Holysingel 114
3136LD Vlaardingen

Geverifieerd adres Duidelijk retourbeleid Binnen 14 dagen geld terug Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen

sandra v noordenne beoordeelde op 2017-08-17

Ben er erg blij mee is precies zoals ik dacht dat het was

Bas Bel beoordeelde op 2017-08-17

Snelle levering en beantwoording vragen vooraf!

arno van bavel beoordeelde op 2017-08-12

prima service, snel, juist, kwaliteit.

Mamadou Ouedraogo beoordeelde op 2017-08-10

Excellent

Patrick Leenaerts beoordeelde op 2017-08-09

Snelle levering en verzending ook naar België

Fatih beoordeelde op 2017-08-08

Zeer tevreden! Product ondanks het product in het weekend was besteld, toch snel ontvangen. Daarnaast worden de vragen zeer snel beantwoord. Top service!

Peter EIER beoordeelde op 2017-08-08

Heel goede ervaringen met deze webshop, aanrader.

joppert harkema beoordeelde op 2017-08-04

Ik heb een setje oordopjes besteld en ik verwachtte dat die twee dagen later aankwamen maar de volgende dag lagen ze al in de brievenbus. Ik werd goed op de hoogte gehouden met de status van de bestelling.

Timo Meulenbrug beoordeelde op 2017-08-03

Ik had een bestelling geplaatst, het ging om in ear headphones van audio fly. Zeer snelle reactie op mijn bestelling maar de verzending liet op zich wachten. Ik kreeg bericht dat het z.s.m. verzonden zou worden na mijn bestelling en dat er wanneer het verzonden zou worden, nog een mail werd gestuurd met een eventuele track en trace code.
Deze liet ook op zichzelf wachten dmv boven staande. Na enkele dagen wachten kreeg ik een mail van een medewerker van mediawinkel met excuses. Hier was ik heel blij mee, en wist ik waar ik aan toe was. Daarna liep alles vlekkeloos en is mijn bestelling aangekomen in perfecte staat. Ik ben super blij!
Zou ik nog een keer bij mediawinkel bestellen? Zeker weten! Ik raad het iedereen aan.

Berend de Bie beoordeelde op 2017-08-01

zeer tevreden. Om 5 uur 's middags bestellen en voor zessen verzonden. Uitstekende service!!

Stan Bierhof beoordeelde op 2017-07-27

Ik heb iso 600 eartips besteld alleen ze zijn tegroot had dus blijkbaar de kleinste maat moeten hebben in plaats van standaard maat m.
Bezorging had ik maandag verwacht maar dat werd dinsdag helaas.

Reactie van MediaWinkel.eu:
Beste Stan, je had bij je bestelling kunnen aangeven dat je een andere maat wenste te hebben. Alleen kan je er pas achter komen als je bekent bent met het product welke maat de goede is. Ik heb er nog geen oplossing voor hoe je dit zou moeten meten!

levi van dijk beoordeelde op 2017-07-20

Persoonlijk op de hoogte gehouden en dat bevalt prima ! Goed advies gehad!

Gradus Boerhof beoordeelde op 2017-07-16

Super snelle levering en goed verpakt.
Wat minstens zo belangrijk is het was niet duur en geen verzendkosten.

Willy JANSEN beoordeelde op 2017-07-07

Ben zeer tevreden netjes geholpen met vragen die ik had over het product wat ik wilde kopen .

Jeroen Van Broekhoven beoordeelde op 2017-07-07

Super ervaring en super service tav mijn aangeschafte deeper pro, een van de medewerkers belde mij een uur na bestelling op dat ik de houder er bij had kunnen krijgen voor het zelfde geld ! Ik kreeg deze dan ook alsnog kosten loos nagestuurd,. Applaus voor de service !!!!

Niels Valk beoordeelde op 2017-07-07

Tevreden klant, snelle service

Michel Sarolea beoordeelde op 2017-07-07

Zeer snelle actie en levering, ook vriendelijk!

Teunis van den Haak beoordeelde op 2017-06-30

Correcte afwerking van de bestelling en de levering was op tijd, conform afspraak.

Mark Vd Burgt beoordeelde op 2017-06-30

Super snel bezorgd 😁

Henk beoordeelde op 2017-06-30

Snel geleverd, prima apparaat en goede prijs! Dat is wat de consument wil.