Korenboemstraat 1
5409AX Odiliapeel

Anoniem beoordeelde op 2018-06-12

Els beoordeelde op 2018-06-12

Beetje aan de dure kant, maar wel goede artikelen.

Anoniem beoordeelde op 2018-06-09

Reactie van Liebo:
Goedemorgen,

Wij hebben van u een negatieve beoordeling gekregen.
Om onze dienstverlening te verbeteren is het voor ons van belang te horen waarom u ons negatief beoordeelt, mede omdat
we alles netjes op tijd hebben afgeleverd en geen klachten van u hebben ontvangen.

Graag vernemen wij van u wat er volgens u nog beter kan.

team Liebo

Stephanie beoordeelde op 2018-06-08

Vriendelijk geholpen en goede service.

Anoniem beoordeelde op 2018-05-18

Brigitte beoordeelde op 2018-04-24

Heel tevreden

Anoniem beoordeelde op 2018-04-17

Anoniem beoordeelde op 2018-04-13

Anoniem beoordeelde op 2018-04-08

Anoniem beoordeelde op 2018-04-03

Ricardo beoordeelde op 2018-04-03

Heerlijke sloffen en snel geleverd!

Anoniem beoordeelde op 2018-04-03

Anoniem beoordeelde op 2018-04-02

Anoniem beoordeelde op 2018-04-02

Thor beoordeelde op 2018-03-26

Artikel volledig overeenstemmend en zeer vlug geleverd .

J. Beunk beoordeelde op 2018-03-14

Zeer ontevreden! Wanneer ik een e-mail stuur met vragen, ontvang ik twee keer een automatisch gegenereerde e-mail. Overigens worden mijn vragen niet beantwoord.
Ik heb een bestelling geplaatst en de wijze van betaling in de bevestiging klopt niet. Het product is ook niet naar tevredenheid. Als klant kan ik het probleem oplossen door mijn bestelling terug te sturen, zelf de kosten te dragen a 6,75 zonder in handen waar ik tevreden over ben. Ik sta letterlijk en figuurlijk met lege handen.
Amateuristisch bedrijf.

Reactie van Liebo:
Geachte heer Beunk,

De automatische mail is afkomstig uit het systeem van de webshop. Ik had u al terug gemaild dat we dit intern zouden oplossen. Verder heeft u aangegeven te willen ruilen voor een ander maat, u heeft niet aangegeven dat het product niet naar uw zin was. Ik heb u ook netjes geantwoord dat u de nieuwe maat het beste opnieuw via onze webwinkel kunt bestellen en dat u dan uit beide paren kon beslissen welke u terug wilt sturen. Dat de retour kosten voor eigen rekening zijn, staat in de algemene voorwaarden waarmee u akkoord bent gegaan. Ook andere webwinkel hanteren deze regel. Ik sta wel een beetje perplex dat u nu zo'n negatieve beoordeling geeft, terwijl we dit nog aan het afhandelen zijn.