Reduitlaan 33 Unit 1.07
4814DC Breda

An beoordeelde op 2018-07-17

Snel geleverd, duidelijke instructies én een heel mooi resultaat! Een echte aanrader!

Lenie Wijs beoordeelde op 2018-07-16

Prima.

EHuetinf beoordeelde op 2018-07-16

Mooi product geleverd in korte tijd!

H. beoordeelde op 2018-07-15

Bestelling snel ontvangen, voldoet precies aan de verwachtingen. Aanbrengen muursticker heel duidelijk met bijgevoegde instructies. Resultaat: prachtige muur!

Marjolein uit Emmen beoordeelde op 2018-07-14

Goede prijs/kwaliteit. Snelle levering!

Plettinckx Els beoordeelde op 2018-07-12

Heel tevreden, snelle levering. Alleen had ik het een beetje moeilijk met de uitleg hoe ik het moet bevestigen. Al een geluk is er een filmpje op Youtube.

Anetta Breet beoordeelde op 2018-07-12

Had de bestelling snel in huis maar helaas ontbrak een onderdeel van m'n bestelling.
Na telefonisch contact heb ik het de dag erna alsnog ontvangen.

Lindsay beoordeelde op 2018-07-11

Had de sticker snel binnen en het ziet er mooi uit

sonja van gessel beoordeelde op 2018-07-11

toppie

e vd horst beoordeelde op 2018-07-10

snel en goede levering

Chan beoordeelde op 2018-07-09

Heel blij met de sticker voor onze babykamer! Keurige levering en een hele prettige service!

Sannen Annie beoordeelde op 2018-07-09

Ben heel tevreden .

Lynn beoordeelde op 2018-07-09

De sticker is zeer geslaagd! Alleen was het toch niet zo praktisch om hem te bevestigen aan de muur ondanks dat we de procedures gevolgd hebben. Komt niet los van het papier als je dit er wil aftrekken.. blijft dus niet aan de muur plakken als je het papier niet vast houdt.

Sharona beoordeelde op 2018-07-07

Tevreden over het product

Janny beoordeelde op 2018-07-06

Gewoon goed niks bijzonders snelle levering

Natasja beoordeelde op 2018-07-04

Heel tevreden. Binnen een paar dagen al in huis. Eigen tekst laten maken, staat supermooi! Heel blij mee

Valerie beoordeelde op 2018-07-04

Goed.

Nadia beoordeelde op 2018-07-02

Besteld en de volgende dag in huis. Top.

Gea Koning beoordeelde op 2018-07-02

Snelle levering en prima en mooi product

Mandy beoordeelde op 2018-06-30

Tevreden!!!