Reduitlaan 33 Unit 1.07
4814DC Breda

frank wachtelaer beoordeelde op 2017-12-17

heel tevreden, snelle en juiste levering

Els beoordeelde op 2017-12-17

Zeer tevreden 👍

Franckaerts greta beoordeelde op 2017-12-15

Snel en correct !

P Grinwis beoordeelde op 2017-12-14

De sticker is nog niet opgeplakt.
Dus is nog even afwachten.

J. beoordeelde op 2017-12-14

Bij de stickers met tekst leek het of het al eerder was geprobeerd te gebruiken. Absoluut niet de kwaliteit muurstickers die ik gewend ben.

Reactie van Meermetstickers.nl:
Bedankt voor uw beoordeling. Alle stickers maken wij op maat nadat ze besteld zijn. We versturen absoluut geen retouren en werken niet met een voorraad. Door het verzenden kan het zijn dat het papier wat gebobbeld is. Dit heeft te maken met de temperatuurwisselingen en het oprollen van de dubbele laag (sticker en transferpapier). Na het aanbrengen zult u zien dat de stickers 100% strak tegen de muur zitten.

Bernadette beoordeelde op 2017-12-14

Prachtige sticker precies zoals gehoopt!

Lena beoordeelde op 2017-12-13

De muurstikkers voldoen zeker aan de verwachting!
Goede service.

Natacha beoordeelde op 2017-12-12

Met twee lukt het goed om de sticker aan te brengen op de muur! Super blij met het resultaatn

Abla beoordeelde op 2017-12-11

Perfect

Rianne beoordeelde op 2017-12-11

Makkelijk om zelf stickers te maken, netjes en snel geleverd en met goede uitleg. Nog niet opgeplakt, dus kwaliteit niet bekend.

An beoordeelde op 2017-12-11

Snelle levering, mooie stickers,makkelijk aant brengen met het nodige geduld

Robin beoordeelde op 2017-12-10

Mooie kwaliteits sticker. Vlug geleverd.

Yvan beeckman beoordeelde op 2017-12-10

Rap geleverd, goede service

Britt beoordeelde op 2017-12-09

Geen bevestigingsmail gekregen, maar kreeg de volgende dag wel een mail dat de muursticker verzonden was. Snelle service.

Ingrid de ronde beoordeelde op 2017-12-07

Netjes afgeleverd en gemaakt. Eenvoudig te plakken

Pringels Herman beoordeelde op 2017-12-07

De levering werd gedaan op de voorziene dag, ondanks het feit dat per mail een dag vertraging was voorzien. Beleefde persoon. Prima levering.

Karen beoordeelde op 2017-12-06

1 dag na mijn bestelling de sticker ontvangen! Zeer vlotte service en goede kwaliteit!

Leen beoordeelde op 2017-12-06

Snelle en correcte levering, prachtig eindresultaat!

hostijn patrick beoordeelde op 2017-12-05

heel tevreden