeker kijken of de verzendkosten duidelijker aangegeven kunnen worden op de site.