Reduitlaan 33 Unit 1.07
4814DC Breda

Carolien dijkstra beoordeelde op 2018-05-23

Gewoon erg goede afspraken en zeer gunstig geprijsd komen zeker terug.

S.stratermans beoordeelde op 2018-05-23

In eerste instantie de verkeede sticker gekregen maar na een mailtje keurig opgelost..zeker een aanrader

Monique beoordeelde op 2018-05-23

Super snelle levering en hele mooie kwaliteit

Hesters beoordeelde op 2018-05-21

toppertje

Ans vromans beoordeelde op 2018-05-21

Netjes op afspraak geleverd mooi verpakt zo dat de stickers niet konden beschadigen .

Jan beoordeelde op 2018-05-18

Er werd per vergissing een verkeerde sticker geleverd maar op eenvoudige vraag werd direct de juiste sticker nagestuurd.

Melissa beoordeelde op 2018-05-18

Gemakkelijk aan te brengen. Zeer tevreden van het resultaat.

Jenny sondervan beoordeelde op 2018-05-18

Goede kwaliteit.
Makkelijk te doen.
Weinig keus voor leuke teksten voor in de keuken

Beate beoordeelde op 2018-05-17

Super tevreden !!
Zal zeker nog stickers bestellen!

alard roosen beoordeelde op 2018-05-16

goede prijs/kwaliteitsverhouding en snel met track and trace geleverd

Marlies beoordeelde op 2018-05-15

veel mogelijkheden, snelle levering

Melissa beoordeelde op 2018-05-14

Mooie sticker. Correct en snel geleverd

Karin van der Sar beoordeelde op 2018-05-14

Erg tevreden. Snelle levering en de sticker was prima verpakt. Zelf had ik nog een klein vraagje en die werd via mail meteen beantwoord. Top!!!!!

D.S beoordeelde op 2018-05-13

De stickers kunnen makkelijk in een normale envelop worden verzonden. Niet nodig om hier een pakket van te maken, en dus verzendkosten aan de consument door te rekenen.

Reactie van Meermetstickers.nl:
Bedankt voor uw beoordeling. Wij kiezen ervoor om alle bestellingen te verzenden met Track&trace. Dit betekent dat ook kleine bestellingen getraceerd kunnen worden. Omdat wij groot kunnen inkopen krijgen wij korting op de pakketprijzen van PostNL. Dit betekent dat een Track&trace brievenbuspakketje nagenoeg even duur is als een noppenfolie envelop. De stickers kunnen hierdoor ook niet beschadigen.

Door de verandering in verzending van envelop naar pakketpost hebben wij 95% minder pakketschade- en verlies weten te realiseren.

We hopen dat u ondanks de verzendwijze wel tevreden bent over de stickers en zien u graag nog eens terug op onze webshop!

Peggy beoordeelde op 2018-05-13

Heel tevreden, mooi resultaat. Vlugge levering, goede kwaliteit.

Cindy beoordeelde op 2018-05-13

Heel tevreden over de uitvoering van de bestelling,de levering en de kwaliteit van de stickers. Echter viel het plakken van de stickers wat tegen. We zijn zeker een uur bezig geweest om een oplossing te zoeken waardoor de letters op onze muur bleven plakken. Misschien een tip om elke tips bij de uitleg bij te voegen als het niet direct lukt om je stickers tegen je muur te plakken? Toen we uiteindelijk klaar waren, waren we wel zeer tevreden over het resultaat.

CAS Sprenger de Rover beoordeelde op 2018-05-13

De sticker staat heel mooi boven ons bed. We zijn dik tevreden.

Tine DK beoordeelde op 2018-05-12

Heel tevreden; besteld en de volgende dag in huis met een heel duidelijke gebruiksaanwijzing. Eerst nog gemaild met de vraag waar je tijdens de bestelling kon aangeven dat je een versie in spiegelbeeld wilde voor op het raam: Antwoord binnen het kwartier!
Een aanrader dus!

Antony beoordeelde op 2018-05-12

Snelle levering top kwaliteit.
Ben er heel blij mee

Chantal beoordeelde op 2018-05-11

Snelle bezorging en erg mooie stikkers !