Bruinjoost 16
1241HN Kortenhoef

Paul V. (België) beoordeelde op 2019-07-09

We hebben onlangs bij MetalForm Benelux een gietijzeren kroonluchter besteld voor een prieel. Communicatie over aanpassingen naar onze wensen verliep heel vlot. De levertijd was volgens afspraak en de kroonluchter was keurig verpakt. Mooi afgewerkt zoals we het gehoopt hadden. MetalForm Benelux is dus zeker een aanrader!

Marjolein Visser, Hilversum beoordeelde op 2017-12-13

Ik heb onlangs een gietijzeren hekwerk besteld voor mijn balkon. De materialen waren netjes verpakt. Het inmeten en laten plaatsen heb ik door mijn tuinman laten doen. Ik heb al verschillende complimenten gekregen en iedereen wil weten waar ik mijn prachtige, unieke gietijzeren hek heb gekocht. Bij MetalForm dus!