prins Hendriklaan 29
2264SR Leidschendam

Steven Versonnen beoordeelde op 2018-11-06

Uitstekende service. Ik had eerst een verkeerde bestelling geplaatst, maar dit is snel en correct rechtgezet.

C. Verhagen beoordeelde op 2018-10-30

De inlaatcombinatie was er zeer snel.
Alleen geen track en trace of andere informatie betreffende de afhandeling van de order.

Max Hak beoordeelde op 2018-10-12

Correct geholpen en geleverd.

Joeri Vanhee beoordeelde op 2018-09-28

alles op tijd geleverd, top!

Marcel Baggen beoordeelde op 2018-09-15

Duidelijke informatie, snelle beantwoorden wan vragen en snelle levering

Egbert Zeef beoordeelde op 2018-09-07

Goed advies en geen duur advies, contact goed, aandacht voor de klant....prima bedrijf

Lotte beoordeelde op 2018-06-21

Heel blij met de nieuwe kraan, volgende dag al in huis. Bedankt voor het installatieadvies.

Reactie van Loodgietshop.nl:
Graag gedaan, bedankt voor uw review

Andre beoordeelde op 2018-06-21

geweldige site,snelle levering

Reactie van Loodgietshop.nl:
Tot uw dienst, bedankt voor de review!