Rozengaarderweg 1
7416BL Deventer

Saskia beoordeelde op 2019-03-01

Aardig personeel, snelle en goede service en niet duur!!

Joke de Vries beoordeelde op 2019-02-26

Vlotte nette service, eigenaar heeft verstand van zaken en vriendelijk.Tevens scherp geprijsd wat natuurlijk ook een aangename bijkomstigheid is!Onze kleine meid in ieder geval super blij met haar nieuwe fiets!

J Willems beoordeelde op 2019-02-12

Goede service en vriendelijk personeel.

Marianne beoordeelde op 2019-01-10

Fiets helemaal laten opknappen. Ziet er weer als nieuw uit. Thuis opgehaald en na herstel weer thuis afgeleverd. Prima service, dankjewel Murat.

Suzanne beoordeelde op 2019-01-09

Uiterst tevreden. Zeer vriendelijke en bekwame mensen. We kregen goed, eerlijk en deskundig advies. Ze dachten echt mee met de klant en wat voor ons voordelig/ goed was. Extra service gekregen en de fiets, na binnenkomst in hun winkel, direct keurig rijklaar gemaakt en aan huis bezorgd! Kan niet beter. Betrouwbaar advies en een superfiets! En dat voor een zeer scherpe prijs en topservice.

Thomas beoordeelde op 2019-01-03

Vandaag nieuwe fiets gekocht. Goede service en erg klantvriendelijk. Nemen ook echt de tijd voor je.

Yakup beoordeelde op 2018-09-13

Altijd vriendelijk en goede service. Levert kwaliteit bij reparaties en is snel klaar. Als je je band op moet pompen kan je altijd bij hem langs. Je wordt met vriendelijkheid en respect ontvangen. Tevredenheid van klanten staan bij Murobike hoog in het vaandel.

Marloes Krabbenborg beoordeelde op 2018-08-19

Prima service, snel geleverd!

Ciska Schaftenaar beoordeelde op 2018-08-16

Koop al jaren mijn fietsen bih Muro Bike en ben daar zeer tevreden over. Dit jaar een elektrische fiets gekocht en super tevreden over.
Je kunt ten alle tijden terug komen als er een probleem is.

anneke smits beoordeelde op 2018-08-15

Ik heb samen met een vriendin een e-bike en een gewone fiets gehuurd. Het contact over de telefoon was meteen al heel prettig. De eigenaar is een zeer vriendelijke, service- gerichte en relaxte man. Het is een plezier om in de winkel te vertoeven.
De e-bike was goed en vrijwel nieuw. Alleen de remmen hadden iets scherper afgesteld kunnen worden.

Ruth beoordeelde op 2018-08-13

Bij Muro hebben we een bakfiers gekocht.
Aardig telefonisch contact, prima reactie op vraag en vervoersklacht.
Snellere verzending dan beloofd.
Tevreden klant en heel blij met de fiets!

Ingrid Kraaij beoordeelde op 2018-08-13

Goede communicatie per mail en hele snelle levering. Aanrader!

Van Breda beoordeelde op 2018-06-02

Wij huurden twee elektrische fietsen bij Muro. Aan de telefoon werd gemeld dat de fietsen goed in orde zouden zijn. Het werd één grote teleurstelling. De remmen van beide fietsen bleken nauwelijks te werken vanwege slecht onderhoud. Ook waren de accu's al binnen 25 kilometer leeg. Die zouten moeten worden vervangen dus! Fietsen in deze staat kun je in deze tijd beslist niet met goed fatsoen verhuren.
Van de ene fiets kon de accu niet los genomen worden. De handgreep was afgebroken en het aparte sleuteltje daarvoor ontbrak.
Gelukkig konden we bij de VVV in Zutphen met fiets en al naar binnen om een beetje stroom bij te tanken. Ondanks de slechte staat van de fietsen werd het zo toch nog een leuke dag!

Cilia Braumuller beoordeelde op 2018-04-14

Bij MURO bikes wordt je altijd netjes te woord gestaan, kun je met al je vragen terecht en is de service altijd goed. Dat is de reden dat wij elke keer terugkomen!

Richard Abrahams beoordeelde op 2018-04-14

Wij halen al jaren onze fietsen bij Muro Bike, zowel de service als de vriendelijkheid van het personeel is uitstekend te noemen.
En over de prijzen kan ik kort zijn die zijn goed!

Richard Abrahams.

G. Tomruk-Kisi beoordeelde op 2018-03-26

Goede service en uitleg bij de verschillende fietsen! Zeer tevreden over de aankoop!

Esther Potijk beoordeelde op 2018-02-14

Supers snelle service en een erg vriendelijk en behulpzame klantenservice :).

Ordelman beoordeelde op 2018-02-13

Zeer goede service

Folkers beoordeelde op 2017-10-20

Super goede service. Snelle levering. En super advies. Ben super blij met mijn nieuwe fiets.☺

Yuri Herrera beoordeelde op 2017-10-07

Beste mensen,

Alleen maar geie ervaringen met deze vakman! Altijd een goed advies en goede service gekoppeld aan een scherpe prijs. Laatst op de cortina van mijn zoontje een nieuw shakelgedelte voor de versnelling laten plaatsen, op advies van Murat, het systeem gekozen wat minder gevoelig is voor breuk. Super goed advies!!
Vorige week de fiets van mijn vrouw laten nakijken, dacht dat er een slag in het wiel zat.......Advies: "je hebt zeker zelf de banden opgepomt?? Veel te hard, er zit geen slag in het wiel". Kortom een eerlijk bedrijf waar ze je zeker geen "oor aan naaien". Voor mijn dochter wilde ik een andere fiets, ook dan kun je slagen tussen de 229, euro en duurder voor een nieuwe fiets, kortom voor elke portemonnee is er een fiets passend bij het budget. Super tevreden en ik kan iedereen aanbevelen om van de kunde en het vakmanschap van Murat en zijn team gebruik te maken! Ga langs en je zult positief verbaasd zijn, ook over het assortiment. Ze kunnen alles leveren, maar willen je niet koste wat het kost de duurste fiets "aansmeren" !!!

Ga zo door Muro Bike,

Yuri Herrera