Clemensweer 25

Lees
waarom

ReviewSpot 6 9,6

Greet Gijsbregts beoordeelde op 2018-12-13

Leveringstermijn duurde toch wat lang (levering werd ook twee keer uitgesteld).

Reactie van Magnetronknuffel webwinkel:
Helaas konden we bij u niet binnen de normale termijn leveren doordat de levering vanuit de fabrikant was vertraagd , onze excuses nogmaals voor dat ongemak

Karin Dortants beoordeelde op 2018-12-11

Snel geleverd, goed product.

S de Groot beoordeelde op 2018-12-09

De knuffels netjes bezorgd, wel een lange levertijd.
De knuffels zelf zijn erg mooi maar ruiken erg sterk naar lavendel. Hoop dat dat minder wordt in de loop der tijd.

Reactie van Magnetronknuffel webwinkel:
Helaas had u langere levertijd door vertraging vanuit levering door de fabrikant, onze excuses daarvoor.

De geur kan in het begin wat sterk zijn, na een aantal keren verwarmen wordt dat minder.
Wat ook helpt is om de knuffel een keer 10 minuten te verwarmen in een oven van 100 graden.

Brenda Maste beoordeelde op 2018-12-09

Fijne knuffel, snelle levering

M.C.J. Laak beoordeelde op 2018-11-29

prima levering. Product prima in orde.

Olga Roos beoordeelde op 2018-11-27

Produkt en levertermijn voldoen aan de beschrijvingen

Anneke Boegheim beoordeelde op 2018-11-26

Mooi materiaal en met zorg gemaakt

Gesa Kappen beoordeelde op 2018-11-03

Kwam zeer op tijd, er was een foutje met de levering maar dat werd gelijk gefixt toen ik het aangaf. De foute levering mocht ik houden.

Anoniem beoordeelde op 2018-10-11

Goede service! Er werd fijn mee gedacht omdat ik de bestelling de dag later al wou hebben. Allemaal goed geregeld en de magnetronknuffel zelf is ook echt een aanrader!

Marleen Weverwijk beoordeelde op 2018-10-02

Mooie knuffel en ruikt heerlijk.

Rik Van Genechten beoordeelde op 2018-09-14

Zeer vriendelijk, op mijn vraag om asap te verzenden werd meteen ingegaan en effectief, maandag was het product gearriveerd.

Jessie beoordeelde op 2018-08-25

Ik kon niet online bestellen omdat ik per ongeluk 2 dezelfde producten in mijn winkelwagen had en deze er niet meer uitkreeg. Ik heb gebeld en kreeg direct de mogelijkheid om telefonisch te bestellen. 2 dagen later werd de bestelling al afgeleverd! Prima service!

Charlotte Watering beoordeelde op 2018-07-01

Artikel wat ik bestelde was niet meer voorradig. Keer netjes een telefoontje en een alternatief aangeboden zonder extra kosten! Heel netjes dus en snel thuisbezorgd.

Lodewijk Kempees beoordeelde op 2018-06-17

Netjes zoals besteld. Met een handgeschreven kaartje voor de boodschap erbij.

Mj Flikkenschild beoordeelde op 2018-06-03

De keuze in de artikelen met uitneembare vulling valt een beetje tegen. Maar de afwikkeling van de bestelling is goed.

J.K Nijsen-Kalkman beoordeelde op 2018-03-23

mijn kleinzoon is er helemaal blij mee

Natália Körte beoordeelde op 2018-03-22

Snelle levering, prachtige knuffels, geur is geweldig, blijft lang warm

Jill O. beoordeelde op 2018-03-18

Snelle reactie bij vragen, vlotte en erg aardige service, super!

Mw. Brink beoordeelde op 2018-03-05

Ik heb een artikel op donderdag besteld en ik ontving het de volgende dag, super service van Magnetronknuffel webwinkel

Kelly Camus beoordeelde op 2018-02-23

Dag nadien in huis, goede kwaliteit