Dorpsstraat 37
4569 AG Graauw
06-19568187

Raymond beoordeelde op 2017-10-03

Al meerdere malen besteld bij hun. Bij vragen werd ik altijd snel en correct geholpen. De bestellingen zijn altijd op tijd geleverd, en ook netjes verpakt! Nu zat er ook een extra cadeautje bij van hun! Erg leuk en netjes. Nog nooit problemen gehad, en ze hebben er een vaste klant bij! Echt een aanrader!

Eric Oud Ammerveld beoordeelde op 2016-11-02

Inmiddels aardig wat gekocht bij martoparts en dik tevreden over de leveringen, support en probleemafhandeling.

Daniel beoordeelde op 2016-11-02

Op vrijdag om half 5 een bestelling geplaatst, er werd 5 min naar mij gebeld of ik de spullen zaterdag al nodig had, Het liefst wel antwoordde ik. Zaterdag mocht ik het pakketje in ontvangst nemen, Zeer snelle/prettige levering.

2016