Reduitlaan 33 Unit 1.07

Heel mooi

Marita beoordeelde op 2018-09-24

Snelle bezorging

J. beoordeelde op 2018-09-24

Heel vriendelijke en snelle service waarbij er goed met ons werd mee gedacht ivm aanstaande verhuizing naar het buitenland. De sticker zit nog niet op de muur, maar wij hebben er het volste vertrouwen in dat dat helemaal goed komt.

Marcel beoordeelde op 2018-09-23

Snel geleverd, ziet er goed uit

W. Meester beoordeelde op 2018-09-23

Superleuke naamsticker voor mijn kleindochter. Eenvoudige bestelmethode en snel geleverd.

Carina beoordeelde op 2018-09-21

Mooie kwaliteit sticker

Fransje beoordeelde op 2018-09-20

Mijn bestelling werd snel geleverd en was erg mooi. Ik ben er heel blij mee.

Andre beoordeelde op 2018-09-19

eer snel geleverd

K.Groeneveld beoordeelde op 2018-09-18

Zeer tevreden twee kleinkinderen
Heel blij en opa en oma ook.😊

Liesbeth Van Dam beoordeelde op 2018-09-18

Goed

anita beoordeelde op 2018-09-18

snelle service , mooie stickers !

Yvonne Duyx beoordeelde op 2018-09-17

Ben tevreden over levering
Wat ik mis in de handleiding is dat er niet vermeld wordt hoe je de stickers kunt verwijderen.
En er staat een aantal storende spelfouten in de handleiding, komt niet professioneel over.

Gré Kruithof beoordeelde op 2018-09-14

Heel tevreden, snelle levering
product, goede keus voldoet aan de wensen

Annelies Tourny beoordeelde op 2018-09-14

Stickers zien er goed uit en beantwoorden aan de verwachtte kwaliteit. Heel goede klantenservice :-)

Beernaert michael beoordeelde op 2018-09-13

Heel tevreden over de zeer snelle en correcte aflevering , voldoet zeker aan de verwachtingen qua uitzicht ... maar zeer teleurgesteld over het beloofde plaatsingsgemak . Hoe hard we ook wrijven , de sticker komt niet los van het voorste papier en blijft dus niet hangen op de geverfde muur ... we moeten letter per letter losknippen en ervan afhalen .

A beoordeelde op 2018-09-13

Top ervaring! Snelle service en fantastische stickers

Lamberta Bolders-Rijerkerk beoordeelde op 2018-09-13

Dinsdag muursticker besteld, woensdag in huis. Prima kwaliteit muursticker en makkelijk aan te brengen. Had zelfs de bijgesloten handleiding niet nodig.
De eventuele volgende muursticker zal ik zeker bij jullie bestellen.

Len beoordeelde op 2018-09-10

Perfect geplakt. We hebben alleen sierlijke krullende letters..waarbij bij de krul soms een stukje sticker uitsteekt. Dat is wat jammer

Maaike beoordeelde op 2018-09-08

Snelle levering en perfecte muursticker!

Maria beoordeelde op 2018-09-07

Snel in huis!