Feenselweg 4
9541CX vlagtwedde

Petra Timmermans beoordeelde op 2019-08-19

Mooie spullen. Mooie website. Verschillende prijsklasses.

Lonneke Huijzers beoordeelde op 2019-08-19

Goede service, snelle levering en zeer klantvriendelijk!

Gemma Muntz beoordeelde op 2019-08-19

Mooie spullen,, klantvriendelijk en snelle service!!

Miranda Fransen beoordeelde op 2019-08-19

M Lobs beoordeelde op 2019-08-18

Heel tevreden, snel geleverd in vakantietijd. Goed verpakt. Alleen geen antwoord op mijn mailtje gehad, wel bevestiging dat hij ontvangen was maar geen antwoord.

Graddy Hilgerink beoordeelde op 2019-08-17

Een vraag wordt snel en duidelijk beantwoord en een snelle levering wat goed is ingepakt.
Super bedrijf.

Leila Akar beoordeelde op 2019-08-16

Super mooi en ruim assortiment! Zeer blij met mijn aankopen, wat ook nog eens snel geleverd werd. Top!

Margreet Moolenaar beoordeelde op 2019-08-16

Nadine De Vries beoordeelde op 2019-08-15

Snelle levering. De kunstbloemen die ik heb besteld zijn niet helemaal wat ik ervan verwacht had. De broodmandjes zijn leuk. Ik gebruik ze voor planten erin.

Conny Dekker beoordeelde op 2019-08-15

Mitchel van den Bosch beoordeelde op 2019-08-15

Voor mij geen bekende site, maar ik ga zeker terugkomen. Top service, geen gedoe.

t Nieuwenhuizen beoordeelde op 2019-08-13

Mooie spullen de zijde artisjokken zijn prachtig goede kwaliteit
Dik tevreden over alle aangeschafte spullen
Net mail contact

Marion Lubbelinkhof beoordeelde op 2019-08-13

Dineke Feddema beoordeelde op 2019-08-13

Bedankt voor de snelle levering en de mooi ingepakte kandelaar

Ineke Vos beoordeelde op 2019-08-12

Je wordt goed geholpen

Sylvia Van Duijn beoordeelde op 2019-08-12

Mariska De Groot beoordeelde op 2019-08-12

Zoals altijd weer goed verpakt, zelfs na hun vakantie snel geleverd.

Lia de Groot beoordeelde op 2019-08-12

Danielle Ypma beoordeelde op 2019-08-12

Leuke en duidelijke website. Snelle en nette levering . Zeer tevreden !

Sjannien Klein beoordeelde op 2019-08-12