Dorpsstraat 37
4569 AG Graauw
06-19568187

KiyOh 639 9,4

Niels beoordeelde op 2019-01-10

Enorm tevreden met deze webshop! Bestellingen heb ik thuis binnen één dag, altijd netjes verstuurd en stevig verpakt. Daarnaast heeft de eigenaar verstand van zaken, en doen ze totaal niet moeilijk bij het vervangen van defecte spullen. Daarnaast is de gratis verzending vanaf €30 erg gevaarlijk voor mijn bankrekening :-)

Steven B. beoordeelde op 2017-12-31

Toen de eigenaar van Martoparts vernam dat ik een shield had besteld dat niet paste bij mijn versie van de microcontroller, werd mij - gratis - een wél werkende versie van de microcontroller toegestuurd! Dat zie ik toch weinig (web)winkels doen... Hartelijk dank daarvoor en... chapeau!

Thijs Vandevelde beoordeelde op 2017-12-29

Veruit de goedkoopste! snelle betaling en website

Raymond beoordeelde op 2017-10-03

Al meerdere malen besteld bij hun. Bij vragen werd ik altijd snel en correct geholpen. De bestellingen zijn altijd op tijd geleverd, en ook netjes verpakt! Nu zat er ook een extra cadeautje bij van hun! Erg leuk en netjes. Nog nooit problemen gehad, en ze hebben er een vaste klant bij! Echt een aanrader!

Eric Oud Ammerveld beoordeelde op 2016-11-02

Inmiddels aardig wat gekocht bij martoparts en dik tevreden over de leveringen, support en probleemafhandeling.

Daniel beoordeelde op 2016-11-02

Op vrijdag om half 5 een bestelling geplaatst, er werd 5 min naar mij gebeld of ik de spullen zaterdag al nodig had, Het liefst wel antwoordde ik. Zaterdag mocht ik het pakketje in ontvangst nemen, Zeer snelle/prettige levering.

2016