Tweelingenlaan 69
7324BK Apeldoorn

Vitamientje beoordeelde op 2017-09-25

Supersnelle levering en product zoals omschrijving.2Emi

Nouwens beoordeelde op 2017-09-23

Mooie patches, goede en snelle bezorging.

A.L. beoordeelde op 2017-09-20

Goede levering. Duidelijke gebruiksaanwijzing erbij. Prima!

L van Rooijen beoordeelde op 2017-09-20

Goed product en snelle levering!

Trude beoordeelde op 2017-09-20

Goede en snelle service!

Anne beoordeelde op 2017-09-19

Was snel binnen en de patches zijn heel mooi! Helemaal tevreden

Diny Jacobs beoordeelde op 2017-09-17

tevreden over de producten

Anoniem beoordeelde op 2017-09-17

Ik had twee kussens besteld en van de ene was de binnenkussen dikker dan de ander en je kan de overtollige vulling. Niet verwijderen ik moet dus andere binnenkussens aanschappen. Zodat ze gelijk zijn in dikte.

Charon beoordeelde op 2017-09-16

Vlot bezorgd en leuke producten

Hendrika Wolters beoordeelde op 2017-09-16

Snel geleverd en bestelling was precies zoals beschreven en afgebeeld stond op de site

Ria beoordeelde op 2017-09-15

S'middags besteld en de andere dag al in huis super!!! Helemaal leuk. Dochter blij!

Pauline Van Den Kerckhove beoordeelde op 2017-09-12

Heel toffe patches, helemaal zoals op de foto. Ook fijn dat het winkelmandje vol blijft zodat je even kan nadenken en een dag later bestellen zonder van nul terug te moeten beginnen.

Kim beoordeelde op 2017-09-12

Mooie kwaliteit patches besteld. Kwam zeer snel thuis aan met duidelijke instructie!

Romee beoordeelde op 2017-09-10

pinnetje besteld, erg leuk maar het achterste stukje om hem mee vast te zetten is mega krom en werkt voor geen meter.. erg jammer

Reactie van MegaMooi:
Goedemiddag Romee,

Wat vervelend om te horen dat je pin krom is aangekomen. Helaas is het zo dat wij niet weten wat er tijdens het transport met uw bestelling gebeurt, maar in dit geval heeft het tot gevolg een kromme achterzijde aan de bestelde pin.

Misschien wil je ons mailen naar hallo@megamooi.nl, zie dat je dit tot op heden niet hebt gedaan, dan kunnen we kijken hoe we dit voor je op kunnen lossen.

Maartje beoordeelde op 2017-09-09

Super service en snelle levering !

Wendy beoordeelde op 2017-09-07

Goede service! Ik had een paar pakjes met elastiekjes besteld. Per ongeluk was er een blauw i.p.v. een grijs pakje toegestuurd. Na een mail had ik de volgende dag het grijze pakje al in huis en mocht ik de blauwe houden. Top geregeld!

Anoniem beoordeelde op 2017-09-05

Heb het product woensdag besteld, vrijdag gekregen (wegens vakantie). Was goed verpakt. Zeer tevreden over kwaliteit van het product, zeker voor herhaling vatbaar.

Lisa beoordeelde op 2017-09-04

Snelle en correcte levering.

Marieke beoordeelde op 2017-09-02

Onverwacht had ik op het laatste moment nog Ibiza armbandjes besteld voor het ascheidskado van de juffies van het kinderdagverblijf van mijn dochter. Op voorraad én in de kleuren die ik nodig had. Ik had ze binnen twee dagen in huis, super! Hierdoor was mijn pakket compleet. Super leuke armbandjes en de juffies zijn er ook blij mee.
Tot de volgende bestelling!

Annelies bruigom beoordeelde op 2017-08-31

mooi product, snelle levering.