Absalon 4
1906JA Limmen

Ferdinand beoordeelde op 2018-01-10

Prima service, snel geleverd en super mediabox. Bedankt jongens.

Gitta de heer beoordeelde op 2017-05-24

Heb net 1 dag de h96pro binnen. Deze overtreft echt de verwachtingen. Heel blij mee, Super bedankt.

Christiaan Beerd beoordeelde op 2017-05-15

1 dag te laat geleverd, maar zeer tevreden over de mediaspeler.

Vlave beoordeelde op 2017-05-15

Ik had de a95x besteld. Het werkt maar had achteraf liever de pro versie genomen. Soms is het erg traag. Maar goed, ik kan wel alles kijken.

Nicole beoordeelde op 2017-05-12

Vandaag de t95n pro ontvangen. Zelf even snel de kaosbox skin geinstalleerd. Alles is duidelijk en de media speler is lekker snel. Ga deze zeker aanraden

Willem de Bree beoordeelde op 2017-05-12

Rind tien uur besteld, volgende dag binnen. Handleiding is kort, maar wel handig, verder genoeg te vinden op internet.
Hebben de mediabox nu een week en zijn zeer tevreden.

Bedankt.

Bertje82 beoordeelde op 2017-04-26

Op asvies van een vriend de t95n pro besteld samen met de mx3. Zeker geen spijt van. Werkt heel soepel en geluidloos. Top

Guido beoordeelde op 2017-04-25

T95n besteld. Erg blij mee. En razendsnel geleverd. Bedankt.