Holysingel 114
3136LD Vlaardingen

Ali beoordeelde op 2019-07-14

Super snel verzonden. Helaas geen track & trace ontvangen waardoor ik niet thuis was om het pakketje in ontvangst te nemen, maar dat mag de pret niet drukken.

Ron Verbeek beoordeelde op 2019-07-13

Goed verpakt en goed ontvangen

Paul Overmars beoordeelde op 2019-07-11

Goede begeleiding via de telefoon door Hans. Dat bevordert klantenbinding.

Michel Schouten beoordeelde op 2019-07-07

Prima snel en netjes

F. van der Kooi beoordeelde op 2019-07-07

...snelle levering en na installatie goed werken zonder problemen.

Timo De Graaf beoordeelde op 2019-07-04

Pakket gelukkig op tijd binnen, bedankt

Reactie van MediaWinkel.eu:
Beste Timo,

Ik zie net dat het pakketje bij je buren zorgt is en dat je gewoon kan beschikken over je fishfinder.
Prettige visreis toegewenst

Johnny Hulst beoordeelde op 2019-07-04

kreeg bij de bestelling een USA stroom adapter (120volt) na contact een x bedrag gecrediteerd gekregen, waarvan ik zelf een europeese voeding heb besteld.

Erwin Boers beoordeelde op 2019-07-01

Snelle en goede service en zeer snelle levering!

Walter van Tienen beoordeelde op 2019-07-01

Goede service en vlot contact bij de bestelling van mijn elektronisch kompas; oplossingsgericht advies. Top!

Will van den Heuvel beoordeelde op 2019-07-01

Humminbird besteld, die zou binnen 5-10 dagen geleverd worden. Omdat de levering uit Amerika moest komen was de Humminbird niet op tijd binnen. Aanbod van Hans om hem naar een ander adres te sturen, zodat we er toch tijdens onze vaarvakantie gebruik van konden maken. Als pleister op de wonde gaf hij ons hiervoor een cover voor de humminbird. Super service, bedankt Hans

Peter Doyle beoordeelde op 2019-06-29

Na tientallen orders te hebben geplaatst in je internet leven, begin je te merken al tijdens en net na de bestelling of een bedrijf in order is of niet. Bij deze bedrijf merk je dat WEL! PRIMA in orde.
Vlot en snel met voldoende info. Prijzen zijn concurerend ook. Mooi ervaring na wat mindere bestellingen elders.

Danny van der stuyft beoordeelde op 2019-06-27

Dank u

michael venturi beoordeelde op 2019-06-26

Heel tevreden , donderdagavond besteld en maandagmorgen geleverd . top

Thijs Merk beoordeelde op 2019-06-23

Geleverd in aangekondigde tijd, erg blij mee.
Kunnen veel webwinkels nog iets van leren!

Wim Vos beoordeelde op 2019-06-23

Ik ben tevreden over de levering. Ik vind alleen dat er niet goed wordt asngegeven voorxeelke trackers de kssrt is. Daardoor kun je niet goed de juiste keuze maken. Ben benieuwd hoe snel men reageert op mijn reactie

yves vanwynsberghe beoordeelde op 2019-06-23

Zoals bij de vorige bestelling alles vlot en vlekkeloos verlopen.

Pieter Heijbroek beoordeelde op 2019-06-23

Ik krijg 6 mails voor 1 bestellinkje. Dat is wel erg veel.
Bestelling is verder prima geleverd

Margriet beoordeelde op 2019-06-22

Snelle levering en goede berichtgeving omtrent status levering.

Chris Knepper beoordeelde op 2019-06-20

goede service en optijd geleverd 👍

Evert de Goede beoordeelde op 2019-06-20

Goede service en scherpe prijzen!