Lifestyle By Leonie

Lifestyle By Leonie is opgericht door Leonie in 2015.

Deze website is ontstaan door een grote passie voor wonen en inrichten.Steeds veranderen en diverse stijlen mixen om die perfecte look te krijgen is een grote uitdaging.

Wij hopen dat u het net zo leuk vind om uw huis zo in te richten dat het niet een gewoon huis is, maar een thuis.
Bij Lifestyle By Leonie vindt u sfeervolle woonaccessoires ,decoraties en kleinmeubelen, voor iedereen die waarde hecht aan een landelijk rustiek interieur en dit voor een betaalbare prijs.
Lifestyle By Leonie biedt de stijl landelijk, stoer en sfeervol aan, alle artikelen worden stuk voor stuk met liefde uitgekozen om daarna met veel zorg ingepakt en verzonden te worden.

Wij gaan mee met de landelijke trends en bieden een snel wisselende collectie aan maar ook basis producten.Als u kiest voor Lifestyle By Leonie kiest u voor persoonlijke en vertrouwde service, snelle levertijd van 1dag (voor 14uur besteld is dezelfde dag verzonden) , veilig betalen met IDeal, PayPal, Afterpay, Sofort banking, Belfius,Bankcontact en KBC en in overleg verzenden wij via betaalservice (Betalen bij aflevering).

Veel winkelplezier!

Lid van WebwinkelKeur sinds 2017