Nieuwe Hemweg 7P

Leolina Rodrigues de Oliveira beoordeelde op 2019-06-15

Nedim Ayvaz beoordeelde op 2019-06-15

Geen problemen gehad.

Ivo van Gent beoordeelde op 2019-06-10

Zeer snelle levering. Zelfs op zaterdag.
En goed product.

Jacco De jong beoordeelde op 2019-06-10

Prima prijs kwaliteit.
Hoop lang plezier te hebben van dit slangetje

Roel Dijkstra beoordeelde op 2019-06-10

Geleverd zoals aangegeven

Dennis van der Velden beoordeelde op 2019-06-10

er3r4r

Gijs beoordeelde op 2019-06-06

De doos van de verpakking was helemaal open en vandaag voor .... besteld is een zeepbel. Mooie woorden maar niet waar. De mailconversatie hierover was ook kort maar krachtig zal ik maar zeggen.

De producten werken echter wel naar wens. Dat is een pluspunt. Al met al wel tevreden maar de klantenservice kan beter.

Hendrik Rodermond beoordeelde op 2019-06-06

Goede levering
Goede beschrijving product

Liban mahamud beoordeelde op 2019-06-03

Ik ben tevreden

H. Zomer beoordeelde op 2019-06-01

De bestelling is volgens afspraak geleverd en was goed verpakt. Een van de 2 Amiko's lijkt al eerder uit de doos te zijn gehaald want folie en dergelijke waren al los geweest. Ook is niet het model geleverd welke het zou moeten zijn. De specificaties verwijzen naar een Amiko A5 OTT 5G welke voorzien is van onder andere dual WIFI en 2GB DDR3 geheugen. Dit is bij dit exemplaar helaas niet het geval. Hierover telefonisch contact opgenomen en helaas werd het eerst ontkent wat ik jammer vindt. Uiteindelijk kon ik ze terugsturen en zou ik mijn geld terug kunnen krijgen en men zou kijken of ze deze wel konden leveren. In eerste instantie werd aangegeven dat dit model nog niet leverbaar was maar deze wordt door een aantal webshops gewoon uitgeleverd. Nu houd ik deze gewoon maar wil ook alsnog het juiste model ook aanschaffen. Dus ben benieuwd of ik er nog wat over ga horen.

Yvonne Rijneveld beoordeelde op 2019-05-31

Prima verzorgd!!

Mg Ettekoven beoordeelde op 2019-05-30

Bestelling geplaats volgende dag in huis

Henri Selles beoordeelde op 2019-05-30

Echt een aanrader

RvM beoordeelde op 2019-05-27

super snelle levering!

Esmée Uneputty beoordeelde op 2019-05-26

Service was niks op aan te merken. Het product, ik had een tuinslang besteld van 30 meter / 100 voet. Dit staat ook met koeienletters op de doos. Echter is de slang in werkelijkheid nog geen 5 meter. Erg jammer dus.

Sharida Kariem beoordeelde op 2019-05-26

Perfect en snel geregeld

Kees beoordeelde op 2019-05-23

Goede producten, goede prijs en prima levering. Recentelijk wat problemen met iptv maar ze hebben mij toegezegd dit snel op te gaan lossen. Ik heb daar vertrouwen in dus Mediakoning heeft wederom een tevreden klant. Ik raad Mediakoning dan ook iedereen aan.

Beste kees,

Kunt u uw klacht doorvoeren via de mail?
Wij zullen u dan met een gepaste oplossing tegemoet komen.
mail: info@mediakoning.nl

Met vriendelijke groeten

MYRIAM WEGGELAAR beoordeelde op 2019-05-23

Nog steeds niets ontvangen. Zou dinsdag geleverd worden

A Loukili beoordeelde op 2019-05-23

Top bedrijf! Product bleek niet geschikt maar heb toch meteen mijn geld terug gekregen!

Sandra Dorothea beoordeelde op 2019-05-21

Uitstekende service