Molwerk 25
1797SE Den Hoorn
0620560003

Nonneke van der Meer beoordeelde op 2019-03-21

Heel tevreden en bezorging op tijd 👍👍👍

Marianne beoordeelde op 2019-03-17

Ik heb 3 glazen "bakken" besteld en eigenlijk een beetje bang hoe ze zouden aankomen. MAAAAAR dat zat echt netjes, heel goed en duidelijk met zorg ingepakt. Daar word ik blij van.

Monique Janssen beoordeelde op 2019-03-16

Iris Sanders beoordeelde op 2019-03-11

Reanne Thielemans beoordeelde op 2019-03-11

Ik ben tevreden over de service en snelle levering van Livv Lifestyle.

Leonie Velthuis beoordeelde op 2019-03-10

Het was een cadeautje om mijn eigen pakketje uit te pakken. Wat leuk dat hier tijd en aandacht aan is besteed!

Minna Pauliina Vahatalo beoordeelde op 2019-03-09

Karen Biezeman beoordeelde op 2019-03-04

ENRICA ms SPERTINI beoordeelde op 2019-03-02

Chantal Maree beoordeelde op 2019-03-02

Uitstekende ervaring.
Snelle levering, prima service, goed ingepakt zelfs met vt wonen magazine erbij! Dat doet ze goed!
Complimenten.

R Classen beoordeelde op 2019-02-25

boukje lageveen beoordeelde op 2019-02-24

Anneke Vd Berg beoordeelde op 2019-02-24

Snelle levering en keurig verpakt.

Q van Gulik beoordeelde op 2019-02-23

Zeer vriendelijke en behulpzame klantenservice

Franco D’Errico beoordeelde op 2019-02-21

Snelle levering prima product geleverd

Ellen Blom beoordeelde op 2019-02-19

Ik had een tafeltje besteld en betaald maar later kreeg ik een bericht dat het tafeltje niet leverbaar was ivm onvoldoende kwaliteit. Uiteraard een teleurstelling want dan moet je het niet verkoopbaar op de site zetten. Waar ik wel tevreden over ben is over de informatie en communicatie die daarna volgde. Het te crediteren bedrag is keurig netjes teruggestort en de overige bestelde producten heb ik keurig ontvangen zoals afgesproken. Als ik het tafeltje ook geleverd had gekregen dan hadden jullie een "uitstekend" gekregen.

Anja Voss beoordeelde op 2019-02-18

❤️