Graaf hendrickstraat 5a2
4651TB Steenbergen

Anoniem beoordeelde op 2019-06-25

Anoniem beoordeelde op 2019-06-25

Wesley beoordeelde op 2019-06-24

Ik ben super goed geholpen!

Rene lambrechts beoordeelde op 2019-06-24

Heel tevreden over deze webshop. Binnekort eens naar de winkel zelf toe gaan denk ik

Ruud van der Wees beoordeelde op 2019-06-24

Product geleverd zoals beloofd. Prima, snelle service!

Erik hietbrink beoordeelde op 2019-06-23

Perfecte service gewoon zo als het er staat binnen 24 uur geleverd

Willem de Koning beoordeelde op 2019-06-23

Snelle levering en een bericht dat het als brievenbus zending is verstuurd zodat ik er niet voor thuis hoefde te blijven. TOP. 👍

Anoniem beoordeelde op 2019-06-23

Anoniem beoordeelde op 2019-06-23

Dominique beoordeelde op 2019-06-23

Zeer goeie dartshop geen enkel probleem, zeer betrouwbaar

ricardo van der stam beoordeelde op 2019-06-22

Top zaak meer heb ik niet te zeggen

Mario beoordeelde op 2019-06-21

Super service! Klein foutje gemaakt met orderpicken maar dit wordt netjes gecompenseerd. Zeker aan te raden webshop!

H.f.v.d.Vegte beoordeelde op 2019-06-21

Snel en korrect afgehandeld

P vd velden beoordeelde op 2019-06-21

Wordt netjes gebeld dat de bestelling die ik gemaakt heb ook klopte en dat ie de bus op ging

Jeffrey beoordeelde op 2019-06-21

Top service, echt een aanrader voor al je dart spullen 👍🎯

Anoniem beoordeelde op 2019-06-21