Molwerk 25
1797SE Den Hoorn
0620560003

Hannelie Brouwer beoordeelde op 2019-09-19

Super leuke plantenhanger besteld die al heel snel verzonden was. De plantenhanger zat o

Sally-ann Halder beoordeelde op 2019-09-18

anja brugmans beoordeelde op 2019-09-18

Snelle bezorging en mooi ingepakt.
Goede communicatie en super hoe het probleempje van de verkeerde levering is opgelost !

Cisca Soeters beoordeelde op 2019-09-16

Snel ontvangen, zeer tevreden

Heleen Bakker beoordeelde op 2019-09-16

bezorgdopafgesproketijd.Prima

marlene schouws beoordeelde op 2019-09-15

Ik ben heel tevreden.

Bart Zijlstra beoordeelde op 2019-09-15

Artikel retour soepel geregeld, vriendelijke service

Sofie Van Opstal beoordeelde op 2019-09-15

R Helweg beoordeelde op 2019-09-12

Bettina Blankenspoor beoordeelde op 2019-09-09

Zeer goed geholpen !!!

simon jantje van der rhee beoordeelde op 2019-09-06

Heel tevreden, de bestelde kopjes zaten goed en leuk verpakt in de doos. Daarnaast kreeg ik nog een gratis woonblad cadeau!
De service is top!

Hetty van Rooij-Dijkman beoordeelde op 2019-09-05

Gister twee fotolijstjes binnen gekregen.
Goed en mooi verpakt. En lijstjes waren nog leuker dan ik gedacht had. Super blij met deze web winkel. 👍

Mirjam van Veen-Oele beoordeelde op 2019-09-04

joy koning beoordeelde op 2019-09-03

Snelle levering en daarbij hebben we het servies als een cadeautje ontvangen.

Kiki Joziasse beoordeelde op 2019-09-02

Uitpakken is echt een cadeautje!
De glazen lantaarntjes zijn uitstekend verpakt.

Rob Ensink op Kemna beoordeelde op 2019-09-02

Anoniem beoordeelde op 2019-09-02

Vlotte levering en leuk verpakt als een cadeautje.