Lezynestore.nl

1.089 klantbeoordelingen
Filter 1089 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 1085 met beschrijving

• Jean-Marc van Ravels
    Geverifieerde klant van Lezynestore.nl

Prachtige kwaliteit. Niet goedkoop, maar elke cent waard om met zo'n professioneel materiaal te werken.

• Jochum
    Geverifieerde klant van Lezynestore.nl

Artikel was niet voorradig, hetgeen niet duidelijk was tijdens het bestellen. Bestelling werd wel zsm geleverd, vandaar 4 ipv 5 sterren

• Hoe beoordeel je Lezynestore.nl?

• Peter
    Geverifieerde klant van Lezynestore.nl

Goede service en snelle levering. Helaas zit er 1 rubber (voor afdichting van het handvat en pompbuis) niet bij welke voor mij belangrijk was. Hoop dat ik die dan nog apart kan bestellen.

• Kees

Super snelle levering

• J C
    Geverifieerde klant van Lezynestore.nl

Op dinsdag een bestelling gedaan waarvan de producten direct leverbaar waren en dag erna verstuurd zouden worden. Twee dagen lang op status "Verzonden" incl. track & trace. Op donderdag belde ik om te vragen hoe het zit. Krijg ik als reactie te horen dat "de voorraad niet bleek te kloppen" en daardoor de bestelling een "korte vertraging" opgelopen en z.s.m. alsnog verstuurd zou worden. Mijn eerste gedachte was dat het als consument zijnde aan mijn oordeel ligt of iets kort of lang is vertraagd. Uiteindelijk op zaterdag het pakket ontvangen. Dus bij deze mag van mij de leveringsinfo op de site en het niveau van de klantenservice wel een stuk beter. Reactie was overigens wel snel en met de producten ben ik zeer tevreden.

• Maarten
    Geverifieerde klant van Lezynestore.nl

Product was niet op voorraad maar kon snel bij de leverancier besteld worden. Zodoende toch heel snel geleverd.Top!

• Karim

Alles volgens afspraak

• Robert van Leusden
    Geverifieerde klant van Lezynestore.nl

Vlot antwoord van klantenservice en snelle levering

• Van Gorp Thomas

Geleverd binnen de verwachtingen