De Volte 24
8252GB Dronten
+31 85 1040291

9,9

Yogapraktijk De Adempauze beoordeelde op 2017-09-21

De schapenwollen matten zijn prachtig, warm en van zeer goede kwaliteit. Voor hatha-yoga geschikt, waarbij de 3cm dikke mat vanwege de dwarse banen meer stabiliteit geeft bij staande oefeningen. 90 cm lijkt breed, maar is een voordeel bij de ontspanningsoefening. Ook een voordeel is dat ze geen schapengeur afgeven. Zeer snelle levering en een heel betrouwbaar bedrijf met vriendelijke mensen, waarbij alles met zorg geregeld wordt.

Geerten beoordeelde op 2017-09-11

Inmiddels voor de 3e x iets besteld bij Mani Vivendi. Steeds weer snel reactie, zeer vriendelijk en goed telefonisch advies. Snelle service, goede verzending, top product, uitstekend dus!

yvonne beoordeelde op 2017-08-07

Ik heb vaker producten besteld bij mani Vivendi en alles wordt altijd netjes en snel geleverd. Vind het een prettig bedrijf.

Bijnier beoordeelde op 2017-05-28

Ik heb een test besteld waarover ik aanvankelijk niet tevreden was. De test zelf was prima, maar klopte mijns inziens niet met de beschrijving op de website.

Mani Vivendi heeft mij zeer prettig te woord gestaan, waarbij het bedrijf aangaf dat het ging om een nieuw product. Naar aanleiding van mijn feedback heeft Mani Vivendi direct een aantal verbeteringen doorgevoerd en diverse zaken uitstekend teruggekoppeld naar mij. Daarnaast ben ik ook nog gecompenseerd.

Imperfecties vind je overal in de wereld, maar het verschil wordt gemaakt in hoe een bedrijf daarmee omgaat. Het siert Mani Vivendi dat ze oprecht willen dat elke klant 100% tevreden is en dat met feedback echt wat wordt gedaan, in plaats van mooie praatjes zoals je ziet bij veel (grotere) bedrijven. Als ik 6 sterren kon geven voor nazorg & garantie had ik dat aangeklikt.

Al met al kan ik niet de maximale score geven, dat doe ik uit principe alleen als alles perfect was, maar ik zou zeker opnieuw gebruik maken van deze webshop.

Jan Pieter beoordeelde op 2017-05-23

Bijzonder prettig geholpen met een bestelling die onvoorzien moest worden aangepast.
Persoonlijk contact gehad en Mani Vivendi bood een professionele oplossing in mijn voordeel.
100% tevreden met mijn bestelling en blij met een vertrouwd adres voor goede producten.

Jan Pieter

Vanheukelom Tim beoordeelde op 2017-05-18

Voor het eerst besteld bij Mani Vivendi en super tevreden! binnen een paar dagen perfect afgeleverd in belgie. Alles is zoals het moet zijn ! perfect !

Inge beoordeelde op 2017-05-09

Na een klacht over de latex-achterkant van een schapewollen mat heb ik de reacties en de service van het team van Mani Vivendi als zeer servicegericht, capabel en klantvriendelijk ervaren. De nieuwe mat werd per omgaande geleverd, wederom prima kwaliteit en ik verheug mij op vele jaren probleemlos gebruik.

Leona van der Veen beoordeelde op 2017-03-08

Yogadeken katoen is heerlijk zacht, dik, warm en groot. Zeker een aanrader! Evenals de yogamat schapenwol Bio lamellaire compartimentering, een heerlijke mat, rug blijft lekker warm op de koude grond.
Daarnaast fantastische service en advies, waarvoor nogmaals dank!

Fred Post beoordeelde op 2017-01-12

Al jaren heb ik last van netelroos zo erg dat mijn arts zei sorry ik weet het niet meer alle dermatologen gehad met crèmes en de nodige pillen niets hielp. Het ging goed en dacht na een jaar in november 2016 lekker stoppen met de Kombucha rooibos. Nou dat heb ik geweten zat helemaal onder en jeuken , dus ook flink krabben met als gevolg hou nog meer infectie plekken. Gauw naar Kees in Dronten en flessen Kombucha gehaald 2 x daags een glas neem ik. Kees zag de aandoening en zei probeer Skin Carr huidverzorging eens erbij. Dat smeer of masseer ik op mijn lichaam het verkoelt en haalt de pieken weg van het jeuken. Dus van binnen en van buiten ga ik het gevecht aan. Eindelijk vannacht weer redelijk geslapen dus volhouden en stoppen forget it.

Francoise Noblesse beoordeelde op 2016-12-21

Een mooie website met een makkelijke manier om te bestellen.
En dan komt het telefoontje, een vriendelijke stem, slechts een uurtje later. De voorraad is op, maar geen nood er is meer dan genoeg vervanging of eventueel even wachten. Samen beraadslagen we en komen tot een mooie oplossing. En warempel de volgende dag ligt het pakje voor de deur.
Dus:
* snelle levering
* vriendelijke mensen
* razendsnel contact
* en een mega fijn gevoel

MarcVD beoordeelde op 2016-11-16

Correcte, snelle service.

Just Be Beauty & Balance beoordeelde op 2016-11-01

Duidelijke website, snelle reactie en prima service!
Ook mijn bestelling was op tijd binnen!! Volgende keer bestel ik zeker weer bij jullie.

Wim M beoordeelde op 2016-10-16

Kees volgt de zaken uitstekend op en blijft communiceren, zelfs al loopt er al een iets niet zo vlot. Dankjewel daarvoor.

Reactie van Mani Vivendi:
Soms is het best wel lastig om een pakje ergens op tijd te krijgen. Als er bij DHL van alles verkeerd gaat en ze er een week over doen om het pakje in Belgiƫ te krijgen en vervolgens het pakje zonder kennisgeving op een ander adres aflevert wordt het al aardig lastig. Het pakje is dan gewoon zoek. Als de klant dan ook nog een verkeerd huisnummer opgeeft, wordt de puzzel wel erg groot. Gelukkig heeft de ontvanger van het pakje zich gemeld en konden we het pakje met (veel vertraging) toch nog bij onze klant krijgen.

anja beoordeelde op 2016-10-07

Goeie website, en goeie service. Beantwoorden mails vlot.

Mark Versmissen beoordeelde op 2016-10-06

Jullie werken supersnel en efficiënt tegen mijns inziens heel schappelijke prijzen. Chapeau!

Pauline Zonneveld beoordeelde op 2016-09-13

Prima service. Gisteren besteld en vandaag in huis. Heel fijn vind ik ook het dat het bedrijf telefonisch goed bereikbaar is; vooral toen bleek dat ik het verkeerde had besteld en dit heel soepeltjes kon worden opgelost.
Heel klantvriendelijk

Mariette beoordeelde op 2016-09-04

Heel prettig telefonisch kontakt met duidelijke en vriendelijke uitleg...men nam alle tijd voor me.
Levering was er inderdaad binnen 1 dag, zoals beloofd. Ik ben een zeeer tevreden klant.

P.C. Snoeijer-Kooiman beoordeelde op 2016-08-20

Prima levering. Ik had het bestelde artikel na 1werkdag in huis. En de informatie via de mail was heel duidelijk.

Jacqui beoordeelde op 2016-07-27

Voor het eerst besteld bij Mani Vivendi en ben erg onder de indruk! Dinsdag besteld, netjes woensdag aangelevered. Produkten zien er precies uit als op de website. Mijn errste zal echt niet mijn laatste bestelling zijn!

Gabrielle beoordeelde op 2016-07-20

Laagdrempelig, goede service en goede producten. Wij ontvangen maandelijks kombucha. Maandelijks wordt er een factuur gemailed waarna, na betaling, het kombuchapakket ons wordt toegezonden. Goede regeling.
Je wordt goed ter woord gestaan. Ze zijn flexibel en gaat er eens een keer niet goed, dan wordt dat in een telefoontje geregeld. Een dikke 10