Breukenweg 7
9494RV Yde

Hanny van Rijsewijk beoordeelde op 2018-10-11

Ik had het beeldje heel snel nodig. Gebeld en dat was geen probleem. Er kon zelfs nog een graveerplaatje gedaan worden. Het beeldje was inderdaad zeer snel binnen. TOP !

S. Poelstra beoordeelde op 2018-10-09

elisa gotz beoordeelde op 2018-10-03

Het beeldje is erg mooi,en een hele snelle service.Hartelijk dank hiervoor.

Willy Dussart beoordeelde op 2018-10-02

Trudy Oldenburg beoordeelde op 2018-09-28

Heel tevreden. Keurig verpakt.

Stevelink beoordeelde op 2018-09-27

Annemarie Boelens beoordeelde op 2018-09-13

Snelle levering. Goede communicatie bij vragen

Bas Verbakel beoordeelde op 2018-09-11

bestelling geleverd binnen 1 werkdag, en een leuk en origineel cadeau om te geven.

Willy-Jan Boerman beoordeelde op 2018-09-04

Jolanda Schaap beoordeelde op 2018-08-30

Super hulpvaardig! Als ik weer iets speciaals wil koop in dat zeker bij metalenbeeldjes.nl
Top service

The Chariot beoordeelde op 2018-08-25

A. Weterings beoordeelde op 2018-08-25

Heel tevreden. Origineel cadeau: beeldje, afgestudeerde, zag er heel mooi uit en voldeed aan mijn verwachting.
Viel ook goed in de smaak bij de afgestudeerde.
Mooie kwaliteit, handmade. Snelle levering: donderdag besteld en vrijdag in huis.

Nora Vitali beoordeelde op 2018-08-13

Mariska Brugmans beoordeelde op 2018-08-13

Super tevreden, mooi stevig verpakt, enorme snelle levering en afwikkeling.
Qua orginaliteit en design een prima prijs.
Zeker een aanrader en/of om er weer eens iets te bestellen

D.C Koomen beoordeelde op 2018-08-07

Wim Gerritzen beoordeelde op 2018-07-31

Prima, zoals getoond. Kan bij laspunten iets afwijken in vorm.

Dianne Blaauw beoordeelde op 2018-07-23

Snelle service en een ontzettend leuk artikel, de ontvanger was er zeer blij mee!

Katty Matterne beoordeelde op 2018-07-21

Heel tevreden! Betaling was mislukt en ze hadden me heel snel een nieuwe link doorgestuurd waardoor alles toch nog in orde was gekomen en ik mijn pakje goed op,tijd gekregen had.

Ikona ten Cate beoordeelde op 2018-07-13

Ben Driessen beoordeelde op 2018-07-05