Europalaan 16 2.3a
2408 BG Alphen aan den Rijn

A van der Lee beoordeelde op 2017-02-11

Een half jaar terug een tv box gekocht, deze werd heel traag nadat de stroom er af was geweest.
Contact opgenomen met de helpdesk en alles werkt weer goed.

Met deze wetenschap hebben we meteen voor onze tweede tv ook een box gekocht.
Ga zo door!!

Joop Dingemans beoordeelde op 2017-02-08

Tv box gekocht en daarna Doki ge installeerd.Door de problemen met Doki werkte het niet meer.Na overleg terug gestuurd met het verzoek de ,,oude,, versie er weer op te zetten.Kreeg zo juist bericht dat dit is gebeurd en hij naar ons onderweg is.
Bedankt voor deze prima service. Joop Dingemans

frederique serruys beoordeelde op 2017-01-23

Ik raad Majstra bij iedereen aan. Zonet contact opgenomen met de online chatservice over een product dat niet voldoende werkte. We hebben samen naar een oplossing gezocht en het komt allemaal in orde. Echt een topservice!!!

Sanne Bonkink beoordeelde op 2017-01-22

Snelle levering en een hele goede service! Na ontvangst bleek dr tablet niet te functioneren zoals het zou moeten. Deze kon ik zonder problemen retour sturen en had een paar dagen later een nieuwe thuis ontvangen incl een nieuwe gratis tablet hoes.
Top!!!

Loekie Alflen beoordeelde op 2017-01-18

Een artikel gekocht dat niet voldeed en toch supertevreden! Het ging om een TV Box mediaspeler die helaas mijn externe harde schijf niet herkende en daardoor voor mijn niet bruikbaar was. Josip van Majstra heeft er alles aan gedaan om een oplossing te vinden. Toen het uiteindelijk toch niet lukte, geld retour. Iedere keer heel snel antwoord, heel goed meedenken, gewoon een heel goede service. Dus tóch een tevreden klant met veel vertrouwen in deze webwinkel!!!

Ben Klijn beoordeelde op 2017-01-17

Ik had een tv box met wit draadloos toetsenbord besteld.
Zoals bij mijn eerdere bestellingen, was ook deze bestelling weer keurig volgens de afspraken in mijn bezit, volgende werkdag.
Bij het uitpakken van het toetsenbord, constateerde ik een zwart toetsenbord in de verpakking van een wit toetsenbord.
Ik heb direct een E-mail gestuurd naar Majstra, en de volgende dag had ik een reactie terug.
Er word alsnog een wit toetsenbord opgestuurd, en het zwarte toetsenbord mocht ik houden.
Dit is meer dan een goede service!!!
Majstra bedankt voor deze nette afhandeling.
Groeten Ben Klijn

Familie Vos beoordeelde op 2017-01-16

Super tevreden!! Er was iets niet goed met onze action cam, maar werd meteen opgelost. Wat ik fijn vind is t goede contact er wordt gedaan wat er beloofd wordt.

J. W. beoordeelde op 2017-01-11

Ik had een tablet gekocht, waar Windows 10 op zou staan, maar kon er niks mee. Steeds dezelfde foutcode over updaten, maar ik kon niks downloaden.
Gelukkig kwam Majstra met een tip en via die link lukte het wel.
Blij dat alles nu werkt en dat Majstra mee dacht en uiteindelijk ook met de oplossing kwam! Heel fijn dat er meegedacht werd aan een oplossing.

Frans Levels beoordeelde op 2017-01-11

Zeer goede en directe persoonlijke service. Zeker de aftersales die even nodig was, is uitstekend

Christa schrader beoordeelde op 2017-01-10

Heb hier inmiddels al een paar keer besteld de levering is snel en als je vragen of problemen hebt kun je ze altijd bereiken en staan ze je vriendelijk te woord en helpen eventueel het probleem op te lossen kortom goede service en fijne webwinkel om te kopen

Oerlemans beoordeelde op 2016-12-19

Tot tevreden. Product besteld en snel geleverd. Bleek dat de toetsenbord het niet deed en ik had liever toch een msmini 8 ipv de tvbix pro ( omdat deze sbellen is) was allemaal geen probleem kon de box terugsturen en dan zou ik een nieuw toetsenbord en de msmini 8 krijgen. Binnen 2 dagen had ik alles thuis. Top geregeld en als ik vragen had kon ik gewoon ff bellen. Alles werkt naar behoren.

Michiel beoordeelde op 2016-12-14

TV box aangeschaft via Majstra. Snelle levering en snelle, heldere aftersales service. Er waren wat problemen met het draadloze toetsenbordje dat we erbij hadden gekocht, maar we kregen zonder poespas onmiddelijk en kostenloos een nieuwe opgestuurd! Deze webshop is van harte aan te bevelen!

Marc beoordeelde op 2016-12-13

Erg fijne service en hulp van dit bedrijf gehad voor en na aanschaf van mijn tablet.

rjjd beoordeelde op 2016-12-13

Ik heb deze camera nu een paar weken in mijn bezit en ben er zeer tevreden over. Met name de grote diversiteit van mogelijkheden sprak mij wel aan in deze camera. Als meerwaarde vind ik de 4k film optie een pluspunt en het filmen met deze kwaliteit is een genot voor het oog. De bijgeleverde papieren handleiding is wat summier en ik heb daardoor een paar keer de helpdesk moet bellen. Deze hebben mij uitstekend kunnen helpen met mijn vragen. Kortom een echte aanrader.

Dagmar beoordeelde op 2016-12-11

Ik heb vorige week een TV-box (M8S) besteld bij Majstra. De volgende dag had ik hem al in huis, super service. Ik ben ontzettend blij met de TV-box, alle series staan er op en de kwaliteit is echt top!

Jan beoordeelde op 2016-12-09

Ik heb de AT-45 HDR actioncamera 4K Ultra HD gekocht.
Het is een prima camera, de levering was niet geheel compleet, maar dit is perfect opgelost door Majstra!!

Complimenten voor de service, ik zou iedereen aanraden om hier te kopen...

marcel bloebaum beoordeelde op 2016-12-05

ik had een tv box besteld met draadloos toetsenbord.helaas werkte het toetsenbord niet naar behoren.ik heb toen een mail gestuurd en kreeg meteen een nieuwe toegestuurd. ik kan alleen maar zeggen heel veel lof over dit bedrijf en een geweldige service

M. Wiegel beoordeelde op 2016-11-29

Twee 4K actioncams aangeschaft voor een live registratie in een keuken. Specificaties geven aan dat er een TV modus op de cam aanwezig is. Wanneer de tv modus ingeschakeld word via de HDMI word het beeld van de camera één op één getoond op de tv inclusief alle instelling van de camera die ook op het display te zien zijn. Na contact met de klantenservice was het verzoek een foto te maken van de tv met daarop het beeld van de camera voor de leverancier.. De camera kan niet gebruikt worden voor live beelden op een tv zonder instellingen van de camera in beeld.

Na de vraag aan de klantenservice hoe we dit verder op kunnen lossen krijgen wij het antwoord dat we beter de specificaties hadden moeten lezen en dat de 14 dagen retourrecht verstreken zijn. Oftewel jammer maar helaas, wij gaan u niet verder helpen.

Reactie van Majstra.com:
Beste Marjan,

In de specificaties van het product staat inderdaad dat een tv-modus mogelijk is. Dit is inderdaad via HDMI en de functie van een HDMI-verbinding is dat het beeld direct verbonden wordt met een ander apparaat, het is dan ook niet mogelijk dat er plots een ander beeld wordt geprojecteerd. De camera vertoont in de display bepaalde functies en de tijd, welke dus zichtbaar zijn omdat het beeld direct geprojecteerd wordt.

Wij hebben met u meegedacht en binnen het retourtermijn kon u deze functies testen. Binnen 14 dagen is het wel mogelijk te ondervinden of de HDMI-verbinding bevalt. Daarnaast vroegen wij u direct of u foto's kon aanleveren zodat wij het probleem eerder konden behandelen en dit door konden sturen naar de fabrikant. Vervolgens reageerde u pas geruime tijd later, het had eerder opgelost kunnen worden, makkelijk binnen de retourperiode.

Wij moeten een grens trekken met het retourtermijn, we kunnen niet maanden na de koop spontane retours accepteren, met fabrieksfouten is dit natuurlijk een ander geval. U dient te begrijpen dat wij dan beschadigde en gebruikte producten moeten accepteren wat makkelijk afgehandeld had kunnen worden binnen de retourperiode, niet wanneer de retourperiode ruim gepasseerd is.

Shaam Mohan beoordeelde op 2016-11-17

De complimenten voor de leveringen, netjes op de
afgesproken tijd en geen beschadigingen.
En ook heel behulpzaam bij problemen.

Ga zo door!

John Moonen beoordeelde op 2016-11-08

Eindelijk een verkoper die waar maakt wat ze beloven.
Een niet aan de verwachting voldaan apparaat zonder enige rompslomp omgeruild,
zelfs een iets iets duurder apparaat, zonder verdere (verzend) kosten.
Prima service , producten snel geleverd. Binnen 1 werkdag. Super.
Alle leveringen in prima staat ontvangen. Echte aanrader deze zaak.