De Volte 24
8252GB Dronten
+31 85 1040291

9,9

Maria beoordeelde op 2018-03-28

Sinds enkele dagen heb ik het starterspakket voor Kombucha in huis; de fles met de aftapkraan. Deze was toen niet op voorraad. Ik werd door Mani Vivendi goed op de hoogte gehouden wanneer deze geleverd zou worden. En nu was het zo ver dat ik kon gaan starten.
Maar jeetje..., wat zat ik nog met vragen. Zowel aan de telefoon als mijn vragenlijst per e-mail werden helemaal beantwoord. Wat een engelengeduld hadden ze met mij.

Enkele dagen latenrhet verwarmingsplaatje besteld. En alweer op en top alles geregeld en goed ingepakt.

Wat ik ook super vind, dat is dat ik een Chi-machine hier thuis eerst nog evn kan uitproberen.

Over service gesproken.... ? Top klasse.

Maria

Mariska Brigitta van der Willigen beoordeelde op 2018-03-26

ik ben sinds paar maanden klant en blijf bij Mani Vivendi terugkomen voor nieuwe bestellingen , alles van hun is hele goede kwaliteit , ik heb de Chimachine, detoxpleisters , Kefir , net weer Kombuchadrank besteld , schapenmat ook heerlijk , ben heel blij met hun produkten , de levering is snel en ze zijn vriendelijk en eerlijk , dat vind ik ook belangrijk, bellen me als ze een vraag hebben , en kreeg ooit nog kadootje bij een levering

Judith van der Wart beoordeelde op 2018-03-23

Prima, snelle levering, goed verpakt en zelfs nog een reactie op mijn mailtje aangaande storing bij de RABO
waarin ik mijn bezorgdheid uitte over de betaling die nu niet gelijk binnen zou komen.

Tara beoordeelde op 2018-02-23

Goede service! Ik had een schapenwollen yogamat besteld en kwam er thuis achter dat ik toch liever een maat groter wilde. Deze werd snel toegezonden, de administratieve afhandeling was ook netjes geregeld.

Maria beoordeelde op 2018-02-20

Simple ordering, fast delivery.

Astrid beoordeelde op 2018-02-13

Goede communicatie met verkoper ivm aanschaf chi vitalizer, zeer snelle levering .

Hanneke de vries beoordeelde op 2018-02-13

Snelle en correcte levering, ben benieuwd hoe de kefir zich ontwikkelt maar het ziet er goed uit

Marjolein beoordeelde op 2018-01-24

Prima service en persoonlijk contact!

Erik beoordeelde op 2018-01-11

Heerlijke kombucha besteld. Erg goede kwaliteit en snelle levering!

Zee beoordeelde op 2017-11-27

Na 18:00 besteld en de volgende dag in huis gehad. Top!

Yogapraktijk De Adempauze beoordeelde op 2017-09-21

De schapenwollen matten zijn prachtig, warm en van zeer goede kwaliteit. Voor hatha-yoga geschikt, waarbij de 3cm dikke mat vanwege de dwarse banen meer stabiliteit geeft bij staande oefeningen. 90 cm lijkt breed, maar is een voordeel bij de ontspanningsoefening. Ook een voordeel is dat ze geen schapengeur afgeven. Zeer snelle levering en een heel betrouwbaar bedrijf met vriendelijke mensen, waarbij alles met zorg geregeld wordt.

Geerten beoordeelde op 2017-09-11

Inmiddels voor de 3e x iets besteld bij Mani Vivendi. Steeds weer snel reactie, zeer vriendelijk en goed telefonisch advies. Snelle service, goede verzending, top product, uitstekend dus!

yvonne beoordeelde op 2017-08-07

Ik heb vaker producten besteld bij mani Vivendi en alles wordt altijd netjes en snel geleverd. Vind het een prettig bedrijf.

Bijnier beoordeelde op 2017-05-28

Ik heb een test besteld waarover ik aanvankelijk niet tevreden was. De test zelf was prima, maar klopte mijns inziens niet met de beschrijving op de website.

Mani Vivendi heeft mij zeer prettig te woord gestaan, waarbij het bedrijf aangaf dat het ging om een nieuw product. Naar aanleiding van mijn feedback heeft Mani Vivendi direct een aantal verbeteringen doorgevoerd en diverse zaken uitstekend teruggekoppeld naar mij. Daarnaast ben ik ook nog gecompenseerd.

Imperfecties vind je overal in de wereld, maar het verschil wordt gemaakt in hoe een bedrijf daarmee omgaat. Het siert Mani Vivendi dat ze oprecht willen dat elke klant 100% tevreden is en dat met feedback echt wat wordt gedaan, in plaats van mooie praatjes zoals je ziet bij veel (grotere) bedrijven. Als ik 6 sterren kon geven voor nazorg & garantie had ik dat aangeklikt.

Al met al kan ik niet de maximale score geven, dat doe ik uit principe alleen als alles perfect was, maar ik zou zeker opnieuw gebruik maken van deze webshop.

Jan Pieter beoordeelde op 2017-05-23

Bijzonder prettig geholpen met een bestelling die onvoorzien moest worden aangepast.
Persoonlijk contact gehad en Mani Vivendi bood een professionele oplossing in mijn voordeel.
100% tevreden met mijn bestelling en blij met een vertrouwd adres voor goede producten.

Jan Pieter

Vanheukelom Tim beoordeelde op 2017-05-18

Voor het eerst besteld bij Mani Vivendi en super tevreden! binnen een paar dagen perfect afgeleverd in belgie. Alles is zoals het moet zijn ! perfect !

Inge beoordeelde op 2017-05-09

Na een klacht over de latex-achterkant van een schapewollen mat heb ik de reacties en de service van het team van Mani Vivendi als zeer servicegericht, capabel en klantvriendelijk ervaren. De nieuwe mat werd per omgaande geleverd, wederom prima kwaliteit en ik verheug mij op vele jaren probleemlos gebruik.

Leona van der Veen beoordeelde op 2017-03-08

Yogadeken katoen is heerlijk zacht, dik, warm en groot. Zeker een aanrader! Evenals de yogamat schapenwol Bio lamellaire compartimentering, een heerlijke mat, rug blijft lekker warm op de koude grond.
Daarnaast fantastische service en advies, waarvoor nogmaals dank!

Fred Post beoordeelde op 2017-01-12

Al jaren heb ik last van netelroos zo erg dat mijn arts zei sorry ik weet het niet meer alle dermatologen gehad met crèmes en de nodige pillen niets hielp. Het ging goed en dacht na een jaar in november 2016 lekker stoppen met de Kombucha rooibos. Nou dat heb ik geweten zat helemaal onder en jeuken , dus ook flink krabben met als gevolg hou nog meer infectie plekken. Gauw naar Kees in Dronten en flessen Kombucha gehaald 2 x daags een glas neem ik. Kees zag de aandoening en zei probeer Skin Carr huidverzorging eens erbij. Dat smeer of masseer ik op mijn lichaam het verkoelt en haalt de pieken weg van het jeuken. Dus van binnen en van buiten ga ik het gevecht aan. Eindelijk vannacht weer redelijk geslapen dus volhouden en stoppen forget it.

Francoise Noblesse beoordeelde op 2016-12-21

Een mooie website met een makkelijke manier om te bestellen.
En dan komt het telefoontje, een vriendelijke stem, slechts een uurtje later. De voorraad is op, maar geen nood er is meer dan genoeg vervanging of eventueel even wachten. Samen beraadslagen we en komen tot een mooie oplossing. En warempel de volgende dag ligt het pakje voor de deur.
Dus:
* snelle levering
* vriendelijke mensen
* razendsnel contact
* en een mega fijn gevoel