Clemensweer 25

Lees
waarom

ReviewSpot 6 9,6

Sanne Verreyt beoordeelde op 2017-12-11

Heb geen enkel probleem ondervonden bij zowel bestelling, betaling als levering, dus perfect verlopen. Heel tevreden.

Astrid beoordeelde op 2017-12-11

Een meedenkende leverancier !

Meike Smits beoordeelde op 2017-12-10

Handgeschreven berichtje op de kaart, en supersnel geleverd. Top!

Danny beoordeelde op 2017-12-08

Leuk cadeau voor de koude dagen

Kathy Vervaele beoordeelde op 2017-12-04

een vlotte levering en heel mooie producten . meer dan tevreden .

Ann Van Vuuren beoordeelde op 2017-11-28

Prima maandag afgeleverd!!!

Ria beoordeelde op 2017-11-17

Fijne supersnelle levering met verzendmelding. Zeer correcte webwinkel

Marian Scheermeijer beoordeelde op 2017-11-11

Prima webshop, snel geleverd. Jammer dat hij eerst uit de hoes moet voor verwarmen

Reactie van Magnetronknuffel webwinkel:
Hartelijk dank voor uw beoordeling.

U geeft aan dat u de granen uit de hoes moet halen om te verwarmen, dat is echter niet nodig. Al onze produkten kunnen direct in zijn geheel verwarmd worden.
Ik hoop u hiermee te hebben geholpen.

Sandra Zwijnenburg beoordeelde op 2017-10-31

heerlijk nekkussen besteld. snel in huis en heerlijk zacht. helemaal blij mee!

Tessa beoordeelde op 2017-10-29

Mooie knuffel, hij word lekker warm en ruikt heerlijk.
Waarschijnlijk is er niks aan te doen maar jammer dat de lavendelgeur snel verdwijnt, dit is in iedergeval zo met de vorige knuffel die we gekocht hebben. Bedankt voor de reactie en de goede tip!!

Reactie van Magnetronknuffel webwinkel:
Hartelijk dank voor uw beoordeling.

De geur kan weer terug komen door gebruik te maken van lavendel olie, zoals beschreven op onze website bij veel gestelde vragen:

Hoe kan ik de geur weer terugkrijgen?

De geur van lavendel blijft lang aanwezig, maar zal op den duur verminderen. Om de geur terug te krijgen verwarmt u de magnetronknuffel op zoals gebruikelijk, vervolgens druppelt u enkele druppels lavendelolie op de magnetronknuffel en hij ruikt weer heerlijk. Het is echter wel zo dat u de olie een dag of drie moet laten intrekken voordat u deze weer verwarmt.

Annet Schriemer beoordeelde op 2017-10-13

Onze kinderen hebben zelf een mooie warmte knuffel uitgezocht op de website aangezien er heel veel keus is. Ze kunnen nu heerlijk slapen ‘s avonds met de nieuwe warmies. Helemaal tevreden, super bedankt!

Sara Vydt beoordeelde op 2017-10-09

Zeer correcte bediening.

Jack Kok beoordeelde op 2017-09-01

Heel tevreden. Onverwacht bleek een knuffel uitverkocht, maar er was direct terugkoppeling over passende alternatieven. Dit is netjes opgepakt en afgehandeld en we hadden binnen 1 dag de knuffel binnen!

Barbera beoordeelde op 2017-08-13

Heel tevreden. Heldere website. Goede communicatie snel in huis en keurig verzorgd.
En de magnetron knuffel werd zeer gewaardeerd als geboorte kado.

Hermien Hoeve beoordeelde op 2017-08-07

prima verzorgd en snel opgestuurd

Luigi beoordeelde op 2017-07-03

binnen een dag binnen, TOP

Lyan Nijenhuis beoordeelde op 2017-05-24

Snelle levering en de magnetron knuffel was echt heel leuk!
Als kraam cadeau gekregen en was er zo blij mee dat ik het zelf ook heb besteld om als kraam cadeau te geven.

Kimberly Gunn beoordeelde op 2017-05-18

Ging een beetje de mist in met het afleveren (werd op nummer 11 ipv 12 geleverd) maar verder alles in orde en er heel blij mee!

Beste mevrouw Gunn,

Hartelijk dank voor uw reactie.
Normaal gesproken wordt de mail gestuurd 3 dagen na het versturen van de zending.
Ik heb naar uw bestelling gekeken en zag dat uw bestelling is afgeleverd op 17 mei om 15:58 uur bij uw buren op nummer 12.
Mocht u verder nog vragen hebben neemt u dan gerust contact met ons op, dat kan ook via https://www.magnetronknuffelwebwinkel.nl/contact-gegevens

Carola Runsink beoordeelde op 2017-05-10

snelle levering. Leuk product