Vleminkstraat 25
KvK BE0772098125

-1%

KiyOh 265 9,2

Dita .S. beoordeelde op 2019-05-17

Heel tevreden met de kattenstaart vliegengordijn!
Snelle levering Super!

Dita . S
Nederland.

Maria V beoordeelde op 2019-05-05

Correcte en snelle levering
Goede communicatie omtrent de levering en uitstekende producten
Ben een Tevreden klant

Martine Sesier beoordeelde op 2019-04-25

Correct

Gert beoordeelde op 2019-04-25

Zeer goede ervaring

Greet M. beoordeelde op 2019-04-05

Super goed

Bijnens RIna beoordeelde op 2019-04-05

Wij bestelden een portefeuille van de rode duivels op 27 maart als geschenk voor onze kleinzoon. (Lentefeest op 7 april). Vandaag 5 april hebben wij onze bestelling nog steeds niet ontvangen. (Was volgens Megatip verstuurd op 28 april). Dus echt niet tevreden over de levering. Betaald en niet geleverd!!!!

Reactie van Megatip:
Geachte heer , mevrouw , Bijnens
Vriendelijk dank voor Uw beoordeling
Spijtig te vernemen over uw ontevredenheid , Doch hebben wij Uw mail DD, 02/04/2019 zo spoedig mogelijk beantwoord en onmiddellijk onderzoek laten starten bij de vervoerder B-post over de status van Uw pakket. Deze verwerking kan uiteraard enkele dagen in beslag nemen. Wanneer een levering (in uitzonderlijke gevallen) vertraagd wordt door één of andere reden, zullen wij als onderneming steeds onze verantwoordelijkheid nemen. Wij vragen enkel van de klant enige dagen verwerkingsmogelijkheid voor onderzoek door de vervoeder en de daadwerkelijke regeling. In ieder geval kunnen wij U toch formeel bevestigen dat Uw bestelling wel degelijk op 28/04/2019 verwerkt en verzonden is. Wanneer de fout dan ook bij de vervoerder te wijten valt kan U toch steeds op onze onderneming rekenen voor correcte verwerking. Elke webshop is nu eenmaal afhankelijk van een vervoerder (waar ook fouten kunnen gebeuren).
Wij nemen Uw reactie dan ook ten gronde en zullen al het mogelijke doen voor spoedige en correcte verwerking van Uw bestelling.
Onze excuses voor het ongemak U ondervindt.
Met vriendelijke groeten
Megatip.

Peter beoordeelde op 2019-01-12

Super ervaring van geleverde goederen en zeer snelle levering

David beoordeelde op 2018-09-24

super goede ervaring

Lander beoordeelde op 2018-04-06

Zeer snelle levering, de dag na bestellen al in huis en gebruikt, zeer goede service.

Anja beoordeelde op 2017-12-29

Super goede ervaring ,
De bestelde goederen zijn top en de levering verliep heel vlot.
Aanrader

Ellen Boswinkel beoordeelde op 2017-11-27

Slechte klantenservice. E-mails worden laat of helemaal niet beantwoord.
Producten zijn over het algemeen te duur.
Website is slecht te lezen door de pop-ups links en rechts van het scherm.

Positief: ben goed op de hoogte gehouden van de voortgang van mijn bestelling, en het product is netjes
ingepakt en in goede conditie afgeleverd.

Pieter beoordeelde op 2017-09-13

OK

kop beoordeelde op 2017-09-13

MF beoordeelde op 2014-12-16

Snelle en correcte levering.

Shanah beoordeelde op 2014-12-15

Zeer goede ervaringen met deze winkel! Prijzen zijn marktconform en vaak zelf goedkoper dan andere. Levertijd en service zijn ook prima in orde! Ik had een vraag over een product en werd ook snel en goed geholpen. Zeker een aanrader! ;)

Vos Nancy beoordeelde op 2014-12-15

Zeer goed