Nieuwe Hemweg 7P

Snelle levering.

Omid Ahmadi beoordeelde op 2019-08-07

Super

Anne Smeets beoordeelde op 2019-08-04

Super snelle levering en een duidelijke uitleg op de site over de verschillende producten.

Cor van Erkel beoordeelde op 2019-07-29

Snelle levering en goed telefonies contact,en ook de service bij vragen over het product zijn zeer goed.Support ook prima.

f.van den elzen beoordeelde op 2019-07-27

goede service

Reactie van Mediakoning:
Beste heer F van den Elzen,

Dankuwel voor uw bericht. U heeft uw bestelling geplaatst op 24/07/2019. Wij hebben u de retourlabel opgestuurd. Het duurt 10 werkdagen voordat uw betaling kan worden verwerkt. Zoals op de site al staat vermeld "Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na afwerking van jouw retour terugstorten, mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is." Dit betekent dat u tot 7 augustus moet wachten totdat u uw geld op uw bank krijgt gestort.
Wij verwerken echter de terugbetalingen zo snel mogelijk. Indien u verder nog vragen heeft over uw bestelling kunt u altijd een bericht schrijven.

Bert Sluijs van der beoordeelde op 2019-07-27

Zeer netjes en correct geholpen👍

Patrick Kox beoordeelde op 2019-07-27

Snelle levering, informatie verstrekken zou ik als enige kritiekpuntje willen aangeven

F.M. van de Vorst beoordeelde op 2019-07-22

Product heel snel in huis en goede service met installatie hulp.

s.kaya beoordeelde op 2019-07-21

Het product is zo maar in een doos verstopt en verzonden, zonder enig bescherming. Snelheid van versturen was wel goed. ik had namelijk volgende dag binnen.

Ronald van Drempt beoordeelde op 2019-07-18

Snelle levering en de prijs is prima voor wat je krijgt.

Don Santcroos beoordeelde op 2019-07-15

Furmuler 8 gekocht. Goed advies. Er zit geen uitgebreid manual in de doos. Voor hulp, kun je vragen per whats app stellen. Het duurde een dag voordat ik antwoord kreeg.

Ron beoordeelde op 2019-07-15

Top winkel