Wilhelminastraat 33
2411CW Bodegraven (Dit is geen bezoekadres)

K Hut beoordeelde op 2019-03-14

Snelle levering. Doen wat ze beloven.

Frank Morr beoordeelde op 2019-01-09

Mijn bestelling heb ik zelf in de drukke kerstperiode 1 dag later thuis.
Prima service. Ook de betaling bedankt!!!

Jose Zinger beoordeelde op 2018-12-05

alle hulp en snelle bezorging, super mooi ingepakt als het om een kado gaat, prima verzorgd

Sary beoordeelde op 2018-12-01

Vanmiddag mijn bestelling ontvangen . Prachtig cadeaupapier om een dvd voor mijn kleindochter !
Hartelijk bedankt voor de extra moeite .Bijna nog mooier dan bij andere cadeautjes !

dik barneveld beoordeelde op 2018-11-30

Snel en goed geleverd

Corine Daane beoordeelde op 2018-11-24

Heel tevreden. Via mailtjee was duidelijk te volgen wat er met mijn bestelling gebeurde en wanneer ik het kon verwachten. Erg fijn en zeker ook heel snel. Keurige factuur erbij en alles ook solide en keurig verpakt. Helemaal tevreden!!!

M.J.Zijderveld beoordeelde op 2018-11-23

Geweldige service van MCMS !!
Er is mij per abuis een andere cd toegezonden dan ik besteld had bij MCMS. (Wel de juiste artiest).
Na telefonisch overleg hierover, waarin ik zeer vriendelijk te woord gestaan werd, mocht ik de per abuis gezonden cd, zonder verdere kosten, houden en de juiste cd werd binnen twee dagen toegestuurd.
Wat een fantastisch gebaar; dank u wel mevrouw de la Bey !

J.H. Haak beoordeelde op 2018-11-13

tevreden over bestellen en artikel en snelle levering.

Jan Lameris beoordeelde op 2018-11-08

Zeer tevreden, op dinsdagochtend besteld en de volgende dag ontvangen.

J. Lameris beoordeelde op 2018-11-02

Ik ben zeer tevreden. Altijd een korte levertijd, meestal binnen 24 uur afgeleverd.
Verder een goede overzichtelijke website en een zeer groot assortiment.
En een nalevering is ook na een paar dagen verzonden.
Kortom een 10