Molwerk 25
1797SE Den Hoorn
0620560003

Denise beoordeelde op 2019-01-14

Super tevreden. Mails gehad ter bevestiging en na enkele uren al een mail dat het pakket verzonden was. Ik had het de volgende dag in huis. Erg goed verpakt (het was glas) en leuk dat het in kado papier zat en er nog een tijdschrift e.d bijzat. Echt een aanrader!

M. Abcarius beoordeelde op 2019-01-11

Jolieke Franken beoordeelde op 2019-01-10

Eugenie Duits beoordeelde op 2019-01-07

Superleuk en zeer zorgvuldig verpakt, en erg snelle service! vrijdagmiddag om 13.00 uur besteld, zaterdagochtend al binnen! Zeer tevreden :-)

Jeroen beoordeelde op 2019-01-05

Product werd netjes en volgens afspraak geleverd.

robbert abdoella beoordeelde op 2019-01-03

snelle leveringen en goed verpakt

Nanda Verasdonck beoordeelde op 2019-01-02

Brenda Peters beoordeelde op 2018-12-31

Anoniem beoordeelde op 2018-12-31

An Bosmans beoordeelde op 2018-12-30

Petra Van kuik beoordeelde op 2018-12-29

Marion van den Berg beoordeelde op 2018-12-27

De bestelling werd snel bij post .nl afgeleverd. Goede service!

Marleen Claessens beoordeelde op 2018-12-23

Julie Lombard beoordeelde op 2018-12-22

Marike Dijkstra ten Napel beoordeelde op 2018-12-21

Snelle levering super goed ingepakt en ik ben heel blij

Roy Venhorst beoordeelde op 2018-12-20

Vragen worden snel en goed behandeld. Ook was het leuk ingepakt, Top!

Roelie Lubbers beoordeelde op 2018-12-20

Marianne Boet beoordeelde op 2018-12-17

Alles Prima
Goede service

Kees Verstijnen beoordeelde op 2018-12-15

Petra Zuijdwijk beoordeelde op 2018-12-15

Service is goed , netjes verpakt.
Geven aan website voor 13:00 besteld, volgende dag in huis! Maar dat klopt niet, had het pas 2 dagen later in huis.

Reactie van Livv Lifestyle:
Hej Petra,

Dank voor de mooie beoordeling. Ik wil even inhaken op voor 13 uur besteld morgen in huis, dit staat niet op de site van Livv Lifestyle. Op de site staat voor 13 uur besteld is vandaag verzonden dat is iets anders, juist omdat we het niet altijd kunnen waarmaken en we met post.nl te maken hebben en we daar geen invloed op kunnen uitoefenen.
Ook staat duidelijk in de winkelwagen mer rode letters vermeld dat door de december drukte post.nl het helaas niet altijd voor elkaar krijgt om de volgende dag te bezorgen, dat het raadzaam is om eerder je bestelling te doen.
Deze aanvulling wild eik toch even vermelden, heel veel plezier met je woonaccessoires en een gezellige feestmaand gewenst.