Groene Hilledijk 173-175

Sonja Denic beoordeelde op 2019-07-14

Nesrin Demirkaya beoordeelde op 2019-07-06

Bezergd echt snel.

Elif Arslan beoordeelde op 2019-07-06

Super snelle levering! Product is ook van goede kwaliteit. Ben zeer tevreden!

ahmet bagci beoordeelde op 2019-07-02

snel geleverd alleen heb ik nog geen tijd gehad om mijn pakket te openen

Esra Dinc beoordeelde op 2019-07-02

Turna Colak beoordeelde op 2019-07-01

Jullie zijn perfect jullie staan achter jullie producten en achter jullie klanten

Meryem Elgun beoordeelde op 2019-06-29

Zeer snel ontvangen helaas was het niet helemaal in orde ik heb direct foto’s gemaakt en opgestuurd waarna ik direct werd gebeld ik ben zeeeeeer vriendelijk geholpen ben de mevrouw die mij hielp heeft echt paar keer excuses aangeboden en ....... ik mag een nieuwe artikel ben helemaal happy ;)

Saaeva Hadijat beoordeelde op 2019-06-25

Hallo ik wik zeggen dat de klok dat jullie naar ons hebben gestuurd gebroken is en ik wil graag een andere die nog heel is of ik wil mijn geld terug

Yasemin Tunc beoordeelde op 2019-06-24

Afgelopen woensdag mijn bestelling ( klok) ontvangen helaas was zat er een grote barst in. Ik zou een sticker krijgen om het terug te retouren tot heden nog niks gekregen.

Aylin Karakaya beoordeelde op 2019-06-17

Bezorging duurde aantal dagen maar verder goed ontvangen en met zorg ingepakt

Nesrin Demirkaya beoordeelde op 2019-06-16

Die mensen zijn alles goed regeld en goed georganieserd .

Sevilay Simsek beoordeelde op 2019-05-21

Super

Hanife Ustaoglu beoordeelde op 2019-05-20

Erg tevreden

Tina Steinbach beoordeelde op 2019-05-15

Wuderschöner Teppich und tolles sehr angenehm weiches Material, der Versand ging auch sehr schnell obwohl er nach Deutschland ging. Preis auch viel günstiger als hier. War erst skeptisch aber ich kann es nur empfhlen bin sehr zufrieden.

Aylin Türk beoordeelde op 2019-05-12

Hele snelle levering! Binnen 2 dagen had ik mijn theeglazen in huis. Super blij mee.

Chakira Mathlouthi beoordeelde op 2019-05-07

Heel goed kwaliteiten, super

BAHAR ERSOZ beoordeelde op 2019-05-05

Goed

Kevser Bektas beoordeelde op 2019-04-19

Zeer snelle service.

Abdullah Kucuk beoordeelde op 2019-04-12

Mooie en duidelijke website. Je krijgt uitstekend mailtjes over je bestelling en ook wanneer het is verzonden. Mijn bestelling was ook snel geleverd, super! 👍