Holysingel 114
3136LD Vlaardingen

Pam Rombout beoordeelde op 2018-07-17

Product was snel verzonden l. Helaas door een fout van de post NL was mijn pakket zoek. Heb contact gehad met de klantenservice van webwinkel.eu en werd snel en goed geholpen. Ondertussen mijn pakket binnen en het product is top!!

Herman de Bruin beoordeelde op 2018-07-13

Op tijd en volgens afspraak geleverd

Nicolas Haelterman beoordeelde op 2018-07-13

Goed, Ben globaal tevreden, maar met één tekortkomen. Ik kon mijn pakket niet opvolgen, en wist dus niet wanneer het geleverd ging worden. Dit is een hoogst belangrijk punt voor mij.

Willem Braat beoordeelde op 2018-07-13

Heel tevreden. Product was helaas niet meer op voorraad, maar Hans heeft alles uit de kast getrokken om er eentje te pakken te krijgen.
Niet direct gelukt, maar toch nog redelijk vlot!

Keyyzman beoordeelde op 2018-07-12

Voor het eerst iets besteld bij MediaWinkel.eu. Scherpe prijs, volgende dag geleverd. Er ontbrak 1 artikel, maar dat is direct en zonder mopperen nagestuurd. Iedereen kan een foutje maken, maar hoe je dat vervolgens oplost bepaalt of je een goede webshop bent en onderscheidt je van de rest. Zeer tevreden dus.

Willem Strolenberg beoordeelde op 2018-07-12

Snel geleverd, niks op aan te merken

Annita Blom beoordeelde op 2018-07-09

Voor het eerst wat bij jullie gekocht. Duidelijke site, scherp geprijsd en snel geleverd. Goed in orde dus.

S Kempenaar beoordeelde op 2018-07-09

Perfecte en snelle levering. Geleverd binnen enkele dagen zoals ook op de site staat.

Gerwin Vink beoordeelde op 2018-07-07

Zeer snel geleverd zeer behulpzaam toppie

Wim Den Ambtman beoordeelde op 2018-07-03

Het product heel snel bezorgd.

Stefano Colabella beoordeelde op 2018-07-02

Heel tevreden

r.j van dijk beoordeelde op 2018-07-01

heel tevreden

Jan de Haan beoordeelde op 2018-07-01

Perfecte afhandeling

Marijke Van der Veen beoordeelde op 2018-06-30

Ik zocht een Garmin Glo die nergens meer verkrijgbaar was. Ook bij Mediawinkel niet op voorraad. Na mailcontact is het toch gelukt een exemplaar te vinden. Topservice!

gerard SCHREUDERS beoordeelde op 2018-06-28

ik heb het nog steeds niet binnen

Reactie van MediaWinkel.eu:
Beste Gerard, hij is ook nog niet verzonden de levertijd is iets langer dan normaal gesproken. excuus voor de vertraging.

Mark Botman beoordeelde op 2018-06-25

Snel verstuurd

Pedro Willems beoordeelde op 2018-06-22

Snelle en goede service top

Neth Yo beoordeelde op 2018-06-21

Heel snel verzonden, goed product.
Ik bestel nogmaals hier.

Lars Wendt beoordeelde op 2018-06-21

Perfect, super fast delivery to Germany,
Order on Sunday evening and got it on Wednesday midday !

Thanks alot, Thank you so much !!!

WJ De Jong beoordeelde op 2018-06-21

Snel en netjes afgeleverd