Nieuwe Hemweg 7P
1013BG Amsterdam
0619886410

8,6

Miranda Kemna beoordeelde op 2018-04-21

Ik heb 2 stappentellers besteld een groene en een grijze.... Maar er zijn 2 grijze geleverd, jammer, maar gedoe met terug sturen, dus ik hou de grijze maar!

Tinne Quirynen beoordeelde op 2018-04-12

Ik heb speelgoed besteld en betaald maar hoorde er niets meer van heb wel 2 keer mailtje gestuurd nadien is alles vlot verlopen

Bruno Henkens beoordeelde op 2018-04-07

Altijd zeer goed en correct geholpen. Ze staan altijd klaar. Correcte service waar veel webshops kunnen aan leren. Dank je wel Mediakoning!

Tamara Trovatello beoordeelde op 2018-04-01

Super tevreden. Volgende dag bestelling al ontvangen

jan moonen beoordeelde op 2018-03-30

op tijd geleverd degelijk ingepakt.percies zoals ze voorstelden was het artiekel.wij zijn tevreden

Tonnie van Zomeren beoordeelde op 2018-03-25

Netjes afgehandeld.

peet beoordeelde op 2018-03-24

top

CB beoordeelde op 2018-03-23

Product is keurig op tijd afgeleverd. Geen enkel probleem. Product werkte en was compleet, makkelijk te installeren.

mariusz plucinski beoordeelde op 2018-03-22

Alles goed goed koop !!

Tolis Arambatzakis beoordeelde op 2018-03-22

Snel. Netjes. Op tijd!

Martin van Els beoordeelde op 2018-03-20

perfect

peter eelsing beoordeelde op 2018-03-20

een heel goeie ervaring met deze webshop
vriendelijke communicatie echt vol lof

Mohamed Nali beoordeelde op 2018-03-19

De bestelling op tijd bezorgd.goede kwaliteit.

PG beoordeelde op 2018-03-19

Heb het artikel op donderdag 15/3/2018 besteld ,het product was direct leverbaar ,dit zou op zaterdag 17-3-2018 geleverd worden ,de hele dag thuis gebleven ,echter levering bleef uit ,maar zelf contact die dag contact opgenomen ,kreeg te horen ,nee zijn niet leverbaar ,pas a.s maandag ,vandaag wederom niks ,heb gebeld met hun ALWEER , op maandag levert Pos.nl niet en uhh is nog niet leverbaar ,op mijn vraag wanneer dan wel ,antwoord± u ontvangt ter zijner tijd een track en trace als het product na u verzonden wordt.
Dit bedrijf communceert totaal niet met je ,en laten producten op leverbaar staan terwijl dit niet zo is , op deze manier krijgen ze onterecht bestellingen binnen en schaden ze hun concurenten die zich wel netjes aan de regels houden ,Hoezo we leveren binnen 1 a 2 dagen ,valt te hopen dat ik mijn product uberhaupt krijg ,nooit meer bestel ik bij dit bedrijf !!!!!

Reactie van Mediakoning:
Beste PG,

Wij hebben nog geen mail van u ontvangen, zou u een mail kunnen sturen naar info@mediakoning.nl betreft uw bestelling?

Na bestelling wordt uw pakket voor 17:00 opgestuurd, indien u het pakket niet heeft ontvangen kunt u een e-mail sturen met uw bestelnummer er wordt dan gekeken wat er fout is gegaan, waarna een oplossing wordt geboden.

Met vriendelijke groeten,
Team Mediakoning

hilde kempener beoordeelde op 2018-03-19

heb 2 artikelen besteld en betaald en maar 1 gekregen, is intussen al een week overheen.
na getelefoneerd te hebben is meteen actie ondernomen en heb ik binnen 2 dg.mijn tweede exemplaar ontvangen. TOP team mediakoning dank je wel!

Reactie van Mediakoning:
Hallo,

Kunt u een mail hierover sturen naar info@mediakoning.nl?
We hebben hierover geen bericht gehad, indien u inderdaad een product van ons tegoed heeft sturen wij deze zo spoedig mogelijk op.

Met vriendelijke groeten,
Team Mediakoning

Roy Faassen beoordeelde op 2018-03-18

Had er nog nooit van gehoord.
Bestelling volgende dag in huis, top.

Lloyd Thijm beoordeelde op 2018-03-17

Apparaat doe het naar tevredenheid

Marianne beoordeelde op 2018-03-16

Heel tevreden, dinsdag besteld en woensdag ontvangen. Alles is zeer correct verlopen.

R.J. Lamberts beoordeelde op 2018-03-15

Bestelling liep vlot en probleemloos, via mail op de hoogte gehouden over het verloop van de bestelling.

Petra Moorman beoordeelde op 2018-03-15

Prima verpakt en verzorgd!