Zetter 15
9934NM Delfzijl

ReviewSpot 2 10,0

Margreet Straub beoordeelde op 2018-01-27

Heerlijke koffie!
Snelle service en ook leuk om cadeau te doen, verpakt in super leuke pakketjes.
Laatst de nieuwe thee mogen ontvangen, in een woord heerlijk!

Bas beoordeelde op 2018-01-17

Mooie aanbieding op een Melitta koffiemachine. Na enail contact ook gebruik kunnen maken van de lopende cashback actie. Ik werd netjes op de hoogte gehouden en de levering was sneller dan verwacht. Nu genieten van heerlijke koffie!

Rene beoordeelde op 2017-09-15

Heerlijke koffie en uitstekende service. Ik bestel regelmatig mijn koffiebonen bij Maalwerk Koffie en beveel het iedereen aan!