Lezynestore.nl

8,3

• Ad Rens

• Marije
    Geverifieerde klant van Lezynestore.nl

Snelle levering, maar er ontbrak eerst één product van m’n bestelling, maar dat hebben ze direct nagestuurd en had ik de volgende dag al in huis!

• Hoe beoordeel je Lezynestore.nl?

• Ernesto

Snelle service

• Sean

Goede producten.

• Fernand

Goede service en goedkoop

• Jacob
    Geverifieerde klant van Lezynestore.nl

Ik was niet tevreden over jullie transporteur DHL

• James Smith
    Geverifieerde klant van Lezynestore.nl

Een maand mogen wachten op mijn bestelling. Heb begrip dat een artikel niet op voorraad is en moet doorbesteld worden maar het dan nog een paar dagen laten liggen en pas als je er vraagt voor annulatie kan het plots wel direct verzonden worden.

Antwoord van Lezynestore.nl

Dank voor uw review. Het is zeer vervelend dat het door u bestelde artikel niet op voorraad was. De vork zit iets anders in de steel. Wij hebben het artikel eergisteren ontvangen van de leverancier. Het heeft dus niet enige dagen hier gelegen voordat het verzonden werd, maar is op dezelfde dag verzonden dat wij het ontvingen. Toen uw e-mail diezelfde avond kwam, lag het pakket al klaar op het servicepunt om afgehaald te worden door de verzenddienst. Ik begrijp uit uw review dat u het idee heeft dat het pakket verzonden werd naar aanleiding van uw e-mail, maar dat is niet het geval. Onze excuses als deze suggestie gewekt werd.

• Kevin
    Geverifieerde klant van Lezynestore.nl

Moest zeer lang wachten (1,5 maand) op het pakketje zonder enige melding. Moest zelf bellen om erachter te komen. Verder is het inlog proces drama en kan je een pakketje niet eenvoudig terugsturen en moet je ook nog geld betalen om het terug te sturen. Drama!!

• Chris

Moest wel eerst bellen

• Antoine
    Geverifieerde klant van Lezynestore.nl

Betere communicatie wanneer problemen zich voordoen.