Deel uw ervaring
En help toekomstige klanten
Lees ervaringen
Bekijk wat andere denken

Webwinkeleigenaar? Word ook lid en verhoog uw omzet!

Majstra.com

Europalaan 16 2.3a
2408 BG Alphen aan den Rijn

0655172281
KvK 59765496

Geverifieerd door WebwinkelKeur

Geverifieerd adres Minimaal 14 dagen bedenktijd Binnen 14 dagen geld terug Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen
Majstra.com

Gemiddelde beoordeling

9,7

41 beoordelingen

Beoordeling van klanten

98%

0%

2%

2017
Majstra.com

A van der Lee beoordeelde op 2017-02-11

Een half jaar terug een tv box gekocht, deze werd heel traag nadat de stroom er af was geweest.
Contact opgenomen met de helpdesk en alles werkt weer goed.

Met deze wetenschap hebben we meteen voor onze tweede tv ook een box gekocht.
Ga zo door!!

Verzendtijd
Prijs/kwaliteit-verhouding
Klantenservice
Nazorg & garantie
Majstra.com

Joop Dingemans beoordeelde op 2017-02-08

Tv box gekocht en daarna Doki ge installeerd.Door de problemen met Doki werkte het niet meer.Na overleg terug gestuurd met het verzoek de ,,oude,, versie er weer op te zetten.Kreeg zo juist bericht dat dit is gebeurd en hij naar ons onderweg is.
Bedankt voor deze prima service. Joop Dingemans

Verzendtijd
Prijs/kwaliteit-verhouding
Klantenservice
Nazorg & garantie
Majstra.com

frederique serruys beoordeelde op 2017-01-23

Ik raad Majstra bij iedereen aan. Zonet contact opgenomen met de online chatservice over een product dat niet voldoende werkte. We hebben samen naar een oplossing gezocht en het komt allemaal in orde. Echt een topservice!!!

Verzendtijd
Prijs/kwaliteit-verhouding
Klantenservice
Nazorg & garantie
Majstra.com

Sanne Bonkink beoordeelde op 2017-01-22

Snelle levering en een hele goede service! Na ontvangst bleek dr tablet niet te functioneren zoals het zou moeten. Deze kon ik zonder problemen retour sturen en had een paar dagen later een nieuwe thuis ontvangen incl een nieuwe gratis tablet hoes.
Top!!!

Majstra.com

Loekie Alflen beoordeelde op 2017-01-18

Een artikel gekocht dat niet voldeed en toch supertevreden! Het ging om een TV Box mediaspeler die helaas mijn externe harde schijf niet herkende en daardoor voor mijn niet bruikbaar was. Josip van Majstra heeft er alles aan gedaan om een oplossing te vinden. Toen het uiteindelijk toch niet lukte, geld retour. Iedere keer heel snel antwoord, heel goed meedenken, gewoon een heel goede service. Dus tóch een tevreden klant met veel vertrouwen in deze webwinkel!!!

Verzendtijd
Prijs/kwaliteit-verhouding
Klantenservice
Nazorg & garantie
Majstra.com

Ben Klijn beoordeelde op 2017-01-17

Ik had een tv box met wit draadloos toetsenbord besteld.
Zoals bij mijn eerdere bestellingen, was ook deze bestelling weer keurig volgens de afspraken in mijn bezit, volgende werkdag.
Bij het uitpakken van het toetsenbord, constateerde ik een zwart toetsenbord in de verpakking van een wit toetsenbord.
Ik heb direct een E-mail gestuurd naar Majstra, en de volgende dag had ik een reactie terug.
Er word alsnog een wit toetsenbord opgestuurd, en het zwarte toetsenbord mocht ik houden.
Dit is meer dan een goede service!!!
Majstra bedankt voor deze nette afhandeling.
Groeten Ben Klijn

Verzendtijd
Prijs/kwaliteit-verhouding
Klantenservice
Nazorg & garantie
Majstra.com

Familie Vos beoordeelde op 2017-01-16

Super tevreden!! Er was iets niet goed met onze action cam, maar werd meteen opgelost. Wat ik fijn vind is t goede contact er wordt gedaan wat er beloofd wordt.

Verzendtijd
Prijs/kwaliteit-verhouding
Klantenservice
Nazorg & garantie
Majstra.com

J. W. beoordeelde op 2017-01-11

Ik had een tablet gekocht, waar Windows 10 op zou staan, maar kon er niks mee. Steeds dezelfde foutcode over updaten, maar ik kon niks downloaden.
Gelukkig kwam Majstra met een tip en via die link lukte het wel.
Blij dat alles nu werkt en dat Majstra mee dacht en uiteindelijk ook met de oplossing kwam! Heel fijn dat er meegedacht werd aan een oplossing.

Verzendtijd
Prijs/kwaliteit-verhouding
Klantenservice
Nazorg & garantie
Majstra.com

Frans Levels beoordeelde op 2017-01-11

Zeer goede en directe persoonlijke service. Zeker de aftersales die even nodig was, is uitstekend

Verzendtijd
Prijs/kwaliteit-verhouding
Klantenservice
Nazorg & garantie
Majstra.com

Christa schrader beoordeelde op 2017-01-10

Heb hier inmiddels al een paar keer besteld de levering is snel en als je vragen of problemen hebt kun je ze altijd bereiken en staan ze je vriendelijk te woord en helpen eventueel het probleem op te lossen kortom goede service en fijne webwinkel om te kopen

Majstra.com

Oerlemans beoordeelde op 2016-12-19

Tot tevreden. Product besteld en snel geleverd. Bleek dat de toetsenbord het niet deed en ik had liever toch een msmini 8 ipv de tvbix pro ( omdat deze sbellen is) was allemaal geen probleem kon de box terugsturen en dan zou ik een nieuw toetsenbord en de msmini 8 krijgen. Binnen 2 dagen had ik alles thuis. Top geregeld en als ik vragen had kon ik gewoon ff bellen. Alles werkt naar behoren.

Majstra.com

Michiel beoordeelde op 2016-12-14

TV box aangeschaft via Majstra. Snelle levering en snelle, heldere aftersales service. Er waren wat problemen met het draadloze toetsenbordje dat we erbij hadden gekocht, maar we kregen zonder poespas onmiddelijk en kostenloos een nieuwe opgestuurd! Deze webshop is van harte aan te bevelen!

Majstra.com

Marc beoordeelde op 2016-12-13

Erg fijne service en hulp van dit bedrijf gehad voor en na aanschaf van mijn tablet.

Verzendtijd
Prijs/kwaliteit-verhouding
Klantenservice
Nazorg & garantie
Majstra.com

rjjd beoordeelde op 2016-12-13

Ik heb deze camera nu een paar weken in mijn bezit en ben er zeer tevreden over. Met name de grote diversiteit van mogelijkheden sprak mij wel aan in deze camera. Als meerwaarde vind ik de 4k film optie een pluspunt en het filmen met deze kwaliteit is een genot voor het oog. De bijgeleverde papieren handleiding is wat summier en ik heb daardoor een paar keer de helpdesk moet bellen. Deze hebben mij uitstekend kunnen helpen met mijn vragen. Kortom een echte aanrader.

Verzendtijd
Prijs/kwaliteit-verhouding
Klantenservice
Nazorg & garantie
Majstra.com

Dagmar beoordeelde op 2016-12-11

Ik heb vorige week een TV-box (M8S) besteld bij Majstra. De volgende dag had ik hem al in huis, super service. Ik ben ontzettend blij met de TV-box, alle series staan er op en de kwaliteit is echt top!

Verzendtijd
Prijs/kwaliteit-verhouding
Klantenservice
Nazorg & garantie
Majstra.com

Jan beoordeelde op 2016-12-09

Ik heb de AT-45 HDR actioncamera 4K Ultra HD gekocht.
Het is een prima camera, de levering was niet geheel compleet, maar dit is perfect opgelost door Majstra!!

Complimenten voor de service, ik zou iedereen aanraden om hier te kopen...

Verzendtijd
Prijs/kwaliteit-verhouding
Klantenservice
Nazorg & garantie
Majstra.com

marcel bloebaum beoordeelde op 2016-12-05

ik had een tv box besteld met draadloos toetsenbord.helaas werkte het toetsenbord niet naar behoren.ik heb toen een mail gestuurd en kreeg meteen een nieuwe toegestuurd. ik kan alleen maar zeggen heel veel lof over dit bedrijf en een geweldige service

Majstra.com

M. Wiegel beoordeelde op 2016-11-29

Twee 4K actioncams aangeschaft voor een live registratie in een keuken. Specificaties geven aan dat er een TV modus op de cam aanwezig is. Wanneer de tv modus ingeschakeld word via de HDMI word het beeld van de camera één op één getoond op de tv inclusief alle instelling van de camera die ook op het display te zien zijn. Na contact met de klantenservice was het verzoek een foto te maken van de tv met daarop het beeld van de camera voor de leverancier.. De camera kan niet gebruikt worden voor live beelden op een tv zonder instellingen van de camera in beeld.

Na de vraag aan de klantenservice hoe we dit verder op kunnen lossen krijgen wij het antwoord dat we beter de specificaties hadden moeten lezen en dat de 14 dagen retourrecht verstreken zijn. Oftewel jammer maar helaas, wij gaan u niet verder helpen.

Verzendtijd
Prijs/kwaliteit-verhouding
Klantenservice
Nazorg & garantie

Reactie van Majstra.com:
Beste Marjan,

In de specificaties van het product staat inderdaad dat een tv-modus mogelijk is. Dit is inderdaad via HDMI en de functie van een HDMI-verbinding is dat het beeld direct verbonden wordt met een ander apparaat, het is dan ook niet mogelijk dat er plots een ander beeld wordt geprojecteerd. De camera vertoont in de display bepaalde functies en de tijd, welke dus zichtbaar zijn omdat het beeld direct geprojecteerd wordt.

Wij hebben met u meegedacht en binnen het retourtermijn kon u deze functies testen. Binnen 14 dagen is het wel mogelijk te ondervinden of de HDMI-verbinding bevalt. Daarnaast vroegen wij u direct of u foto's kon aanleveren zodat wij het probleem eerder konden behandelen en dit door konden sturen naar de fabrikant. Vervolgens reageerde u pas geruime tijd later, het had eerder opgelost kunnen worden, makkelijk binnen de retourperiode.

Wij moeten een grens trekken met het retourtermijn, we kunnen niet maanden na de koop spontane retours accepteren, met fabrieksfouten is dit natuurlijk een ander geval. U dient te begrijpen dat wij dan beschadigde en gebruikte producten moeten accepteren wat makkelijk afgehandeld had kunnen worden binnen de retourperiode, niet wanneer de retourperiode ruim gepasseerd is.
Majstra.com

Shaam Mohan beoordeelde op 2016-11-17

De complimenten voor de leveringen, netjes op de
afgesproken tijd en geen beschadigingen.
En ook heel behulpzaam bij problemen.

Ga zo door!

Verzendtijd
Prijs/kwaliteit-verhouding
Klantenservice
Nazorg & garantie
Majstra.com

John Moonen beoordeelde op 2016-11-08

Eindelijk een verkoper die waar maakt wat ze beloven.
Een niet aan de verwachting voldaan apparaat zonder enige rompslomp omgeruild,
zelfs een iets iets duurder apparaat, zonder verdere (verzend) kosten.
Prima service , producten snel geleverd. Binnen 1 werkdag. Super.
Alle leveringen in prima staat ontvangen. Echte aanrader deze zaak.

Verzendtijd
Prijs/kwaliteit-verhouding
Klantenservice
Nazorg & garantie

Voordelen van WebwinkelKeur    Lees alle voordelen

Gecontroleerd door ons

Voordat webwinkels lid kunnen worden van WebwinkelKeur worden ze aan een strenge controle onderworpen. We controleren daarbij of het bedrijf echt bestaat, of men aan wettelijke eisen voldoet en of alle benodigde bedrijfsinformatie eenvoudig vindbaar is op de webwinkel.

Onafhankelijke bemiddeling bij geschillen

Komt u toch in een conflict met een aangesloten lid? Dan bemiddelt WebwinkelKeur gratis. We proberen daarbij snel tot een passende oplossing te komen. Lukt dat toch niet? Dan kunt u het geschil voorleggen aan GeschilOnline welke tot een bindende uitspraak kan komen.

Beoordeeld door u

WebwinkelKeur combineert een keurmerk met klantbeoordelingen. Heeft u iets besteld bij een lid? Dan vragen we u vriendelijk een beoordeling achter te laten op WebwinkelKeur. Deze beoordelingen worden vervolgens publiek getoond zodat u een goed beeld krijgt van de klantenservice van onze leden.

Mystery shopper controles

Periodiek controleert WebwinkelKeur haar leden door zich voor te doen als een klant. Deze mysteryshoppers beoordelen vervolgens het contact met de webwinkel. Het resultaat daarvan wordt publiek getoond zodat u de betrouwbaarheid van de webwinkel kunt inzien.

Onafhankelijk en non-profit

Stichting WebwinkelKeur is geheel onafhankelijk en heeft geen winstoogmerk. Ons doel is het winkelen op internet veiliger te maken. We vragen geen hoge vergoeding aan onze leden, zodat elke webwinkel lid kan worden. We zijn daarbij zowel een aanspreekpunt voor de webwinkels als voor de consument.

Bent u een webwinkel eigenaar?

Word dan lid van WebwinkelKeur.

Verhoog uw omzet met ons keurmerk + klantbeoordelingen. Voor lidmaatschap betaalt u slechts een klein bedrag per maand.