MURO Bike

Fietsenwinkel
9,5

• Jeroen Vliex
    Geverifieerde klant van MURO Bike

Verkeerde product sturen en dan ineens niet meer reageren.

Beste Jeroen,
    We hebben paar keer gebeld maar u telefoon niet opnemen, We gaan u zeker helpen.

• Erg tevreden
    Review voor MURO Bike

Twee fietsen gebracht voor een beurt en afstellen. Kreeg ze super schoon en goed weer terug. Erg tevreden!

• Hoe beoordeel je MURO Bike?

• DtH
    Review voor MURO Bike

Wat een service. 13 fietsen via Whatsapp contact , dat was oké. Nog 2 erbij , ook geen probleem. Een 'soort van bakfiets', omdat 1 persoon niet kan fietsen. Binnen no time geregeld en dan 'slinger' je met een groep 15 personen door Deventer. Prima fietsen, Top verzorgd. En wij hebben veel plezier gehad op weg naar diverse bestemmingen in Deventer. Ook met mensen die amper fietsen. Dankjewel voor de service.

• Giancarlo
    Review voor MURO Bike

Ik heb door de jaren heen nu in totaal 5 fietsen bij deze rijwielspecialist gekocht heel erg tevreden,service is uitstekend prijs is goed ik zou zeggen ga snel een kijkje nemen bij deze rijwielspecialist groetjes Granelli uit Deventer

• Aron Florie
    Geverifieerde klant van MURO Bike

Bestelling was niet helemaal goed gegaan maar wordt recht gezet.

• Kamil Boynuegrı

Mooie prijs, uitstekende kwaliteit

• Klarie
    Review voor MURO Bike

Bij Muro bikes ben je aan het goede adres! Wat een goede service! Ik heb er een elektrische vouwfiets gekocht. Toen er iets mis bleek, moest er, om dat op te lossen, een onderdeel besteld worden. Dat ging tijd kosten, waardoor ik de fiets niet mee zou kunnen nemen op vakantie.
    Murat heeft alles op alles gezet om mij te helpen en ik kreeg de dag voor ik weg ging , een spiksplinter nieuwe fiets!
    Nogmaals dank je wel!
    (Ook het team , die de fiets nog moesten monteren ! )
    Echt top!!

• Pieter
    Review voor MURO Bike

Wat een fantastische service bij Muro Bike. Stuur zat los. Gevaarlijke situatie. Binnenkomen en repareren, en dat zonder kosten. Echt van harte aanbevolen!

Beste Pieter,
    Het is geweldig om te horen dat je zo'n positieve ervaring had met de service bij Muro Bike! Een los zittend stuur op een fiets kan inderdaad een gevaarlijke situatie zijn, dus het is indrukwekkend dat ze snel hebben gereageerd en de reparatie zonder kosten hebben uitgevoerd.

Als je nog meer positieve ervaringen hebt gehad of als je andere vragen hebt, sta ik klaar om te helpen. Het delen van goede ervaringen met bedrijven kan anderen ook helpen bij het maken van hun keuzes, dus bedankt dat je je positieve ervaringen hebt gedeeld!

• Done ekici
    Review voor MURO Bike

Ik ben jarenlang klant bij muro bike ik ben heel tevreden over werkzaamheden van muro bike dankjewel murat agabey

Beste Done,
    Graag gedaan! Het doet me veel plezier om te horen dat je al jarenlang tevreden bent over de diensten van Muro Bike. Als Murat Agabey waardeer ik je positieve review enorm.
    We blijven ons best doen om je de beste service en producten te bieden. Nogmaals bedankt voor je steun en vertrouwen in Muro Bike. We kijken ernaar uit om je nog vele jaren van dienst te zijn!

• Darinka & Remondo
    Review voor MURO Bike

Snelle en fijne levering, een hele goede service als er wat is.

Beste Darinka & Remondo
    Bedankt voor uw complimenten over onze service! We doen ons best om een snelle en fijne levering te garanderen en om een uitstekende klantenservice te bieden. Het is geweldig om te horen dat u tevreden bent met onze inspanningen.

• A. Nijkamp
    Review voor MURO Bike

Blij met de fiets die ik hier heb gekocht. Uitermate vriendelijke man, heb hem verteld wat ik had en wilde en hij nam er alle tijd voor. Thnxx Murat en ook voor de fietsmand en de heerlijke koffie! En natuurlijk de topservice!!

Beste A. Nijkamp,

Ik wens je veel plezier en veilige kilometers met je nieuwe fiets en de fietsmand. Als je in de toekomst nog meer fietsbehoeften hebt, weet je nu waar je terecht kunt voor een geweldige ervaring.
    TEAM MURO Bike

• Niels Agelink
    Review voor MURO Bike

Top service bij Muro Bike! Men neemt de tijd en er wordt met de klant meegedacht! De koffie is heerlijk!

Beste Niels,

Het doet ons goed om te weten dat je hebt gemerkt dat we de tijd nemen om naar onze klanten te luisteren en met hen mee te denken. Het is voor ons van essentieel belang om te begrijpen wat jij precies zoekt in een fiets, zodat we je kunnen voorzien van een product dat perfect aan je behoeften voldoet.
    Nogmaals bedankt voor je vertrouwen in Muro Bike, en we hopen dat je veel plezier beleeft aan je nieuwe fiets en natuurlijk aan de heerlijke koffie! Tot ziens!

• Rick Stroot
    Review voor MURO Bike

Tijdens een fietsweekend met vrienden stonden we op zaterdagavond na 5 uur ergens bij Raalte met een gebroken ketting. Na een kort belletje met Muro zijn we langs gereden en zijn we met alle vriendelijkheid ontvangen en hebben ze de ketting netjes gerepareerd, terwijl het inmiddels al 17:30 op zaterdagmiddag was. Top service.

• Gea
    Review voor MURO Bike

Zonder afspraak kregen we spontaan 2 goede fietsen mee en fietstas...prima, snelle service en zeer behulpzame man!! Zeker aan te bevelen!!

• Gijs Bramer
    Review voor MURO Bike

Onlangs een elektrische fiets gekocht, Zeer tevreden. Ik ben heel goed geholpen, dankzij het advies dat ik heb gekregen heb ik een fiets gevonden die precies voldoet aan mijn wensen. Ik kom zeker weer terug voor een nieuwe fiets voor de kids.

• Hakan
    Review voor MURO Bike

Bij Murobike een hele mooie en betaalbare e-bike gekocht. Tot op de dag van vandaag bevalt die erg goed! Rijdt heerlijk. Voldoende actieradius en goede kwaliteit. Murat abi is ook super vriendelijk en behulpzaam. Aanrader!!

Antwoord van MURO Bike

Dank u wel voor deze mooie review. Ik wens u veel veilige kilometers toe

• L
    Review voor MURO Bike

De service van Murobike is goed, totdat er echt iets mis lijkt te zijn met je fiets. We hadden een mooie bakfiets gekocht en dachten hier veel plezier van te hebben. Helaas bleek vanaf het begin gelijk iets mis met de versnellingen waardoor de fiets niet goed reed. Gelukkig stond Murobike gelijk klaar om alles goed bij te stellen. Echter bleek gelijk weer het probleem terug te zijn. De reactie van Murobike was teleurstellend, wij als klant kregen de schuld. We hadden die fiets nog niets eens een week... Wij vertrouwden de fiets niet meer aangezien deze plotseling vastliep en onveilig voelde. Murobike wilde hierin niet in meewerken en vroeg ons zelfs €150 om de fiets terug in te nemen. Uiteindelijk verkoopt men deze (kapotte) fiets weer rustig door aan de volgende.

Antwoord van MURO Bike

Wat jammer dat u met zo'n naar gevoel bent blijven zitten. Normaal gesproken zijn de kosten van het retour nemen van gebruikte fietsen een stuk hoger dan de prijs die ik u destijds aanbood en ik dacht dus naar tevredenheid gehandeld te hebben. Na aanleiding van ons telefoon gesprek heb ik deze retourprijs zelfs nog aanzienlijk verlaagd en dacht ik dat wij hier beiden een goed gevoel over hadden, aangezien u ook akkoord ging met wat we hadden afgesproken. Ik heb zelfs de fiets gebracht en weer opgehaald bij u thuis, geheel kosteloos. Ik hoop dat u begrijpt dat wij een gebruikte fiets niet voor de nieuwprijs kunnen verkopen, aangezien er kilometers op de teller staan. Dit is ook bij mijn collega fietsverkopers het geval. Ik hoop dat er zo wat meer duidelijkheid voor u is ontstaan.

• Loes Dons
    Review voor MURO Bike

Wij wilden 2 fietsen huren en VVV Deventer adviseerde ons MURO BIKE : dus via whatsapp contact met vraag gezocht en er werd snel op gereageerd . Konden voor dinsdag en woensdag 1 fiets met 7 versnellingen en een elektrische fiets huren . En mochten deze fietsen zelfs op maandag rond 18.00 uur al komen ophalen ! Wat een service . Nu 2 dagen heerlijk op deze geweldige gehuurde fietsen in omgeving van Deventer gefietst . Zouden iedereen MURO BIKE te zeerste adviseren .

Goedemiddag Loes,

Leuk om deze mooie review te lezen en wie weet tot ziens ;)

• Esmée van Leeuwen
    Review voor MURO Bike

Twee heel fijne elektrische fietsen gehuurd. Lange tocht rond Deventer gemaakt. Super vriendelijk geholpen!

Hallo Esmee,

Fijn dat jullie zo genoten hebben op de bij ons gehuurde elektrische fietsen.

• Jaap
    Review voor MURO Bike

Al diverse malen geholpen bij de fietsverhuur en telkens zo vriendelijk ontvangen en te woord gestaan. Mooie fietsen en hele goede service. Een aanrader!

Goedemorgen Jaap

Bedankt voor de goede review. Tot snel voor de volgende diensten