Holysingel 114
3136LD Vlaardingen

Harry Rademaker beoordeelde op 2018-11-18

De antenne met de router geven een prima signaal. Een aanrader voor gebieden met een matig roaming signaal!

F van der Wielen beoordeelde op 2018-11-18

Mijn vragen over het artikel zijn beantwoord zoals was afgesproken daarna heb ik het artikel besteld en werdt het twee dagen later afgeleverd.

Bob Roessink beoordeelde op 2018-11-13

Goed meegedacht, snel geleverd!

Yves Liesenborghs beoordeelde op 2018-11-13

snelle levering, no fuss, direct factuur

Anuschka Groot beoordeelde op 2018-11-12

duidelijke website, snel en goed geleverd.

Robert van Koiij beoordeelde op 2018-11-10

De levering van de Sonim XP8 ging vlot en goed nu nog afwachting op de beloofde SD card ,als ik die binnen heb ben ik zeer tevreden over MediaWinkel.eu.

Rene Verschuuren beoordeelde op 2018-11-05

bet Bestelproces is makkelijk en feilloos .
De bestelling is snel geleverd

Loraine Bladergroen beoordeelde op 2018-11-04

Snel en goedkoop

Frederic Logghe beoordeelde op 2018-11-02

Werd vlot geleverd en de inhoud was wat op de website stond. Zo zou het altijd moeten zijn. Super!

Soner Kayan beoordeelde op 2018-11-01

n.v.t.

Shane Gerke beoordeelde op 2018-10-31

Goed en snel geleverd

Guido Vermesen beoordeelde op 2018-10-29

Snelle levering en correcte afhandeling !

Richard Sterkman beoordeelde op 2018-10-28

Zeer tevreden. Bestelde telefoon volgende dag in huis.

Wouter van Os beoordeelde op 2018-10-26

Afspraak m.b.t. volgende dag bezorging niet nagekomen.

Helaas is de verkregen reactie niet juist. Het pakket is niet bij mij thuis bezorgd en ook geen poging gedaan van. Ik heb de bestelling geplaatst op 23 oktober, rond 13:45. Even later kreeg ik een PostNL link, waarbij 24 oktober aan het einde van de dag pas kwam te staan dat de bestelling bij PostNL was. Toen heb ik direct aangegeven (dat kan pas als de bestelling bij PostNL is) dat ik hem wil afhalen bij een PostNL locatie. Toen gaven ze aan dat sowieso de bezorgdatum pas 25 oktober was. Toen ik het gewijzigd had naar PostNL lag hij op die locatie vanaf 25 oktober. Oftewel: 24 oktober had hij bezorgd moeten worden, maar dat was pas 25 oktober.

Reactie van MediaWinkel.eu:
Beste Wouter, zoals eerder vermeld ligt het pakket klaar om afgehaald te worden. en was het gewoon bezorgt geweest op de 24e, als u geen wijzigingen had toegepast bij Postnl.

Jan Bolhuis beoordeelde op 2018-10-25

Vrij snel na de geplaatste bestelling werd ik telefonisch geïnformeerd over het feit dat 1 artikel niet direct op voorraad was waarbij ik het voorstel kreeg om het bedoelde artikel na te sturen en de overige artikelen direct. Omdat ik het niet direct nodig had, heb ik aangegeven om te wachten tot alles compleet zou zijn om het vervolgens daarna in één keer te ontvangen. Zeer tevreden dus.

mj jong beoordeelde op 2018-10-25

Snel en netjes af geleverd

M. van der Kreke beoordeelde op 2018-10-22

Netjes dat er gebeld is dat de levering een dag later werd.

Jos Stevens beoordeelde op 2018-10-22

snelle levering

Werner Bax beoordeelde op 2018-10-20

Onmiddellijke toelevering van de bestelde goederen. Snelle communicatie bij vragen.
Indien bepaalde artikels in backorder komen te staan word er hierover correct gecommuniceerd.
Zelfs telefonisch contact om te informeren of het wenselijk was om gegroepeerd te leveren, of toch liever apart (sneller).
Producten in goede staat ontvangen.

Alex Phaff beoordeelde op 2018-10-19

alles conform plan en voorstel