Molwerk 25

Snel geleverd, leuk product

Carine beoordeelde op 2019-07-18

gewoon goed

Marc Bos beoordeelde op 2019-07-15

2 keer hebben we een beschadigde zending achter elkaar gekregen omdat er te veel stoelen in een de kleine doos zaten.
Livv heeft direct dit probleem opgepakt en naar behoren opgelost.
Het blijft wel lastig als je bij een andere firma besteld en er rechtstreeks wordt geleverd je geen controle hebt op de kwaliteit van de levering.
Ook zit er dan geen vrachtbrief bij

Joost de Boer beoordeelde op 2019-07-14

Carlina de Landmeter beoordeelde op 2019-07-14

Irene Serrano beoordeelde op 2019-07-12

Sanne Hilhorst beoordeelde op 2019-07-07

Zeer tevreden! Ik heb donderdag mijn bestelling geplaatst en vrijdagochtend was het binnen. Daarbij ook nog erg leuk ingepakt! Voor herhaling vatbaar.

Rudi Vereecken beoordeelde op 2019-07-07

Astrid Meire beoordeelde op 2019-07-05

Twee dagen na bestelling de prachtige Marokkaanse lampenkap ontvangen in België. Super!

Marie-Ilse van der Spek beoordeelde op 2019-07-01

Erg tevreden!! Snelle verzending, blaadje met uitleg en tips over het artikel erbij en nog een magazine als cadeau erbij!

Regina Susanne Thomas beoordeelde op 2019-06-29

customer service is 1st rate, everything was quick and very helpful. Merchandise not delivered yet, but I think it will be as good. Would certainly buy again!!!

Tjasa Jazbinsek beoordeelde op 2019-06-29

Cindy beoordeelde op 2019-06-28

Mooi verpakt en er zat een magazine bij wat een leuke verrassing is!

Ingeborg De Leenheer beoordeelde op 2019-06-24

Odile Horssels beoordeelde op 2019-06-20

Mooie spullen toegestuurd gekregen.

Janke v.d. v.d. Wal-Oenema beoordeelde op 2019-06-17

Leuk cadeau!

Rogier Van Dellen beoordeelde op 2019-06-16

serena Thomas beoordeelde op 2019-06-16

Delivery was quick ( delivered to UK) and glass dome I ordered was just what I wanted and was packed well.

Patricia van Vugt beoordeelde op 2019-06-15

Je kan zelf je ontvangst datum uitkiezen!