Pontweg 183
1796MB De Koog
0620560003

Geverifieerd adres Duidelijk retourbeleid Binnen 14 dagen geld terug Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen

2016

Martin beoordeelde op 2016-12-02

Gerrie zorgt dat alles keurig voor elkaar komt. Snel geleverd. Goed en mooi verpakt. Eerste klas producten. En steeds voorzien van een persoonlijk noot. Zeer tevreden! Dit is fijn winkelen op internet! Voor herhaling vatbaar.

Larisa beoordeelde op 2016-09-01

Even werd ik bang toen ik na bestelling verder geen bevestiging meer kreeg,maar gelukkig snelle bezorging. Luxe verpakt,daar het breekbaar was. Leuke magazine en kaart erbij gekregen. Echt super tevreden!!

Reactie van Livv Lifestyle:
Beste Larisa,

Dank voor de mooie beoordeling. De klant ontvangt na de bestelling een bevestiging, soms komt de bevestiging in de spamfilter terecht en wordt dit niet opgemerkt door de klant.
Of er is een technisch probleem dat wij zo snel mogelijk verhelpen.
Fijne dag.

Hartelijke groeten,

Gerrie

Cindy beoordeelde op 2014-12-27

Snelle levering, goed verpakt, vriendelijk persoonlijk kaartje bij de bestelling. Zou hier zeker voor een 2e keer iets bestellen. Tafeltje waren mooi, zoals op de afbeelding.

Wijda beoordeelde op 2012-11-23

Bekers Bloomingville vielen erg in de smaak bij de jarige. Service was vlot, vriendelijk en adequaat. De dubbele bestelling werd via email gecheckt, de bekers waren geweldig goed verpakt en bovendien kreeg ik geld retour dat ik blijkbaar te veel had betaald! Waar vind je deze service nog? Een 10 met een griffel voor Livv Lifestyle!

Bart beoordeelde op 2012-11-14

Via Livv een bureau besteld. Vragen over levering werden
direct beantwoord en binnen de gestelde termijn is het bureau
ontvangen. Helaas bleek het bureau niet overeen te komen met
foto's op Livv. Livv heeft het bureau weer opgehaald en het
aankoopbedrag is teruggestort op mijn rekening. Uitstekende
service.

Ellen beoordeelde op 2012-11-09

Ik had de lamp al een keer eerder gezien, maar vond hem vrij duur. Toch was ik op slag verliefd op deze prachtige stoere lamp en zag het als een leuke item voor de nieuwe kamer van onze zoon. Eenmaal op de site van Livv Lifestyle gekomen, omdat ik al bij hen een kussen wilde bestellen van Stapelgoed....ben ik toch overstag gegaan. Zeker na het overleg met de eigenares van Livv Lifestyle en haar en

Ellen beoordeelde op 2012-11-09

en haar enthousiasme durfde ik het toch aan om via internet te bestellen. Natuurlijk vond ik het wel spannend of alles heel zou aankomen etc. Gelukkig was alles met zoveel zorg ingepakt dat alles goed is gekomen. Het kussen en de lamp zijn geweldig en ik moet mij echt inhouden om niet nog meer leuke spulletjes bij Livv te gaan bestellen....maar dat is denk ik een kwestie van tijd! Dus zie je iets

WGI.Rijntjes beoordeelde op 2012-11-08

Ben erg tevreden over Livv Lifestyle. Leuke artikelen. ,goede
en duidelijke webshop
Met vragen over de bestelling kreeg ik gelijk antwoord.
De bestelling was keurig verzorgd en snel.
Het is beslist een aanrader.

Carst Komdeur beoordeelde op 2012-11-02

Livv Lifestyle is een mooie webshop, en levering is gewoon super geregeld. Daarnaast doen ze leuke acties en komen er steeds nieuwe artikelen in het assortiment. Zo blijft het leuk terugkomen.
Ga zo door!

2012