Laanstraat 33
3762 KB Soest

9,1

Anoniem beoordeelde op 2019-07-31

We kregen de meubelen netjes optijd geleverd. We moesten ze helaas wel zelf naar boven tillen. Dat was jammer.

prima service!

Anoniem beoordeelde op 2019-07-31

Geen opmerkingen over de service van deze webshop. Alles is goed gegaan.

Anoniem beoordeelde op 2019-07-31

Geen opmerkingen over deze webshop. Het was allemaal goed geregeld.

Anoniem beoordeelde op 2019-07-31

Fraaie design tafel ontvangen! Snel in huis

Anoniem beoordeelde op 2019-07-31

Afgelopen week een cadeaubon ontvangen van deze webshop. Heb meteen een mooie lamp besteld, de dag erna had ik ‘m al in huis! :)

Anoniem beoordeelde op 2019-07-31

Dat dat nog kan in deze tijd, heb 3 dagen moeten wachten op mijn bestelling.

Anoniem beoordeelde op 2019-07-31

Langer dan verwacht op mijn bestelling moete wachten. Er was iets bij het vervoersbedrijf misgegaan. #FAIL Daardoor liep onze planning helemaal mis en moesten we op klapstoeltjes onze jubileum vieren.

Anoniem beoordeelde op 2019-07-31

Hierbij een positieve review voor deze webwinkel. Wij zijn erg tevreden over de geleverde producten.

Anoniem beoordeelde op 2019-07-31

Mooie design meubelen voor een goede prijs!

Anoniem beoordeelde op 2019-07-31

Beste lezer,Jazeker, onze ervaring met deze webwinkel was erg aangenaam. Voor onze winkel aan het Leidseplein hebben we 4 Barcelona Chairs besteld. Ze staan mooi met hun cognac kleur.Nette service volgens afspraak geleverd.

Prettige service!

Anoniem beoordeelde op 2019-07-31

Goede ervaring met LOXE. Kreeg spullen snel geleverd.

Anoniem beoordeelde op 2019-07-31

De geleverde fauteuil is mooi afgewerkt. Alleen de dopjes van de pootjes ontbraken maar die zijn direct nageleverd.

Anoniem beoordeelde op 2019-07-31

Stijlvolle website. De stoelen staan prachtig in ons interieur. Mariska, bedankt voor de prettige service.

Anoniem beoordeelde op 2019-07-31

leuk speullen gevonden op deze website.

Anoniem beoordeelde op 2019-07-31

Wij hebben ervoor gekozen om onze eetkamerstoelen hier te bestellen omdat de reviews en het keurmerk ons vertrouwen gaven. Mocht u opzoek zijn naar een betrouwbare webwinkel dan is dat bij uitstek Loxe Design.

Anoniem beoordeelde op 2019-07-31

Groot assortiment waaruit gekozen kan worden, daar houd ik van. De lamp die ik heb besteld past goed bij 't interieur.

Anoniem beoordeelde op 2019-07-31

Mooi assortiment producten. Daardoor lastig een keuze te maken! #keuzestress :) Geen opmerkingen verder.

Anoniem beoordeelde op 2019-07-31

Positieve ervaring met deze webshop. Ik vond soms de afbeeldingen te weinig waardoor de keus maken iets moeilijker werd, maar verder goed.