Graaf hendrickstraat 5a2
4651TB Steenbergen

Ed Perdijk beoordeelde op 2018-04-08

Werd heel fijn geholpen en werd goed uitgelegd.
Wat je het best kan gebruiken

A. beoordeelde op 2018-04-06

Producten waren helaas verkeerd geleverd en de juiste waren niet op voorraad.
Op de webshop communiceert het bedrijf dat ze bij niet-voorradige producten een levertijd van 3-4 dagen hanteren en dat de klant een persoonlijk bericht krijgt indien dit zich voordoet. Dit is helaas niet het geval geweest bij mij.

Vandaag heeft echter de eigenaar mij gebeld en laten weten dat het geld van de niet voorradige producten teruggestort zal worden. Tevens worden de wel voorradige producten alsnog toegestuurd en indien de niet te leveren producten voorradig zijn worden deze kosteloos nageleverd.
De service, toewijding en klantvriendelijkheid in het gesprek met de eigenaar heeft voor mij voorgaande tekortkomingen meer dan goed gemaakt!

Kelber Marc beoordeelde op 2018-04-03

Vandaag langs geweest. Prachtige shop, breed assortiment, deskundige uitleg. Top gasten, uitstekende service, geen enkele vraag is teveel!!!!!!
Uitgebreide mogelijkheid om darts te testen, de Max.
En bovenal gemoedelijke familiale sfeer bij een aangeboden koffie.
Aanrader aan iedereen die darts liefhebber is om langs te gaan.
TOP TOP TOP

Dave arnswald beoordeelde op 2018-01-03

Mooie winkel heel veel keuze
Zeer uitgebreid assortiment
Klant vriendelijke service
Is een van de betere dart winkels in nederland ik raad iedereen die darter is gewoon is langs te gaan
Zeker de moeite waard

Bas beoordeelde op 2017-12-22

Het nieuwe shirt van Phil Taylor besteld.
Gelijk contact gehad via whatsapp dat het pakketje de dag erna gelijk werd verstuurd.
Top dus !

Fokko beoordeelde op 2017-11-08

Top zaak goede service en een hele snelle levering

Bruno Brants beoordeelde op 2017-11-08

Snelle levering naar klant
Niets op aan te merken

Jeroen beoordeelde op 2017-11-08

Goed advies en nemen de tijd voor je in de winkel. Ook online snelle en goede service en heel veel uit voorraad leverbaar.

Marco Kolijn beoordeelde op 2017-11-07

Snelle service en professioneel advies. Hier werken mensen met verstand van darten.