Graaf hendrickstraat 5a2
4651TB Steenbergen

Fokko beoordeelde op 2019-04-19

Mijn menig is reeds bekend bij hun

herve sadones beoordeelde op 2019-04-19

correcte leuke shop, vlugge levering, veel mooie dartspullen.

De Keyser Jean-Paul. beoordeelde op 2019-04-18

Bestelling niet in voorraad,dezelfde dag telefoontje gehad dat het een paar dagen extra zou duren,vond ik zeer netjes.enkele dagen later weer een telefoontje dat er een bepaald onderdeel van deze bestelling ook niet op voorraad was,vond ik wel een beetje raar want dit hadden ze eigenlijk de eerste keer al kunnen vaststellen,maar dit hebben ze ruimschoots goed gemaakt door er wat extra's bij te voegen.Ik ben een zeer tevreden klant en raad iedereen aan om gebruik te maken van hun diensten.

Anoniem beoordeelde op 2019-04-18

Anoniem beoordeelde op 2019-04-18

Anoniem beoordeelde op 2019-04-16

Ramon beoordeelde op 2019-04-15

Ik kreeg meteen een telefoontje dat ze niet in voorraad waren erg netjes. Echter bij binnen komst bleek er een setje erg los te zitten. Hierbij krijg ik een nieuw setje opgestuurd. Goed opgelost naar wens!

Anoniem beoordeelde op 2019-04-14

jelle beoordeelde op 2019-04-14

gewoon super! altijd goed geregeld

Frederik beoordeelde op 2019-04-14

Prima prijs, prima levering, prima product

john beoordeelde op 2019-04-13

uitstekende service met altijd wel korting

Theo Meuldijk beoordeelde op 2019-04-13

Super winkel. Ze hebben van alles. Snelle levertijd. Over zichtelijk. En behulpzaam.
Aanrader

Anoniem beoordeelde op 2019-04-12