prins Hendriklaan 29
2264SR Leidschendam

Henk Grob beoordeelde op 2019-03-16

P Asrts beoordeelde op 2019-02-21

S.C van Nugteren beoordeelde op 2019-02-16

De bestelling geleverd zoals bevestigd.
En product origineel zoals besteld geleverd tegen een gunstige prijs.

Tom beoordeelde op 2019-02-14

Nette site, snelle levering. Alleen jammer dat er geen track en trace code verstuurd is.

Lex Priessen beoordeelde op 2019-02-11

Wim Desair beoordeelde op 2019-02-02

Ik wou graag mijn vorige beoordeling intrekken. Die was negatief omdat de levering uitbleef. De winkel heeft echter alles in het werk gesteld om mij veel beter op de hoogte te brengen van het leveringsprobleem dan het postorderbedrijf zelf. De communicatie hier rond was niet enkel verhelderend maar ook geruststellend. Ze getuigt van een knap staaltje service en menselijke betrokkenheid.

Reactie van Loodgietshop.nl:
Beste heer Desair, eind goed al goed.
Wat begon met een deurbel en een verkeerd opgegeven telefoonnummer liep uit op een bijzonder scenario. Graag wil ik in deze review zeggen, dat de eerste keer het pakket op de afgesproken datum bij u aangeboden is, en afgeleverd werd bij een pakketshop. Wij hebben na het faillissement van de pakketshop(Octa+) in Belgie, waar wij geen weet van hebben gehad, u alsnog de volgende dag na contact een nieuw pakket aangeboden en verzonden.
Deze heeft u inmiddels ontvangen. Wij hopen u de toekomst terug te zien bij ons.

Ronald Schelfhout beoordeelde op 2019-01-25

Prima prijs, binnen 24u geleverd.

Henriette beoordeelde op 2019-01-17

Er was iets mis gegaan bij de planning van de bezorging maar dit werd snel en correct opgelost. Prima service en behulpzame medewerkers!

Johan Varenhout beoordeelde op 2019-01-17

Hans Middag beoordeelde op 2019-01-15

Verkeerd onderdeel gehad ( stond wel goed op de faktuur ) Juiste onderdeel alsnog snel in huis

M. van Schaijk beoordeelde op 2019-01-05

Erik beoordeelde op 2019-01-04

Snel en goed geprijsd.

Nathan Diambudiaku beoordeelde op 2019-01-02

De bestelling heeft wat vertraging, maar hier werd ik heel snel over geïnformeerd. Prima service! Mooie prijzen. prima bedrijf!

Henk beoordeelde op 2018-12-29

Zeer tevreden over deze webshop, goede prijzen, duidelijke site, snelle levering

Leon Bongers beoordeelde op 2018-12-20

Ik zou het met uitstekend beoordelen als er ook track and trace wordt gemaild.

S.L. Geertsema beoordeelde op 2018-12-12

De bestelling werd snel geleverd en was precies wat ik besteld had.

H.P. Zondervan beoordeelde op 2018-12-12

Snelle levering, goede prijs- kwaliteit

G.J. Schuurman beoordeelde op 2018-12-11

Na uitleg over hoe de leveringstijden werken, en een tip van onze kant, is ons product keurig geleverd!

Robert Hage beoordeelde op 2018-12-09

Netjes op tijd geleverd. Voor een goede prijs.

Nick Cornelis beoordeelde op 2018-12-06

Erg snelle levering, bij vragen werd ik gelijk geholpen. Kortom, zeer goede service en een betrouwbare website.