Cortgene 9

waarom

willem schurer beoordeelde op 2018-04-19

ben zeer tevreden

Jacq van Nisselroij beoordeelde op 2018-04-16

Levering prima, response prima, juiste handleiding. Drukmeter in fiets weer ingebouwd/ gelijmd - 72 uur gewacht.
en.... Alles werkt! Zoals het hoort!

Jan beoordeelde op 2018-04-15

zondag besteld vrijdag in huis.

Bobby beoordeelde op 2018-04-09

De bestelling is netjes en vlot afgeleverd. Prima zo.

Martin Abbeloos beoordeelde op 2018-04-09

Top

Guy Vertommen beoordeelde op 2018-04-06

Bestellen ging goed en vlot, maar mijn fietspompje is nu al een hele werkweek onderweg, heeft al een reis afgelegd naar Duitsland blijkbaar, maar is nog steeds niet geleverd ...

Beste heer Vertommen,

Dank voor uw reactie. Helaas heeft u ons dit niet laten weten, daarom hebben we hier ook niet aan kunnen werken. We zien dat DPD uw pakket naar Duitsland heeft gestuurd en wij gaan er direct voor u achteraan.

Met een vriendelijke groet,
Evert Vink

Alfred beoordeelde op 2018-03-24

Lezynestore gaat prat op haar strikte levertijden. Mijn volgens de website op voorraad zijnde product werd niet binnen een dag maar pas na anderhalve week verzonden. Waarbij Lezynestore het ook nog bestond om zonder enig overleg - èn zonder restitutie - een goedkoper alternatief te leveren.
Slechter dan slecht, een absoluut dieptepunt. Heel jammer.

Beste Alfred,

Via de e-mail heb ik u uitgelegd waarom u niet een goedkoper, maar een duurder product heeft gehad. We hebben een CO2 patroon toegevoegd, waar u alleen voor een head had gekozen.
Het klopt het dat we uw bestelling 3 dagen te laat hebben geleverd, dat spijt ons! Anderhalve week is echter niet juist.

Met een vriendelijke groet,
Lezynestore

Riccardo beoordeelde op 2018-03-23

The seller does not respond to my emails.
After my order, 5 days have passed and I have no news if my order has been sent.

Dear Riccardo,

We have been responding to your e-mails several times and you did receive your order at the soonest possible time.
It might be that you didn't get our e-mails because of your spam filter.

Thank you
Lezynestore

Mark beoordeelde op 2018-03-21

het bestelde produkt bleek niet op voorraad. Er werd vervolgens op een heel prettige manier een alternatief voorgesteld. Super service

Linda beoordeelde op 2018-03-18

Ik heb een vervangsprodukt besteld tbv fietslamp. Ik was blij dat ik deze hier kon bestellen echter levertijd was lang. Hierover werd niet gecommuniceerd.

Chriwi beoordeelde op 2018-03-18

Geleverd wat ik hebben wilde en geen verzendkosten!

Mick beoordeelde op 2018-03-07

de batterij is zeer snel leeg, lampje al na 5 min rood. Ik neem contact op met de klantendienst, mogelijk lossen ze dit snel op

Theo beoordeelde op 2018-03-05

Prima, een dag later beschikbaar dan aangegeven maar dat was geen probleem

leander beoordeelde op 2018-02-28

uitstekend

Versteegh beoordeelde op 2018-02-27

Zeer plezierig contact gehad omtrent een bestelling. Lezyne maakt zeer hoogwaardige spullen met oog voor detail!

Ryan Barton beoordeelde op 2018-02-19

I speak english. I am very happy

Tom beoordeelde op 2018-02-15

Lullig klein onderdeeltje van een Lezyne Super Drive XL (aan/uit ) van 3,50 EUR besteld en keurig geleverd. Echter hoe klein ook, was toch net het verkeerde knopje. Kreeg vervolgens, na telefonisch contact, het juiste en in 2-voud opgestuurd. Klasse!

Willem beoordeelde op 2018-02-10

Snelle levering, vriendelijk kaartje erbij.

R Heijne beoordeelde op 2018-02-07

Prima service als goed geregeld

Tom de graaf beoordeelde op 2018-02-02

De website functioneerde niet goed: na het bevestigen van de bestelling, lukte het pas na diverse pogingen om met de IDeal betaling bij de juiste bank te komen.
Resultaat: ca. 5 bevestigingen van de bestelling en één geslaagde betaling. Dat is natuurlijk vreemd en dat is de oplettende medewerkster bij Lezyne niet ontgaan. Zij belde op en alles is perfect in orde gekomen. Uitstekend dus voor de medewerkster, niet voor de website.