Tweelingenlaan 69
7324BK Apeldoorn

Yvonne Uelwer beoordeelde op 2018-10-15

Super

S. van der Meer beoordeelde op 2018-10-15

Zag er goed uit, handige beschrijving er bij.

E Baas-Haentjens beoordeelde op 2018-10-14

Vlot geleverd en precies wat was besteld

A. beoordeelde op 2018-10-13

Makkelijk te navigeren website, alles was ook inderdaad voorradig, bestelproces was eenvoudig en e.e.a. is snel geleverd via brievenbuspost. Mooie patches, ruim assortiment. Alles uitmuntend dus, zij het dat het met het kadootje niet goed ging: ik had de aanwijzingen opgevolgd, mijn voorkeur doorgegeven in het daarvoor te gebruiken tekstvak, maar ik kreeg een andere kleur. Geeft verder niet, maar ik breng het hierbij even onder de aandacht, want kennelijk gaat er op dit punt iets niet goed.

Catherine Vermetten beoordeelde op 2018-10-08

Snel en piekfijn in orde.
Aangenaam verrast door t geschenk! Super

Ayla Onol beoordeelde op 2018-10-08

Zeer tevreden.. Besteld en dag erna netjes ontvangen.. Zeker weer eens bestellen.. Vertrouw het helemaal

Schreurs beoordeelde op 2018-10-08

Geleverd zoals beloofd

Frank Evers beoordeelde op 2018-10-08

Snel, volgens beschrijving, zelfs een klein extraatje ontvangen. Enige minpuntje was dat er kleurverschil (licht-donker) was binnen een aantal dezelfde items.

Dido Riem Vis beoordeelde op 2018-10-08

Heel fijn! Goede kwaliteit & kwam snel in huis.

Loes Evertzen beoordeelde op 2018-10-07

Super mooie patches, makkelijk te verwerken en snelle levering! Top!

Jolanda beoordeelde op 2018-10-06

Snelle fijne levering

Maartje Coolen beoordeelde op 2018-10-05

Zeker tevreden. Snelle service en nog een leuk kadootje er bij! Blij dat ik deze website ontdekt heb!

Kimm Besselsen beoordeelde op 2018-10-03

Leuke spullen!

Tiny Bogerd beoordeelde op 2018-10-03

Goede service

Vivian Zand 't beoordeelde op 2018-10-02

Snelle levering. Goede producten.

riet heesterbeek beoordeelde op 2018-10-02

patricia brinksma beoordeelde op 2018-09-30

De kleur komt niet overeen en de armbandjes horen elastisch te zijn en dat waren ze totaal niet...helaas.

Reactie van MegaMooi:
Goedenavond,

Wat naar om te horen dat de zwarte, bruine en animal ibiza elastieken niet aan uw verwachtingen voldoen.
Als u niet tevreden bent over de producten mag u deze ten alle tijden retourneren wanneer ze ongebruikt zijn, op onze website kunt u lezen hoe dit in zijn werk gaat.

Sophie De Bie beoordeelde op 2018-09-29

Leuke spullen, perfecte uitleg en snelle levering!

Joke Schuurman beoordeelde op 2018-09-29

Al lang op zoek naar deze sleutelhanger, deze is super leuk. Zo snel geleverd zonder bezorgkosten.
Dit is de site voor kadootjes

M Dekkers beoordeelde op 2018-09-29

Snelle levering, prima webshop.