Loodgietshop.nl

Professionele materialen voor online prijzen.
9,4
Filter 516 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 325 met beschrijving

• Parochie Peerke Donders
    Geverifieerde klant van Loodgietshop.nl

Goede prijs en snelle levering

• Eva
    Geverifieerde klant van Loodgietshop.nl

Perfect. Snel geleverd met eigen vervoerder en precies het juiste product voor mij. Geen onnodig plastic bij het verpakken.

• Hoe beoordeel je Loodgietshop.nl?

• Reg
    Geverifieerde klant van Loodgietshop.nl

Snelle maar ook vroege bezorging. We waren de eerste op de lijst. Iets na 7.30uur in de ochtend kwam de bestelling op afgesproken dag.

• Gert
    Geverifieerde klant van Loodgietshop.nl

Overzichtelijke site en snel besteld en geleverd

• F Vervoort

Goede service!

• peter Vegten
    Geverifieerde klant van Loodgietshop.nl

vlotte levering; verpakking was erg groot voor zo 'n klein ding.

• Hartmut Wilkening
    Geverifieerde klant van Loodgietshop.nl

snelle levering, bereikbaar voor advies maar niet iedere vraag kon worden beantwoord

• Michel Van den Avont
    Geverifieerde klant van Loodgietshop.nl

Schitterende prijzen. Wat problemen met verkoop over het grens naar België in verband met levering, maar het is snel met hun help opgelost. Zeer tevreden.

• S.R.H

Order still not received

Antwoord van Loodgietshop.nl

Wij hebben uw pakket volgens afspraak op donderdag 28 december verstuurd, dit kunt u zien in de tracking link die u heeft ontvangen.
    Helaas hebben wij geen controle over de pakketdienst, het kan voorkomen (gezien de feestdagen) dat uw pakket enige vertraging oploopt.

• H.M. de Jong

Snelle levering, ondanks feestdagen

• Bert
    Geverifieerde klant van Loodgietshop.nl

prima prijzen en ruim assortiment. Vertraging in bezorging is natuurlijk niet aan de webshop te wijten in deze periode.

• Erik
    Geverifieerde klant van Loodgietshop.nl

Allereerst wordt de telefoon niet opgenomen. Ten tweede houdt de webwinkel zich niet aan de afspraak van levering de volgende dag, terwijl de bestelling tijdig was gedaan. Ten derde is het pakketje zoek. Op het afgiftepunt is het pakket niet afgeleverd.

Antwoord van Loodgietshop.nl

Bedankt voor uw beoordeling, erg spijtig om te vernemen dat u een negatieve ervaring heeft.
    Uw pakket is op de afgesproken dag verzonden echter is het momenteel gezien de feestdagen erg druk bij de pakketdiensten. Wij zullen contact met u opnemen over uw pakketje en op zoek gaan naar een oplossing.

• Hans
    Geverifieerde klant van Loodgietshop.nl

Goed geprijsd, snelle bezorging, goed verpakt

• Erik
    Geverifieerde klant van Loodgietshop.nl

Heldere website. Zeer concurrerende prijzen. Snel verstuurd.

• Joost Nieuwenhuis
    Geverifieerde klant van Loodgietshop.nl

Scherpe prijs warmtepompboiler en meteen volgende dag geleverd

• Lennert Van Winkel
    Geverifieerde klant van Loodgietshop.nl

Top product geleverd en op tijd

• Martin
    Geverifieerde klant van Loodgietshop.nl

Ik heb geen product ontvangen

Antwoord van Loodgietshop.nl

Beste Martin, Wij hebben contact met u opgenomen en besproken dat uw pakket op de afgesproken datum is verzonden. U heeft het pakket na het weekend ontvangen. Met dank voor uw tip wordt de vraag om ons te beoordelen voortaan later verzonden.

• Leo van Kessel
    Geverifieerde klant van Loodgietshop.nl

Makkelijk bestellen en snelle afhandeling

• Alex
    Geverifieerde klant van Loodgietshop.nl

Geen bericht ontvangen dat de bezorgen het pakket niet kon afleveren. Geen informatie (igg te laat) waar ik het pakket kon ophalen

Beste Alex,
    Wij zien dat uw pakket naar een afhaalpunt is gebracht. Wij hebben u hierover per mail geïnformeerd.
    Mocht er onverhoopt toch nog iets zijn neemt u dan contact met ons op, dan zullen wij het ons best doen het op te lossen.

• P Verlaan
    Geverifieerde klant van Loodgietshop.nl

Helemaal top.... super snel geleverd .. en gunstig om te winkelen... en hebben veel.