Cortgene 9

Mystery shopper

Lees
waarom

Tom beoordeelde op 2018-02-15

Lullig klein onderdeeltje van een Lezyne Super Drive XL (aan/uit ) van 3,50 EUR besteld en keurig geleverd. Echter hoe klein ook, was toch net het verkeerde knopje. Kreeg vervolgens, na telefonisch contact, het juiste en in 2-voud opgestuurd. Klasse!

Willem beoordeelde op 2018-02-10

Snelle levering, vriendelijk kaartje erbij.

R Heijne beoordeelde op 2018-02-07

Prima service als goed geregeld

Tom de graaf beoordeelde op 2018-02-02

De website functioneerde niet goed: na het bevestigen van de bestelling, lukte het pas na diverse pogingen om met de IDeal betaling bij de juiste bank te komen.
Resultaat: ca. 5 bevestigingen van de bestelling en één geslaagde betaling. Dat is natuurlijk vreemd en dat is de oplettende medewerkster bij Lezyne niet ontgaan. Zij belde op en alles is perfect in orde gekomen. Uitstekend dus voor de medewerkster, niet voor de website.

Jeroen beoordeelde op 2018-01-31

Na lang wikken en wegen toch gekozen voor een micro gps color horloge. Voor het geld mijns inziens een completer product dan bijvoorbeeld een Tomtom of Polar horloge. Donderdagmiddag besteld, zaterdag in huis. Prima.

J. Overtoom beoordeelde op 2018-01-29

Prima service. bij bestelling iets vergeten mee te bestellen. Gebeld hierover en direct met dezelfde zending geregeld. Vlotte levering.

Marc Calberson beoordeelde op 2018-01-15

Van de 4 bestelde en betaalde artikelen zaten er maar 3 in het geleverde pakje. Nergens wordt vermeld dat dit nog moet nagestuurd worden. Vergeten vrees ik. Voor een eerste kennismaking met de Lezynestore kan dit wel tellen.
Hopelijk kan dit nog recht gezet worden. Het gaat over order E-77730000005173 en de Classic shallow brass bell silver zat er niet bij.

Hans Planckaert beoordeelde op 2018-01-07

Heel tevreden. In 2 dagen was het in mijn bereik. Ook goede opvolging van het product,qua betaling,aflevering.

Kristof beoordeelde op 2018-01-06

Goede levering, duidelijke communicatie.

Pim Jelier beoordeelde op 2018-01-01

Service tot aan de deur.

PeterK beoordeelde op 2017-12-30

Ruime keuze, betaalbare kwaliteit, vlotte levering en het grootste voordeel je ziet beter in het donker en je wordt gezien door andere weggebruikers.

Theo Verhoef beoordeelde op 2017-12-25

Ik ben ontevreden. Ik heb geen moeite om een euro meer te betalen zodat het pakketje 's avonds bezorgd wordt maar als het dan gewoon via de post wordt verstuurd verwacht ik hierover minimaal een berichtje.
Overigens ben ik over de ontvangen spullen wel tevreden.

Lemmens Henny beoordeelde op 2017-12-24

Ondanks dat ik niet wist welk hulpstuk ik nodig had voor de herstelling van mijn pomp, hebben ze mij moeiteloos met de nodige mails geholpen. Ik ben wel nog aan het bedoelde onderdeel te wachten.

Kurt Waegeman beoordeelde op 2017-12-24

Heel tevreden. Snelle levering.

Tim beoordeelde op 2017-12-22

Zeer tevreden, snelle levering

Coen beoordeelde op 2017-12-17

Had verkeerde combinatie van betaalwijze en levering gekozen, maar dit is netjes opgelost.

C.v.S. beoordeelde op 2017-12-17

Prima. Snel geleverd. De website kan wat overzichtelijker.

Lennie beoordeelde op 2017-12-17

Snelle goede leveringen

Henk beoordeelde op 2017-12-11

Overzichtelijke site en snelle levering

Jannick beoordeelde op 2017-12-06

2de keer in 2 weken iets besteld. Nu het lazer drive achterlicht. Wederom een goede service. Snel geleverd, op de hoogte gehouden met een track and trace. Een leuk handgeschreven kaartje van de mensen van de webshop.
Heel tevreden!