Holysingel 114
3136LD Vlaardingen

Sander Schonewille beoordeelde op 2017-12-17

Zeer tevreden, gebeld over korting met grotere aantallen werdt direct op geantwoord en geregeld 1 dag na mijn bestelling geleverd :D

Steven Goossens beoordeelde op 2017-12-17

Goede service en persoonlijke ondersteuning in de winkel Eindhoven en de levering via de website is volgens de verwachtingen op tijd geleverd.

Marc Krull beoordeelde op 2017-12-16

Goede communicatie over de levering

Lars Peeters beoordeelde op 2017-12-15

Apparaat deed het niet meer( zat in de garantie) , heb ook keurig een nieuwe gekregen .
Zeer snel antwoord per mail om alles op te lossen

Dick Voortman beoordeelde op 2017-12-13

Prima, zondag nog gebeld of het nog een andere kleur mocht zijn en maandag al thuis ontvangen. Aftersales en bereikbaarhei ook prima.

Jack van Holland beoordeelde op 2017-12-12

Snelle en correcte levering.

Y.A. Buter beoordeelde op 2017-12-09

Ben blij met snelle levering en schappelijke prijs

Toine Spierings beoordeelde op 2017-12-05

Snel, correct en geen problemen.

Hans Zijderveld beoordeelde op 2017-12-01

Snel en goed.

Jos Kirstein beoordeelde op 2017-11-30

Bij het zoeken op het internet deze webwinkel gevonden , goedkoper , en uitstekende service. Besteld volgende dag in huis.!

Martin Hoekman beoordeelde op 2017-11-30

Ik ben blij met de MIFI en deze werkt prima. Had op jullie site alleen een witte aangevinkt en heb een zwarte gekregen. Op zich geen ramp maar willen jullie daar in het vervolg aandacht aanbesteden.
gr Martin Hoekman

jj Das beoordeelde op 2017-11-30

Appataat wetkt nort onfer window 10 handleiding nep. Upgrade een woud van reclamr voor 20 terugzende de moeite net. Depictogrammen ban programma te klein.

Daniël Dudok beoordeelde op 2017-11-29

Alleen naar lovende woorden. Snelle service. Bij jullie is klant koning

Remco Neggers beoordeelde op 2017-11-27

Zeer tevreden, product was de eerst volgende werkdag al binnen, ook was het pakket goed ingepakt, daar kunnen andere webshops nog wat van leren. Mvrg Remco Neggers

Jusley Djermor beoordeelde op 2017-11-27

Prima snelle levering!

Bas Hendriks beoordeelde op 2017-11-26

Goed opweegt geholpen omdat Lowrance een vervangend artikel in het assortiment heeft gekomen.... daarbij ook nog advies voor een overig onderdeel wat ik zocht... en binnen no time thuis bezorgd met een mooie aanbieding. Helemaal top

Koen beoordeelde op 2017-11-23

Je wordt goed op de hoogte gehouden van de status van de bestelling, snelle levering.

Marcel Jongkind beoordeelde op 2017-11-21

Juiste product, snel gekeverd

Stef Hanne beoordeelde op 2017-11-20

Perfect op de aangegeven tijd aangeleverd, en accurate informatie via mail over status pakket.
Ook zeer tevreden met het artikel dat volledig aan de verwachtingen voldoet.

Daniël Dudok beoordeelde op 2017-11-17

Zeer snelle levering. Goed verpakt!