Het lidmaatschap van deze webwinkel is ingetrokken door WebwinkelKeur. Deze pagina wordt als naslag online gehouden.

Virulyweg 29H
7605AW Almelo

7,5

Anke Brandt beoordeelde op 2019-04-08

Heel tevreden

jennie Dijkstra beoordeelde op 2019-04-08

Heel tevreden ik heb donderdag besteld en kreeg zaterdag de bestelling binnen.

s alt beoordeelde op 2019-04-07

Niets besteld
en op mijn mail adres alsnog een jas gehad met een onbekende naam!
paar keer mail gestuurd voor retour adres maar niets vernomen!!
Slecht werk dit!!
iets sturen wat niet klopt

Reactie van Mashka:
Beste S alt,

U heeft degelijk wel besteld, we sturen nooit een pakket waar we geen bestelling van hebben ontvangen.
Zie onder;

Markeren als niet verzonden

Producten

Retour aanmaken

ProductnaamBedragPrijs

Modegram dames parka winterjas met bontkraag groen

Modegram · Maat: XXL · AC: Ceylin · BC: 7436952143138

Verzendnotificatie is verstuurd(automatisch)

4 APRIL 2019 OM 17:03

G. Latumahina beoordeelde op 2019-04-07

mashka ,

de enige wat je kan verbeteren is de codes optijd door geven en sneller reageren naar klanten toe

maar goede kwalitijd jas me vrouw is er blij mee

Reactie van Mashka:
Beste Iris,

U geeft zelf aan dat u op dinsdag heeft besteld maar niet aangegeven hoelaat., trouwens er wordt door geen een postbedrijf op zondagen bezorgd.
U zult uw bestelling vandaag hopelijk ontvangen, het hangt van DHL af.

P.S. we beantwoorden de mails dag en nacht, dit maakt ons geen slechte consument of wel??

Mvg,

Kim
MASHKA

Wendela Bakker beoordeelde op 2019-03-28

De levering en jas waren best goed. Maar probeer contact met jullie te krijgen. Bellen wil niet dus dan via de mail...maar nog steeds niks terug gehoord. Straks zijn de 2 weken om van retouren en dan ??? Dus zie mail graag.

Groetjes Wendela

Gina Schokker beoordeelde op 2019-03-25

Nadat eerst de jas zoek was heb ik hem toch gekregen na 2 weken helemaal happy en ze zijn erg geduldig met me geweest ik bleef maar mailen.
De jas was het wachten waard

Jennifer Haster beoordeelde op 2019-03-23

Hele mooie jas.

Corry Hellemons beoordeelde op 2019-03-23

De bestelling wordt vlug geleverd allemaal trouwens ,alleen de maten zijn niet echt Europees. alles aan de krappe kant bij ene moesten we zelf geen L maar xxl nemen. Bij de ander waren de mouwen veel te eng

Marianne beoordeelde op 2019-03-23

De jas was te klein maar zag er erg leuk uit en kwam goed en netjes verzoekt binnen. Werd keurig op de hoogte gehouden waar het pakket was en wanneer die geleverd werd.

Sandy Vullings beoordeelde op 2019-03-22

Mooie jas past perfect!

Ncj kleijzen beoordeelde op 2019-03-21

Ik heb 16-3 een jas besteld.
Het is nu de 21ste en ik heb nog niets ontvangen terwijl er een levertijd van 2 tot 3 werkdagen staat.
Ik zou graag weten waar ik aan toe ben.
Ik heb ook al een aantal keer een mail gestuurd.

Rosenberg beoordeelde op 2019-03-18

wie heeft slechte ervaring met dat slechte bedrijf jas besteld terug gestuurd op 23-2 2019
nu is het 18-3 2019 nog geen email gekregen paar keer email gestuurd waar het geld blijft .ze reageren niet ik denk dat ik ben opgelicht!!!

A.J. Engberts beoordeelde op 2019-03-18

Alles goed. Jas helaas retour.

Heidi Plasschaert beoordeelde op 2019-03-17

Op 19 februari een jas besteld en direct online betaald. Dagen later stond de jas nog steeds als status 'niet verzonden' , waarop ik een mail stuurde naar de verkoper met de vraag wanneer de jas zou verzonden worden. Hierop kreeg ik antwoord dat de jas niet meer in voorraad was. Ik heb dan gevraagd om het betaalde bedrag terug te storten op mijn rekening. Op deze vraag kreeg ik geen antwoord meer ...
Inmiddels zijn we dus een maand verder en heb ik nog steeds geen jas en ook werd het betaalde bedrag nog steeds niet teruggestort !
Deze avond nog maar eens een mail gestuurd met de vraag om terug te storten 😡
Totaal geen vertrouwen meer in deze verkoper !
Ik hou jullie op de hoogte van de (re)actie van de verkoper.

Liesbeth Marck beoordeelde op 2019-03-15

Ik heb twee jasje retour gestuurd. Nu 1,5 week verder nog niks vernomen. Het telefoonnr wat op de site staat bestaat niet. Ik wil graag mijn geld terug!
Wat ook heel vreemd is, is dat er nu een ander e-mailadres op de site staat. Ik heb nu ook naar dit adres een mail gestuurd en hoop op reactie. Ik heb mijn retourzending verzonden naar de rohofstraat.

Miranda beoordeelde op 2019-03-13

Echt super slecht!! Ik bestelde een jas op 12 februari bleek deze niet op voorraad te zijn. Na heel veel mailtjes kreeg ik eindelijk mijn geld terug, maar niet de verzendkosten. Ik ben nu een maand verder en heb nog steeds niet alles terug, de klantenservice reageert laat of helemaal niet en ik vind het echt niet normaal!! Echt triest bestel niet op deze site!!

Ella Schaap-Smits beoordeelde op 2019-03-11

Heb de verkeerde kleur jas gekregen! Hoop dat ik binnenkort de goede kleur krijg en dat mijn verzendkosten vergoed worden

E Breeschooten beoordeelde op 2019-03-07

Heel tevreden

Marja Molleman beoordeelde op 2019-03-07

Prima op tijd mooie jas

Stephanie Nagtegaal beoordeelde op 2019-03-07

Er stond als je op tijd bestelde was het met twee werkdagen in huis , vrijdag besteld en volgende donderdag pas in huis dat kan beter