Breukenweg 7
9494RV Yde

Christina Versteylen beoordeelde op 2019-02-21

Elly van Hyfte beoordeelde op 2019-02-18

VAPRO Detachering Tolenaar beoordeelde op 2019-02-18

Makkelijk en eenvoudig te bestellen en snelle levering (binnen 1 dag).

Marleen Janssen beoordeelde op 2019-02-12

Wat een prachtig kunstwerkje.
De ontvanger in dat geval mijn schoon vader was zeer verrast en vond het een zeer mooi, persoonlijk en bijzonder cadeau.

M. van der Meij beoordeelde op 2019-02-11

Heel tevreden, snel geleverd, mooi beeld!

Klaas Landsman beoordeelde op 2019-02-11

Diana Breget-Brink beoordeelde op 2019-02-07

Barbara beoordeelde op 2019-02-06

Heel tevreden, het beeldje dat ik nodig had als afscheidscadeau voor een collega werd keurig op de afgesproken datum bezorgd. Goed verpakt en mooi beeldje.

Henriette beoordeelde op 2019-02-01

Ik had last minute een verjaadags cadeau nodig en vond dat hier tussen de unieke metalenbeeldjes. Eerst persoonlijk contact via sms gehad of het überhaupt mogelijk was zo snel te bezorgen en dat hebben ze waar gemaakt, de bezorging was er na bestelling binnen 21 uur! Perfecte bereikbaarheid en service. En het beeldje is echt geweldig!

Rik Brandt beoordeelde op 2019-01-30

Zeer originele artikele van hoge kwaliteit en tegen een schappelijke prijs.
Ruime keuze.

Tonny Lashof beoordeelde op 2019-01-24

1. Bij de advertentie:vandaag betaald morgen in huis.2. Andere dag wijziging duurt een tot 3 dagen. 3.wij nemen contact op omdat het voor een cadeau is voor de opening van een nieuwe zaak,wordt belooft dat het de andere dag (vrijdag voor 14.30 afgeleverd zou worden. )4.Om 15.00 opnieuw gebeld maar helaas het pakket ligt in Enschede en daar stopt het.(zal maandag wel bezorgt worden. 5.Hebben toen maar iets anders gekocht.Dit was een zware tegenvaller.

Reactie van Metalenbeeldjes.nl:
Goedendag, jammer om te lezen dat u niet tevreden bent en ons negatief beoordeelt voor iets waar wij niks aan kunnen doen en bepaalde zaken ook niet gezegd hebben.
1. Levering is de volgende werkdag indien het product op voorraad is, is het niet op voorraad dan laten we het u weten. Zo staat in onze webshop vermeld: https://www.metalenbeeldjes.nl/betalen-en-verzenden
2. U heeft om 22.30 uur besteld en wij hebben u de volgende dag om 9,45 uur al laten weten dat het beeldje niet op voorraad was en dat uw bestelling de dag daarna verzonden zou worden.
3, Wij hebben u geen tijd van bezorging aangegeven omdat wij niet bekend zijn met de route van GLS en we hebben ook gemeld dat we een levering niet kunnen garanderen als er overmacht aan de orde is en dat begreep u wel zei u aan de telefoon. Helaas is er door overmacht op het depot van GLS niet de volgende dag (vrijdag) geleverd, maar op de maandag.

Spijtig dat het zo gelopen is, maar dit is pure overmacht. Een tip om de kans te verkleinen dat dit nog eens gebeurt en dan niet alleen bij ons maar bij iedere online aankoop: de volgende keer misschien iets eerder bestellen of voor een express levering kiezen waarbij de volgende werkdag een gegarandeerde levering plaatsvindt.

Ondanks uw beoordeling hopen we u nog eens te mogen verwelkomen in onze webshop.

Roy Poelhekke beoordeelde op 2019-01-14

Ziet er fantastisch uit, goede kwaliteit en uniek kado!

John Brakman beoordeelde op 2019-01-09

Con Van t ende beoordeelde op 2018-12-26

Elsbeth Offerhaus beoordeelde op 2018-12-22

Maria Heylen beoordeelde op 2018-12-21

Brigitta van Leeuwen beoordeelde op 2018-12-21

Snelle levering!!! Prima service!