Cortgene 9

Mystery shopper

Lees
waarom

Pascal Vanderoost beoordeelde op 2018-07-18

Duidelijk en professioneel, vlotte en snelle levering.

Kees beoordeelde op 2018-07-18

Heel overzichtelijk bestelproces kKeeen snel geleverd.

Tim beoordeelde op 2018-07-10

Woensdag besteld, donderdag in huis, terwijl de levertjes was geraamd op twee dagen.

Harrie Willems beoordeelde op 2018-07-05

Snelle em correcte aghandeling

Gulikers Veerle (Delmotte J C) beoordeelde op 2018-06-22

De bestelling liep aanvankelijk enige vertraging op omwille van een storing in de gegevenswisseling, eens dat uitgeklaard was de bestelling de volgende dag afgeleverd.

Moelans Nik beoordeelde op 2018-06-21

Goede service
Tracknummer was niet compleet

Alco de Jong beoordeelde op 2018-06-19

Eerst bericht van half mei komt uw bestelling, dus drie weken na de order. Dan hoor je niets en begin juni bericht gestuurd waar blijft mijn bestelling. Uiteindelijk half juni bestelling binnen blijkt de bestelling ook nog niet eens volledig te zijn. Communicatie is ook niet heel soepel.

Niels Vaes beoordeelde op 2018-06-19

Ik heb een bevestigingsmail gekregen van de bestelling maar nog geen ontvangst bewijs dat het onderdeel in het afhaalpunt is.

Harry beoordeelde op 2018-06-14

Goede afhandeling, zoals het hoort!

Pieter Vierstraete beoordeelde op 2018-06-12

Producten waren niet in stock.

Fedor beoordeelde op 2018-06-05

Tevreden over het product Lezyne heeft waarschijnlijk het model aangepast want deze houder is vele male sterker dan het orgineel meegeleverd. (ik vind dat toch altijd jammer als zoiets geconstateerd word)
Snelle thuis levering.

Bas Temmink beoordeelde op 2018-06-04

Tegenvallend product geleverd. Volgens winkel ligt dat aan mij en niet aan product. Er werd wel een alternatief geboden, maar niet een meer voor de hand liggend alternatief. Ging om fietspomp met verkeerde nippel. Ik heb nu dezelfde pomp met juiste nippel bij een andere winkel moeten kopen, omdat de lezynestore mij dit alternatief niet bood, terwijl ze dezelfde pomp met andere nippel wel in hun assortiment hebben. Nogal stekelige reactie op mijn verzoek om retourzenden en slechts 1 alternatief geboden met in mijn ogen inferieure(goedkopere) nippel. Voor de goede orde: de pomp waar het om gaat kost in de lezynestore 54 euro. Ik heb nu exact dezelfde pomp met betere nieuwe generatie nippel gekocht voor 42 euro inclusief verzenden bij een andere webshop.

Bjorn beoordeelde op 2018-06-03

Super service...

Jeroen beoordeelde op 2018-05-29

Geen bevestigingsmail ontvangen. Geld bleek terecht gekomen te zijn bij en onbekende stichting. Maar daarna goed geholpen en producten in goede orde ontvangen binnen redelijke tijd.

Marius beoordeelde op 2018-05-28

Deskundig advies. Snelle levering (woensdag besteld, donderdag in huis).

M. Louws beoordeelde op 2018-05-17

Snel en correct geleverd

Hans Bergkotte beoordeelde op 2018-05-17

Verkeerd artikel geleverd en tegen de instructies in voor de levering van het juiste artikel naar een afhaalpunt gestuurd ipv van huisadres, uiteindelijk toch het juiste geleverd gekregen waar ik dan wel blij mee ben maar liep niet soepel, kan beter.

D. beoordeelde op 2018-05-13

Boven verwachting

Henri Swartebroeckx beoordeelde op 2018-05-08

Wanneer ik de beoordelingen lees is de leveringstijd toch wel een werkpunt bij Lezyne.
Mijn bestelling gedaan op dinsdag 2 mei, nu zijn we weer dinsdag en heb ik nog steeds niets
ontvangen, alhoewel ik al een bericht kreeg dat verzending gebeurde op 4 mei.

D.. beoordeelde op 2018-05-07

Goed product!