Graaf hendrickstraat 5a2
4651TB Steenbergen

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Google Plus/Places - 8,6

Fokko beoordeelde op 2017-11-08

Top zaak goede service en een hele snelle levering

Bruno Brants beoordeelde op 2017-11-08

Snelle levering naar klant
Niets op aan te merken

Jeroen beoordeelde op 2017-11-08

Goed advies en nemen de tijd voor je in de winkel. Ook online snelle en goede service en heel veel uit voorraad leverbaar.

Marco Kolijn beoordeelde op 2017-11-07

Snelle service en professioneel advies. Hier werken mensen met verstand van darten.