Korenboemstraat 1
5409AX Odiliapeel

G.A.Kranenburg beoordeelde op 2017-12-13

Ik ben tevreden.

Olga beoordeelde op 2017-12-12

Heel tevreden, snelle levering. Fijne sloffen.

L.M. beoordeelde op 2017-12-12

Tevreden omdat het bestelde snel in huis was. Bovendien zijn deze echte Spaanse sloffen niet verkrijgbaar in een schoenwinkel.
Leuke Sint korting gekregen en er worden geen verzendkosten in rekening gebracht!

M. Overhand beoordeelde op 2017-12-12

Duidelijke website en snelle levering

Annie beoordeelde op 2017-12-10

Zeer tevreden, had sloffen, maar binnen een half jaar waren ze al kaal vanbinnen. De vorige sloffen waren ook van liebo, maar gingen bijna twee jaar mee. Toen ik dit aan gaf bij liebo, kreeg ik meteen een nieuw paar, zonder dat ze moeilijk deden, of om foto's vroegen.
Dus uitsteknde service, en heerlijke warm voeten.
De sloffen draag ik altijd, slaap er nog net niet mee.
Voor mij geen ander merk meer.

Rombout beoordeelde op 2017-12-08

Prima service, ook bij ruilen, erg klantgericht

Reactie van Liebo:
Dank u wel voor uw vriendelijke beoordeling

Meike beoordeelde op 2017-12-05

Heerlijke sloffen, en snel geleverd. Dat alles voor een prima prijs. Top!

Mariet Oomen beoordeelde op 2017-12-04

bestellen gaat makkelijk bezorging ging ook snel betalen ook gemakkelijk alles ging goed dank u

Marina beoordeelde op 2017-12-03

Fijn dat de bestelde sloffen er zo snel waren. Ik heb nu lekker warme voeten.

Beppie beoordeelde op 2017-12-01

Zeer tevreden, kom zeker terug.

Henk ten Cate beoordeelde op 2017-12-01

Als er geen klachten zijn dan is het toch goed.

Nijhuis beoordeelde op 2017-11-30

Erg tevreden! Het bestellen verliep makkelijk en de sloffen zijn van erg goede kwaliteit!

Tea Oostenbrink-Wieloch beoordeelde op 2017-11-28

goede serivce

J. beoordeelde op 2017-11-27

Snelle en goede afhandeling bestelling.

B. Heppener beoordeelde op 2017-11-27

Ik heb bij liebo een paar bont-sloffen gekocht van 70 euro. Toen ik ze belde om te informeren of er retourkosten aan verbonden zaten (wilde graag 2 maten uitproberen en daarna 1 paar terug sturen) zeiden zij van wel. Zodoende koos ik voor maat 39, die echter iets te krap blijken te zitten.
Ik heb het nagezocht bij de cons.bond, maar een webwinkel mag wél verzendkosten rekenen maar geen retourkosten als de klant een produkt vd winkel houdt en betaalt.
Nu heb ik een paar dure sloffen in een iets te krappe maat. Liebo dient de regelgeving er op na te slaan en hun beleid bij te stellen.

Reactie van Liebo:
Goedemiddag,

Jammer dat u een negatieve beoordeling heeft gegeven.
Echter uw verhaal klopt niet helemaal. Als een webwinkel geen verzendkosten berekend voor het verzenden van de artikelen, wat bij u het geval is, dan hoeft de webwinkel de retourkosten voor verzending niet te betalen. Ook kunt u bij ons verzend en retourbeleid en bij de algemene voorwaarden terugvinden dat retourkosten voor rekening van de klant zijn. Voor de goede orde voegen wij de link toe van consuwijzer, waar precies deze regels zijn uitgelegd, en zoals wij ze ook hebben toegepast.
Wij zijn aangesloten bij Webwinkelkeur, wat betekent dat wij aan alle wettelijke verplichtingen voldoen, onze webwinkel heeft daarom ook hun goedkeuring.
Wij hopen dat wij uw gevoel van ontevredenheid hiermee wat hebben weggenomen.

Lisette Janssen

S. beoordeelde op 2017-11-27

Snelle levering en uitstekende informatieverstrekking over stand van zaken.

Marleen Mathijssen beoordeelde op 2017-11-21

Zeer mooie producten en even zo snelle levering!

Rosita beoordeelde op 2017-11-17

Goede kwaliteit èn de echte spaanse sloffen van schapenwol. En nog redelijk betaalbaar. Snelle correcte service.

Karin beoordeelde op 2017-11-17

Overzichtelijke website en een snelle levering!

Erik beoordeelde op 2017-11-13

Snelle levering en goed produkt, heb er veel plezier van.
Vallen wel iets groter uit, mijn advies neem maatje kleiner dan je normaal hebt.