Zetter 15

ReviewSpot 2 10,0

E Breeschooten beoordeelde op 2019-03-25

lekkere koffie

Marjolijn Willemsen beoordeelde op 2019-03-11

We ontvingen de verkeerde koffie, maar dit werd snel en adequaat rechtgezet. Overige bestellingen verliepen altijd probleemloos en snel. Fijne persoonlijke service. Aanrader!

Pi van Weert beoordeelde op 2019-02-14

Snelle service en een uitstekende Valentijn thee geleverd ;-)

ptm levels beoordeelde op 2019-02-12

vlotte levering

Pien Hoogland beoordeelde op 2019-01-19

Goede koffie en thee. Soms moet ik iets langer wachten, paar dagen, op thee bestelling. Toch goede service en vriendelijk contact.

Raymond Poelstra beoordeelde op 2019-01-16

Snel en goed geholpen!

F.L.P. Koen beoordeelde op 2018-12-27

Levering was snel en correct

Mark Bekkers beoordeelde op 2018-12-16

Een koffiemachine besteld. door een wat langere levertijd heeft Maalwerk er een lekker zakje koffiebonen bij gedaan. Leuk gebaar en de machine is naar tevredenheid.

Dirk van Nieuwpoort beoordeelde op 2018-12-16

Als startende "koffiebonen gebruiker" een aantal soorten om te testen besteld. Duidelijke website met een goede smaakomschrijving van de aangeboden koffiebonen.

Simone Kemperman beoordeelde op 2018-12-11

Vlotte levering netjes verpakt. Geen opmerkingen verder.

B. Kasius beoordeelde op 2018-12-03

Enorm tevreden over de kwaliteit van de koffie, de prijs en de snelle levering!

Angelique Zwiers beoordeelde op 2018-11-20

Levering was binnen 1 dag in huis waardoor wij heel snel heerlijke koffie konden zetten. Zeer tevreden.

Margreet Straub beoordeelde op 2018-01-27

Heerlijke koffie!
Snelle service en ook leuk om cadeau te doen, verpakt in super leuke pakketjes.
Laatst de nieuwe thee mogen ontvangen, in een woord heerlijk!

Bas beoordeelde op 2018-01-17

Mooie aanbieding op een Melitta koffiemachine. Na enail contact ook gebruik kunnen maken van de lopende cashback actie. Ik werd netjes op de hoogte gehouden en de levering was sneller dan verwacht. Nu genieten van heerlijke koffie!

Rene beoordeelde op 2017-09-15

Heerlijke koffie en uitstekende service. Ik bestel regelmatig mijn koffiebonen bij Maalwerk Koffie en beveel het iedereen aan!