kromme elleboog 5
9541BS vlagtwedde

Ina beoordeelde op 2018-04-20

Heb er net iets leuks gekocht voor in huis. Heel vriendelijk, en denkt ook mee over verschillende opties. Bestel volgende keer via de webshop. Had een mail gestuurd voor een bezoek aan de showroom en gelijk antwoord terug dat ik wel langs kon komen. Echt hele mooie spullen te koop

Vandiest Inge beoordeelde op 2018-04-18

👌

Nancy Deckers beoordeelde op 2018-04-18

Levering snel geleverd en zeer goed verpakt we zijn helemaal in ons nopjes net de mooie spiegel

Loes Bosten beoordeelde op 2018-04-18

Levering erg snel. Het bestelde artikel erg mooi.

Bea Van Lint beoordeelde op 2018-04-18

Vlugge service, mooie artikelen

Monique van de Luitgaarden beoordeelde op 2018-04-18

Ik had een mail gestuurd of er een spiegel besteld kon worden, die op de site al was uitverkocht, kreeg gelijk een mail terug dat het in orde kwam, heb de spiegel binnen en ben er super blij mee!

Annette van den Akker beoordeelde op 2018-04-16

Wat een snelle levering, 2 mooie drieluik shutters en wereldbol besteld.
Helemaal happy ermee.
De verpakking perfect en ook nog eens een kleine attentie erbij (pen,kaart,tasje )

Ik ga zeker weer nieuwe spulletjes bestellen.

Els Neirynck beoordeelde op 2018-04-15

Heel tevreden. Alles snel bezorgd. Prachtige decoratiestukken

Agnes Penning beoordeelde op 2018-04-14

Heel blij met mijn nieuwe aanwinst. Duidelijke website, makkelijk te bestellen en een super snelle levering. Spiegel was heel erg goed verpakt. Een extra presentje maakte het helemaal af. Ga zo door.

greetje kuipers beoordeelde op 2018-04-14

Mooie spullen en snel geleverd

Jacqueline beoordeelde op 2018-04-12

Ik had een vraag gesteld, snel antwoord gekregen en gelijk een bestelling geplaatst.
En de volgende dag al geleverd, heel netjes ingepakt, TOPSERVICE

Chantal Dekkers beoordeelde op 2018-04-12

Heel tevreden, werd geleverd op de dag dat ik ook had aangegeven. Super

Manuela Van de kerkhof beoordeelde op 2018-04-12

Wederom zeer tevreden met de zeer mooie spulletjes en De super snelle levering ,

Triny Bakker beoordeelde op 2018-04-12

Super! Wat leuk de extra attentie.

Carla van Veen beoordeelde op 2018-04-11

Leonie verzorgt de bestellingen altijd met liefde en aandacht, goed verpakt en snelle levering en Leonie heeft altijd mooie spullen in haar webshop. Lifestyle by Leonie is echt een aanrader!

Robin de bie beoordeelde op 2018-04-11

Snelle levering en leuke spullen!
Ik ben er heel blij mee dankjewel!

Margriet Martini beoordeelde op 2018-04-11

Snelle levering en netjes verpakt !!

Marian De Visser beoordeelde op 2018-04-11

Supersnelle verzending. Was zeer netjes ingepakt. Zeer tevreden. TOP

Renate Veenstra. beoordeelde op 2018-04-10

Super snelle en nette levering,ben erg blij met mijn kuifspiegel old france staat erg mooi op mijn nieuwe schouw!

Martine Corvers beoordeelde op 2018-04-09

Super mooi en hele snelle levering.