MURO Bike

MURO Bike

Fietsenwinkel

• Loes Dons
    Review voor MURO Bike

Wij wilden 2 fietsen huren en VVV Deventer adviseerde ons MURO BIKE : dus via whatsapp contact met vraag gezocht en er werd snel op gereageerd . Konden voor dinsdag en woensdag 1 fiets met 7 versnellingen en een elektrische fiets huren . En mochten deze fietsen zelfs op maandag rond 18.00 uur al komen ophalen ! Wat een service . Nu 2 dagen heerlijk op deze geweldige gehuurde fietsen in omgeving van Deventer gefietst . Zouden iedereen MURO BIKE te zeerste adviseren .

• Esmée van Leeuwen
    Review voor MURO Bike

Twee heel fijne elektrische fietsen gehuurd. Lange tocht rond Deventer gemaakt. Super vriendelijk geholpen!

• Hoe beoordeel je MURO Bike?

• Jaap
    Review voor MURO Bike

Al diverse malen geholpen bij de fietsverhuur en telkens zo vriendelijk ontvangen en te woord gestaan. Mooie fietsen en hele goede service. Een aanrader!

• Loes de Ruiter
    Review voor MURO Bike

Heel goede fietsen en goede uitleg hiervan. Vriendelijk personeel. Echt een aanrader!

• avz
    Review voor MURO Bike

Heerlijk gefietst afgelopen zaterdag in Deventer op een splinternieuwe Muro-bike, warm aan te bevelen! Fantastische fiets! Zeer goede prijs! Erg vriendelijk en aardig geholpen! Doen we nog eens!

• Nathalie van der W.
    Review voor MURO Bike

Snel geholpen aan een nieuwe elektrische fiets tegen een leuke prijs.

• Luuk Bron
    Review voor MURO Bike

Goed advies, prettig contact en eerlijke prijzen.
    Wij komen hier al meer dan 10 jaar. Net een nieuwe E-bike gekocht. Altijd prettig geholpen en de beste prijzen van Deventer!

• Mariska Koopman
    Review voor MURO Bike

Super vriendelijk personeel en zeer vakkundig

• Marita van Schuylenburg
    Review voor MURO Bike

Goede service, vriendelijk in contact, heeft ons goed geholpen. We zijn erg blij met onze nieuwe bakfiets en de service die Muro erbij levert.

• İsa Şeker
    Review voor MURO Bike

Vanaf mijn kindertijd altijd hier mijn fiets gekocht en gerepareerd. Ik heb inmiddels mijn rijbewijs maar toch kom ik nog steeds bij MURObike. Geweldig personeel, snelle service en altijd goed bereikbaar.