Clemensweer 25

Lees
waarom

ReviewSpot 6 9,6

Marjo Kuijpers beoordeelde op 2019-04-14

Al eerder een magnetron knuffel gehad en ermee een goede ervaring gehad

Esther Kruisinga beoordeelde op 2019-03-30

Snelle levering, mooie kwaliteit

Jan Mangelschots beoordeelde op 2019-03-25

Super vriendelijke medewerker (Stefan). Hartelijk bedankt!

M List beoordeelde op 2019-03-22

Kende het product al lang zeer veilig als kruikje voor baby zou het iedereen aanraden

Maarten van osch beoordeelde op 2019-03-20

Perfect geholpen

Alain Seghers beoordeelde op 2019-02-07

Goede service. Ik had 2 knuffels besteld en kreeg in eerste instantie maar 1 knuffel geleverd. Foto gemaakt van de knuffel en de doos (waar ook overduidelijk geen 2 knuffels in hadden gepast). Binnen enkele minuten kreeg ik al een reactie dat de 2e knuffel werd verzonden en deze ontving ik inderdaad een dag later. Een foutje maken overkomt iedereen. Goed oplossen doet niet ieder bedrijf. Hier wel!

Reactie van Magnetronknuffel webwinkel:
Hartelijk dank voor uw positieve en begripvolle reactie.

Bready Van Havenbergh beoordeelde op 2019-01-10

Vlak voor de feestdagen besteld. Dag erna reeds geleverd

Christel Van dessel beoordeelde op 2019-01-07

Heel tevreden . Levering perfect.

Angelique Gheyskens beoordeelde op 2018-12-26

De service om te bestellen en te leveren is prima, spijtig dat de wasbeer knuffel stuk was...het was een kerstpakje, en had de optie cadeau verpakking gekozen waardoor ik het zag als het kind het pakje opendeed dat het voetje stuk was...het verloor allemaal rode-roze bolletjes...heb dan maar ter plekke mijn naaigerief boven gehaald....dat was wel spijtig
Maar nadat ik dit gemeld had, heb ik een nieuw knuffeltje toegestuurd gekregen! Eind goed,al goed!

Beste klant,
De knuffel had niet kapot mogen zijn, als u met ons contact had opgenomen hadden we meteen een nieuwe knuffel opgestuurd .
Dit zullen we alsnog morgen gaan doen, de kapotte knuffel die u nu zelf hebt gerepareerd mag u behouden.

Jan Rombaut beoordeelde op 2018-12-22

Heel snelle levering, prima

E Custers Zorg voor U beoordeelde op 2018-12-22

Zeer klant vriendelijke hulp en de bestelling was er ,ondanks de kerst drukte, al de volgende dag.

Greet Gijsbregts beoordeelde op 2018-12-13

Leveringstermijn duurde toch wat lang (levering werd ook twee keer uitgesteld).

Reactie van Magnetronknuffel webwinkel:
Helaas konden we bij u niet binnen de normale termijn leveren doordat de levering vanuit de fabrikant was vertraagd , onze excuses nogmaals voor dat ongemak

Karin Dortants beoordeelde op 2018-12-11

Snel geleverd, goed product.

S de Groot beoordeelde op 2018-12-09

De knuffels netjes bezorgd, wel een lange levertijd.
De knuffels zelf zijn erg mooi maar ruiken erg sterk naar lavendel. Hoop dat dat minder wordt in de loop der tijd.

Reactie van Magnetronknuffel webwinkel:
Helaas had u langere levertijd door vertraging vanuit levering door de fabrikant, onze excuses daarvoor.

De geur kan in het begin wat sterk zijn, na een aantal keren verwarmen wordt dat minder.
Wat ook helpt is om de knuffel een keer 10 minuten te verwarmen in een oven van 100 graden.

Brenda Maste beoordeelde op 2018-12-09

Fijne knuffel, snelle levering

M.C.J. Laak beoordeelde op 2018-11-29

prima levering. Product prima in orde.

Olga Roos beoordeelde op 2018-11-27

Produkt en levertermijn voldoen aan de beschrijvingen

Anneke Boegheim beoordeelde op 2018-11-26

Mooi materiaal en met zorg gemaakt

Gesa Kappen beoordeelde op 2018-11-03

Kwam zeer op tijd, er was een foutje met de levering maar dat werd gelijk gefixt toen ik het aangaf. De foute levering mocht ik houden.

Anoniem beoordeelde op 2018-10-11

Goede service! Er werd fijn mee gedacht omdat ik de bestelling de dag later al wou hebben. Allemaal goed geregeld en de magnetronknuffel zelf is ook echt een aanrader!