Deel uw ervaring
En help toekomstige klanten
Lees ervaringen
Bekijk wat andere denken

Webwinkeleigenaar? Word ook lid en verhoog uw omzet!

Liebo

Korenboemstraat 1
5409AX Odiliapeel
06-51026629
KvK 17176710

Geverifieerd door WebwinkelKeur

Geverifieerd adres Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen
Liebo

Gemiddelde beoordeling

9,6

77 beoordelingen

Beoordeling van klanten

99%

1%

0%

2017
Liebo

G.A.Kranenburg beoordeelde op 2017-12-13

Ik ben tevreden.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Assortiment
Liebo

Olga beoordeelde op 2017-12-12

Heel tevreden, snelle levering. Fijne sloffen.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Assortiment
Liebo

L.M. beoordeelde op 2017-12-12

Tevreden omdat het bestelde snel in huis was. Bovendien zijn deze echte Spaanse sloffen niet verkrijgbaar in een schoenwinkel.
Leuke Sint korting gekregen en er worden geen verzendkosten in rekening gebracht!

Liebo

M. Overhand beoordeelde op 2017-12-12

Duidelijke website en snelle levering

Liebo

Annie beoordeelde op 2017-12-10

Zeer tevreden, had sloffen, maar binnen een half jaar waren ze al kaal vanbinnen. De vorige sloffen waren ook van liebo, maar gingen bijna twee jaar mee. Toen ik dit aan gaf bij liebo, kreeg ik meteen een nieuw paar, zonder dat ze moeilijk deden, of om foto's vroegen.
Dus uitsteknde service, en heerlijke warm voeten.
De sloffen draag ik altijd, slaap er nog net niet mee.
Voor mij geen ander merk meer.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Assortiment
Liebo

Rombout beoordeelde op 2017-12-08

Prima service, ook bij ruilen, erg klantgericht

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Assortiment

Reactie van Liebo:
Dank u wel voor uw vriendelijke beoordeling
Liebo

Meike beoordeelde op 2017-12-05

Heerlijke sloffen, en snel geleverd. Dat alles voor een prima prijs. Top!

Liebo

Mariet Oomen beoordeelde op 2017-12-04

bestellen gaat makkelijk bezorging ging ook snel betalen ook gemakkelijk alles ging goed dank u

Liebo

Marina beoordeelde op 2017-12-03

Fijn dat de bestelde sloffen er zo snel waren. Ik heb nu lekker warme voeten.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Assortiment
Liebo

Beppie beoordeelde op 2017-12-01

Zeer tevreden, kom zeker terug.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Assortiment
Liebo

Henk ten Cate beoordeelde op 2017-12-01

Als er geen klachten zijn dan is het toch goed.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Assortiment
Liebo

Nijhuis beoordeelde op 2017-11-30

Erg tevreden! Het bestellen verliep makkelijk en de sloffen zijn van erg goede kwaliteit!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Assortiment
Liebo

Tea Oostenbrink-Wieloch beoordeelde op 2017-11-28

goede serivce

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Assortiment
Liebo

J. beoordeelde op 2017-11-27

Snelle en goede afhandeling bestelling.

Liebo

B. Heppener beoordeelde op 2017-11-27

Ik heb bij liebo een paar bont-sloffen gekocht van 70 euro. Toen ik ze belde om te informeren of er retourkosten aan verbonden zaten (wilde graag 2 maten uitproberen en daarna 1 paar terug sturen) zeiden zij van wel. Zodoende koos ik voor maat 39, die echter iets te krap blijken te zitten.
Ik heb het nagezocht bij de cons.bond, maar een webwinkel mag wél verzendkosten rekenen maar geen retourkosten als de klant een produkt vd winkel houdt en betaalt.
Nu heb ik een paar dure sloffen in een iets te krappe maat. Liebo dient de regelgeving er op na te slaan en hun beleid bij te stellen.


Reactie van Liebo:
Goedemiddag,

Jammer dat u een negatieve beoordeling heeft gegeven.
Echter uw verhaal klopt niet helemaal. Als een webwinkel geen verzendkosten berekend voor het verzenden van de artikelen, wat bij u het geval is, dan hoeft de webwinkel de retourkosten voor verzending niet te betalen. Ook kunt u bij ons verzend en retourbeleid en bij de algemene voorwaarden terugvinden dat retourkosten voor rekening van de klant zijn. Voor de goede orde voegen wij de link toe van consuwijzer, waar precies deze regels zijn uitgelegd, en zoals wij ze ook hebben toegepast.
Wij zijn aangesloten bij Webwinkelkeur, wat betekent dat wij aan alle wettelijke verplichtingen voldoen, onze webwinkel heeft daarom ook hun goedkeuring.
Wij hopen dat wij uw gevoel van ontevredenheid hiermee wat hebben weggenomen.

https://www.consuwijzer.nl/elektronica/kopen-op-afstand/ik-stuur-product-terug-moet-ik-verzendkosten-betalen

Met vriendelijke groet,

Liebo
Lisette Janssen
Liebo

S. beoordeelde op 2017-11-27

Snelle levering en uitstekende informatieverstrekking over stand van zaken.

Liebo

Marleen Mathijssen beoordeelde op 2017-11-21

Zeer mooie producten en even zo snelle levering!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Assortiment
Liebo

Rosita beoordeelde op 2017-11-17

Goede kwaliteit èn de echte spaanse sloffen van schapenwol. En nog redelijk betaalbaar. Snelle correcte service.

Liebo

Karin beoordeelde op 2017-11-17

Overzichtelijke website en een snelle levering!

Liebo

Erik beoordeelde op 2017-11-13

Snelle levering en goed produkt, heb er veel plezier van.
Vallen wel iets groter uit, mijn advies neem maatje kleiner dan je normaal hebt.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Assortiment

Voordelen van WebwinkelKeur    Lees alle voordelen

Gecontroleerd door ons

Voordat webwinkels lid kunnen worden van WebwinkelKeur worden ze aan een strenge controle onderworpen. We controleren daarbij of het bedrijf echt bestaat, of men aan wettelijke eisen voldoet en of alle benodigde bedrijfsinformatie eenvoudig vindbaar is op de webwinkel.

Onafhankelijke bemiddeling bij geschillen

Komt u toch in een conflict met een aangesloten lid? Dan bemiddelt WebwinkelKeur gratis. We proberen daarbij snel tot een passende oplossing te komen. Lukt dat toch niet? Dan kunt u het geschil voorleggen aan GeschilOnline welke tot een bindende uitspraak kan komen.

Beoordeeld door u

WebwinkelKeur combineert een keurmerk met klantbeoordelingen. Heeft u iets besteld bij een lid? Dan vragen we u vriendelijk een beoordeling achter te laten op WebwinkelKeur. Deze beoordelingen worden vervolgens publiek getoond zodat u een goed beeld krijgt van de klantenservice van onze leden.

Mystery shopper controles

Periodiek controleert WebwinkelKeur haar leden door zich voor te doen als een klant. Deze mysteryshoppers beoordelen vervolgens het contact met de webwinkel. Het resultaat daarvan wordt publiek getoond zodat u de betrouwbaarheid van de webwinkel kunt inzien.

Onafhankelijk en non-profit

Stichting WebwinkelKeur is geheel onafhankelijk en heeft geen winstoogmerk. Ons doel is het winkelen op internet veiliger te maken. We vragen geen hoge vergoeding aan onze leden, zodat elke webwinkel lid kan worden. We zijn daarbij zowel een aanspreekpunt voor de webwinkels als voor de consument.

Bent u een webwinkel eigenaar?

Word dan lid van WebwinkelKeur.

Verhoog uw omzet met ons keurmerk + klantbeoordelingen. Voor lidmaatschap betaalt u slechts een klein bedrag per maand.