Deel je ervaring
En help toekomstige klanten
Lees ervaringen
Bekijk wat andere denken

Webwinkeleigenaar? Word ook lid en verhoog uw omzet!

Het lidmaatschap van deze webwinkel is ingetrokken door WebwinkelKeur. Deze pagina wordt als naslag online gehouden.

Mashka

Virulyweg 29H
7605AW Almelo
0627892488
KvK 69914575

Geverifieerd door WebwinkelKeur

Mashka

Gemiddelde beoordeling

7,5

168 beoordelingen

Beoordeling van klanten

70%

9%

21%

2019
Mashka

Anke Brandt beoordeelde op 2019-04-08

Heel tevreden

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Mashka

jennie Dijkstra beoordeelde op 2019-04-08

Heel tevreden ik heb donderdag besteld en kreeg zaterdag de bestelling binnen.

Mashka

s alt beoordeelde op 2019-04-07

Niets besteld
en op mijn mail adres alsnog een jas gehad met een onbekende naam!
paar keer mail gestuurd voor retour adres maar niets vernomen!!
Slecht werk dit!!
iets sturen wat niet klopt


Reactie van Mashka:
Beste S alt,

U heeft degelijk wel besteld, we sturen nooit een pakket waar we geen bestelling van hebben ontvangen.
Zie onder;
AFGEROND

AANGEMAAKT OP

21 Maart 2019 om 09:41

ORDERNUMMER

ORD03310

TOTAALBEDRAG

€ 57,90

Betaling

Klarna factuur - Betaal binnen 14 dagen

€ 2,00

External invoice

3458769673526442436

ACTIEF

Verzending

Verzendkosten

€ 5,95

#SHIP03311

1 item

Markeren als niet verzonden

Producten

Retour aanmaken

ProductnaamBedragPrijs

Modegram dames parka winterjas met bontkraag groen

Modegram · Maat: XXL · AC: Ceylin · BC: 7436952143138

1 x € 49,95

€ 49,95

Details tonen

TOTAALBEDRAG

€ 57,90

Notities

NIEUWE KLANT

s alt

Gast · #85966613

 one step checkout

0652883349

sevkie50@hotmail.com

Factuur- en afleveradres

s alt
Strekel 63 
1511 KJ Oostzaan
Nederland

Klant inlichten

Klant aanpassen

Verzendnotificatie is verstuurd(automatisch)

4 APRIL 2019 OM 17:03

Mashka

G. Latumahina beoordeelde op 2019-04-07

mashka ,

de enige wat je kan verbeteren is de codes optijd door geven en sneller reageren naar klanten toe

maar goede kwalitijd jas me vrouw is er blij mee

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Mashka:
Beste Iris,

U geeft zelf aan dat u op dinsdag heeft besteld maar niet aangegeven hoelaat., trouwens er wordt door geen een postbedrijf op zondagen bezorgd.
U zult uw bestelling vandaag hopelijk ontvangen, het hangt van DHL af.

P.S. we beantwoorden de mails dag en nacht, dit maakt ons geen slechte consument of wel??

Mvg,

Kim
MASHKA
Mashka

Wendela Bakker beoordeelde op 2019-03-28

De levering en jas waren best goed. Maar probeer contact met jullie te krijgen. Bellen wil niet dus dan via de mail...maar nog steeds niks terug gehoord. Straks zijn de 2 weken om van retouren en dan ??? Dus zie mail graag.

Groetjes Wendela

Mashka

Gina Schokker beoordeelde op 2019-03-25

Nadat eerst de jas zoek was heb ik hem toch gekregen na 2 weken helemaal happy en ze zijn erg geduldig met me geweest ik bleef maar mailen.
De jas was het wachten waard

Mashka

Jennifer Haster beoordeelde op 2019-03-23

Hele mooie jas.

Mashka

Corry Hellemons beoordeelde op 2019-03-23

De bestelling wordt vlug geleverd allemaal trouwens ,alleen de maten zijn niet echt Europees. alles aan de krappe kant bij ene moesten we zelf geen L maar xxl nemen. Bij de ander waren de mouwen veel te eng

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Mashka

Marianne beoordeelde op 2019-03-23

De jas was te klein maar zag er erg leuk uit en kwam goed en netjes verzoekt binnen. Werd keurig op de hoogte gehouden waar het pakket was en wanneer die geleverd werd.

Mashka

Sandy Vullings beoordeelde op 2019-03-22

Mooie jas past perfect!

Mashka

Ncj kleijzen beoordeelde op 2019-03-21

Ik heb 16-3 een jas besteld.
Het is nu de 21ste en ik heb nog niets ontvangen terwijl er een levertijd van 2 tot 3 werkdagen staat.
Ik zou graag weten waar ik aan toe ben.
Ik heb ook al een aantal keer een mail gestuurd.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Mashka

Rosenberg beoordeelde op 2019-03-18

wie heeft slechte ervaring met dat slechte bedrijf jas besteld terug gestuurd op 23-2 2019
nu is het 18-3 2019 nog geen email gekregen paar keer email gestuurd waar het geld blijft .ze reageren niet ik denk dat ik ben opgelicht!!!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Mashka

A.J. Engberts beoordeelde op 2019-03-18

Alles goed. Jas helaas retour.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Mashka

Heidi Plasschaert beoordeelde op 2019-03-17

Op 19 februari een jas besteld en direct online betaald. Dagen later stond de jas nog steeds als status 'niet verzonden' , waarop ik een mail stuurde naar de verkoper met de vraag wanneer de jas zou verzonden worden. Hierop kreeg ik antwoord dat de jas niet meer in voorraad was. Ik heb dan gevraagd om het betaalde bedrag terug te storten op mijn rekening. Op deze vraag kreeg ik geen antwoord meer ...
Inmiddels zijn we dus een maand verder en heb ik nog steeds geen jas en ook werd het betaalde bedrag nog steeds niet teruggestort !
Deze avond nog maar eens een mail gestuurd met de vraag om terug te storten 😡
Totaal geen vertrouwen meer in deze verkoper !
Ik hou jullie op de hoogte van de (re)actie van de verkoper.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Mashka

Liesbeth Marck beoordeelde op 2019-03-15

Ik heb twee jasje retour gestuurd. Nu 1,5 week verder nog niks vernomen. Het telefoonnr wat op de site staat bestaat niet. Ik wil graag mijn geld terug!
Wat ook heel vreemd is, is dat er nu een ander e-mailadres op de site staat. Ik heb nu ook naar dit adres een mail gestuurd en hoop op reactie. Ik heb mijn retourzending verzonden naar de rohofstraat.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Mashka

Miranda beoordeelde op 2019-03-13

Echt super slecht!! Ik bestelde een jas op 12 februari bleek deze niet op voorraad te zijn. Na heel veel mailtjes kreeg ik eindelijk mijn geld terug, maar niet de verzendkosten. Ik ben nu een maand verder en heb nog steeds niet alles terug, de klantenservice reageert laat of helemaal niet en ik vind het echt niet normaal!! Echt triest bestel niet op deze site!!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Mashka

Ella Schaap-Smits beoordeelde op 2019-03-11

Heb de verkeerde kleur jas gekregen! Hoop dat ik binnenkort de goede kleur krijg en dat mijn verzendkosten vergoed worden

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Mashka

E Breeschooten beoordeelde op 2019-03-07

Heel tevreden

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Mashka

Marja Molleman beoordeelde op 2019-03-07

Prima op tijd mooie jas

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Mashka

Stephanie Nagtegaal beoordeelde op 2019-03-07

Er stond als je op tijd bestelde was het met twee werkdagen in huis , vrijdag besteld en volgende donderdag pas in huis dat kan beter

Aangezien deze webwinkel geen lid van WebwinkelKeur meer is, is het onmogelijk om nieuwe beoordelingen of een geschil te plaatsen.


Voordelen van WebwinkelKeur    Lees alle voordelen

Gecontroleerd door ons

Voordat webwinkels lid kunnen worden van WebwinkelKeur worden ze aan een strenge controle onderworpen. We controleren daarbij of het bedrijf echt bestaat, of men aan wettelijke eisen voldoet en of alle benodigde bedrijfsinformatie eenvoudig vindbaar is op de webwinkel.

Onafhankelijke bemiddeling bij geschillen

Kom je toch in een conflict met een aangesloten lid? Dan bemiddelt WebwinkelKeur gratis. We proberen daarbij snel tot een passende oplossing te komen. Lukt dat toch niet? Dan kun je het geschil voorleggen aan DigiDispuut welke tot een bindende uitspraak kan komen.

Beoordeeld door u

WebwinkelKeur combineert een keurmerk met klantbeoordelingen. Heeft u iets besteld bij een lid? Dan vragen we u vriendelijk een beoordeling achter te laten op WebwinkelKeur. Deze beoordelingen worden vervolgens publiek getoond zodat u een goed beeld krijgt van de klantenservice van onze leden.

Mystery shopper controles

Periodiek controleert WebwinkelKeur haar leden door zich voor te doen als een klant. Deze mysteryshoppers beoordelen vervolgens het contact met de webwinkel. Het resultaat daarvan wordt publiek getoond zodat u de betrouwbaarheid van de webwinkel kunt inzien.

Onafhankelijk en non-profit

Stichting WebwinkelKeur is geheel onafhankelijk en heeft geen winstoogmerk. Ons doel is het winkelen op internet veiliger te maken. We vragen geen hoge vergoeding aan onze leden, zodat elke webwinkel lid kan worden. We zijn daarbij zowel een aanspreekpunt voor de webwinkels als voor de consument.

Bent u een webwinkel eigenaar?

Word dan lid van WebwinkelKeur.

Verhoog uw omzet met ons keurmerk + klantbeoordelingen. Voor lidmaatschap betaalt u slechts een klein bedrag per maand.