Nieuwe Hemweg 7P
1013BG Amsterdam
0619886410

8,7

Eric Chan beoordeelde op 2018-12-11

Snelle aflevering. Originele MAG producten. Zeker een aanrader wanneer er zoveel klonen in omloop zijn

Erik clappers beoordeelde op 2018-12-10

Goede uitleg en service

Iwona Mensink beoordeelde op 2018-12-09

Ik ben echt blij. Bedankt.

Margit Schorn beoordeelde op 2018-12-09

Prima ervaring. Een dag later maar uitstekende communicatie, dus ik was erop voorbereid. Dank jullie wel voor de medewerking. Ga zo door!

Luc Stickers beoordeelde op 2018-12-06

Zeer snelle levering . Mijn zoon gaat blij zijn als hij zijn kerstcadeau opendoet .
Dank je .

Aad Vonk Otten beoordeelde op 2018-12-03

Snelle levering goed product maar wanneer alle pasjes er in zitten (5), dan sluit hij niet meer zo goed.

Andre Reefs beoordeelde op 2018-12-01

Langzame levering ,geen track & trace code .Na 4 dagen wachten nog steeds niks ontvangen.

pieter verweij beoordeelde op 2018-11-30

goede kwaliteit en snel geleverd

jjhm habraken beoordeelde op 2018-11-30

Snel en prima geleverd door de Mediakoning, echter de post nl laat te wensen over niet op tijd kunnen leveren door black friday .

Rob Kooiman beoordeelde op 2018-11-27

zeer goed geholpen , ben toch niet helemaal tevreden met mijn box , dus vanmiddag ga ik hem omruilen

dat is allemaal geen probleem

Maarten Reems beoordeelde op 2018-11-26

Vrijdagavond besteld en zaterdag ochtend in huis, fantastisch!

rosina bevilacqua beoordeelde op 2018-11-17

super goede service

M beoordeelde op 2018-11-13

Een snelle levering en het product was goed verpakt om schade tijdens het vervoeren te voorkomen

Yvette van Brakel beoordeelde op 2018-11-12

Super snel geleverd. Goede omschrijving van het apparaat. Als ik nog eens iets moet bestellen dan zeker hier

Dhr van Ooijen beoordeelde op 2018-11-12

Prima levering.

C Mol beoordeelde op 2018-11-11

Heel tevreden had het Produkt de volgende al in huis

Kris Poelmans beoordeelde op 2018-11-09

Goede informatie op de site, vlotte levering.

Anoniem beoordeelde op 2018-11-05

Top gasten daar!