Breukenweg 7
9494RV Yde

Jolanda lagerwaard beoordeelde op 2018-12-12

Angelique Pieterson beoordeelde op 2018-12-11

Op internet had ik naar een metalen beeldje gezicht en bij metalenbeeldjes.nl uitgekomen. Maar het beeldje was uitverkocht en zou pas in 2019 geleverd worden. Alles op alles is er gezet om het beeldje voor de kerst te krijgen. Chapeau voor de service!! Een dikke 10 van mij!!!

Marcel Eppink beoordeelde op 2018-12-01

Prima snelle bezorging en het ontwerp was prachtig

devleeschouwer beoordeelde op 2018-11-20

Service en beeldje was top!

A Schouten beoordeelde op 2018-11-17

Snelle levering, keurig verzorgd en prachtig product!

Yolanda beoordeelde op 2018-11-12

Desde el primer momento han tenido una gran atención y formalidad, facilitando en todo momento el envío a España, muchas gracias

Ivo Madder beoordeelde op 2018-11-09

We hadden 28 beeldjes nodig en er was maar een deel van ter beschikking. Dus hebben ze zo snel mogelijk de rest aangemaakt. Beeldjes ondanks de werkdruk mooi afgewerkt. Bedankt.

J.F. Vermeiren beoordeelde op 2018-11-07

Woensdagmiddag besteld donderdagmorgen binnen.

Guido Vrolix beoordeelde op 2018-11-02

marjan B beoordeelde op 2018-10-31

De bestelling is snel lees de binnen 48 uur geleverd in een zeer nette verpakking dus wij hebben niks te klagen en zullen deze website als we weer wat nodig hebben zeker weer gebruiken.

M Pijpers beoordeelde op 2018-10-29

Oresta Hoekstra beoordeelde op 2018-10-25

Vriendelijk te woord gestaan en netjes geholpen, ook als je nog een probleem hebt.

B. A beoordeelde op 2018-10-25

Superleuk, en snel! Ik ga zeker vaker bestellen het is leuker dan werklui een fooi geven!

Hanny van Rijsewijk beoordeelde op 2018-10-11

Ik had het beeldje heel snel nodig. Gebeld en dat was geen probleem. Er kon zelfs nog een graveerplaatje gedaan worden. Het beeldje was inderdaad zeer snel binnen. TOP !

S. Poelstra beoordeelde op 2018-10-09

elisa gotz beoordeelde op 2018-10-03

Het beeldje is erg mooi,en een hele snelle service.Hartelijk dank hiervoor.

Willy Dussart beoordeelde op 2018-10-02

Trudy Oldenburg beoordeelde op 2018-09-28

Heel tevreden. Keurig verpakt.

Stevelink beoordeelde op 2018-09-27

Annemarie Boelens beoordeelde op 2018-09-13

Snelle levering. Goede communicatie bij vragen