De Volte 24
8252GB Dronten
+31 85 1040291

9,9

Mariska beoordeelde op 2019-06-13

Uitstekende service. De door mij bestelde pH-strips waren bij de eerste zending vermoedelijk in een postsorteermachine blijven steken, maar ik kreeg zonder problemen nieuwe strips toegestuurd.

Margriet Sistermans beoordeelde op 2019-05-29

Voor het eerst Kombucho capsules besteld, om te proberen. Na uitgebreid gegoogled te hebben kwam ik op jullie website terecht. Heel duidelijk en vertrouwen-wekkend. Snelle service en goede communicatie.De recycled verpakking was jammer genoeg tijdens het verzenden open gegaan zodat de capsules los lagen. Volgend keer beter! Als de capsules bevallen bestel ik graag opnieuw en dan een grotere hoeveelheid. Met vriendelijke groeten

Karin Stroet beoordeelde op 2019-02-22

Zojuist mijn bestelde wollen yoga mat plus tas en pluizige deken ontvangen en ben zeer tevreden. Over de overzichtelijke webshop, vriendelijkheid aan de telefoon, de beloofde levertijd, goed verpakt en prachtige spullen. Erg content met de kwaliteit, mooi afgewerkt, degelijke tas die goed past en een geweldige pluizige deken. Heel blij !

Marc De Lafonteyne beoordeelde op 2019-01-15

Perfecte service. Echt een aanrader!

Annemie Baetens beoordeelde op 2019-01-03

ik plaatste een bestelling van enkele artikelen waarbij ik oa. ph-strips bestelde : de verkoper kon opmaken uit mijn andere artikelen dat ik waarschijnlijk de verkeerde had aangeduid : dus kreeg ik telefoon om dit af te stemmen en bleek dat ik idd de verkeerde had aangeduid en ik werd verder geadviseerd zodat ik een correct assortiment besteld krijg : dit is dus service ten top en heeft mij een ontgoocheling en veel tijd en kosten van terugzenden, enz bespaard ! top ! en zeer snelle verzending ! bedankt, nogmaals.

Bart beoordeelde op 2018-12-24

Perfectie bestaat toch allang niet meer?! Nou, gezien de snelle levering, duidelijke communicatie, heldere afspraken, de levering schoon en goed verpakt én de goede service....
Ik kan alleen maar zeggen dat Mani Vivendi perfectie dicht benadert!!
Ze weten waar ze het over hebben, ze kennen wat ze verkopen en laten zien dat ze zich daarin verdiepen. Het contact is vriendelijk, echt en persoonlijk. Wat mij betreft dus allemaal pluspunten.

Rianne beoordeelde op 2018-12-18

Ben heel blij met mijn prachtige wollen yogamat. Ik had vooraf nog wat vragen en ben daarin bijzonder vriendelijk en snel geholpen!

Paula Meijer beoordeelde op 2018-11-24

Dit is de tweede keer dat ik heb iets besteld voor het maken van Kombucha.
Alles is goed verpakt (ook met Sinterklaas papier) en was snel geleverd.
Contact was uitstekend! Dank je wel!

lc bruggeman beoordeelde op 2018-11-14

Een wollen yogamat en bijhorende tas besteld. Al snel werd er diezelfde dag (zondag!) contact opgenomen over de verkeerde (te kleine) maat van de tas die ik had opgegeven. . Dat werd onmiddellijk gewijzigd. Blij met deze mat. Snelle bezorging.Kortom een pluim voor de oplettendheid van Mani Vivendi bij het verwerking van de bestelling.

Jozef loncke beoordeelde op 2018-09-23

Uitstekend tevreden . Bij bestelling had ik de levering al na 2 dagen in Belgie . De kefirkorrels vermenigvuldigden al onmiddellijk .wat een goeie kwaliteit en service

Dirk Jordaens beoordeelde op 2018-08-01

Snelle levering, verzorgd verpakt, perfect dus....

Lies beoordeelde op 2018-07-26

Prima webwinkel. Kombucha gekocht. Duidelijke gebruiksaanwijzing erbij. Ook telefonisch fijn advies gekregen. Ga zeker nog weer iets bestellen.

Erwin Penders beoordeelde op 2018-07-26

Snelle levering, prima service!

th van der Meer beoordeelde op 2018-07-15

levende kefir, goed verpakt, snel geleverd, betaalbaar

Michiel lammers beoordeelde op 2018-06-08

Supper goed mee denken in het geheel en een goed contact er over daar wordt ik blij van daar zouden veel bedrijven een voor beeld aan kunnen nemenmi

Mindy beoordeelde op 2018-05-23

Snelle en correcte levering. Nu al een aantal keren kefir gemaakt. Het ontwikkelt zich goed.

Annelies van Mullem beoordeelde op 2018-05-15

Zondag bestelling van kefir gedaan. Dezelfde dag nog reactie dat het onderweg was. Ik goede staat ontvangen. Ik ben heel tevreden.

Anneke van Schaik beoordeelde op 2018-05-04

Er is maar 1 dingetje dat tegenzit; Outlook loopt telkens vast op de mails van Mani Vivendi.
Waarschijnlijk een technisch dingetje, en ik gebruik geen Windows 10.
Verder helemaal tevreden

Reactie van Mani Vivendi:
Een vreemd en heel moeilijk te onderzoeken probleem. Van de vele duizenden bestellingen loopt bij iemand de mail vast. Heel vervelend. Ik heb de software leverancier op de hoogte gebracht. Hopelijk vinden ze het snel.

Maria beoordeelde op 2018-03-28

Sinds enkele dagen heb ik het starterspakket voor Kombucha in huis; de fles met de aftapkraan. Deze was toen niet op voorraad. Ik werd door Mani Vivendi goed op de hoogte gehouden wanneer deze geleverd zou worden. En nu was het zo ver dat ik kon gaan starten.
Maar jeetje..., wat zat ik nog met vragen. Zowel aan de telefoon als mijn vragenlijst per e-mail werden helemaal beantwoord. Wat een engelengeduld hadden ze met mij.

Enkele dagen latenrhet verwarmingsplaatje besteld. En alweer op en top alles geregeld en goed ingepakt.

Wat ik ook super vind, dat is dat ik een Chi-machine hier thuis eerst nog evn kan uitproberen.

Over service gesproken.... ? Top klasse.

Maria

Mariska Brigitta van der Willigen beoordeelde op 2018-03-26

ik ben sinds paar maanden klant en blijf bij Mani Vivendi terugkomen voor nieuwe bestellingen , alles van hun is hele goede kwaliteit , ik heb de Chimachine, detoxpleisters , Kefir , net weer Kombuchadrank besteld , schapenmat ook heerlijk , ben heel blij met hun produkten , de levering is snel en ze zijn vriendelijk en eerlijk , dat vind ik ook belangrijk, bellen me als ze een vraag hebben , en kreeg ooit nog kadootje bij een levering