Holysingel 114
3136LD Vlaardingen

Melvin Janse beoordeelde op 2017-10-22

Super snelle service!! Binnen 2 dagen had ik mijn fishfinder en kon toch fijn vissen in het weekend met mijn nieuwe Finder 👌top!!

Sander Schonewille beoordeelde op 2017-10-22

Goede service alleen 1 probleemje gehad met de levering.. waardoor hij een dagje later kwam..

Cornelis de Bruin beoordeelde op 2017-10-22

Gewoon zo het hoort.

Bertus van Elburg beoordeelde op 2017-10-22

No problem. Zo hoort het. 👍

Ruud Biddinghuizen beoordeelde op 2017-10-21

Goede antwoorden op vragen gehad. Produkt werd snel en in goede verpakking toegezonden. Prima!

ursula beoordeelde op 2017-10-16

Snelle levering, volgende dag. Goed verpakt en zending te volgen.

J. den Hartog beoordeelde op 2017-10-16

Vrijdagavond besteld, zaterdag al in huis. Maandag voor nog een vraag even telefonisch contact gehad met de klantenservice, keurig en netjes mijn vraag beantwoord, soms moet men dat nog even navragen. Was hier niet aan de orde. Ik ben zeer tevreden.

Darren Arnell beoordeelde op 2017-10-16

Snelle levering. Geen problemen.

Paula Fikkert beoordeelde op 2017-10-16

Snel geleverd, goede prijs-kwaliteit

Eric Goossen beoordeelde op 2017-10-14

Duidelijk snel en goed geprijsd. Prima on-line winkel.

Rene Veltman beoordeelde op 2017-10-13

Snel en attent.
Direct na mijn bestelling werd ik gebeld met de mededeling dat wat ik wilde hebben niet in die kleur meer geleverd kon worden en is in overleg omgezet in andere kleur.

Frans Heemskerk beoordeelde op 2017-10-13

Snelle levering, TOP!!!!

L Pronk beoordeelde op 2017-10-12

Gister besteld vandaag/vanmorgen al in huis top.

Zoran Arizanovski beoordeelde op 2017-10-11

Top

MARIE VAN DER STRAETEN NV beoordeelde op 2017-10-01

vlotte verwerking van bestelling

Rene beoordeelde op 2017-10-01

Zeer goede service.

Ik wilde een dieptemeter bestellen en had daar ook nog vragen over, deze werden in alle rust beantwoord aan de telefoon.
Na die verkregen info, heb ik het item besteld. Niet veel later kreeg ik telefoon van hen, om te vertellen dat het artikel uit was verkocht en dat dat bepaalde model niet meer leverbaar zou zijn ivm een nieuw model dat op de markt zou komen, maar hij zijn best zou doen om hem toch nog te leveren met opgave van de te verwachten levertijd. Een weekje later kreeg ik bericht via de mail dat hij hem op de post had gedaan en de volgende dag had ik hem in huis.

Al met al goede persoonlijke service en scherpe prijzen.
Ga zo door!

J de Jonge beoordeelde op 2017-09-23

Goede elektroniche communicatie pakket komt met DHL gewoon super

Michael Kasper beoordeelde op 2017-09-22

Very fast delivery and quick answers to my inquiries.

Wilfried De Visscher beoordeelde op 2017-09-21

Supersnel geleverd , zonder problemen .

Jéssica Mosqueira Almeida beoordeelde op 2017-09-21

Great store. They answered an email really quick (within 30 minutes). Very please with the store. Will definitely buy again.