Cortgene 9

waarom

Den hertog beoordeelde op 2018-09-23

Snelle service, top

Evert van de Kamp beoordeelde op 2018-09-23

Goede service wat betreft vervanging onderdelen! Snel geleverd.

Arjan beoordeelde op 2018-09-19

Snelle levertijd!

Phil Vanloo beoordeelde op 2018-09-19

Heel tevreden. Dag A besteld en dag B reeds aanwezig in de pickup parcelshop. Besteld product was stevig verpakt. De eerstvolgende maandag in de late namiddag per mail een vraagje gesteld en dinsdagmorgen reeds antwoord ontvangen.

Mark beoordeelde op 2018-09-18

Prima. Bij een artikel niet voorradig, worden alle artikelen later bezorgt. In mijn geval een paar dagen.

Alexander beoordeelde op 2018-09-17

I have had good experiences.The shipment was fast and the item looked good.

Suayip beoordeelde op 2018-09-04

Walter Zierden beoordeelde op 2018-09-04

Ik heb een Macro gps gekocht. Inmiddels heb ik van alles geprobeerd, maar het blijft een ramp. Als je een route uitstippelt op je mobiel of op een tablet, word die precies aangegeven op het scherm, en als je voldoende uitvergroot, zie je bij elke afslag en bij elk kruispunt een pijltje op de kaart. Als je dan echt op pad gaat, gaat het gewoon fout. De Macro GPS zegt bij voorbeeld: ‘over 8,5 km links afslaan’, maar voor dat je daar bent, heb je al tien afslagen of kruispunten, waar hij niets aangeeft. Als je voorbij bent, zegt hij wel ‘off route’ en je moet keren, maar dat is zeker niet de bedoeling.
Een andere keer was ik een op een rechte weg van zeker een kilometer. Er was geen enkele afslag of kruispunt. Toch riep hij halverwege ‘off route’.

Het spijt me zeer, maar dat ding is gratis te duur. Ik wil hem graag teruggeven.

peter de wolf beoordeelde op 2018-09-03

Maandag besteld, maandag ontvangen dus na precies één week onverwacht lang wachten. Product is wel top, iets robuuster dan de foto's op de site lieten vermoeden maar zien er wel sterk en kwalitatief goed uit. Lichtvolume is goed.

Harrie Stiekema beoordeelde op 2018-09-03

Wij hebben een Lezyne fietsnavigatie besteld maar achteraf bleek dit niet te voldoen aan onze wensen, omdat het apparaat klein is en onze ogen niet meer zo jeugdig zijn. Op Vrijdag opgestuurd en maandag stond het geld weer op onze rekening. Met andere woorden Lezynestore.NL zegt wat ze doet en doet wat zen zegt!

Jos beoordeelde op 2018-09-02

Uitstekend geïnformeerd toen product tegen verwachtingen niet leverbaar bleek; steeds update ontvangen.

Carel janssen beoordeelde op 2018-08-29

Mooie fietslamp voor mijn steeds slechter ziende echtgenoot

Viviënne. beoordeelde op 2018-08-29

Ze leveren niet het product wat op de site staat. Communicatie verloopt zeer moeizaam. Je kunt de Procter die je krijgt ook niet terug sturen, dat is in strijd met de Nederlandse wetgeving.
Dus met andere woorden:

Het zijn oplichters.

Sander beoordeelde op 2018-08-28

Goede en snelle service

Vincent beoordeelde op 2018-08-27

Snel geleverd, netjes ingepakt. Product ook perfect, mijn pompje is weer als nieuw!

Marius beoordeelde op 2018-08-27

Tevreden qua leversnelheid maar qua communicatie een tip om minder mailtjes te sturen... Ik heb er wel 10 gehad.

Frank beoordeelde op 2018-08-26

Kwalitatief materiaal; bezorgtijd zou sneller mogen.

Fred beoordeelde op 2018-08-26

Snel geleverd. Goede service.

alexander beoordeelde op 2018-08-22

Snelle antwoorden op mails. Correcte levering

Marlous beoordeelde op 2018-08-22

Top! Na bestelling belde meneer mij omdat het product tijdelijk niet op voorraad was. Superaardig en bij verdere vragen heel duidelijk en met kennis te woord gestaan. Toen het product er was, kreeg ik een telefoontje en werd het na bevestiging spoedig geleverd. M’n man is ook heel blij met het product zelf.