De Volte 24
8252GB Dronten

+31 85 1040291

Leona van der Veen zei op 2017-03-08

Yogadeken katoen is heerlijk zacht, dik, warm en groot. Zeker een aanrader! Evenals de yogamat schapenwol Bio lamellaire compartimentering, een heerlijke mat, rug blijft lekker warm op de koude grond.
Daarnaast fantastische service en advies, waarvoor nogmaals dank!

Fred Post zei op 2017-01-12

Al jaren heb ik last van netelroos zo erg dat mijn arts zei sorry ik weet het niet meer alle dermatologen gehad met crèmes en de nodige pillen niets hielp. Het ging goed en dacht na een jaar in november 2016 lekker stoppen met de Kombucha rooibos. Nou dat heb ik geweten zat helemaal onder en jeuken , dus ook flink krabben met als gevolg hou nog meer infectie plekken. Gauw naar Kees in Dronten en flessen Kombucha gehaald 2 x daags een glas neem ik. Kees zag de aandoening en zei probeer Skin Carr huidverzorging eens erbij. Dat smeer of masseer ik op mijn lichaam het verkoelt en haalt de pieken weg van het jeuken. Dus van binnen en van buiten ga ik het gevecht aan. Eindelijk vannacht weer redelijk geslapen dus volhouden en stoppen forget it.

Francoise Noblesse zei op 2016-12-21

Een mooie website met een makkelijke manier om te bestellen.
En dan komt het telefoontje, een vriendelijke stem, slechts een uurtje later. De voorraad is op, maar geen nood er is meer dan genoeg vervanging of eventueel even wachten. Samen beraadslagen we en komen tot een mooie oplossing. En warempel de volgende dag ligt het pakje voor de deur.
Dus:
* snelle levering
* vriendelijke mensen
* razendsnel contact
* en een mega fijn gevoel

MarcVD zei op 2016-11-16

Correcte, snelle service.

Just Be Beauty & Balance zei op 2016-11-01

Duidelijke website, snelle reactie en prima service!
Ook mijn bestelling was op tijd binnen!! Volgende keer bestel ik zeker weer bij jullie.

Wim M zei op 2016-10-16

Kees volgt de zaken uitstekend op en blijft communiceren, zelfs al loopt er al een iets niet zo vlot. Dankjewel daarvoor.

Reactie van Mani Vivendi:
Soms is het best wel lastig om een pakje ergens op tijd te krijgen. Als er bij DHL van alles verkeerd gaat en ze er een week over doen om het pakje in Belgiƫ te krijgen en vervolgens het pakje zonder kennisgeving op een ander adres aflevert wordt het al aardig lastig. Het pakje is dan gewoon zoek. Als de klant dan ook nog een verkeerd huisnummer opgeeft, wordt de puzzel wel erg groot. Gelukkig heeft de ontvanger van het pakje zich gemeld en konden we het pakje met (veel vertraging) toch nog bij onze klant krijgen.

anja zei op 2016-10-07

Goeie website, en goeie service. Beantwoorden mails vlot.

Mark Versmissen zei op 2016-10-06

Jullie werken supersnel en efficiënt tegen mijns inziens heel schappelijke prijzen. Chapeau!

Pauline Zonneveld zei op 2016-09-13

Prima service. Gisteren besteld en vandaag in huis. Heel fijn vind ik ook het dat het bedrijf telefonisch goed bereikbaar is; vooral toen bleek dat ik het verkeerde had besteld en dit heel soepeltjes kon worden opgelost.
Heel klantvriendelijk

Mariette zei op 2016-09-04

Heel prettig telefonisch kontakt met duidelijke en vriendelijke uitleg...men nam alle tijd voor me.
Levering was er inderdaad binnen 1 dag, zoals beloofd. Ik ben een zeeer tevreden klant.

P.C. Snoeijer-Kooiman zei op 2016-08-20

Prima levering. Ik had het bestelde artikel na 1werkdag in huis. En de informatie via de mail was heel duidelijk.

Jacqui zei op 2016-07-27

Voor het eerst besteld bij Mani Vivendi en ben erg onder de indruk! Dinsdag besteld, netjes woensdag aangelevered. Produkten zien er precies uit als op de website. Mijn errste zal echt niet mijn laatste bestelling zijn!

Gabrielle zei op 2016-07-20

Laagdrempelig, goede service en goede producten. Wij ontvangen maandelijks kombucha. Maandelijks wordt er een factuur gemailed waarna, na betaling, het kombuchapakket ons wordt toegezonden. Goede regeling.
Je wordt goed ter woord gestaan. Ze zijn flexibel en gaat er eens een keer niet goed, dan wordt dat in een telefoontje geregeld. Een dikke 10

Mieke van der Tas zei op 2016-07-06

Al enige jaren klant en bijzonder tevreden over de service. Fijn bedrijf

Ria Hak zei op 2016-06-24

Prima en snelle levering. Goed en snel geholpen ( doorverwezen naar de importeur) bij (aanvankelijke) opstart problemen met de Bio Energiser. Ben heel blij met mijn aankoop.

Martha Verspoor zei op 2016-06-16

heel internet doorgespit over de chi-machine.De mooie website van manivivendi deed mij besluiten wat informatie via de telefoon in te winnen. Dat contact was heel plezierig.Na het afsluiten van de order, per email zeer goed op de hoogte gehouden over de verzending. Een sympathiek en fijn bedrijf.

Reinier Wesseling zei op 2016-06-06

Snelle levering, prettige klantbenadering (mail en telefoon). Aanrader!

Monique Steen zei op 2016-06-04

De nieuwe website is erg mooi en overzichtelijk. Je kunt meteen vinden wat je zoekt en er staat nuttige informatie bij elk product vermeld, zodat je meteen weet wat de toepassing is. Ik bestel altijd de oorkaarsen bij Mani Vivendi en deze worden snel en goed bezorgd. Als ik per mail een vraag stel, dan krijg ik heel snel een duidelijk antwoord. Ik ben erg tevreden over Mani Vivendi

Gaia zei op 2016-06-02

Nieuwe website is duidelijk, uitnodigend, heldere informatie.
Al jarenlang gebruik ik detoxpads, tot grote tevredenheid.
Zorgvuldige en vlotte afhandeling van de bestelling.
Fijn dat er nu meer keuze is met specifieke kwaliteiten/aandachtsgebieden.

Lianne zei op 2016-05-25

Gisteren de chi-machine besteld en vandaag ontvangen. Ik had al eerder telefonisch contact gehad met Mani Vivendi omdat ik meer info wilde en ben heel goed geholpen.
Na het bestellen, wat heel eenvoudig ging, ben ik stap voor stap per mail op de hoogte gehouden.
Duidelijke website en heel prettige klantgerichtheid.