Deel uw ervaring
En help toekomstige klanten
Lees ervaringen
Bekijk wat andere denken

Webwinkeleigenaar? Word ook lid en verhoog uw omzet!

Livv Lifestyle

Molwerk 25
1797SE Den Hoorn
Dit is geen bezoekadres
0620560003
KvK 53375157

Geverifieerd door WebwinkelKeur

Geverifieerd adres Binnen 14 dagen geld terug Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen
Livv Lifestyle

Gemiddelde beoordeling

9,0

10 beoordelingen

Beoordeling van klanten

90%

0%

10%

2018
Livv Lifestyle

smiek beoordeelde op 2018-01-18

Wat een feest om de bestelling van Livv Lifestyle te ontvangen! Alleen al de snelle levering van slechts 1 dag maar vooral de manier van verpakken. Zeer degelijk verpakt in een doos (met bescherming van karton i.p.v. die plastic kussentjes) maar bovendien zeer mooi ingepakt met prachtig cadeaupapier en strikjes en stickertjes... Deden alle webshops het maar op deze manier, wat een leuke verrassing! Ik was extra blij met mijn kopjes en schoteltjes (die zo'n behandeling wel verdienen).

Livv Lifestyle

Joosten beoordeelde op 2017-12-18

Bij retourzending: kosten retour van pakket moet je zelf betalen en ze houden ook nog geld af van de artikelen die ik retour heb gestuurd! Dit omdat ik bij de bestelling geen verzendkosten heb betaald. Als je niet alle producten afneemt mag je 2x verzendkosten betalen! Achteraf voor het leveren, en achteraf dus ook voor wat je retourneerd! Sorry.... dit heb ik bij andere lifestyle winkels nog nooit eerder meegemaakt.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Livv Lifestyle:
Beste Mevr Joosten,

Dank voor uw beoordelen. Helaas had ik naar mijn mening niet goed kans om het besluit de verzendkosten heen van uw deels retour gezonden producten af te trekken uit te leggen tijdens ons telefonisch gesprek.

Na uw beoordeling heb ik advies ingewonnen en ben ik er achtergekomen ons in een grijs gebied te begeven.

Ik wil u nog even uitleggen hoe het werkt vanuit het oogpunt van Livv Lifestyle. U doet op 6/12 een bestelling van 59,40 en komt daarmee uit op een gratis verzending, daar er boven de 50 euro gratis verzonden wordt door Livv Lifestyle.

Na het ontvangen van uw pakket besluit u 2 producten van de 5 producten retour te sturen. Ondertussen gaan er 2 dingen lopen A. u komt met de 23 euro retour onder het bedrag van de 50 euro waardoor er " eigenlijk " geen gratis verzendkosten meer zijn.
B u besluit van de 5 producten 3 producten te behouden waardoor de verzendkosten voor u zelf zijn.

Toch na het lezen van een blog en uitspraken van juridische personen, kom ik erachter dat we ons in een grijs gebied begeven, de juridische personen hebben allemaal hun eigen visie op deze case, soms in het voordeel van de webwinkel soms in het voordeel van de klant.

Er is nog geen wet voor dit soort cases waar eigenlijk 2 dingen door elkaar heen lopen. Ik heb daarom besloten om de 5,95 voor Livv Lifestyle te nemen uit coulance. Ook te meer omdat dit nauwelijks voorkomt en wij dit ook niet goed hebben beschreven in onze retourvoorwaarden.

U zegt dit nog nooit meegemaakt te hebben, maar het zou u zomaar nog eens kunnen overkomen daar het soms gaat om de visie vanuit een bedrijf of de visie vanuit de klant. Het is wel zo dat bij Livv Lifestyle de klant belangrijk is en zodra we ons in grijs gebied begeven de klant het voordeel van de twijfel gunnen, daarom retourneer ik u vandaag nog de 5,95 aan verzendkosten heen retour.

Hopende deze case naar uw tevredenheid te hebben opgelost, wens ik alvast fijne feestdagen toe.

Hartelijke groeten,

Gerrie Frederici
Livv Lifestyle


Livv Lifestyle

Martin beoordeelde op 2016-12-02

Gerrie zorgt dat alles keurig voor elkaar komt. Snel geleverd. Goed en mooi verpakt. Eerste klas producten. En steeds voorzien van een persoonlijk noot. Zeer tevreden! Dit is fijn winkelen op internet! Voor herhaling vatbaar.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Livv Lifestyle

Larisa beoordeelde op 2016-09-01

Even werd ik bang toen ik na bestelling verder geen bevestiging meer kreeg,maar gelukkig snelle bezorging. Luxe verpakt,daar het breekbaar was. Leuke magazine en kaart erbij gekregen. Echt super tevreden!!


Reactie van Livv Lifestyle:
Beste Larisa,

Dank voor de mooie beoordeling. De klant ontvangt na de bestelling een bevestiging, soms komt de bevestiging in de spamfilter terecht en wordt dit niet opgemerkt door de klant.
Of er is een technisch probleem dat wij zo snel mogelijk verhelpen.
Fijne dag.

Hartelijke groeten,

Gerrie
Livv Lifestyle

Cindy beoordeelde op 2014-12-27

Snelle levering, goed verpakt, vriendelijk persoonlijk kaartje bij de bestelling. Zou hier zeker voor een 2e keer iets bestellen. Tafeltje waren mooi, zoals op de afbeelding.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Livv Lifestyle

Wijda beoordeelde op 2012-11-23

Bekers Bloomingville vielen erg in de smaak bij de jarige. Service was vlot, vriendelijk en adequaat. De dubbele bestelling werd via email gecheckt, de bekers waren geweldig goed verpakt en bovendien kreeg ik geld retour dat ik blijkbaar te veel had betaald! Waar vind je deze service nog? Een 10 met een griffel voor Livv Lifestyle!

Livv Lifestyle

Bart beoordeelde op 2012-11-14

Via Livv een bureau besteld. Vragen over levering werden
direct beantwoord en binnen de gestelde termijn is het bureau
ontvangen. Helaas bleek het bureau niet overeen te komen met
foto's op Livv. Livv heeft het bureau weer opgehaald en het
aankoopbedrag is teruggestort op mijn rekening. Uitstekende
service.

Livv Lifestyle

Ellen beoordeelde op 2012-11-09

Ik had de lamp al een keer eerder gezien, maar vond hem vrij duur. Toch was ik op slag verliefd op deze prachtige stoere lamp en zag het als een leuke item voor de nieuwe kamer van onze zoon. Eenmaal op de site van Livv Lifestyle gekomen, omdat ik al bij hen een kussen wilde bestellen van Stapelgoed....ben ik toch overstag gegaan. Zeker na het overleg met de eigenares van Livv Lifestyle en haar en

Livv Lifestyle

Ellen beoordeelde op 2012-11-09

en haar enthousiasme durfde ik het toch aan om via internet te bestellen. Natuurlijk vond ik het wel spannend of alles heel zou aankomen etc. Gelukkig was alles met zoveel zorg ingepakt dat alles goed is gekomen. Het kussen en de lamp zijn geweldig en ik moet mij echt inhouden om niet nog meer leuke spulletjes bij Livv te gaan bestellen....maar dat is denk ik een kwestie van tijd! Dus zie je iets

Livv Lifestyle

WGI.Rijntjes beoordeelde op 2012-11-08

Ben erg tevreden over Livv Lifestyle. Leuke artikelen. ,goede
en duidelijke webshop
Met vragen over de bestelling kreeg ik gelijk antwoord.
De bestelling was keurig verzorgd en snel.
Het is beslist een aanrader.


Livv Lifestyle

Carst Komdeur beoordeelde op 2012-11-02

Livv Lifestyle is een mooie webshop, en levering is gewoon super geregeld. Daarnaast doen ze leuke acties en komen er steeds nieuwe artikelen in het assortiment. Zo blijft het leuk terugkomen.
Ga zo door!

2012

Voordelen van WebwinkelKeur    Lees alle voordelen

Gecontroleerd door ons

Voordat webwinkels lid kunnen worden van WebwinkelKeur worden ze aan een strenge controle onderworpen. We controleren daarbij of het bedrijf echt bestaat, of men aan wettelijke eisen voldoet en of alle benodigde bedrijfsinformatie eenvoudig vindbaar is op de webwinkel.

Onafhankelijke bemiddeling bij geschillen

Komt u toch in een conflict met een aangesloten lid? Dan bemiddelt WebwinkelKeur gratis. We proberen daarbij snel tot een passende oplossing te komen. Lukt dat toch niet? Dan kunt u het geschil voorleggen aan GeschilOnline welke tot een bindende uitspraak kan komen.

Beoordeeld door u

WebwinkelKeur combineert een keurmerk met klantbeoordelingen. Heeft u iets besteld bij een lid? Dan vragen we u vriendelijk een beoordeling achter te laten op WebwinkelKeur. Deze beoordelingen worden vervolgens publiek getoond zodat u een goed beeld krijgt van de klantenservice van onze leden.

Mystery shopper controles

Periodiek controleert WebwinkelKeur haar leden door zich voor te doen als een klant. Deze mysteryshoppers beoordelen vervolgens het contact met de webwinkel. Het resultaat daarvan wordt publiek getoond zodat u de betrouwbaarheid van de webwinkel kunt inzien.

Onafhankelijk en non-profit

Stichting WebwinkelKeur is geheel onafhankelijk en heeft geen winstoogmerk. Ons doel is het winkelen op internet veiliger te maken. We vragen geen hoge vergoeding aan onze leden, zodat elke webwinkel lid kan worden. We zijn daarbij zowel een aanspreekpunt voor de webwinkels als voor de consument.

Bent u een webwinkel eigenaar?

Word dan lid van WebwinkelKeur.

Verhoog uw omzet met ons keurmerk + klantbeoordelingen. Voor lidmaatschap betaalt u slechts een klein bedrag per maand.